IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 12
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Maria
Leder.
Leder.

Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   16/11/2013, 22:13

omgivelser Dream hils i en mindre dal med huler
tidspunkt omkring midnat.
sted Dream hils tæt på vejen mod Vegas
vejret små toget og varmt i luften.
radioaktivitet ingen

helikopteren fløj over natte himlen i en høj fart som et lyn nærmest. Sita sad og kigget på alle de lysene skærme på instrumentbrættet i det store cockpit. ved siden af sad Mina og smilet til hende hendes stemme lød igennem det interne tale system som kunne række omkring 8 kilometer væk fra helikopteren så den kunne fungere som udkigspost fra luften.
"ja mine damer og herre så er vi her snart ved vores nye hjem for de næste uger til det hele går løs jeg håber i har nydt flyve turen for har vi"
Maira stod med Pan og kaffe trunten og hendes lille Dino som hoppet glad til de skulle lande. den piv glad og forventnings fuld.
området de skulle lande i blev oplyst af den store projekter på Helikopteren som langsomt faldt til jorden. langsomt kom julene frem den lille Usynlige stråle der målet afstanden mellem den og jorden aktiveret landings stellet som foldet sig ud.
det var ikke det nemmeste område og lande i dalen var som sådan stor nok men de mange støre sten var spredt mange steder dog var der 3-5 områder som var oplagte til og lande i her i dalen.
den store maskine nærmet sig jorden og julende var foldet ud og maskinen hoppet blidt da de ramte jorden.

Sita rakte armen op og slog morteren fra og propellen begyndte at dø hen og stå stille og bag enden under halen begyndte og gå til siderene og synet for Maria i dalen gav hende et smil på læben WFF var vokset en smule på meget kort tid.
folket rejste sig klar til og forsvarer sig mod den tunge stål næve som var over verden. 2 helicopter kom til syne ude i mørket en chinook helicopter de 2 store propeller fløj lydløst overnatten ind til den kom tæt på. den anden var en ægte black hawk fra Mafiens egne fabrikker. de have dræbt politen og den lille gruppe og stjålet den til den opgave de nu skulle forberede og være klar til og om 3 uger. Maria og Pan løb ud og til de steder der var gode og lande for hver Makinse og smed to lamper på hver så Maskiner landet. dette var en stor opgave for WFF den kostet dem mange penge og forsyninger. men den ville også gøre en del for dem.
Om 3 uger ville Makuro afslører hans elsket for verden og holde top møde for de største leder i verden og snakke om fremtiden for Dæmonerne. have fortrolige kilder sagt og de ville udnytte. Maria have tilbudt WFF at lade hver med og deltage da dette var personligt mellem hende og Makuro men gruppen have bakket op og nu stod hun her og så ud.
hun løb tilbage og de 2 store maskiner landet på jorden.
af den store helicopter med 2 propeller på toppen sprang en blond kvinde ud af cockpittet og smilet. af den anden de skulle bruge til og holde angrebet med sprang en støre flok mænd på omkring 10 stykker og piloten sad og røg i kabinen.
de 10 mænd var iført Mafiaens uniformer de trak kasser ud af maskinen og smed på jorden efter de have tømt deres egne gik de hen til den anden og begyndte og tømme den også. Maria gik hen til enden for en klippe og så mod las vegas håret blev fanget af vinde og blæste bag hende hvor efter Kaffe pigen kom hen til hende og smilet lidt efter kom Pan Mina og Sita og Maria følte sig hjemme igen. stille visket hun mens hun knyttet hånden.
"forbandet svin til dig Makuro du dræbte selena og snart ender du samme sted som hende"

de grønne øjne udviste stort had rattet moden lyset fra Vegas zombie sygen var næsten over og byen var vendt tilbage til det normale. Maria smilet ved tanken om at hun ville smadrer Mafien efter dræbt Makuro.
Kaffe trunten vendte sig lidt om og gik ud i mørket og op i klipperne og satte sig. hun trak den store jakke over sig det lange brune hår han ned fra hatten hun sad og tænkte tilbage på hendes barn dom og hvor der mon blev af hendes bror den gang det var så længe siden de have set hinanden. hun husket følelsen af vrede over han blev forvist fra deres fælles hjem og hvordan hun var stukket af hjemme fra.
hvad fanden var det for noget pjat mænd er onde var de i hvert fald ikke. hun kigget ned på drengen med det flammende røde hår og smilet ved tanken om hendes første møde med Pan.
drengen have redet hendes liv fra en flok sind syge hunde der ville æde hende men han have løbet ind med et bræt og gået afmok hun husker frygten da han var færdig og stod badet i blodet fra dyrene da han rakte hånden til hende og det have udviklet sig til et langt venskab. en pluslig lyd fik hende til og vende sig om og hun troet ikke sine egne øjne hvem stod der det var vel ikke!
Tilbage til toppen Go down
Agerid
First Class.
First Class.

Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Sortelver/Menneske
Navn. : Agerid Ravens
Alder : 23
Evner/Classes. : Requip læse i text
Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal
Antal indlæg : 161

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   16/11/2013, 22:34

Agerid havde gået i flere dage få at komme hjem til sit hidout i en hule. men da han kom hen til den stoppe han han hørte 2 helikopter og de var store så han valgte at gemme sig i skyggen ved nogen sten da de 2 store helikopter lander. (shit nu kommer mafian efter mig fordi jeg slog ham der vagten ihjel og efterlød ham til zombierne) så begynte folk at komme ud af helikopterne og han sturderet dem mens de pakke ud. han så en pige som minde lidt om han søster (det kan ikke passe hun er i Cornville med Vores mor) han kunne se at hun så på en rød håret dreng (han er nok en masse morder de har sendt efter mig han vil flå alle mine lemmer af og give dem til zombier eller ander ting som spiser kød) agerid kommer til at sparke til en sten hvor pigen vente sig om og så efter ham oh han gemte sig bedre han sku vide hvorfå de var her. for han vil gå  frem eller om han sku løbe

Sidst rettet af Agerid 17/11/2013, 01:17, rettet i alt 3 gange
Maria
Leder.
Leder.

Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   16/11/2013, 23:06

Kaffe pigen trak sin Pistol i det skiggelsen der lignet hendes bror fløj bag en sten her kunne man ikke være for sikker.
hun følte en klump i halsen og hendes stemme rystet en smule da hun højt råbte.
"hvem end du er så kom ud vi er flere end dig og vi kan nemt dræbe dig kom ud med hænderne på hovedet forstået!"

Pan skævet mod hende og så hun have trukket våbnet og råbte
"hvad sker der" han løb mod hans våben efter fuldt af Maria Sita og Mina de løb alle sammen efter deres våben og greb den og begyndte og løbe op af bakken. Pan stillet sig på knæ foran kaffe pigen med hans våben rattet mod stenen kaffe trunten peget på samme med Sita og Mina.
agerid's søster stemme lød igen.
"vi er flere end dig her oppe nu kom frem eller vi skyder forstået"

Pan have ikke i sinde og lade nogle forsøge og gøre hende ondt. Sita stod med hendes riffel klar og Mina sad på knæ med den store L96 som hun elsket. Maria have fundet en stor kniv til hvis manden ville komme for tæt på og den lille Dino der var det veste vredt mod stenen klar til og springe op og flå personen op og lade hans tarme ramme jorden hvis det viste sig og være en fjende.
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   16/11/2013, 23:30

(shit shit shit hvad skal jeg gøre) Agerid træk vejret langtsom i mens han tænke ( jeg har 3 kasteknive)
han tog den frem meget små og klar til at kaste dem  ( vist jeg kan få et eller andet til at spænge i luften kan jeg måske kunne gemme mig mens der er panik i deres lejer hvad er det som kan spænge den der store sniper som den lille pige men en lys lilla hår farve og hvad mere en motor til deres ene helikopter)  så bliv vi er flere end dig her oppe nu kom frem eller vi skyder forstået råbt anden gang så gik han frem og var klar vist der sku sker noget vil han smide de 2 som han havde fremme (løbe han vil sikker kunne løbe fra de fleste af dem men den rød håret dreng så ud til at kunne løbe hurtig) han gik frem og gik i knæ med hænderne ned langst kroppen så de ikke kunne se knivene her er jeg så hvad er i efter mig få
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 00:26

et undrende udtryk kom frem i ansigtet på Pan og hans stemme lød før de andre.
"efter dig vi ikke efter dig dude det mere hvem fuck arbejder du for Mafiaen eller hvad laver du her oppe" de alle kigget med deres våben pegende lige mod Agerid Sita gik langsomt frem med hendes våben rattet mod ham det samme gjorde Mina. Sita til højere og Mina til venstre. de gik langsomt med våbnet hævet
Mina's stemme lød plusligt
"hvis du ikke er med Mafiaen og holder kæft med vi er her så lader vi dig gå"
de brune øjne studeret Agerid og hans på klædning hans hvide hår og hans ansigt muligvis elver men ikke helt sikker.

