New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Zombierne angriber(Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Zombierne angriber(Phoenix)   24/10/2013, 21:55

Sted: Las Vegas
Omgivelser: Zombier
Vejr: Tykt regnvejr
Tid: Eftermiddag

Sikke et helvedes regnvejr at være i, når man var ude og surfe på ens hjemmelavede hoverboard. Konan havde sin long coat lignende frakke på, der var sort med røde skyer på, en lynlås i rød og med en høj krave, der dækkede halvdelen af hendes ansigt, og hendes hoverboard som hun selv havde fusioneret, af et snowboard og 2 plasma pistoler, så det kunne flyve med 170 km i timen, matchede hendes long coat i farven og med de røde skyer. Hendes skulder lange blå hår, var gennemblødt lige som hendes long coat, og hun lignede mest af alt en druknede rotte i det tunge regnvejr, der væltede ned over hende som om det ikke havde nogen ende. Lige nu ville hun bare finde ly for regnen, der var startet så pludseligt på hendes rejse til Las Vegas, og lige nu var den by det nærmeste sted hun kunne finde ly, så hun kunne lige så godt fortsætte på sin rejse, til den zombie overfyldte by hvilket hun ikke vidste en dyt om, da hun faktisk ikke rigtig interesserede sig for sine omgivelser, og derfor ikke havde hørt at byen var ramt af en slem gang zombie epidemi. Da hun nåede frem til udkanten af byen, tænkte hun ikke så meget over at uden for byens mur, var der en helt masse der havde slået lejr, hun rettede bare sit board opad for at flyve op i luften, så hun kom op over muren og kunne fortsætte med at flyve henover den ellers så lysende og festlige by, der nu lignede et stort kaotisk rod. Da Konan lagde mærke til hvor ødelagt byen så ud, og hvor mange zombier der gik rundt dernede, så hun sig undrende omkring da hun ikke rigtig kunne forstå, hvordan en storby som Las Vegas kunne gå fra en storslået by i en kaos verden som denne, til en by der lignede som om den var svært inficeret af pest, og på grund af det tykke regnvejr kunne hun ikke rigtig få sig selv, til at fortsætte til en anden by for at finde ly, så på trods af at byen så ud som den gjorde, måtte hun bare leve med det og finde sig et sted, hvor hun kunne komme i tørvejr og få tørret sit tøj og hende selv.
Med et fik Konan noget af en overraskelse, da 2 engle zombier kom styrtende ud af det blå for at angribe hende, og med det samme hun fik et chok udsendte hun noget af en trykbølge, med en radius på 40 meter fra hende, hvor alt lige fra zombierne der angreb hende, til vandet der dækkede hendes krop og regndråberne omkring hende inden for den kugle, blev ryddet fuldstændigt væk fra hende. Zombierne blev sendt væk med sådan et ryk, at de væltede ned i jorden og gjorde de andre zombier opmærksom på hende, næsten lige så hurtigt som regnen igen væltede ned over Konan, og hurtigt begyndte at gennembløde hendes tøj igen. Hvad fanden skulle hun nu gøre, hun kunne ikke finde et sikkert sted så længe zombierne var efter hende, og selvom begge hendes medfødte mutant evner gjorde at hun kunne være urørlig i et stykke tid, kunne hun umuligt blive ved med at kæmpe, for zombierne ville blive ved med at angribe så længe de ikke blev dræbt helt, og Konan var trossalt en kvinde der skulle have sin skønheds en gang imellem.

I det de 2 engle zombier kom på vingerne igen, var den eneste tanke der ramte Konans hjerne "Flygt! Lige nu!" og med det samme fik hun gang i boardet igen, og styrtede afsted med 170 i timen, for at slippe væk fra dem. Hun var nød til at slippe af, med zombiernes opmærksomhed, før hun fandt sig et sikkert sted at gemme sig, og mens hun fløj henover gaderne var det som om alle zombierne, bare lagde mærke til hende lige med det samme, som om at nu hvor en flok havde set hende, vidste de alle sammen hun var der. Efter omkring 10 minutters tid, begyndte hun at blive ret så sur over ikke at kunne finde et sted, så hun valgte at skifte strategi, hun sænkede farten på sit board og fløj hen over gaden, for med det samme at fusionere sin krop med boardet, så det blev suget op i hendes krop og hun landede. Hun trak op i hendes ærmer, så man kunne se at træet fra snowboardet nu sad i hendes arme, og de 2 plasma pistoler var nu blevet til hendes hænder, så hun kunne skyde med dem, hvilket hun flittigt begyndte at gøre for at forsvare sig, mens hun gik mod en bygning der så ud til hun måske kunne finde sikkerhed derinde.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 09:16

Tøj: En sort gennemblødt top, et par militær støvler og grønne militær bukser
Våben: 2 M9'er og en sniper.

Phoenix havde fundet et sted hvor hun kunne være i sikkerhed. Af alle dage skulle det lige være i dag at det regnede. Hun havde fået lov af sin beta og sin Alpha, så hun ville smutte hen og finde sine ting og tage dem med hjem.
Alle hendes ting var gennemblødte. Taget der havde beskyttet hende mod naturen var brast sammen og alle hendes ting var ødelagte. "AR! lort!" mumlede hun og begyndte at flytte murbrokker og dele af taget. Hendes humør var ikke i top. Rejsen havde været lang og det var gået til fods. Hun havde ikke fået lov til at bruge en af køretøjerne eller noget i den dur.
Hun sukkede og fandt en anden sort top og trak den våde af, lige i det hun havde fået toppen over hovedet, hørte hun lyden af skud. "Hvem har været så dum at gå her ind?" Phoenix rystede på hovedet.
Hurtigt samlede hun sit hår en hestehale og kiggede ud over den ødelagte kant. Svagt kunne hun ane en pige med noget blåt hår. "Heh, der kan man se, en tøs der vil vise sit værd." et svagt smil havnede på hendes læber. Med en vant bevægelse, tog hun den mørke sniper ned fra hendes ryg og lagde sig behageligt til rette. En, to, tre, zombiernes hjerne eksploderede en efter en. Phoenix's koncentration var så stor at hun lukkede alt andet ude.
Da noget greb fandt i hendes ben fór hun sammen. "Hvad i!" en zombie havde fundet en vej op til hende. hurtigt trak hun den ene af hende M9'er og skød den i hovedet. Hjernen eksploderede og meget af det havnede på hendes tøj. "Hm... skulle måske have overvejet noget andet." hun sukkede og tog den lugtende krop op og kastede den ud over kanten.
'nu ved de at jeg er her, så skal jeg finde en ny placering.' tænkte hun og fast gjorde sniperen på hendes ryg.

