New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

what the hell a trap house?(Nochi)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Nochi
Leder.
Leder.

Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1668

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   22/2/2014, 22:42

”Wow, der er virkelig mange muligheder ved sådan en maskine! Man kan jo lave hele verdener med dem. Og få fanger til at leve i dem, uden de selv ved det. Men det at bruge det som trænings redskab er også vældig smart. Da man kommer til at spar en masse tid!”

Sagde Nochi og så forundret på maskinerne. Han havde næsten lige lært hvad en computer var. Og også det havde fanget hans interesse. Nochi var ikke vokset op med nogen form for teknologi i nærheden af det de havde nu. Men på grund af hans forholdsvis store intelligens kunne han til tider godt finde ud af de mest simple ting omkring det. Men det var stadig meget svært for ham. Imens Nochi tænkte over de ting han havde lært om computere, og hørte Dust’s ord. Så han på de højteknologiske maskiner. Han undersøgte dem meget nysgerrigt imens Dust snakkede til ham. Blot ved at se på dem kunne han se at det var noget der gik ud fra han viden om teknologi. Men det gjorde ham ikke bange.

”Arr det giver mere mening. Ja det kan være praktisk at have esser i ærmet. Men er du sikker på det ville virke med denne maskine af din?”

Sagde Nochi og begyndte langsomt at ligge sig i den ene af stolene. Den var mere behagelig end han havde forstillet sig. Han kunne mærke hvordan stolen støttede hele hans krop. Puden log lidt irriterende, så han prøvede at rettede på den, imens Dust snakkede videre.

”Aha! Lyder interessant, hørte om en Monk som kunne gøre det samme i min tid. Han sendte også folk ind i en drøm, hvor de der så havde mulighed for at træne. Dog har jeg aldrig prøvet det.” Sagde Nochi imens han så på Dust gøre det han var i gang med
.
”Men du starter bare maskinen når du er klar!”
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   23/2/2014, 20:24

"Faktisk er drømme emnet et meget tricky sted på det punkt, for den eneste rigtige måde at fange nogen på i en drøm, er ved at sende dem i limbo i en dyb drøm, det vil gøre at de ikke kan vågne igen, fordi deres sind er fanget i en drømme limbo, og derinde er de selv nød til at blive bevidst om at de er fanget, og prøve at finde en vej ud derinde fra igen, men ellers er din fangeskabs ide god nok, hvis man bliver ved med at holde deres krop sovende!" forklarede Dust mens han gjorde maskinen klar, og trak 2 ledninger frem som havde en rund skive for enden, der kunne holde ledningen spændt fast til det sted på håndledet, man nu engang satte det på "Jeg ved at det her kommer til at virke, jeg har brugt meget tid på at træne teknikker i drømmeverdenen, både træning af mine egne teknikker, men så sandelig også træning af min lærlings evner, så det skal nok komme til at virke!"

Efter Nochi havde lagt sig ned i læggestolen, satte Dust den ene lednings ende fast til hans håndled på den hånd, der var tættest på Dust selv, han indstillede så de sidste ting på maskinen, og så op på Nochi igen da maskinen var klar til brug.
"Det var faktisk den teknik der gav mig ideen, til at få lavet denne maskine her!" sagde han roligt "Men vi er klar nu! Vi skal ind i din drøm, og jeg bliver arkitekten af drømmen, så jeg kan opbygge drømmen i dit sovende sind, så den passer bedst muligt til vores træning derinde! Alt du skal gøre er bare at falde i søvn, hvis du ikke kan falde i søvn af dig selv, så bare kig på mit pendul som jeg bruger, til selv at komme ind i drømme verdenen!" han satte den anden ledning på sin egen hånd, og tog en lille donut formede sten i en snor frem, som var fyldt med rune tegn på. Han satte sig i skrædder stilling tændte for maskinen, og begyndte at mumle den samme sætning om og om igen, mens han svang hypno pendulet foran sig, så hvis Nochi valgte at se på den ville den hjælpe ham med at falde i søvn.

Inde i drømmeverden en, stod de på en åben plads mod i en skov, der var en sø ved dem og solskin på himlen, men da det var en drøm påvirkede sollyset dem ikke, og Dust der normalt ikke kunne svømme i virkeligheden, kunne sagtens svømme i søen derinde hvis han ville. Den gode åbne plads de havde, gav dem god mulighed for at træne som de ville, og udvikle nye gode teknikker med Nochis evne, for ikke at glemme at de kunne træne måder, hvorpå Nochi kunne bruge sin evne i kamp og til hverdag, for selvom Dust brugte sand og Nochi brugte chakra fuldt blod, så var der nogle ligheder mellem deres evner, og hvordan de kunne bruges.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Nochi
Leder.
Leder.

Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   22/5/2014, 11:33

”Arr genialt, det giver god mening. Det ville selvfølgelig også være det nemmeste” Sagde han roligt og mærkede hvordan Dust satte ham til. Nochi mærkede hvordan han roligt faldt i søvn. Han sov normalt ikke overhovedet. Men mest fordi han ikke behøvede. Men han faldt ret nemt i søvn, måske fordi han ikke havde sovet i over 5 måneder… Nochi følte at han blev trukket ind i en drøm. Det var som om han blev ved og ved med at falde. Intet stoppede ham. Men han følte sig godt tilpas. Selvom han var bange? Hen faldt, og blev ved med det. Men pludselig stod han op? Han stod i en skov, solen skinnede. Han kunne høre vandets piplen, fuglende synge. Det hele virkede så idyllisk. Han så rundt om sig selv, det var en stor skov. Han havde aldrig været i skoven før, men her stod han? Hvor var de henne? Han stod selv i en lysning. En stor en af slagsen. Men hvor var Dust?

Nochi begyndte at gå rundt i lysningen, men der var ingen Dust at se. ”Dust!” Råbte Nochi, men intet svar. Han gik over til vandet for at se sit eget spejlbillede. Han satte sig på knæ og så ned i vandet. Han var stadig sig selv? Han lagde en hånd ned i vandet, det føltes virkeligt… Det gjorde ham lidt bange, hvad var dette for en maskine? Og hvad kan den gøre ved ham? Nochi begyndte at realisere at dette måske ikke var den klogeste ide han havde fået. Han tog noget vand i hovedet, og så ud over søen. Der var så stille… Den eneste lyd der var var ham selv og de fugle han ikke kunne se synge… Han rejste sig og gik tilbage mod det åbne område. ”Dust?” Råbte Nochi en sidste gang, inden han satte sig på græsset for at vente på ham.

// Tusind gange undskyld for den meget lange ventetid!! Har bare haft en masse andet at tænke på :3 Men nu har jeg læse ferie, så nu har jeg tid igen! ;)
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   24/5/2014, 19:35

"Tag det bare roligt, det her sted er blot et arkitekt designede sted i dit sind, som jeg har lavet til vores træning, den eneste årsag til at her skulle være farligt, er hvis dit sind skulle begynde at skabe mareridt!" sagde Dust roligt, mens han kom gående hen over søen, hvilket virkelig var et solidt bevis på, at de befandt sig i en drøm "Lige meget hvor virkeligt det her sted virker, så kan du være sikker på at det er en drøm! Drømme fungere på den måde, at de kan virke så utroligt virkelige i øjeblikket, men så snart du vågner fra drømmen, vil du vide at det er en drøm! En hver form for teknik jeg lære dig herinde, vil blive lagret direkte i din hjerne, og når vi så kommer ud igen, skal teknikkerne blot tilpasses med virkeligheden, og det tager nærmest ingen tid at lære!"

Dust stoppede da han var nået ind til bredden af søen, stoppede han som om det var helt normalt at gå på vandet, og så sig omkring for at se på hans arkitekt arbejde, som han havde udført i denne drøm. Han virkede ikke helt tilfreds med detaljerne, for selvom skoven virkede som en helt ægte skov, så var der stadig nogle små fejl man kunne finde, hvis man så rigtig godt efter. Foreksempel hvis man så godt efter, så lignede blomsterne alle sammen firkløvere i forskellige udgaver, træerne var alle sammen identiske hvilket var en fejl, da de jo skulle være forskellige i form, højde og sådan, men udover det virkede skoven forholdsvis godt lavet.
"Min ide er lidt, at vi starter med noget basisk, vi udvikler en grund teknik, som vi så videreudvikler! Vi må finde ud af hvordan vi gør undervejs, og det kan kræve noget arbejde at finpudse teknikerne, men det kan virkelig give pote i sidste ende!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   26/5/2014, 15:00

Nochi stod midt i det åbne område og så sig omkring. Græsset var grønt og han kunne mærke vinden i håret. Han stod og drejede lidt rundt om sig selv. Pludselig kunne han høre en stemme bag ham. Det var Dust’s stemme han hørte ”Hey igen.” Råbte Nochi og så sig omkring. Men der var ingen at se. Da han endelig fik øje på Dust sagde han ”Så dette er din drømme verden. Virker ret virkeligt. Men hvis du siger det virker satser jeg på det. Har aldrig rigtigt prøvet noget ligne. Men må indrømme at jeg er ret imponeret over at sådan noget er muligt!” Han så på vandet og så hvordan han gik hen over det. Her vidste Nochi at det virkelig var en drøm. At man kunne bøje virkeligheden som man ville, her i dette område. Han så på Dust som stod ved vandkanten. Nochi gik hen imod ham imens han begyndte at snakke. ”Basisk lyder godt, men hvor tænker du så vi skal starte? Selvfølgelig skal vi finpudse det. Men det kommer jo til at tag en del tid. Men det skal vi jo ikke bruge tid på nu!” Sagde han og stoppede lige foran Dust.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   27/5/2014, 20:21