Pluslig udbrød hans søster med et overraskende blik og sænket hendes våben i det Sitas lygte ramte hans ansigt
"Agerid er det dig" alle stoppet og så forivret på hende. hun smed våbnet og begyndte og gå med raske skridt mod ham mens hun studeret ham det var ikke til og tage fejl af det var ham. det første hun gjorde da hun kom hen ham var og rejse ham op og kigget overrasket og udbrød med stor glæde i stemmen.
"du har godt nok ændret dig en del siden du forlod os den gang"

pluslig spilet hun øjne op det gik op for hende han nok ikke kunne kende hende som hun stod der tiden var gået og hun have ændret sig så meget hun ikke lignet noget på de billeder der hjemme hun greb hendes hat og trak den af og blottet de elver ører hun have.
gemt mellem det brune hår.
"det mig din søster du ved arya"
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 01:01

Arya er det virkelig dig der kom en tår frem da han huske hvordan hun vær imod at han bliv smidt ud af byen og af øen men hvem er de menneske du er med
han tøre tåren væk og se ond på alle de andre (de har tage hende til fange og vil slå hende ihjel sammen med mig det er der før den rød håret fyr se på hende sådan) Pan se meget på Arya nej jeg er ikke en del af mafians hvilket jeg kan se i er på det tøj
agerid peger over på de folk som stod og pakker ud før de alle tog våben frem da de hørte ham. han gav Arya et kram og slap ikke selv om han var klar på at pan vil hoppe frem og nakke dem eller at alle de folk i vil skyde ham
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 01:25

en stor latter kom fra Arya
"agerid din gamle nar de mennesker er mine venner det en længere historie som jeg kan fortælle dig men følg med så skal jeg nok præsentere dig for alle og forklare dig alt"
Pan sænket hans våben det samme gjald de andre.
Arya gik foran mens Pan gik på Agerids højere side Sita to den venstre og Mina den bareste. de gjorde alt for at holde ham beskyttet mens de gik ned i dalen for mulige patruljer de gik af den lille stig som de var kommet op af.
Arya forsatte med og snakke til hendes lille bror.
"ser du Agerid da du forlod os valgte jeg og løbe hjemme fra mor kaldte mig en skam da jeg spyttet hende i ansigtet og jeg løb jeg ville ikke have du forlod byen den gang"
hun trak på vejret dybt og forsatte
"da jeg have levet rundt omkring nogle månder var jeg udsultet og et nemt offer for rovdyr og blev jeg os 5 glubske hånde fanget mig op i Vegas gader hvor de ville til og æde mig Da Pan kom løbene med et brat og begyndte og slå dem ihjel en efter en" hun paget på Pan den rødhåret fyr der have redet hans søsters liv de kom ned til Helikopterne i dalen.
"vi er ikke fra Mafiaen men WFF WORLD FREEDOMS FIGHTERS vi er ved ved og planlægge et støre angreb inde fra derfor har vi de uniformer." mændene der arbejdet vinket glad mod Agerid.
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 01:45

Agerid vinker mistænksom tilbage til den person når du siger WFF hvad mener du så med det hvad for en freedom er det i kæmper for ( såden rødhåret fyr er en masse morder af dyr så var det jo klart jeg troed at han kunne havet slået mange ihjel) han så lidt mere på Sita som han havde hørt hendes navn til at være Sita det tøj er ikke så godt i kamp er det eller til at snige sig tæt på folk når man kan se så meget skin
han så på Maria og Mina (det hår virker ikke så godt når man vil gå i mellem folk uden at blive opdaget)
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 17:59

Grinet kom med det samme fra Sita mens hun kigget på Agerid med store blå øjne.
"Agerid! jeg er uddannet elite soldat jeg har været i flere kampe end du forstiller dig og haft ledelsen af en støre deling før jeg forlod hæren af personlige grunde. vores kamp Uniformer er i kasserne der over og vi er ved og planlægge kampen stor om 3 uger først"

