IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Zombierne angriber(Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   13/11/2013, 20:44

Hun grinede ad Konan. ”du er skør.” sagde hun drillende og himlede med øjnene. Det var rigtigt Konan var jo mere eller mindre skør, men det gjorde det hele meget sjover.
Med et lille hop stod hun bagved Konan og rystede på hovedet. ”Der er intet spiseligt i denne by… det er enden råddent eller zombie inficeret. Men vi kunne da se hvad byen ved siden af bringer… eller dem ude foran” Hun smilede til Konan og lagde sine arme rundt om livet på hende, så hun ikke ville falde ned. Hun havde aldrig været på et Hoverboard før, så følelsen af at stå på noget der svævede var ret ny for hende. ”Okay, lige en ting på det rene. Flyv stille så jeg ikke ender med at skide grønne grise.” sagde hun drillende og grinede glad.
Det var længe siden hun havde været så glad i låget. ”Du er fandeme en glad person, det må jeg give dig.” mumlede Phoenix og smilede skævt. Konan smittede jo nærmest.
//sorry for et kort indlæg, men havde lige krea stop^^

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   13/11/2013, 21:29

"Tja det skal man jo være, for at kunne ignorere hele verden, lige meget hvor meget af den, der falder ned om ørene på en!" sagde hun drillende, og lagde en arm om Phoenix da hun stod på boardet, og holdt Konan om livet "Jamen kunne du så ikke vise vej, du ved sikkert bedre end jeg, hvor den nærmeste by ligger? Eller ville du finde det sjovere, hvis vi bakkede mad fra dem, der befinder sig uden for byen?" spurgte hun mildt, og smilede varmt til Phoenix, og ventede med at starte boardet til hun havde svaret på spørgsmålet.
"Jamen det er meget sjovere, når boardet får lidt fart!" sagde hun som en sød lille pige, der hellere ville have noget sjov, end gøre som mor sagde "Men fordi du er så sød, så tager jeg den med ro, og flyver sådan at du kan blive stående på boardet! Og du er i sikkerhed hos mig, jeg kan lide dig, så jeg giver ikke så let slip på dig smukke!" hun smilede drillende, med tungen halvt ude af munden "Og jo tak, det er svært at være så glad, når man lever i den her fucked up verden, men jeg synes nu det lykkes ret godt for mig!" tilføjede hun med et smil på læben, før hun satte gang i boardet, og fløj ud af vinduet.

Vinden susede i deres hår, og den befriende følelse af at være udenfor, og kunne nyde tingene som man ville det, ramte i hvert fald Konan, da hun rettede boardet i den retning, som Phoenix nu en gang viste hun skulle flyve.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   14/11/2013, 20:00

”Det vil være sjovere at snuppe mad fra dem som ligger ude foran.” hun grinede sødt og sendte Konan et lige så varmt smil og klemte blidt om livet på Konan.
Hun kunne ikke lade være med at grine da hun snakkede som en sød lille pige. ”okay, så hvad med at lave en deal? Til at starte med flyver du stille og efter vi har spist giver du den fuldt ud?” Phoenix løftede øjenbrynene. ”og faktisk er jeg glad for at du ikke vil give slip på mig, ind i mellem har man brug for sådan nogle væsener.” grinede hun og puffede til Konan.

Da hun satte boardet i gang strammede hun grebet om Konan. Hun skulle ikke nyde noget af at falde ned…
”Den vej.” sagde hun og nikkede da han nægtede at give slip på hendes livline. Vinden susede for hendes øre og hun kunne lugte de zombier der vadede rundt nede på gaden. ”Hvorfor skulle han også gøre det?!” mumlede hun surt og sukkede svagt.

Efter lige godt 5 minutter kom en større mur til syne. ”Godt lidt længere der over og drej så mod højre. Det er der alle mad teltene og boderne ligger… samt de vældhavende.” hun smilede svagt. Hun havde aldrig brudt sig om de rige. De tog jo kun fra de fattige og gjorde deres liv værre… det havde hun slev oplevet.
”Hvad siger du til at snuppe fra de rige?” spurgte hun med kæk stemme

