IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   25/10/2013, 21:05

sted: på toppen af en af bygningerne, bygningen er ca. 13 meter høj
tid: en tidlig om morgen
påklædning: en sort hættetrøje, med hætten oppe et på militærbukser og tunge læderstøvler
våben: ud over hans implementerer gar han ingen

De have overrasket Mortes mens han stadig havde sovet, de var tre dusørjægere alle med Barrett REC7 og de havde tydelig vis læst på lektien og bar beskyttelse mod brandvåben, hvis han overlevede dette ville han begynde at bære pistol igen, de de havde tvunget ham ud mod kanten af bygnings tag, hvor han lod som om ham overgav sig.
han ventede bare på at en af dem kom tæt nok på til at tage ham med i sit fald, et fald Mortes helt sikkert ville overleve (tjek profilen) og tage hans gevær
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   25/10/2013, 21:28

Tøj: En sort top, grønne militær bukser og militær støvler.
Våben: 2 M9'er og en enkelt snipe.

Phoenix havde ikke sovet den nat. Hendes humør var ikke for godt og hun havde haft nogle problemer med Beta’en. "Hvorfor skulle jeg også have min vilje?" Lige nu traskede hun rundt nede i gaden og kiggede sig rundt for at finde en måde at underholde sig på.
Hun kunne ikke se hvordan hun skulle komme igennem dagen, hvis der ikke snart skete noget.
Hendes fødder blev ved med at gå og gå. "Hvor skal jeg hen?" hun missede op i mod solen og lagde hovedet på skrå. Hun kunne se en lille skikkelse oppe på taget. "hvad i?" hun stillede sig ind mod vægen og holdte øje med personen. i en hurtig bevægelse tog hun den ene af de to M9'er. "Det her ser spændende ud." et kækt smil spillede om hendes mund.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   25/10/2013, 21:36

den ene af dusørjægerne gik hen mod Mortes for at give ham håndjern på, men så snart han var tæt nok på greb Mortes manden i kraven og kastede ham ud over, efterfulgt af sig selv i hvad der for normale mennesker lille være den sikre død.
han landede tungt på jorden, men hans forstærkede led redde hans liv, hvilken var mere end man kunne sige om dusørjægeren, hans nakke var brækket, Mortes greb hans gevær, mens han så sig om efter et sted han kunne lave et overfald på de to sidste, han fandt et 2,5 meter oppe af vægen var der et vindue uden glas, som de fleste ikke ville finde, han hoppede der og gjorde sig klar
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   25/10/2013, 21:50

Hun kunne se at skikkelsen kastede en eller anden ud af vinduet og han fulgte selv efter. "Hvad i?" Phoenix kiggede efter ham da han hoppede op i et vindue og gik ind ad det. "Wow... men hvordan?"
Efter at han var væk, løb hun hen mod den døde mand. Nakken var brækket. Hun gennemgik hans tøj for at finde et eller andet der kunne identificere ham, men der var intet. "Seriøst? går folk ikke med Id-kort længere??" Hun smilede kækt og kiggede op ad for at finde denne mystiske person som var hoppet ind ad vinduet. "Hvem er det?" hun kunne ikke selv følge efter, men der var måske en anden måde.
Hendes fødder flyttede sig hurtigt og hun kom op på toppen af den anden bygning. "Her må være en bedre udsigt..."
Hun var kommet op på bygningens tag og satte sig til rette på kanten så hun kunne følge med. "hmm... nu mangler jeg kun nogle popcorn…" hun grinede for sig selv. Hun var en spøjs tøs der elskede at se en god kamp eller slagsmål, men der her havde en lidt anden effekt på hende.
Denne nye person havde en lidt anderledes virkning på hende. Han var mystisk og nogle mænd jagtede ham. Altså en attraktiv fyr.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   25/10/2013, 22:35

den første af dusørjægerne kom forsigtigt ud af døren han så sig om, Mortes grinede lidt, folk ser aldrig op, derefter sendte han en kulle igennem hans hals, han var død på stedet, men da den anden kom ud vidste nu hvor han var og begyndte at skyde mod ham, mortes dukkede sig, kastede et stykke affald for at aflede sin ham, derefter sprang han ned og flåede et hul i hans ildsikkre dragt og sendte et skud hvid fosfor ind i hullet og så ham brænde og skrige højlydt, det var lidt overkill, men de havde vækket ham alt for tidlig, så han var ikke i humør til at være human
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   26/10/2013, 16:05