Arya smilet over Sita forklaring til Agerid og Pan smilet til Agerid de brune øjne smilet til Agerid og Pans stemme lød mere end venlig til ham.
"dude du virker rat nervøs hvad med og køle lidt ned vi er på ingen måder ondsindet og ja Frihed er hvad vi kæmper for. folks rat til og vælge deres egen leder og lighed blandt alle er hvad vi forsøger og opnå på alle måder"

Arya smilet og fulgte efter Pans ord så Agerid ikke kunne nå og svarer.
"forstår du Agerid dette angreb er rattet mod Dæmonen Makuro Vegas har de sidste uger kæmpet mod zombier og nu er næsten alle gader sikkere om 2 uger er alt ved det normale og om 3 uger står et stort top møde mellem de største klar journalister vil være der militær folk og andre vores opgave er og vise dem vi kan ramme dem og allerade i morgen tager jeg ind i byen i de sikkerheds zoner der er for gøre de første ting klar"

Maria og Mina smilet til Agerid der tilsyneladende ikke have set hvordan folk så ud inde i Vegas
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 20:37

jeg ved godt hvad der sker i Vegas.Agerid virker lidt angst mens han snakker om Vegas jeg tro Mafia gør det for at få flere folk med dem (jeg er jo enig med dem men det virker lidt ekstrem at starte en krig hvor der virker som om de ikke har haft nogen planer)
Agerid linde en som tænke så det kunne knæge da han lige plusligt hvordan har i planer om at vinde den krig han så meget afslappet ud i er jo ikke så mange mænd i er vel mindst 20 gang så meget som i er her eller vil i ikke kunne vinde en open krig med dem (det virker håbløs vist de ikke er flere mænd. med nu vil den massemorder nok slå mig ihjel få at sige det)
mens han gik frem og var sikker på det ikke havde tid til at svar og så på deres våben i har våben nok til de mænd i har her og lidt flere
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   17/11/2013, 23:26

Pan stoppet op og smilet da de kom hen til de telte som var blevet slået op mens de have været væk computer udstyr var over alt våben kasser og andet blev smidt rundt Pans stemme lød til Agerid mens han greb ham blidt i armen og førte ham hen til en computer skærm og hans stemme lød forklarende.
"se her gamle dreng og tro hva du ser" han trykket rundt om på skærmene og på tastaturet og et kort begyndte og åbne sig hvor pletter kom frem.
"ser du alle pletter du ser er små grupper små celler af samme hær der arbejder selvstændigt vi er ikke mange i denne gruppe men til sammen er vi mange men vi trænet og kan mere end de fleste vi starter ikke en åben krig men en krig hvor vi har fordelen stort angreb og væk de når ikke se hvad der rammer dem før vi er væk igen sådan virker vi"

de brune øjne smilet mens hans ene hånd røg i lommen og fisket to chokoladebarer op han rakte den ene ud til Agerid og åbnet den anden med munden og spyttet papiret ud og to en stor bid af den.
billederne på skærmen viste ansigter røde og gule prikker Data og Kamera inde fra Vegas kort detaljeret reporter og andet top hemmelig oplysninger fløj rundt på skærmen det var tydeligt for Agerid at her var der tale om en seriøst forberedelse.
pluslig lød Maria's stemme bag ved Agerid.
"og i modsætning til mange andre er nogle af os med særlige evner" hun knipset blidt med fingeren og over fingeren fløj en flamme i luften og pluslig gik den ud
Agerid have set Maria starte ild uden redskab og ud af det blå.

Arya smilet til ham og begyndte også og snakke mens hun smed hatten på plads. og de brune øjne så på Agerid.
"jeg er ikke længere ønsket af mor der hjemme så sig goddag til min nye familie Agerid"

pluslig lød Sita's stemme ud med et grin.
"er i ikke ved og være sulten jeg er virkelig sulten"

gruppen smilet og med et rungende "jo"
gik de hen til et andet telt og lod Agerid sluge hans indtryk mens de begnydte og pakke mad og borer og stole ud på jorden for gøre klar til deres aftensmad.
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   18/11/2013, 00:04

de gik hen og gøre maden klar (de har mere styr på det her end jeg troed) agerdi så sig om kring og kunne se at der ikke var ret langt over til han hule her fra stenene ville give dem en god måde at glemme deres lejer og mafia er næsten aldri her ude, i vær flad ikke de 4 år han havdet boet der ude.
(jeg gad godt være med til at nakke mafiaens med det virker stærdi lidt for risky)
Agerid gik hen til de andre og så på Pan efter som han virke som den som havde planerne
og hvordan ved i så at de ikke ved når i kommer ellerer det på et bestem tidpunkt i vil gøre det her? Agerid for vented et svar med satte sig ned til de andre som sku til at spise
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   19/11/2013, 21:02

