New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Så meget tid så lidt at lave

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Så meget tid så lidt at lave   29/9/2012, 18:29

Tid: efter mørkets frembrud
Sted: Las Vegas
Vejr: overskyet
Omgivelser: Fyldt med gamlere og nattens befolkning

Det var hen af natten og Dust bevægede sig roligt gennem byen via skyggerne så det nærmest var umuligt at finde ham! Han havde for tiden ikke meget at lave da ingen havde brug for de egenskaber han var i besiddelse af så derfor vandrede han som regel hvileløst rundt og betragtede denne ødelagte verden gå sin gang nat efter nat så han kunne holde sig skjult for det almindelige utrænede øje der ikke var istand til at se ham men blot opfattede noget de troede var deres hjerne der spillede dem et pus!

Samtidig sad en gruppe leder med night vision kikkert og iagttog ham oppe på et hus tag på den anden side af gaden! Selv her var det svært at se Dust menhvis først man havde set hans omrids kunne man med lethed følge ham så meget man ville! Lederen løftede let en walkie-talkie og aktiverede den for at komme i kontakt med sit team
"Målet er på vej i nord-nordøstlig retning! Team Alfa indled afledning om T minus 30 sekunder! Team Delta vær klar på signalet!" sagde han roligt mens han fortsat så på Dust gennem kikkerten "Han må ikke få så meget som 3 sekunder uden i er over ham ellers kommer vi aldrig ind på livet af ham!"

"Team Alfa klar roger over!" kom det hurtigt efterfulgt af team delta der svarede at de også var klar! Der gik ikke lang tid før en lys granat blev kastet op i luften og eksploderede så hele området omkring Dust blev lyst op og afslørede hans position for en hver der var i nærheden! Med det samme så Dust sig omkring og begyndte uden videre at styrte af sted som en jaget kanin med team Alfa i hældene, men han løb ikke i retning af team Delta som beregnet
"Team Omega han løber i mod jer nedlæg ham vi skal bruge ham i live!" beordrede lederen med en undertrykt irritation over at målet havde valgt at gøre noget andet end han havde regnet med! Idet han nåede en labyrint af gyder løb Dust rundt i tilfældige retninger for at slippe væk fra sine efterfølgere tydeligvis ubevidst om hvad der ventede ham men med et stoppede han op da han nåede ind på en lille åben plads i gyderne hvor han blev omringet af team Omega der sigtede direkte mod ham med deres våben
"Forhold dig i ro så vil der ikke ske dig noget!" sagde en af soldaterne faretruende!
*Fuck* tænkte han roligt og så sig omkring mens han prøvede at regne ud hvad han skulle gøre! Som sekunderne gik lagge Dust en plan for hvad han kunne gøre for at slippe væk og da team alfa kom hen og spærrede hans sidste vej væk var han allerede klar over hvad han var nød til!

Med en let ubemærkelig rysten på begge ærmer faldt et par mørke skabende røg bomber ned i hans hænder som han blodt slap! Idet de ramte jorden blev alle omkring ham indhyllet i en røg basseret sky af mørke hvilket fik dem til at skyde vildt mod det sted de sidst havde set ham mens han løb målrettet mod den han antog som den svageste på teamet og nedlagge hende med en af hans tråde til hans fælder der var skabt til at skære gennem metal som var det smør! Han styrtede forvildet ud af skyen og i sikkerhed mens røgen lettede og sad der musse stille på trods af at han nu var for såret til at kunne flygte hvis de fandt ham!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 15:53

Lyden af walkie-talkierne var nok til at drive hende til vanvid.
Hun rystede, mens hun løb. Men hun løb ikke væk fra de teams der jagtede. Hun løb direkte ind i brystkassen på en af mændene fra team Alfa. Som om det ikke var nok at hun nu blev holdt fast af en fremmet mand, så løb de andre videre og jagtede stadig deres bytte.

Team-medlemmet holdt hende ned mod jorden. Hun bed sammen, mens hun prøvede at vride sig fri. Kunne hun hive hans pistol fra ham ville hun være fri hurtigt - men det var ulogisk. Den var spændt fast til hans bælte, og hun lå tynget til jorden.

''Lad hende være! Hun er menneskelig!'' råbte en af de andre medlemmer, men hun blev forsat holdt nede.

''lad. mig. være.!'' knurrede hun inden hun bed team-medlemmets hals hårdt. Han for væk, og hun sprang panisk op.
Hun så rystende på ham, og begyndte nu at løbe i mørket. Hun så ned, og undgik for så vidt muligt at de andre så hende.
Hun var iført intet andet end en slidt silkekjole. Den gik helt ned til hendes ankler. Bare fødder, ingen bh. Hun lignede noget fra rendestenen.

