IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    22/10/2013, 16:41

aner ikke om det er det rigtige sted jeg laver indlægget så admins bare flyt det det rigtige sted hen hvis det er ^^

okay jeg håber i lige vil bruge lidt på at læse dette igennem og kom med jeres holdning og mening om det.

det er fordi, jeg har spillet RPG i mange år efter hånden og her derfor været så heldig at se hvordan tingene har udvilket sig i løbet af årene og det er godt at se, men en ting jeg har lagt mærke til er når man kæmper med en anden karakter ser jeg mange der er OP altså over power. det synes jeg egentlig er lidt ærgeligt.
jeg kan ikke lige huske om der står noget i reglerne om dette på denne side, men jeg ved nogle af dine gamle sider kan jeg huske der stod i reglerne at man ikkke måtte være OP og altså på den måde at man var uovervindelig i kamp mod andre karaktere. det jeg vil hen til er, at min holdning er at en fed kamp mod en anden karakter (det vil sige ikke en NPC) der synes jeg faktisk der er sjovest, hvis det er muligt at kunne unvige modstanderens angreb og eller ikke altid selv rammer modstanderen. jeg ved at mange gerne vil vise deres karakter er stærke på denne side og der er mange der har stærke karaktere og der er meget få karakter der betegner sig selv for mere svag. det gør det svære at have en kamp med en anden karakter, fordi man ikke har en chance for at undvige.. okay det jeg vil hen til er egentlig at høre hvad i synes om dette og hvordan i helst vil have en kamp mellem to karaktere skal forgå.

min holdning er at den fedeste kamp mellem to karaktere er hvor begge parter sørger for at man ikke rammer hvergang og ikke altid unviger et angreb. og at man giver ens modstander muligheden for at vælge om man vil blive ramt eller ej (der skal modstanderen selvfølgelig være fair og lade sig ramme også).. uhm ja

håber i forstår hvad jeg skriver Konan gjorde og det gjorde mig glad XD men ja lad mig høre hvad i tænker ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Re: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    22/10/2013, 16:53

der er jeg 100% enig! nu er det så sådan at jeg ikke har kæmpet særlig meget mod andre karakterer på siden o.O hmm, bør jeg nok få ændret. anyway. selv forsøger jeg så vid muligt i kampe mod andre karakterer at faktisk også blive skadet! men også imod ncp'er efter som man altid vil lave fejl eller møde en stærkere modstander... fedt at du tager det op!