Da hun var kommet ned kiggede hun efter den nye pige med det blå hår. 'Der!' Hendes røde øjne fandt det blå hår. "Godt, du er en flik pige i dag, en, to, tre." hun tog hende M9'er og skød løs for at komme hen til pige.
Zombierne faldt på stribe. flere prøvede at gribe fat i hende og nogen fik da også fat i hende, men hun vristede dem af.
Da hun næsten var henne ved pigen råbte hun: "Du er ikke rigtig klog! Men kom, jeg ved hvor vi kan snakke!" Den bygning som hun havde været på vej hen i mod, havde en tag etage hun selv havde benyttet, det var fyldt med de underligste våben. Hun sparkede døren ind og holdte den for hende i mens hun affyrede skud i mod de zombier der ville ind. "Her ind hurtigt!" råbte hun ind imellem skuddene.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 10:12

Hun synes efterhånden zombierne gik hende på nerverne, men lyden af skud fik hende kort til at se op, i retning af hvor lyden kom fra, før hun igen fortsatte med at skyde videre. Hun virkede ret færm med våben, der var fusioneret med hendes egen krop, og hver gang en zombie kom for tæt på, udsendte hun en trykbølge der sendte alt indenfor 20 meter fra hende, et godt stykke væk fra hende. Da Phoenix kom ned til hende, så Konan kort på hende med et mildt smil, og fulgte instinktivt efter hende da hun var den eneste her, som udover Konan selv var levende, og ikke prøvede at dræbe hende.
"Jeg er ikke rigtig tør, det er hvad jeg er!" sagde hun glad, og udsendte en ordentlig trykbølge, for at sende zombierne af helvedes til, før hun gik ind af den dør som hun holdt for hende. Imens Phoenix kom indenfor, flyttede Konan materialerne væk fra hendes arme, så hun kunne lægge hænderne mod døren, og pille materialet fra hinanden i kanten, så det så ud som om den smeltede hele vejen rundt i kanten, hvilket ville gøre det svære at komme igennem døren, så de havde mere tid til at gemme sig, hvor end Phoenix nu ville have de gemte sig henne. Konan smilede mildt til Phoenix, da hun var færdig med døren, og samlede sit hoverboard foran sig så hun ikke behøvede, at gå rundt med materialerne indeni sig.

"Jeg trænger sku til, at få det her våde tøj af mig, så hvor er det der sikre sted du snakkede om?" spurgte hun mildt og smilede glad til hende, efter at have set ned af sin våde krop "Åh ja og jeg hedder Konan, hvad hedder du? Og hvad sker der egentlig for, at den her by er fyldt med zombier, det plejer den da ikke gør den vel?" hun virkede ikke til, at hun tog hele denne zombie fare affære seriøst, hun virkede mere som om det bare var en dårlig joke, der var gået ret så galt på en eller anden måde.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 17:17

Da hun så hvordan tøsen sendte en bølge ud fra sig var hun overbevist om, at denne tøs ikke var helt normal.
Det blev da også bekræftet da hun var kommet ind. Døren blev jo nærmest svejset sammen i kanten. "Wow.." hendes øjne stirrede på døren. "Hvad var det lige?" hurtigt kiggede hun på pigen også hvordan et hoverboard samlede sig foran hende. "Okay, det var cool." Pigen havde fået hendes fulde opmærksomhed nu.

Et kort smil dannedes om hendes mund da hun spurgte hvor de skulle hen. "Tja, jeg har et mindre våbenlager øverst oppe, der er alt hvad man skal bruge for at overleve i længere tid, hvis ikke regnen har ødelagt det." hun smilede kort og vred vandet ud af det hvide hår.
Da hun sagde sit navn nikkede hun stille og smilede svagt. "Jeg er Phoenix. Og nej byen plejer ikke at se sådan her ud, men her de sidste måneder har der været en zombie epidemi... og noget siger mig sjovt nok at du ikke har hørt om det." hun vendte sig om mod Konan og rakte hånden frem som hilsen. hun var underlig på den gode måde. Det lød lidt lige som at Konan, ikke tog det seriøst.
"Kom med mig." Phoenix gik hen imod elevatoren og trykkede på knappen. da der ikke skete noget, maste hun døren op. Den sad fast mellem 2. og 3. sal. "Godt vi er nødtil at gå op til tagetagen med mindre du har en anden idé." Hun kiggede på Konan og pegede op.
Phoenix kiggede på trappen og tog sine M9'er frem. En en hurtig bevægelse tog hun magasinerne ud og tjekkede for hvor mange patroner der var.
Igen vendte hun opmærksomheden mod Konan.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 19:42

"En simpel fusionerering med døren, efterfulgt af en manipulation af dørens strukturering, på et molekylært basis, gør at jeg kan kan få den til at smelte på den måde, så det ser ud som om døren er svejset fast, og sidder meget mere fast end den gjorde før jeg pillede ved den!" sagde hun mildt og smilede glad, over at hun virkede så fascineret over Konans evner "Og det her er så mit hoverboard, jeg har selv lavet det af et snowboard og 2 plasma pistoler, og siden jeg altid har det med mig har jeg på den måde, altid et par skydevåben ved hånden hvis jeg får brug for det! Selvom det er sjældent, jeg rent faktisk bruger skydevåben, mine evner gør det ret nemt at kæmpe for mig!" hun luntede let rundt, med boardet under hendes arm mens hun så sig omkring, med et nysgerrigt blik der tydet på, at når hun endelig gad koncentrere sig om sine omgivelser, kunne hun sagtens finde det hun så interessant. Hun så let om på Phoenix, da hun hørte hende sige at Konan skulle komme med, og fulgte så trop hen til elevatoren.

"Tja jeg har da et forslag, hvis ikke du har noget imod at holde fast!" sagde hun glad, og startede sit snowboard, før hun kastede det foran sig så det hang lidt over jorden. Hun hoppede let og elegant op på det, spændte sig fast til boardets overflade og rakte Phoenix sin hånd "Hop på foran mig på boardet, så skal jeg da lige sørge for vi kommer derop, hurtigere end du kan nå at sige skippers skipsgebis!" tilføjede hun med et stort smil på læben, og en glad attitude som de færreste ville kendes ved og udvise, overfor et andet væsen i disse svære tider.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 20:17

Phoenix kiggede på Konan og smilede svagt. da hun snakkede lyttede hun opmærksomt, det hun fortalte gav mening. "Det er en ret smart måde at forsvare sig på, gid jeg kunne det... men jeg har det nu meget godt som jeg er, og nu er det et skud i tågen, men er du ikke en mutant? eller har jeg forvirret mig selv?" Hun grinede svagt.
"Okay, men hvad var det så det andet? det lignede at du fik zombierne væk? men du var ikke tæt på dem... Det giver ikke mening..." hun sukkede og grinede svagt.

Da hun snakkede om sit hoverboard. Hun kiggede på det og grinede svagt. "Det er ret smart," hun kunne ikke helt forstå hvad hun mente med at bruge dem som våben da det slog hende. 'hun gjorde med døren.'

Hun kiggede igen på bordet og som hun sagde og hoppede op efter hende. "Godt hvordan virker det her?" Phoenix smilede svagt over det hun sagde. "Hvordan kan du være så glad? det giver jo ingen mening! Hvad fejler du?" spurgte hun drillende og kiggede op.

Oppe i taglejligheden, var der våben som hun havde sagt. Fra gulv til loft, sad der sniper, håndpistoler, magasiner, plasmapistoler og meget andet. "Velkommen til paradis." hun grinede koldt og hen imod det sted manden var gemt. Hun slog døren op og sagde: "her er... NEJ! Hvem fanden har været her inde?" Phoenix's blev gal. "Der er en som… Åh nej." uden at tage notits af Konan løb hun hen i mod den anden væk, væltede en reol med bøger, så et mindre skab kom frem. "please.. please!" hun åbnede det og smilede. Det var ikke rørt. Hun tog en lille maskinpistol frem. "Hurra." hun så hen i mod Konan. "Hyg dig, lad som om du er hjemme… eller noget." hun grinede og kiggede nærmere på maskinpistolen.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/10/2013, 23:43

"Ja jeg er en mutant, jeg blev offer for radioaktivitet inde i min mors mave, da hun blev offer for tjernobyl ulykken i 1986, men jeg opdagede først mine evner et stykke tid efter min mor døde, og lige siden har jeg brugt dem velvilligt!" sagde hun glad, og smilede sødt til Phoenix "Og min anden evne er mere sådan en trykbølge lignende evne, jeg kan afvise alle eller enkelte ting der er rettet mod mig, og tiltrække alt eller enkelte ting som det passer mig! En ret praktisk evne at have i kamp, og det er det faktisk også i hverdagen, det er endda også en af mine medfødte evner!"