Hun hamrede ind i en anden person, som hun slet ikke havde set. Hun så forskrækket op på personen og bakkede væk igen. Rystende af panik.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 16:31

Det var Dust der havde set sit snit til at smutte da hun havde distraheret det team der var tættest på ham! Han så farlig ud med alle de sår efter skudende der havde ramt ham og som han stod der og betragtede hende tydeligvis tænkende som en gal
*Et menneske? Hun er i samme situation som mig!* tænkte han og tog fat i hendes håndled for at tage hende med sig på trods af hans svækkede tilstand!

Han tog hende med sig ind i mørket og brugte sine sidste kræfter på at gemme dem og finde en vej væk fra dem der fulgte efter ham! Da de var nået i sikkerhed satte han sig svækket ned tog en kniv frem fra sin longcoat og begyndte at fjerne partronerne i ham

"Hvad laver du herude alene?" spurgte han roligt og så op på hende "Det er farligt at komme i vejen for folk der jæger eller er på flugt!" han lagge roligt hovedet på skrå og koncentrerede sig så om sine sår igen!

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 16:38

Hun så forvirret på ham, inden hun så på hans kniv.
''lad mig gøre det der.'' sagde hun stille. Egentlig, så burde hun slet ikke snakke.
Hun burde sidde og ryste af ren panik over en rejse gennem skyggerne, eller en mand med blod over det hele. Men hun var ligeglad. Når nogen var kommet til skade, så hjalp man.

Hun satte sig på knæ foran ham, og tog forsigtigt hans kniv ud af hans hånd, og brugte spisen til at fjerne patroner.

''jeg var selv på flugt. Så det passede egentlig meget godt..'' sagde hun stille.
''min ejer var lidt vred idag..'' først nu kunne man svagt skimte hendes flækkede læbe og øjenbryn. Hun havde fået ret så mange slag inden hun havde løjet om at hun lige ville hente noget mere varmt vand til hans bad. så var hun forsvundet og var derefter begyndte at løbe så hurtigt hun kunne.

Og nu, sad hun så her med en fremmet mand, som hun ordnede skudsår på.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 16:57

Dust lod hende tage kniven og fjerne patronerne mens han betragterede hende gøre det for ham! Han så på hendes sår hendes tøjbeklædning og den måde hun i det hele taget så ud
"Hvorfor skrider du ikke bare fra ham hvis han er ond mod dig?" spurgte han roligt og lagge hovedet på skrå "Hvad er din grund til at blive hos ham?"

Da hun var færdig med at fjerne patronerne fra hans skudsår tog han en kolbe frem fra under hans frakke der indeholdte hans egen blod åbnede den og drak det for at fremskynde sin regeneration af hans sår! Han rejste sig langsomt og virkede til at være meget tænksom over hvad han nu skulle gøre med hende nu hvor hún havde hjulpet ham!

Han så roligt ud af vinduerne for at sikre sig at de var alene før han roligt gik hen til hende igen og så hende dybt i øjnene for at sikre sig at hun talte sandt! Hans blodrøde øjne skinnede i det svage lys der kom ind af vinduerne!

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:01

''min far bandt mig til ham via en kontrakt. Som afbetaling på hans gæld. Jeg er for nyligt overleveret til hans søn. Han er ikke så slem, men det er stadig... Det er stadig ikke behageligt.'' mumlede hun, og fulgte ham med øjnene.

Hun havde ingen anelse om hvor de var, eller hvem han egentlig var. Men hun vidste at hun skulle passe på, hvis hun ikke ville have flere problemer på halsen.

Da han så hende i øjnene stirrede hun blot tilbage. Hendes egne øjne var så mørke og varme at det var svært at se pupillen i øjet på hende. Hun havde små hvide ar over alt i ansigtet, men det gjorde ikke den store forskel på hendes blege hud. Blodet der løb ned af hendes øjenbryn og læbe tegnede små mønstre over huden.
Hendes hår var en ubestemmelig rødbrun farve. Det hang i elegante fletninger med perler og fjer i. Hun lignede en indianer, dog med hvid hud.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:13

Dust tørrede let blodet væk fra hendes ansigt og smilede roligt for sig selv
"Jeg har et foreslag til dig!" sagde han roligt og gik lidt væk fra ham selvom det stadig gjorde ondt på ham "Hvad siger du til at jeg nakker din nuværende ejer og sørge for at blive set gøre det før jeg sørge for at du på mystisk vis forsvinder fra dem som tak for din hjælp?" spurgte han og så om mod hende

Han virkede til at være helt ærlig omkring hans foreslag da han aldrig før havde oplevet at nogen ville hjælpe ham og han derfor gerne ville gengælde tjenesten som tak for hendes hjælp! Han rettede roligt på sit pandebånd så det sad elegant over hans pande før han let flyttede lidt af hans sorte og røde hår om bag øret så han kunne se om på hende over sin skulder!