Hun havde den bedste plads. Da mændende kom ud en efter en kiggede hun og var fuldt ud fukoseret på den ukendte fyr. "Det må jeg give ham... man skal være godt dum for at tage kampen op mod ham." Hendes stemme var svag og kæk.
Da hun ikke gad se på manden der brændte tog hun turen ned, mod fyren. turen med elevatoren var kort, musikken var irriterne og svag. "Hvorfor kan der ikke være rigtig musik?" sukkede hun og steg ud af elevatoren.
Da hun kom ud kunne hun se ham. Manden var ikke helt død, og ilden var først nu ved at tage godt fat i kødet. En svag lugt af brændt kød og hår, nåede hendes næse.
det kunne godt være at manden havde førtjent at dø, men Phoenix havde ikke været ved sine fulde fem de seneste dage. En en rolig bevægelse tog hun pistolen frem afsikrede den og skød den brændende man i hovedet.
Hun stod lænet opad bygningen over for ham. "Hvorfor skulle de tre dø?" hendes stemme var kold og hård som is. Hun havde ikke noget i mod at dræbe, han havde bare vækket hendes interesse.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   26/10/2013, 22:58

Mortes så pludselig en ung kvinde komme ud af bygningen, hun var tydelig vis ikke en af de folk der havde angrebet ham, da hun ikke bar brandbeskyttelse, han rettede sin venstre håndflade mod og gjorde sik klar til et angreb.
han trak på skulderene, men sagde så lettere gnavent (han er bestemt ikke noget morgen menneske) ''de var ikke stærke nok til at dræbe mig, selv når de mente at de havde en fordel, som jeg ser det var det selvmord''
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   27/10/2013, 10:04

Phoenix kiggede på ham med undersøgende øjne da han rettede sin ene håndflade mod hende. hun smilede kækt og så ham ind i øjnene og gik over i mod ham, mens hun holdte hans øjne fast.
Da hun kun stod en meter fra ham stoppede hun og satte pistolen i hendes bælte.
"Stærke nok til at dræbe dig? det så jeg udmærket godt, men hvad har du da gjort? Pisset på deres sukker-mad? eller har de pisset på din?" hendes stemme var kæk og udfordrende. "Men det rene selvmord? det tror jeg nu ikke på... men fint tro hvad du vil." Hun viste godt at det hun gjorde var det rene selvmord. Hun var kæk og irriterende, men hun havde ikke andet at lave, så hun kunne lige så godt få det lidt sjovt.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   29/10/2013, 19:11

Mortes så på hende og sagde kryptisk ''lad os bare sige at jeg har noget andre vil have og de er ligeglad med hvor mange liv de skal smide væk for at få det, men hvis du angriber mig vil du ende som ham der'' han pegede på det stadig brændende lig ''nu er det vist min tur til at stille et spørgsmål, hvorfor gider du stille spørgsmål til en du ikke kender, i stedet bør du observere og tænke selv, du kan se at jeg har par avanceret cyber-arme og folk som prøver at dræbe mig''
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   29/10/2013, 21:48

Hun grinede. "Hvorfor skulle jeg angribe dig? jeg har hjerneceller nok til at hvide at jeg kommer galt af sted." hun smilede kækt og gloede på den arm han holdte op og pegede på hende. Det var noget teknologi hun ikke havde set før, 'Hvor er han fra? hvem er han?' hun smilede. de tanker der var i hendes hoved gav mening, men hvorfor hun ikke stillede dem, vidste hun ikke.
"Hvorfor? tja, jeg har ikke noget andet at give mig til... også er jeg her fordi jeg... ja... Private ting..." hun truttede munden og lagde hovedet på skrå. "Men jeg står her fordi du fik min opmærksomhed, Det du gjorde fik mig til at stoppe op og glo. Ikke andet, men jeg opserverede dig. Det var ret imponerende, det skal du vide, men hvordan kan du overleve et fald på så meget uden at kollapse eller gå i stykker?" Hun gik tættere på hans hånd og gjorde en forsigtig bevægelse. Hun lagde sin egen hånd på det mekaniske håndled og ventede på hans reaktion. "Hvis du føler dig truet så dræb mig, men jeg advare dig, det er mig som kommer til at le sidst." hun smilede koldt og så ham direkte ind i hans øjne.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)   

[Uafsluttet] White phosforous (Mortes og Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1