"Tja det er drømme verdenen, men lige præcis denne drøm er ikke min drømme verden, det er din! Jeg har godt nok pillet en del ved den, og lavet denne skov ud fra en skov, jeg selv har været i engang, men i bund og grund er det stadig din drøm, jeg er blot arkitekten der designer drømmen!" sagde han roligt, og bukkede let over Nochis kommentar om, at han var imponeret over situationen, da Dust tog det som en komplimant til hans ideer, og hans videnskabsmænds opfindelige evner "Jeg tænker faktisk lidt, at vi starter med nogle praktiske ting, noget du kan bruge til at forsvare dig med og angribe med, så du har noget grundlæggende at arbejde med! Og da vores evner har nogle enkelte ligheder tilfældes, i brug og grund opbygning, så kan vi jo starte med nogle af mine teknikker, og tilpasse dem til din evne! Foreksempel en ting som kan blive meget brugbart for dig, er den teknik jeg bruger, til at lave hærdet sand der er hårdt nok, til at blive nærmest ubrydeligt overfor skydevåben, normale slagvåben og de fleste slag!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   27/6/2014, 16:29

"Lyder som en god ide. Normal øger jeg bare energien i det, sådan at sammensætningen bliver så tæt at kugler bliver bremset sådan at de næsten ingen skade gør. Men kunne være fedt at lære hvordan man gjorde det hårdt! Det gør at man får mange muligheder med det. Men viser du så ikke hvordan du gør det? Sådan at vi kan komme igang?" Sagde Nochi med et smil på læben og begyndte at gå ud midt i den åbne plads. Han stillede sig klar til at overvære Dust bruge sin evne, og prøve at efterligne ham. Nochi begyndte at koncentrere sin energi i hans blod, og lod stille den flydene røde masse glide ud af armret på ham. Flere liter blod dannede sig foran ham. Han nikkede til Dust at han var klar til at gå efter hans anvisning.

Because blood is everything
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   3/7/2014, 20:35

"Denne teknik er faktisk basseret på tætheden alene, på den måde spare du chakra ved, at bruge det du allerede bruger, i stedet for at tilføje mere chakra!" sagde han roligt, og løftede hånden så noget sand fulgte hans bevægelse. En gestus med den anden hånd, indikerede at Dust ønskede at Nochi gjorde præcis det samme, før han placerede hænderne med håndfladerne rettet mod hinanden, og et mellemrum på størrelse med hans egen krops bredde. Sandet han havde samlet op, var placeret mellem hans hænder i en kugle, og man kunne nemt se at sandet ikke var særligt tæt endnu "Det grundlæggende i denne teknik er, at du øger tætheden ved at masse det sammen, jo tættere du kan få massen til at være, jo mere uigennembrydlig bliver det!" imens han forklarede det grundlæggende han skulle vide, rykkede han langsomt hænderne mod hinanden, så sandkuglen blev mindre og tydeligvis tættere og hårdere, og da han stoppede kunne man se på den, at ikke engang sten kunne matche denne sandkugle.

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   14/8/2014, 21:01

Nochi stod og observerede til at starte med, men da han blev bedt om at følge trop gjorde han det selvfølgelig. Han lod straks en masse blod sive ud af ærmet på ham, som fløj et par gange undt om ham inden det samlede sig i en kugle foran ham. Nochi kiggede en ekstra gang over på Dust for at se på ham. Han kunne se at han stod og brugte hænderne. Så Nochi valgte at gøre det samme. Stillede sig i samme position som Dust og var klar til næste trin.  Nochi pressede blodet sammen, det gik godt. Kuglen blev mindre, ikke ligeså lille som Dust. Men mindre. Men da han så troede han var færdig, sprang den… Han kunne ikke holde den sammen. Han prøvede igen, samme måde, og denne gang kunne han godt, men det gravede at han koncentrerede om at holde den sammen. Da han prøvede at slappe af, gik den op igen… Nochi så med et skævt trist smil på Dust. ”Der må være et trick til at få den til at holde sig sammen!”
Sponsored content

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   

what the hell a trap house?(Nochi)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» what the hell are you doing here? ( Callie )
» House of God - Luce