Dog kunne han ikke lade vær med at kigge ud på himlen for at bedømme hvor lang tid han havde tilbage før han skulle komme ind i et mørklagt område for at komme i dækning fra solen som han langt fra brød sig om da den fik ham til at få den dårligt! Han kunne sagtens overleve den men solen påvirkede hans skygge dæmon side ret stærkt jo mere direkte den var jo være!

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:17

det sitrede let i hendes hud da han rørte ved hende. Men hun måtte afslå hans tilbud, hun rystede på hovedet.
''Ventor gør mig intet. han prøver bare at være min ven. Det er hans far der er et problem.. Det er min sidste nat hos ham. Fra i morgen af, er jeg Ventors ejendom.'' sagde hun stille. Det var tydeligt at hun var vant til at omtale sig selv som en genstand.

''hvad jagtede de Dem for?'' spurgte hun, inden hun stirrede ned på sine fødder. At se direkte på en mand var en synd for hendes familie. En synd hun ikke ville udvidde.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:36

Dust så roligt frem for sig og nikkede så for sig selv til hendes svar da han betragtede det som hendes valg! Han gik roligt hen mod et vindue og haltede lidt på grund af smerten der bed i ham en enkelt gang på hans vej derover! Han stoppede med hænderne fast pladseret i vinduskarmen og blikket rettet mod himlen der afslørede tiden til lyset og mørkets kamp! Han var snart nød til at komme væk derfra solen ville stå op omkring en time fra nuværende tid og det ville tage ham lidt tid at flyve hen til hans gemmested nu hvor han var såret
"Det ved jeg ikke de er vel bare interesseret i at bruge mine evner til deres egne formål og jeg er ikke interesseret i at spilde mine evner på større missioner!" sagde han roligt "Jeg foretrækker mindre opgaver så jeg nemmere kan holde mig på afstand af verden hvis jeg ikke har lyst til at være i nærheden af andre væsner!"

Dust så roligt om på hende med sit tomme blik hans blodrøde øjne viste ingen tegn på følelser mens han betragtede hende med hovedet fuld af tanker om hvad han skulle stille op med hende! Hans blod var på hendes hænder og hun lugtede af ham så hun var i fare hvis hun flygtede herfra alene! Dust ville som regel have været ligeglad med hende hvis det ikke lige var fordi han følte at han skyldte hende en tjeneste
"Hvad siger du til at komme med mig så kan du blive hos mig ind til dagen er overstået?" spurgte han roligt og lagge hovedet på skrå

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:50

(skal lige spise)
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 17:56

(Ok)

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 18:18

''undskyld, sir... Men jeg er nødt til at tage tilbage. De leder sikkert efter mig nu, og hvis jeg ikke tager hjem... Så går det måske ud over min ven..'' hun så undskyldende på ham, og fik besværet rejst sig. Som altid havde hun ondt efter heftige slag i maven. Logisk nok, når man tænkte på at det udelukkende var for at være sikker på at hun ikke skulle have børn - nogensinde.

''men tak for Deres venlighed..'' sukkede hun, inden hun gik mod vinduet. Godt nok var hun en kvinde - praktisk talt en pige - men hun vidste hvordan hun skulle komme ud af de mest besværlige værelser.
Et frit fald ville ikke skade nogen.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 18:45

Dust gik roligt hen til hende tog en kolbe frem og gav hende den mens han så hende i øjnene
"I mine øjne synes jeg stadig at jeg skylder dig en tjeneste så hvis du får brug fr det en dag så kast den her ned i jorden så skal jeg nok komme frem så hurtigt jeg nu kan!" sagde han roligt

Han hoppede roligt forbi hende ud af vinduet mens han bredte sine hvide skytsengel vinger og fløj direkte mod sit gemme sted med et tempo der tydeligvis var påvirket af at han var blevet skadet! Da han nåede frem landede han roligt foran sin hule og trak sine vinger tilbage mens han gik ind i hulens totale mørke og videre ned til dens underjordiske varme kilder hvor han kunne sætte sig for at pleje sine sår!

Dust kom først ud efter mørkets frembrud så sig omkring og bevægede sig så mod byen igen for at finde føde! Han var virkelig blevet sulten efter det sidste døgns oplevelser og det der fyldte mest i hans hoved var hans møde med den unge slave der tiltalte ham så pænt og endda hjalp ham! Ingen havde nogensinde hjulpet ham og nu kunne han ikke lade vær med at tænke på om han havde dummet sig ved at give hende den kolbe der ved aktivering ville drage ham direkte mod den der nu engang havde ødelagt den!

Da han nåede til byen var han stadig dybt fanget af sine tanker men han prøvede at skubbe dem fra sig for nu var det tid til at nyde godt af alle de uvidende ofre for hans sult der snart ville dø for hans hånd så han kunne feaste på deres skygger! Hans sult efter føde gjorde ham altid lidt ekstra voldelig og derved også mere farlig for sine omgivelser!