Hun satte gang i hoverboardet, og fløj hele vejen op til toppen af bygningen via den trappe, som Phoenix før havde anvist, efter hun havde hoppet op på det. Konan stoppede boardet deroppe, hoppede af og slukkede det, hvorefter hun satte en sele fast i spændende til fødderne, så hun kunne have det på ryggen, og gå rundt med samtidig med hun havde frie hænder. Hun så let rundt på alle våbnene, som Phoenix havde inde i dette lokale, med et nysgerrigt blik i øjnene og et stort smil på læberne.
"Jeg er da altid glad, fordi det er kedeligt at være anderledes, og så er jeg også ret så ligeglad med omverdenen, så jeg er ikke påvirket af alt det kaos og lort, som foregår i den nu om dage!" sagde hun mildt. Hun lænede sit hoverboard op af væggen, og tog sin long coataf så hun kunne hænge den over boardet, hvor den kunne hænge og blive tør. Nu kunne man rigtig se Konans krop, hun havde en smuk kropsbygning og var iført, sorte læder bukser og en mørkeblå top, der dækkede hendes hals, gik ned over hendes fyldige bryster, fior så at skildres på midten under hendes barm, og mødes igen på ryggen lige over bæltestedet, så man kunne se hendes bare mave og det meste af hendes ryg "Gør det noget, jeg smider min top og mine bukser, så jeg kan hænge det til tørre?" spurgte hun mildt, og så spørgende på Phoenix da hun styrtede hen til reolen, for at tjekke skabet der stod bag ved det.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   26/10/2013, 17:12

i en stille bevægelse drejede hun hovedet og kiggede på Konan. "Øh... om du må smide tøjet? Tja hvorfor ik?" Phoenix havde alt for travlt, med at tjekke maskinpistolen, til at forstå det hun sagde. Langsomt lod hun sig glide ned af væggen ved siden ad skabet og kiggede fraværende op. "Der er noget tøj et eller andet sted, hvis det er..."

Hendes fingre bevægede sig hen over aftrækkeren, magasinet og mundingen på pistolen. 'Godt der ikke er sket noget med den... men hvorfor kun tage mad? alle mine våben er her... det giver ikke mening.' tankerne fløj gennem hendes hoved. 'Hvad nu hvis... åh, fuck.' tænkte hun og rejste sig med pistolen i hånden. Hendes skridt var langsomme og forsigtige.
Da hun var henne ved et af vinduerne kiggede hun nærmere på det. "Hvem fanden vil ind via den her vej?" der var mærker i vindueskarmen og på selve ruden. Men nu var vinduet lukket igen. Var der nogen her inde?
Hun gik rundt og kiggede, men der var ikke noget som ville afsløre om der var nogen. "Det var da lige god…" hun sukkede og satte sig tungt ned på gulvet.
Lejligheden var indrettet så 2 af væggene var dækket med våben, en enkelt sofa, et spisebord et skab, 2 kommoder og et lille køkken der var udrustet med alt, undtagen mad. Hvad skulle hun gøre? der var nogen som havde brudt ind i hendes mindre våbenlager, alle våbnene var der og det eneste der manglede var maden. Hvor lang tid var det siden hun sidst havde været i lejligheden? 2 uger? hun var ikke sikker, men det her var alt andet end naturligt…

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   26/10/2013, 19:50

Konan smilede let, og smed tøjet så hun stod iført sort og simpelt undertøj, og glimtede let i et hvert skær af lys der ramte hende, da hendes hud stadig var fugtig, af alt regnvandet der havde gennemblødt hende. Hun begyndte at gå rundt for at se nærmere på stedet, og virkede overordnet set ligeglad med, at hun kun var iført undertøj, hun følte ikke at hun havde noget at skamme sig over, og trossalt var den eneste anden hun kunne se her i lokalet Phoenix, og siden hun også var en kvinde lige som Konan, kunne Konan da umuligt have noget hvad angik hendes krops bygning, som Phoenix ikke allerede havde set bare på hendes egen krop. Konan fandt hendes våbenlager fascinerende, og straks begyndte Konan at se muligheder i alle disse våben, kombinationer af forskellige våben der kunne gøre, at 2 våben med hver sine fordele, kunne supliere hinanden og blive bedre på den måde, og hun fik sådan en lyst til at begynde at eksperimentere med dem, men hun måtte hellere spørge Phoenix, inden hun begyndte at rode med hendes våben.

"Naa det gør ikke så meget med tøjet, jeg er ikke særligt genert af mig, og det er ikke lige just fordi du aldrig har set, en kvinde krop før i dit liv!" sagde hun glad og blinkede drillende til hende, med et stort smil på læben. Ved hendes spørgsmål, kiggede Konan tænkende på Phoenix "Det ved jeg ikke, men hvis de kommer tilbage, skal vi da nok sørge for at den nørd får tørt på!" sagde hun tænkende og gik hen til Phoenix, nu hvor hun havde gået hele vejen rund og set på alle hendes våben "Men hvad er der egentlig galt? Mangler du noget særligt af betydning? Tror du der er nogen herinde, som ikke burde være herinde?" hun strøg let en hånd gennem hendes hår, for så at se hende i øjnene med et mildt smil på læben, mens hun så tænkende ud.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   26/10/2013, 21:49

Et lille smil spillede om hendes læber, hun havde ret. Phoenix var jo selv en tøs, men havde ikke så kraftige former som Konan havde. Hendes egen krop var muskuløs og slank. Hendes ribben stak ud, men ellers havde hun et solidt lag muskler. Hun kunne ikke lade være med at være irriteret over at hun havde former, men hun kunne godt se et problem, hvis hendes barm var støre, ville hun ikke have helt så nemt ved at finde et lille skjulested, eller klemme sig gennem to biler, men der var jo også en fordel ved at have en sådan et par. Det var nemmere at tiltrække fyre.

Da hun snakkede om at give tørt på smilede hun svagt. "Jah, hvem ville dog lægge sig ud med en pige kun iført undertøj og en med en maskinpistol? Det er da nok det dummeste." hun grinede svagt og kiggede på i loftet.
"Selvfølgelig!" hun smilede og kom hurtigt på benene fandt en trøje og et par bukser. "Jeg vil anbefale at tage noget tøj på, det her er tørt, men tag dit eget hvis det er." hun grinede stort og gik hen mod den ene væg. "Tag hvad du vil, jeg er pænt ligeglad. Hvis der er noget jeg mangler har jeg mine kontakter.” Hun strammede sin hestehale og fandt flere magasiner med patroner til både hendes maskinpistol, sniper og M9'er. Til sidst tog hun et pat læder handsker som var fingre løse.