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   25/11/2013, 17:29

"Hvorfor vente med at flyve hurtigt, til vi har noget vi kan kaste op, er det ikke sjovere at gøre det imens vi ikke har noget, mad i maven?" spurgte hun drillende, da de fløj af sted, og knugede blidt Phoenix ind til sig, før hun gav boardet god gas, så de kom op på cirka 90 km i timen. Hun ville ikke give den sin fulde fart, på de cirka 170 km i timen, det ville nok være lige lidt for voldsomt, når dette var første gang Phoenix prøvede dette, og hun ikke stod fastspændt til boardet, lige som Konan. Da de nåede ud til muren, og Phoenix viste vej mod de riges telt område, vendte Konan boardet i den retning, og fløj hen over muren.
"Jamen lad os da stjæle fra dem, det plejer at være de rige, som er i besiddelse af de bedste vare, så hvorfor ikke tage fra dem af?" sagde hun mildt mens de fløj hen i det område, hvor de riges mad boder befandt sig "Her har vi mad området, her virker lidt forladt, så lad os skynde os mens vi er alene!" Konan tog sin long coat af, og brugte sin fusions evne på den, så hun kunne ændre dens form til en taske "Her fyld den med alt hvad du kan finde som vi kan bruge, så holder jeg vagt og holder mig klar til at flygte, hvis der bliver brug for det!" hun rakte tasken til Phoenix, før hun i stilhed svævede rundt, og holdt øje med om nogen nærmede sig.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   1/12/2013, 11:54

”Fordi jeg er godt og grundig sindssyg.” Sagde hun drillende og grinede lavt. Konan havde dog ret, hvorfor flyve sindssygt med noget i maven? Pokkers, men selvfølelig var det jo ikke den klogeste beslutning, hun havde taget.
Da der var kommet noget gas på Konans hoverboard. Smilede Phoenix svagt, det var nu fedt at være i luften med så høj fart. Selv om hun ikke var helt vild med at flyve.
Et enkelt nik kom fra Phoenix da Konan på pegede at der ikke var nogen. ”det er lidt underligt, her plejer at være mange… hvor er de henne… men pyt, de gør bare det nemmere for os.” grinede hun. Hurtigt hoppede hun ned fra boardet, og nikkede til Konan. Da hun havde lavet sin coat om til en taske smilede hun kort og begyndte at finde de bedste ting fra tasken. Nogle æsker med noget kaviar, salat, desserter, nogle vandflasker, og en helt masse andet.
Et stykke væk kunne Phoenix høre nogen skramle med nogle flasker. Et hurtigt blik ned i tasken, halvfyldt. ”Skal vi smutte, eller skal vi ned og have noget af den alkohol de gemmer der nede?” hun smilede kækt og ventede på et svar fra Konan. Phoenix var ikke helt vild med alkohol, men hvis Konan var, skulle hun da have en flaske, eller mere.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   2/1/2014, 22:35

"Du er nu noget for dig selv smukke!" sagde Konan drillende. Efter at have sat Phoenix af, og lidt recognosering, kom Konan hen til Phoenix da hun hørte nogen rode rundt et sted i nærheden. Konan så let på hende, og lyttede tænkende til hvad hun sagde "Jeg er ikke rigtig i humør til at drikke!" sagde hun tænkende, efterfulgt af en ændring af hendes mine til et mere drillende ansigt, med et passende smil til på hendes læber "Medmindre det kan få løsnet dig op, til at lave frække ting sammen med mig!" tilføjede hun drillende, og puffede drillende til Phoenix "Men hvis det ikke er muligt, så fyld hellere tasken med mad, hellere noget ekstra til senere, end for lidt til næste måltid! Og vi må hellere skynde os, jeg har på fornæmmeren at der snart dukker nogen op, som ikke ønsker at vi er her og laver ballade!"

Konan smilede let til Phoenix, og svævede en tur til for at se, om der var nogen der nærmede sig, hvilket der ikke var de første 5 minutters tid, og Konan håbede da det var nok tid for Phoenix, til at fylde den sidste halvdel af tasken, for den fred varede ikke ved. Med et kunne hun høre nogen snakke sammen, mens de kom gående i retning af hvor de var, så nu skulle de til at komme væk. Konan rettede boardet mod Phoenix, og lavede en hurtig trykbølge i retning af lyden af stemmer, før hun styrtede hen til Phoenix "Kom så for satan, ellers ender vi som 2 stegte sild, og du er meget pænere som du ser ud nu end som fanget finke!" sagde hun hastigt, og greb Phoenix hånd så hun kunne hjælpe hende op på boardet, når det gik op for hende hvad Konan lige havde sagt. Når ellers hun var klar, satte Konan gang i boardet og fløj op i luften, mens lyden af nogen der råbte og skreg som en gal, forsvandt lige så stille bag dem.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   3/1/2014, 15:48

Phoenix havde aldrig rigtig drukket, så hvorfor ikke. ”Tja, vi kan da altid prøve at se om der sker noget ved det.” Hun grinede stille da Konan puffede til hende. Da Konan fortsatte med snakken nikkede hun stille og sprang hen for at snuppe to flasker med whisky og en med noget andet sprut. ”Godt her over.”
Phoenix sprang hen til en ny bod og trak Konan med sig så hun kunne fylde resten med mad. På de næste 5 minutter proppede hun så meget mad ned i tasken som mulig.