Sidst rettet af Dust 9/10/2012, 20:33, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   1/10/2012, 19:06

hun nikkede stille, og forsvandt selv med kolben i hånden.

Da det atter var blevet nat var hun tilbage i gaderne. Hun var nu iført noget langt mere passende; sorte militærstøvler, jeans og en t-shirt. natten var kølig, men det gjorde hende intet. Hun havde brug for noget adrenalin, og det fik hun hovedsageligt ved at skrække alle de små knægte der troede at de havde en chance hos hende.

Men denne gang var det ikke en lille knægt - men en voksen mand. Det samme team-medlem som natten før havde holdt hende fast.

''slip mig!'' snerrede hun da han holdte hende mod en husmur. Men han ignorerede hende bare og forsatte med at tage på hende.
''forsvind, eller jeg sparker dine øjne om i nakken!'' knurrede hun, men det hjalp ikke på at han forsat ragede på hende
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   2/10/2012, 13:49

Med et blev de natte skygger de stod i fyldt med en uhyggelig aura af vrede og sult! Dust kom tættere på dem tydeligt bevidst om hvad der skete og bevægede sig hurtigt gennem skyggerne rundt om dem så man svagt ænsede hans omrids en gang imellem
"Mad...... Skygge.... Giv mig din skygge..... Så sulten.... Må spise..... DIG!" hvislede han sultent hver gang hans omrids blev synligt når han bevægede sig fra en skygge til en anden! Fyren blev straks opmærksom og skræmt af hans tilstedeværelse og det var tydeligt at han prøvede at få øje på Dust for at kunne angribe ham men det var nærmest umuligt at vide hvor han var så hurtigt som han bevægede sig!

Med et angreb Dust ham og man nåede kun lige at få et glimt af det sultne galskab der havde bredt sig i hans ansigt før han ramte team-medlemmet hårdt så de faldt til jorden! Straks spiste Dust ufortrødent af hans skygge mens han holdt fyren i et hårdt greb mod jorden og det fik ham til at hyle op af skræk og smerte ved at miste sin skygge på denne brutale måde! Dust slap ham da han var færdig med at spise og rejste sig let mættet af sit måltid og efterlod en mand der lå i fosterstilling helt bleg overalt på kroppen svagt grædende og pivende mens livet langsomt sev ud af ham!

Den uhyggelige aura som kom fra ham forsvandt lige så stille i takt med at Dust slappede mere af og han så let om på hende med et roligt smil
"Sjovt som jeg pludselig begynder at se dig mere og mere!" sagde han roligt og lagge hovedet på skrå "Hvis jeg støder på dig en gang mere ville jeg måske begynde at tro du var ude på ballade og ville lade det gå ud over mig!" han rettede let på sit pandebånd og sit hår som en slags vanlig reaktion efter at have spist livet ud af et andet væsen!

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   2/10/2012, 15:53

Hun havde først bare stirret på Dust mens han angreb manden.
Derefter havde hun lyttet til hans 'rolige' samtale om at hun var ude på ballade.

''du er ikke den eneste der jager om natten.'' svarede hun med en stemme der næsen var tyk af en blanding af frygt og målrettethed.
Hun ville ikke løbe, ikke fra ham. Det ville være for unaturligt.

''du har lige slået en mand ihjel, hvad giver dig grund til at tro at jeg er ude på ballade. Jeg var såmænd bare ved at blive voldtaget.'' bed hun ham af. Ikke at hun ikke var vant til det. Det var den eneste måde at overleve på. Sex.

Hun spyttede kort ned foran sine egne fødder, inden hun begyndte at gå. Hun havde ikke behov for kolben, det vidste hun jo godt. Derfor havde hun stillet den fra sig lige inden hun gik.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   2/10/2012, 19:04

Dust så roligt efter hende da hun gik og lagge hovedet på skrå! Personligt mente han at den eneste udvej fra sådan situationer var rent ud sagt at angribe og hvis muligt at dræbe overfalds manden eller kvinden
"Jeg jager for at spise eller fordi jeg får noget ud af det sådan overlever jeg denne tilværelse!" sagde han roligt og begyndte at gå sammen med hende!

Dust kunne godt lugte at hun ikke bar den kolbe han havde givet hende men han spurgte ikke til det da han havde givet hende den for at hun kunne bruge den når hun en dag havde brug for at få indtjent den tjeneste han mente han skyldte hende! Roligt så han på hende mens de gik
"Hvad laver du så herude denne dejlige nat?" spurgte han roligt for at konversere lidt da han ikke havde meget at lave for tiden

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Så meget tid så lidt at lave   

Så meget tid så lidt at lave
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» The Demon Tattoo Shop-Fenryl