Hurtigt løb hun ud ad døren og klargjorde den ene af hendes M9'er. Hun sigtede og gik langsomt ud ad døren. "Kom frit frem." sagde hun kælende. Hun gik hen til elevatoren og åbnede døren med magt. Hun satte en metalstang i klemme. "Godt så er der kun en vej, og det er ned."
Med en hurtig bevægelse tog hun fadt i kablet til elevatoren. I et roligt tempo gled hun ned af kablet. Hun landede let på elevatorens loft og kiggede ned igennem luft vejen. Der sad en sammen klemt skikkelse i det ene hjørne.
Hun smilede mildt, personen havde halvt langt hår. Det lignede en pige, men var det nu også det?
Hun tog forsigtigt fadt i luftkanalen og løftede den op. Personen for sammen og rettede en genkendelig pistol mod hende.
”Rolig!” Phoenix smilede stille og beroligende. ”Jeg vil dig ikke noget.” forsigtigt lagde hun kanalen ned ved siden af det åbne hul. ”Må jeg komme ned?” Uden at vendte på svar dumpede hun ned ved siden af. ”Hvad laver du her?”
Det første Phoenix fik øje på var at det ikke var en pige, men en dreng og han var tydeligt nervøs. Han rystede på hånden. ”Rolig nu, jeg vil dig ikke noget.” Phoenix ville ikke virke skrammende og satte sig på gulvet i elevatoren. ”Hvad hedder du?” Han skævede til Phoenix og trykkede sig mod væggene i elevatoren. ”Okay lad os lave en aftale. Du fortæller mig hvem du er og hvad du lavede i min lejlighed okay også hjælper jeg dig ud af Las Vegas. Hvad siger du til det?” Han nikkede og snak en gang. ”Jeg hedder Christoffer.” han havde stadig pistolen rettet mod hende. ”Jeg blev væk, da de evakuerede byen. Hvem er det som går rundt? Hvad vil de? Og hvem er du?” Han klargjorde et skud og sigtede på hende. ”Okay, øm… hvad med at give pistolen til mig?” hun smilede lidt og lagde hovedet på skrå, men han holdet krampagtigt om pistolen.
”Jeg er Phoenix, jeg vil dig ikke noget ondt. De væsner der går rundt der ude er zombier. Har du hørt om dem før? Sådan nogen som er i tegneserier.” hun smilede svagt og prøvede at virke mindre faretruende ved at snakke om noget han måske kendte til, men han rystede på hovedet. Hendes tålmodighed var ved at rinde ud. ”Okay, vil du ikke med ud af elevatoren? Så jeg kan hjælpe dig med at finde din familie?” hendes stemme var blid. Men han rystede på hovedet.
”Lad være med at tage forhastede konklusioner!” sagde hun lidt højre. ”Var du i min lejlighed?” spurgte hun lidt hårdt. Han nikkede og gik et skridt hen i mod hende.”Jeg gør hvad der passer mig.” han kiggede på hende og trykkede på aftrækkeren.
En dyb smerte borede sig inde i hendes ben. Hun bed tænderne sammen og kiggede hårdt på den lille fyr. ”Forkert træk.” hurtigt rejste hun sig op og slog drengen med knyttet hånd ind i maven. ”Igen det skulle du ikke have gjort.” Med to fingre tog hun pistolen imens han kæmpede for at få vejret.
Hun trykkede på nød knappen, men døren åbnede ikke. ”For en i helvede.” mumlede hun og kiggede op.
”Konan?!” Hun kiggede op for at finde ud af om hun over hoved var fulgt efter hende. Et hårdt slag mod hendes ribben fik hende til at miste pusten. ”Tak for sidst.” Hun kunne tydeligt høre ironien i hans stemme. ”Hør her knægt!” gispede hun og sendte et dræber blik. ”Det var ikke klogt!” Hun trak sin M9, og sendte en enkelt kugle ind mod hans hoved. ”Hvad sagde jeg.” hun grinede svagt og snak sammen. Kuglen som havde boret sig inde i hendes ben begyndte at gøre sindssyg nas. Den adrenalin der havde været i hendes krop, var ved at være væk. ”Konan, hvis du kan høre mig, så kom lige og hjælp mig. Jeg er blevet skudt i benet og mister hurtigt blod.” hun satte to fingre ind i såret for at stoppe blødningen.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   26/10/2013, 22:38

"Der er nok ikke særligt mange mænd, der ville rette et våben mod mig, især hvis jeg giver dem, mit uskyldige lille pige ansigt, og beder dem pænt om at lade være med at skyde mig, det plejer de fleste som regel ikke at kunne stå for, når jeg kun er iført undertøj!" sagde hun glad, og små grinede lidt ved tanken om de enkelte par gange, hvor hun rent faktisk havde stået i lige præcis den slags situationer "Jamen hvor er det sødt af dig, at tænke på mig og mit velbefindende søde, det vil jeg huske dig for! Jeg tænkte også på om jeg ved mulighed, kunne få lov til at pille ved nogle af dine våben, jeg kunne godt tænke mig at fusionere nogle af dem, og se om jeg kunne forbedre dem ved den slags fusioneringer?" hun smilede kort til Phoenix, for at høre hendes svar på spørgsmålet, mens hun prøvede et af hendes par bukser, der passede sådan rimelig godt selvom de var en lille smule for korte, så man kunne se Konans ankler, og det eneste hun kunne finde af Phoenix´es tøj, som hun kunne have på uden det maste hendes barm, var en skjorte som hun lod stå åben, så hun i det mindste ikke lignede en, der reklamerede med hendes bryster ved bare at lukke den, fra nederste knap og op til under hendes barm.

Da Phoenix smuttede ud af døren, uden at have svaret på Konans spørgsmål, tænkte hun at hun nok ville svare senere, så efter at have rettet lidt på det lånte tøj, luntede Konan ud til elevatoren som Phoenix tvang åben og hoppede ned i. Konan selv blev stående og kiggede ned i den, hun kunne egentlig ikke se særlig meget af hvad de lavede dernede, men hun kunne lige akkurat følge med i hvad de snakkede om, og hun kunne tydeligt høre da de skød på hinanden, og da Phoenix kaldte på hende. Da hun kaldte på Konans hjælp, var det vist meget praktisk at Konan havde hendes magnetlike evne, hun tænkte blot på det og med det samme tiltrak Konan hende, så Phoenix fløj op af elevatoren, og helt op til Konan som greb hende i sine arme, og tog hende med ind i det værelse med alle våbnene. Konan lagde hende let ned på gulvet, for at kunne se på hendes ben, med et mildt smil på læben.
"Du behøvede da ikke dræbe drengen, du kunne da bare have ladet mig få jer op, så skulle jeg nok have fået styr på ham!" sagde hun mildt og holdt hånden hen over skudsåret "Det her kommer nok til at gøre lidt ondt, men hvad er livet uden smerter?" hun brugte sin evne til at tiltrække kuglen, så den blev trukket ud af hendes ben, og op i Konans hånd. Derefter lagde Konan sin hånd mod såret, og fusionerede med Phoenix krop hvilket ikke gjorde ondt, men det var først da Konan begyndte at manipulere med hendes krop, og så at sige reparere hendes skudsår, så der ikke længere var noget sår tilbage, ved at tage små mængder af celler fra rundt omkring i Phoenix krop, så hun ikke tog nogen særlig skade af det, og derefter rette disse celler så de passede med skudsåret, og kunne udfylde det. Let trak hun sin hånd til sig, så de ikke længere var fusioneret, og hendes ben var nu så godt som nyt, og med et smil på læben satte Konan sig ned ved siden af Phoenix, og nussede hende kort på maven.

"Så nu er du så god som ny, din krop skal nok ordne det med de få manglende celler som jeg brugte, til at ordne dine sår, og det skulle gerne foregå ganske smertefrit, så du burde være i tip top form smukke!" sagde hun glad, og lagde sig ned på ryggen med hænderne bag hovedet, så man rigtig kunne se på hendes blottede overkrop, hvilket ikke lige just var noget Konan tænkte over "Nå men nu hvor du ligger stille, har du så tænkt på det jeg spurgte om, med at fusionere dine våben? Hvis du vil må du gerne bestemme, hvilke våben jeg fusionere, og jeg ville blive glad hvis du ville komme med nogle forslag til, hvordan jeg skal sætte våbnene sammen, da det trossalt er dine våben, og dig som at der skal bruge dem!" Konan så spørgende på hende, med et varmt smil på hendes fine og lettere fyldige læber, mens hun håbede på at Phoenix ville sige ja til hendes spørgsmål og forslag, for Konan kunne godt lide at hygge sig med at fusionere, og hun syntes det var endnu mere hyggeligt at gøre det sammen med en anden, så de kunne sidde og hygge snakke imens, og når nu de lige havde lært hinanden at kende, kunne det da være hyggeligt, at lære Phoenix bedre at kende, for hun virkede som en sød lille dame, og Konan som var til kvinder syntes da, at hun var en lækker lille sag.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   27/10/2013, 19:45

Da Konan tiltrak hende, kunne Phoenix mærke et sug i maven. Hun fløj nærmet op gennem elevatorskakten og op til Konan. ”Og jeg siger tak.” hun grinede mildt da hun var i Konan’s arme.