Phoenix stoppede op da hun hørte nogen snakke og så på Konan som kom hen mod hende. ”Jeg kan også meget bedre lide at være fri og tak, i lige måsen min ven.” Hun sprang op på hendes hoverboard og klappede Konan i måsen.
”Sæt noget fart på, jeg lovede det jo.” hun greb godt fadt omkring livet på Konan og smilede svagt over de stemmer hun kunne høre nede under dem.

”Se det var sjovt.” mumlede Phoenix glad. Det var et stykke tid siden at Phoenix havde mulighed for at stjæle og have det sjovt. Men hvis The Wolf Clan fik af vide at hun havde stjålet, ville hun ende med en straf… en hård en af slagsen…
”Hey Konan, tror du der er nok mad? Eller skal vi vende tilbage senere og se om der er noget nyt? Hvis de ikke har sat ekstra vagter på… ellers må vi jo finde på noget andet at lave.” hun grinede stille og lagde hovedet mod Konans ryg.

Gæst

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   28/1/2014, 02:06

Konan gav boardet gas, så snart Phoenix stod på det og holdt fast om hende, og for en sikkerheds skyld, lagde Konan en arm om Phoenix så hun stod mere sikkert, imens de fløj i en heftig fart henover bymuren, og videre gennem byen. På vejen tilbage til Phoenix våben rum, fløj Konan rundt om et par af de højere bygninger, så de kunne nyde friheden lidt mens de nu havde den i deres hule hånd.
"Helt personligt synes jeg vi skal vente lidt, lad dem tro det var en engangs ting der skete, imens vi nyder maden og hygger os sammen, så her i morgen eller på et andet tidspunkt, når de igen har sænket paraderne lidt, så gentager vi bare tyveriet og hvis der er nogen der tror de kan stoppe os, så skal vi nok klare dem ret så nemt!" sagde hun glad, mens hendes hånd fandt Phoenix røv og gav den et klem, som svar på det lille klap Konan fik før afgang "Og hvis vi skal finde på noget andet at lave, så lad mig introducere dig for noget, der kunne være rigtig sjovt for os begge!"

Med et glad smil til Phoenix der talte sit tydelige sprog om, at nu ville Konan gøre noget vildt, rettede hun boardet opad så de fløj højere, samtidig med at hun rørte tasken med mad, så den blev opsuget af hende, og dukkede op spændt fast til hendes ryg lukket og sikret, så de nu kunne holde om hinanden så Phoenix ikke faldt af på vejen op. Efter de var kommet nogle km op i luften, så der var ret langt ned til jorden, slukkede Konan pludselig boardet, greb om Phoenix og trak hende tæt ind til sig så hun var fanget i Konans arme, og ud af det blå gav hun Phoenix et hedt kys, som var hun Konans største kærlighed og den eneste hun ville elske, mens de var i et frit fald direkte ned mod Las Vegas. Konan havde grebet hende på røven med en hånd og klemte den blidt, og havde den anden hånd på hendes ryg under hele kysset, og hun holdt denne romantiske del af hvad der skete i lang tid, indtil hun instinktivt tændte boardet igen da de var 30 meter over jorden, og var imellem 2 bygninger, slap kysset hun havde taget da de begyndte at falde, og styrede dem med fuld fart hen af gaden, mens hun stadig holdt fast i Phoenix, for ikke at tabe hende. Efter det frie fald, kom de hurtigt hen til Phoenix rum, hvor de sikkert kunne hoppe ned igen og slappe af, efter det impulsive adrenalin kick, Konan havde forsøgt at dele med Phoenix i det frie fald.
"Nå lad mig så høre, har du lyst til at slå mig for at forskrække dig sådan, eller komme dig over forskrækkelsen og grine sammen med mig?" spurgte Konan nysgerrigt, mens hun slukkede boardet, og tog tasken af så hun kunne sætte begge ting fra sig, og vende sig mod Phoenix for enten at tage sin straf, eller grine sammen med hende "Har Konan været en slemmer pige?" hun lavede store øjne og nuttede hundehvalp ansigt, mens hun strittede lidt med røven, og viste kavalergang til Phoenix for at få det sjoveste ud af hvad der var sket indtil videre.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Zombierne angriber(Phoenix)   

Zombierne angriber(Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2