Da hun var inde i lejligheden og blev lagt på gulvet lavede hun en grimasse af smerte. ”For en i helvede hvor gør det nas…” hun lyttede til hvad Konan sagde og smilede lidt. ”Det var ikke med vilje… han startede!” hun smilede kækt, hun lød som om hun gik i børnehave og havde drillet et af de andre børn. ”Det var ikke min mening, men man beder om at dø når man: 1. skyder mig i benet. 2 slår mig i siden… jeg slog ham kun en gang og skød ham efter at han havde skudt mig… det er det rene gengæld.” et stort smil havnede på hendes læber. ”Også var det ham som havde spist min mad…”
Da Konan snakkede igen nikkede hun. ”du har ret, der er ikke noget sjovere end at lide.” hun smilede med øjnene for at understreje hvad hun mente med den sætning. Hun havde lidt så meget at smerte de seneste år, at det var begyndt at være en daglig rutine.
Phoenix bed tænderne sammen da kuglen blev trukket ud. ’Du siger ikke noget, du siger ikke noget, du holder bare di fucking kæft!’ skreg en stemme i hende s hoved, men da kuglen var ude kunne hun ikke mærke mere smerte.
”Okay, det der er ret så effektivt.” et stort og taknemmeligt smil lande på hende læber, men blev lidt mindre da hun nussede hende på maven. ’øh… hvad?’ tænkte hun og skubbede tanken væk igen.

”Og jeg siger pænt tak, for det… og hvad mener du med ’gerne foregår smertefrit’? vil det sige at det vil gøre ondt? Mere smerte… hurra.” hun sukkede og smilede svagt.
Da Konan lagde sig ned kunne hun ikke lade være med at blive irriteret. ’hvorfor skal nogen kvinder bare være så helvedes godt udrustet? Det er irriterende… ‘ tænkte Phoenix.
Hun nikkede, tanken om hvilke våben det skulle være vidste hun ikke. ”Øm, for min skyld må du da gerne fusionere nogle af mine våben, men mine sniper holder du fingrene fra og det samme med mine hånd pistoler, ellers er der frit valg.” Hun nikkede over imod væggen og kiggede nærmere på hendes ben. Der var intet tilbage af skudsåret. ’imponerende.’ Tænkte hun og rejste sig hurtigt op. Hvad skulle hun nu lave? Hendes hjerne var blæst for idéer. ”Okay, jeg har nogen våben du kan få lov til at fusionere.” Hun gik hen mod væggen og kiggede grundigt.
”Okay her” Hun gav hende en, Ah-94 og en M8A1. ”Det bedste ville være bedst at bruge kolben fra AH-94’eren her til at støtte mod skulderen, det vil tage det værste slag fra skuddet og præcisionen fra M8A1’eren. Det vil skabe en okay dødelig combo.” Hun lagde de to våben på spise bordet og ventede på at Konan ville sætte sig ved hendes side. ”Så vil jeg lige fin pudse min ene sniper.” Hun tog den snipe væk fra hendes ryg og lade den på bordet.
I et hurtigt tempo fandt hun en klud, en lille skål og noget rens. ”Det skulle kunne gøre det.” mumlede hun og hældte noget vand i skålen for at sætte sig på den ene side af bordet.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   27/10/2013, 20:35

"Hvor er du sød, men du kunne jo sikkert godt have gjort, så i ikke var endt med at skyde på hinanden!" sagde hun drillende og rakte tunge af hende "Og der er nogle stykker, der har en krop som ikke er så god til celle genskabelse, men tilgengæld er der utrolig mange, især unge væsner som dig, der rent faktisk har en velegnet krop til den slags, så der er i dit tilfælde en meget lille chance for, at du vil kunne mærke det!" tilføjede hun med en sød stemme, og smilede til Phoenix blot for at lægge mærke til, at det var som om hun tænkte på noget, efter Kionan havde lagt sig ved siden af hende "Hvad tænker du på, din skøre lille kugle?" spurgte hun drillende, og prikkede til hendes ribben, for at fange hendes opmærksomhed.

Hun rejste sig let op, efter at have fået af vide af Phoenix, hvilke våben hun ikke måtte røre ved, og hun havde hentet 2 af hendes våben som hun foreslog, hvordan Konan skulle fusionere dem for at forbedre dem. Konan gik let hen til bordet og satte sig foran våbnene, samlede dem op og så nærmere på dem, for at se de ting Phoenix nævnte at hun ville have sat sammen, og det tog hende ikke lang tid at fusionere komponenterne således, at våbnet var som Phoenix ønskede det og endda virkede stærkere, end hvad det originalt ville have været, hvis man havde prøvet at lave dette i hånden. Som var det en instinktiv reaktion, løftede Konan hånden mod en af Phoenix'es plasma pistoler, og tiltrak den så hun kunne gribe den i luften, hvorefter hun tog resterne af den tilbageværende pistol, som hun lige havde taget dele fra, og begyndte at fusionere disse rester, med plasma pistolen for at forstærke den. Da hun lagde den på bordet foran Phoenix, smilede hun bare et varmt og godt smil til hende, og lade hovedet lidt på skrå.

"Prøv den af, prøv at gå hen til vinduet og skyd en zombie lige i låget, bare for at se hvad den kan gøre ved levende væsner!" sagde hun glad. Plasma pistolen var nu forbedret på den måde, at i stedet for at skyde en kugle lignende form af plasma afsted, ville den affyre en patron af plasma, som ville forårsage en lettere eksplosion når den ramte noget, og hvis man skød et leve væsen med den, ville den helt sikkert gøre en seriøs gang skade, for ikke at glemme smerte hvis skyder ikke dræbte offeret.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   28/10/2013, 14:16

Phoenix himlede med øjnene af Konan. ”Nej… eller det… nej, det kunne jeg ikke. Han var for stædig! Og helt ærligt, jeg gider ikke fodre endnu en mund, har nok i selv at finde maden.” hun grinede svagt og rakte tunge tilbage til Konan.
Imens Konan fablede løs, smilede hun lidt. ”lad mig for guds skyld heale ordentligt… så jeg slipper for smerte.” hun sukkede tungt og blinkede til Konan. Hun var god at snakke med, en rolig pige… eller noget i den stil.

Hun ømmede sig lidt da Konan prikkede til hende. ”Hvad jeg tænker på? Alt muligt, måske noget jeg ikke skulle tænke på… nå, men jeg ved da at den øverste etage fungere, og nogen gange lidt for meget.” sagde hun drillende og rystede på hovedet. Der var noget sandhed i det hun sagde, hun tænkte en del. Men det var ikke alt sammen lige nyttigt.

Phoenix måbede, det var så let. Gid hun selv kunne det. Alle de våben hun kunne lave, alt det… hendes hænder var travlt optaget af at gøre sniperen ren. Hun skilte den hurtigt og elegant ad, puttede delende i vandet, tørrede dem af og tog noget af rensen og pudsede delene.
Hun lignede en der havde prøvet det før. Hendes hænder arbejde rutineret sammen.
Phoenix, der havde været så optaget af sniperen, kiggede forskrækket op da Konan lagde en plasmapistol foran hende. ”For en i… hold nu kæft hvor blev jeg forskrækket.” Phoenix grinede. ”Jeg må holde op ed at være så koncentreret.” med et enkelt nik tog hun pistolen og stillede sig hen til vinduet. Langsomt åbnede hun vinduet og lade an til at skyde.
Hun lukkede øjnene og trak vejret to gange, åndede ud, sigtede og skød. Patronen fløj tværs igennem luften og ramte en zombie lige oven i hovedet. Phoenix grinede, den lille patron fik zombiens hoved til at eksplodere.
”Den virker sq godt.” et stort smil havnede på hendes læber. Hun drejede hovedet og så anerkendende på Konan. ”Godt gået min tøs.” Phoenix blinkede til hende. Det her var en ny pistol med meget lovende udsigter. Normalt ville hun ikke selv bruge plasma pistoler, men det her var en undtagelse. Våbnet ydede stor skade på alt det levende den ramte.

Det lille øjeblik som hun var uopmærksom, havde store konsekvenser. En af de engle zombier der havde angrebet Konan tidligere, havde rent faktisk lidt hjerne som stadig var i brug.
Zombien styrede i mod vinduet og dykkede ned i samme øjeblik som Phoenix vendte sig mod vinduet, og i ren beskyttelse ville hun lukke vinduet, men var ikke hurtig nok til at lukke det. Den tog fadt om hendes håndled og hev til da den dykkede.
Hun skreg da den hev hende ud ad vinduet. ’Nu er jeg sikker på at jeg dør.’ Farten på vej ned var høj. ’Jeg skal ikke ende mine dage som en klat tygge gummi.’ Hun lukkede øjnene og bad til at et mirakel ville ske.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   28/10/2013, 23:37

"Tja jeg kan godt forstå dig, man skal ikke være flabbet over for en sild som dig, eller være dum nok til at angribe dig, men det lærte han så på den hårde måde, selvom han nok ikke får brug for det nu, hvor du har givet ham en kugle for panden!" sagde hun drillende, og rakte tunge af hende igen, før hun grinede en behagelig og sød latter. Efter Phoenix havde fået et mindre chok, af at Konan havde lagt den ny modificerede plasma pistol ved siden af hende, kunne Konan ikke lade være med at prikke drillende til hende, mens hun grinede legende "Det er da nuttet at du koncentrere dig så meget, du laver sådan et sødt ansigt udtryk, når du rigtig koncentrere dig om en bestemt ting, det lige før jeg får lyst til at sidde og se på dig, mens du renser dine våben!" hun lagde legende hovedet på skrå, og lignede helt ærligt en, der sagtens kunne finde at førte det, bare for at drille hende lidt.

Konan så engle zombien komme flyvende mod Phoenix, og med det samme styrtede hun hen til sit board, smed sit tøj væk fra det og fusionerede det med hendes ben, efter hun havde tændt for det, så hun med det samme kunne flyve ud af vinduet, og styre direkte efter engle zombien, for at angribe den. Konan hamrede en næve, direkte ned gennem dens vinge, så den kom ud af kurs og styrtede mod jorden med Phoenix, samtidig med at Konan hurtigt rakte armene ud efter hende. Da Konan ikke nåede at få fat i hende, tiltrak hun Phoenix der fløj ud af zombiens greb, og ind i Konans arme som blev lukket omkring hende, så hun kunne mærke Konans varme bare krop, mod hendes egen krop, mens Konan knuede hende ind til sig. Der gik omkring 5 sekundet, før Konan udsendte sådan en trykbølge, at vinduerne omkring dem i bygninger blev smadret ind, og alle zombierne inden for en ret stor rækkevidde, blev smidt af helvedes til, før Konan styrede boardet så de fløj op til Phoenix våben lager, mens zombierne ikke havde tid til at se, hvor de blev af.

Da de var indenfor igen, satte Konan hende ned på bordet, så Phoenix sad med benene udover kanten, og man kunne godt mærke på Konan at hun trak tiden lidt ud, før hun slap Phoenix da hun havde holdt hende om livet, og hun igen smilede varmt og mildt til hende, mens hun let strøg hendes kind.
"Kom du til skade smukke?" spurgte hun mildt, og strøg let hendes arme, ryg, ben og mave mens hun så efter, for at se om hun havde fået et sår der kunne være zombie virus inficeret. Hun stoppede dog sig selv i at tage på Phoenix barm, selvom man godt kunne se det var med modvilje, hun ville gerne tage på hende, men stoppede sig selv i det, fordi hun ikke ville overskride, hendes grænser for hvor tæt hun lod andre komme på hende. Og Konan vidste jo heller ikke, om Phoenix var til kvinder lige som hun selv var, så hun kunne jo blive sur hvis Konan tog på hende.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   29/10/2013, 16:03

da Konan kaldte hende en sild, rødmede hun svagt. Sådan noget som komplimenter var hun ikke god til at give eller tage i mod. "Tak... tror jeg..." sagde hun med et forvirret ansigts udtryk.
"Men du sætter dig ikke på mig! Så kan jeg ikke koncentrere mig ordentligt. Og igen... tak, eller noget." Hun hendes smil var ikke ret stort, men da var da på hendes læber.

hun kunne lige ane Konan flyve ud ad vinduet efter hende. For tvivlet rakte hun ud efter Konan som hamrede en knyttet næve ind i vingen på zombien. hun var sikker på at hun skulle dø, da Konan ikke fik fingrene i hende. "KONAN!!" Skreg hun af sine lungers fulde kraft, men inden hun fik set sig om var hun ikke længer i zombiens greb, men på vej hen imod Konan med fuld fart på.
Da hun var i Konans arme klamrede hun sig til hende og ignorerede den bare overkrop. Hun skulle bare ikke falde ned. Imens hun sendte en trykbølge om sig dukkede Phoenix hovedet så hun ikke fik glas skår i øjnene. 'Du lever og har det fint, du lever og har det fint, du lever og har det fint...' blev hendes hjerne ved med at gentage.

Imens Konan satte hende på bordet fløj en masse tanker rundt i hendes hoved. 'Hvad skete der? hvorfor er jeg så forbandt forpustet? ar… hader min hjerne… ‘ hun sukkede og mærkede at Konan trak tiden ud, før hun gav slip på hende. Der hvor hendes finger havde rørt, spredes en kuldegysning. "Jeg tror jeg har det fint... men jeg stinker langt væk af zombie..." hun kiggede lidt underligt på Konan da det lignede at Konan med modvilje stoppede sig selv. 'Øh... hvad?' tænkte hun og hoppede ned fra bordet og kiggede skeptisk på Konan.
"Konan? er der noget du vil?" Hun løftede det ene øjenbryn og satte den en hånd i siden. "Og jeg tager noget nyt tøj, det her stinker..." Hun tog sin trøje af så hun kun stod i en sort sports bh og et par grønne lavt hængende bukser. "Klamt..." hun kastede trøjen hen mod vasken og ledte efter en ny top eller noget i den stil. 'hvad skete der lige?!' tænkte hun og gik ud på badeværelset. "Her må være noget..." hun kiggede over det hele, men fandt intet. "NU bliver jeg snart sur, hvor helvede er mine toppe!" Hun roede en af kommoderne igennem og fandt en kamuflage top. Hurtigt trak hun den over hovedet. Toppen passede fint og afslørede lidt af hendes mave.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   29/10/2013, 20:19

Konan smilede lidt genert, da Phoenix spurgte om der var noget hun ville, og med lettere røde kinder, svævede Konan hen til der hvor hendes board havde stået, defusionerede sig med hendes board så hun kunne hoppe af, og slukkede det før hun stillede det hvor det havde stået før, og hængte sin long coat henover det. Konan var blevet lidt fysisk tiltrukket af Phoenix, og hun havde faktisk lige ud overvejet at lægge op til det frække, da hun stoppede sig selv i, at tage på Phoenix'es brysterne.
"Tjo det ligger sådan, at jeg er lesbisk, og jeg har ikke været intim med nogen et stykke tid, og jeg er ved at blive lidt tiltrukket af dig sådan fysisk, så i et svagt øjeblik fik jeg lyst til at lægge op til det frække, men jeg stoppede mig selv i det, fordi jeg ikke vidste hvordan du ville reagere, hvis jeg tog på dig!" sagde hun lettere genert, med rødmende kinder og et genert smil på læben, mens hun så Phoenix i øjnene.

Da Phoenix smed sin trøje, blev Konans øjne fæstnet på hendes næsten nøgne overkrop, og fulgte hende mens hun gik rundt i rummet. Jo selv om Phoenix, ikke var så god til det med komplimenter, og måske ikke syntes det selv, så var hun en lækker lille dame, med en ung, fast og frisk krop som Konan ikke ville have noget imod at få fingrene i, og være intim med. Konan kom let hen til hende, efter hun havde taget toppen på der viste lidt mave, lagde blidt en hånd på hendes hofte, og den anden lige over hendes mås, som Konan ikke ville røre hvis hun ikke fik lov af Phoenix.
"Du virker ikke god til komplimenter søde, men hvis du vil høre min mening, så synes jeg du er lækker, jeg føler mig hvert fald tiltrukket af dig når jeg ser på dig!" sagde hun lettere genert, mens hun så Phoenix i øjnene, og virkede til at hun gerne ville lægge op til mere, hvis altså Phoenix tillod hende det. Hun holdt hende tæt ind til sig, så deres bare maver rørt hinanden, og bøjede sig let frem for at se om Phoenix ville stoppe Konan, i at kysse hende med hendes lettere fyldige læber.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   29/10/2013, 21:36

Phoenix smilede, men smilet blev mindre da hun snakkede færdig. ”Så du er lesbisk, og er tiltrukket af min krop… øh… og jeg tror jeg siger tak over at du er tiltrukket… og jeg er glad for at du ikke tog på mig, så var du nok endt med et blåt øje, eller noget i den stil.” hun stod lidt og tænkte, hvad var det nu hun havde rodet sig ud i?

Da Konan lagde en hånd på hendes hofte og over hendes mås, standsede hun midt i en bevægelse. ”Jeg er ikke god til det med komplimenter, men jeg siger tak…” Hun kiggede ind i Konans øjne og veg ikke en tommer.
Da Konan holdte hende ind til sig og lænede sig frem, lukkede hun øjnene og trak sig. ”Konan, jeg er ikke lesbisk, men misforstå mig ikke, du er dejlig, men ikke min type.” Hun kiggede undskyldende på hende og trak sig, hun gik hen til vandhanen. Hun åbnede for vandet og lod det fosse ud. ’Du tager dig sammen!’ Hun sukkede og kiggede hen på Konan.
”Og det er ikke pga. jeg ikke kan lide komplimenter, men føler mig malplaceret… også er jeg ikke god til nærkontakt.” hun så ned i håndvasken og lænede sig ind over den.
Hun lod sin ene hånd glide ind under vandet og ud igen, det gjorde hun et par gange før hun vendte sig om og gik hen mod sofaen. Tungt satte hun sig ned og lukkede øjnene. ”Undskyld, Konan.” hun trak benene op til sig og lagde hovedet på knæerne. ’Alt det ukendte jeg ikke kender, det driver mig til vanvid!’ skreg hendes hjerne. det var sandt, hun havde et hoved fyldt til renden med spørgsmål, om alt og alle, mange af dem var til hende selv og dem der var tæt på hende, men i det hele store var de til hende selv og hun havde kun svaret på nogle af dem.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   29/10/2013, 22:28

Konan slap hende, da Phoenix trådte væk fra hende, og smilede mildt til hende med hovedet lidt på skrå, mens hun så efter hende da hun gik hen til håndvask en. Konan kunne godt forstå, at Phoenix ikke var lesbisk, for de fleste væsner var det noget man skulle finde ud af, med sig selv, mens det for andre kom helt naturligt, hvilket køn de havde lyst til, og Phoenix havde fundet ud af på den ene eller den anden måde, at hun altså ikke var til kvinder, og selvom det egentlig ærgede Konan ikke at kunne få Phoenix unge kvinde krop, måtte hun jo bare acceptere det som det var, og finde sig en anden hun kunne få lyst til, som gerne ville gøre det med hende.

"Det er okay jeg forstår, det er ikke tit jeg finder en lesbisk, jeg prøver mig bare frem en gang imellem, og håber et eller andet sted på det bedste sker, det sker jo en gang imellem at jeg støder på en, som er enten lesbisk eller til begge køn!" sagde hun mildt, og virkede egentlig ikke særligt påvirket af, at hun lige var blevet afvist af en, hun havde håbet gerne ville prøve noget frækt, med Konan selv. Konan gik let hen til sit tøj, og tjekkede om det snart var tørt, før hun så ud af vinduet for at se på vejret. Det regnede stadig lidt endnu, og hendes tøj var stadig ikke tørt endnu, så hun kunne lige så godt blive hængende lidt endnu, mens hun ventede på at hun kunne komme afsted, i tørt tøj og tørt vejr.

"Phoenix hvorfor er verden så gakked?" spurgte hun mildt, og smilede glad til hende, mens hun fandt noget papir og gik hen til bordet, for at sætte sig på bordet og begynde, at lave origami ud af det papir hun havde fundet. Hun startede med at lave en rose, med stilk og som så ud til lige at være blomstret, lagde den på bordet og begyndte at lave små dyr mens de snakkede. Hun syntes de lige så godt kunne snakke om noget andet, så de ikke længere behøvede at tænke på den lille episode før "Jeg synes verden burde stoppe med at eksistere, den har alligevel ikke noget formål med dens eksistens, og den er alligevel på vej mod undergangen, med alle de psykopatiske væsner der lever i den!"
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   31/10/2013, 14:59

Spørgsmålet om hvorfor verden var så gakket, kom bag på hende. Det havde hun aldrig tænkt på. ”Øm… hvorfor den er gakket? Tja, fordi os der lever på jorden er gakket, eller noget…” hun sukkede. Et spørgsmål mere… tror snart jeg dør..’ tænkte hun og lagde sig ned på ryggen i sofaen. Hun kiggede op i loftet. Der var ikke noget bestemt at kigge på, men hun gloede på en lille mørk plet. ’Har den altid været der? ARRR! Alt hvad jeg foretager mig giver bare flere spørgsmål… For en i satan… ‘
Det næste som Konan sagde, fik hende op og sidde. ”Du har ret, men vil du hellere sidde og glo og vendte til dommedag? Glem det, verden er som verden er, og vi har selv skabt de problemer der er i den. Derfor er vi nogen som gør noget. Vi er nogen som kæmper på dødens rend for at holde folk i live.” Hun kunne svagt mærke vrede stige op i hende. De røde øjne lynede svagt af raseri.
Hurtigt kiggede hun væk og rejste sig pludseligt op. ”Jeg skal have noget luft.” Hun tog, den nu finpudset, sniper.
Da hun var henne ved døren tog hun hårdt fadt i håndtaget og åbnede den, efter at hun var gået ud ad den smækkede hun den hårdt. ”Fandens til mit utrolige humør… Hvad sker der for mig!?” hun sukkede og kunne mærke noget presse på.
Phoenix havde fundet en vej ud til taget hvor hun nemt kunne skyde. ”Her er perfekt.” mumlede hun svagt og gik hen til kanten.
Vandet fossede stadig ud af skyerne og på ingen tid blev hendes tøj gennemblødt. ”Så har jeg da igen været i bad… hurra.” hun sukkede og lagde sig til rette henne ved kanten så hun kunne pløkke nogle zombier i hovedet.
Hun pustede ud og sigtede. 1, 2, 3, 4. Zombier faldt på stribe. ”Lækkert.” hun smilede ondt og glemte alt om at have efterladt Konan alene i hendes lejlighed.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   31/10/2013, 17:02

"Så hellere sidde og vente på dommedag, verden er blot blevet til en forgård til helvede, så jeg gider ikke intregrere mig i den, jeg gider ikke tage del i den daglige smerte, død og ødelæggelse blot for det kan gå udover mig!" sagde hun mildt, og lagde sig ned på ryggen, så hun lå på bordet og så op i loftet, lige som Phoenix havde gjort i sofaen. Da hun rejste sig fra sofaen, så Konan kort over på Phoenix, men sagde ikke noget til at hun forlod rummet, hun lagde sig bare til rette igen på bordet, og så op i loftet igen, mens hun lyttede til regnen udenfor, og filosoferede lidt over hvor hun skulle tage hen næste gang, når ellers regnen var faldet til ro. Hun kunne egentlig godt finde på, at tage et sted hen med lækker mad, måske til Frankrig for at se, om de stadig lavede snegle, eller til Japan eller Kina for at få noget ordentligt nudelsuppe, men hvilket sted skulle tage hen?

Efter lidt betænkningstid tid, rejste hun sig let op, og gik op på taget til Phoenix, bare for at se hvad hun lå og lavede heroppe, da det virkede som om hun havde glemt Konan. Hun fandt hende liggende deroppe på taget, godt i gang med at skyde på zombier, og let gik Konan hen til hende, klappede hende let på ryggen, og smilede mildt til Phoenix.
"Jeg tror jeg vil smutte igen, det ser ud til at det vil blevet ved med at regne, i et godt stykke tid endnu, så jeg kan lige så godt smutte ud, og begynde at lede efter noget at spise, der er ingen grund til at spilde tiden, med at sidde her på min flade røv, og vente på at regnen stopper!" sagde hun mildt, og begyndte at gå indenfor igen, da hun ville tage sit eget tøj på, og tage afsted på sit hoverboard.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   4/11/2013, 08:08

Phoenix himlede med øjnene da Konan sagde hun ikke gad være en del af verden. Hun var da også komplet sindssyg i sit mutant hoved. Hun ville bare lade verden gå til og kigge på mens død og ødelæggelse skete. Det kunne Phoenix's soldater hoved ikke helt forstå, men det var jo Konans mening og ikke hendes egen.

Da Konan rørte ved hendes ryg, for hun sammen og tog sig til hovedet. "For helvede, Konan…" Mumlede hun og smilede skævt.
"mad.. Hey." Phoenix rejste sig op i en fart og tog fadt i Konans skulder. "Kan jeg komme med? Jeg keder mig her, der er kun zombier at skyde og jeg har ikke noget at lave hjemme i klanen." Spurgte hun glad og virkede til at være en helt anden person end før.
Den friske luft og noget at koncentrere sig om havde fjernet nogle af de mange spørgsmål dom var i hendes hoved. Men der var stadig et par stykker tilbage, som bare hang ved. 'Hvad er det jeg laver? hvorfor kan jeg ikke bare være normal?'

Phoenix gik ned i lejligheden og så på Konan. "Undskyld jeg flippede før... der var, ikke meningen." Roligt gik Phoenix hen til en af reolerne og lod hendes hånd glide hen over de mange håndpistoler. Der var ikke en af samme slags. Et smil bredte sig om hendes mund da hun nåede hen til maskinpistolen der lå på et lille bord. 'Min lille ven.' tænkte hun og tog den op.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   4/11/2013, 08:54

"Hmm du må komme med på en betingelse, og det er hvis du giver mig et kram!" sagde hun bestemt, og lavede en komisk mine, for at se ud som om det var dybt seriøst "Mere nærkontakt fra dig, vil jeg ikke bede om, når du kun vil være ven!" hun rakte drillende tunge af Phoenix, og spredte armene for at få det kram, som hun gerne ville have, for at tage Phoenix med ud og skaffe mad til dem "Og nu ved jeg godt, at du har dine dejlige våben her, men hvorfor bliver du hængende her, når her er så kedeligt at være, du kan jo lige så godt tage med mig, mens zombierne terrorisere denne her by, så kan vi hygge os sammen imens!"
Hun smilede glad, mens hun stadig ventede på sit kram, og lagde let hovedet på skrå, mens hun så Phoenix i øjnene "Hvornår flippede du ud? Jeg synes du er sød, så medmindre du råber og skriger af mig, lægger jeg ikke mærke til særligt meget!"
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   8/11/2013, 18:05

Da hun ville have et kram, grinede Phoenix. ”Det kan jeg lige overtales til.” roligt gik hun ind i Konans arme. Og klemte en enkelt gang og sukkede stille, hvor efter hun trådte ud af Konans arme. ”Godt, nu har jeg betalt og må der for komme med.” hun smilede stort og rakte tunge ad Konan.

Da Konan spurgte hende smilede hun svagt. ”Fordi jeg har noget vigtigt at udfylde her… eller det er ikke her, men i en anden by, og jeg er her for at hente mine vigtigste ting.” hun smilede kort og stak maskinpistolen ned en lille taske. Så det ikke lignede noget stort. ”Og så har jeg hjulpet med at evakuere denne by og så faldt jeg over dig.”
Hun grinede svagt. ”Okay, så er jeg ked af at jeg bare lige gik min vej… jeg blev bare en smule sur.” et lille smil spredte sig om hendes mund, og der kom et glimt i hendes øjne.
Alt var bare kommet ned ovenfra på en gang. Hendes nye job, zombierne, Konan… det hele.

I nogle hurtigt bevægelser fik hun proppet et bar bukser og nogle sko ned i en rygsæk og tog den over skulderen. ”Okay, hvor skal vi så hen?” spurgte hun nysgerrigt.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   12/11/2013, 00:08

Konan smilede glad, ved at Phoenix tillod 'betalingen' for at hun måtte komme med, og gav hende en ordentlig krammer, da Phoenix kom ind i hendes arme "Det var et godt kram, så ja du må gerne komme med, når nu du har betalt så godt for det!" sagde hun drillende, og gengældte Phoenix'es tække tunge ballade, med at række tunge og lave den der pruttelyds ting, samtidig med hun rakte tunge af Phoenix. Konan tog det tøj af, som hun havde lånt af Phoenix og tog sit eget på, mens hun lyttede til hvad Phoenix sagde, og da hun havde taget sit board, gik hun hen til Phoenix og prikkede hende på kinden.

"Du så sød når du er sur, jeg kunne næsten klappe dig bagi, bare for at drille dig, din lille ballademager!" sagde hun drillende og tændte sit board, før hun lagde det ned så det svævede, et par centimeter over jorden, så Konan kunne hoppe op på det, og spænde sine fødder fast "Nå men siden du har dine ting nu, så skal vi ud og finde mad, og jeg aner prut og skumfiduser om, hvor helvede vi gør det, så du må hjælpe mig lidt her! Tror du ikke der er en eller anden butik, eller et casino køkken vi kan plyndre, som ligger her i nærheden, og som har noget dåsemad eller et eller andet? Og få så din lille røv op på boardet, så kan du flyve med mig ud i den dejlige regn!" hun smilede drillende og hentydet til, at Phoenix kunne vælge mellem at stå bagerst, hvor hun kunne holde om Konan, eller forest hvor Konan kunne holde om hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   

Zombierne angriber(Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next