Smilet blev stort om Pans mund og de brune øjne så med et sjovt udtryk på Agerid som var svært og aflæse.
"Agerid hvorfor tror du vi flyver om natten hvorfor tror du vi vælger denne dal hvorfor tror du vi er her 3 uger i forvejen"

øjne fra de andre falt på Agerid han andet tilsyneladene ikke hvad han have spurgt om. med en vred bevægelse rejste Arya og så på ham.
"problemet med dig Agerid min bror er du ser farer over alt også selv om fortet det bedste i verden jeg er træt af du stiller spørgsmålstegn om mit håndværk af en hakning og forberedelse for det mig der har planlagt alt og vi deler tros alt hjerne så der tænkt på alt vil du høre de næste 3 ugers plan må du hjælpe og muligvis vil Maria give dig lov til og joine"

de brune øjne så vredt og skuffet på hendes bror
Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   20/11/2013, 01:46

Agerid så chokket på Arya det var ikke sådan ment men jeg se fare over alt og det er sådan at jeg stærdig er i live Agerid gik lidt væk igen
(hun har ingen ide om hvad jeg har gået i gennem. ellers ville hun vide hvorfor jeg se alt sådan)
Agerid så ud i luften og kunne se nogen hunde ligene ting løbe i det fjerne mens de spiset et eller andet lille dyr. ingen af soldaterne kunne se det da de havde ikke det samme elversyn som Agerid havde

Agerid var lidt forivret i sinde følgesler han var glad få at se sin søster efter 9 år hvor han næsten har været alene i alt den tid men han var sur over at hun ikke kunne forstå den måde han så på alt
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   21/11/2013, 21:56

en stemme lød bag Agerid en blid blød kvinde stod der med langt pink hår. de grønne øjne der var så unikke for hendes familie strålet lige på ham. den lille Dino piv'et glad ved siden af hende. den utrolig smukke piges stemme var blød og varm men også bestemt og betænkt som.
"Agerid formoder jeg er dit navn"

pigen sprang op i et spring på en klippe ved siden af og satte hendes ene ben ud over den mens hun så mod det øde landskab og lukket øjne.
"hver du glad Agerid for du har hende bare du har hende både du og hende forstår ikke hinanden efter så lang tid du var der ikke da hun have mest brug for dig"

de grønne øjne så med et udtryk der sagde holdkæft mens hun forsatte.
"din søster flygtet fra jeres hjem kort tid efter du var blevet smidt ud hun levet på vand og brød og folks nåde. en dag var den helt galt pengene var der ikke flere af så hun drog mod vegas for melde sig ind i Mafiaen men i stedet hæv de hende ud i en gyde og banket hende synder og sammen. den ene skulle til og voldtage hende da nogle muteret hunde fik færden af blodet og de ville hellere se din søster blive revet fra hinanden levende mens hun skreg forstil dig den nat den aften regnen falder og din søster ligger i gyden badet i hendes eget blod kun for vide hun vil blive revet i tu af sultne hunde"

Maria virket på en måde upåvirket som om hun følte smerten Arya måtte have gjort den nat de grønne øjne åbnet sig og hendes stemme lød mere afslappet end den spændte før.
"du kan takke Pan for hun er i live den rødhåret dreng du bange for eller du foragter hvad du er ved jeg ikke og er også lige glad men tak ham for hun er i live. hun skreg om hjælp og Pan var den eneste på gaden der gjorde noget for alle var bange for blande sig på grund af det var Mafia soldater han rev et brat ud af et vindue og faret i flæsket på hundene mig og Sita mødte senere Pan og Arya på flugt fra soldaterne og hjælp dem Arya var mærket voldsomt af oplevelsen og Pan var der som den bror du aldrig var Agerid hun er ikke vred over du ikke var der for hende men at du ikke tror hun ved en masse om livet"

Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   23/11/2013, 00:10

Agerid på Maria som bare stod på den sten og snakket som om hun vist hvad hun snakke om
(jeg er glad med jeg er lidt sur over at hun er så hurtig til at slå mig ned jeg har altid tænkt over tingen meget allerede den gang jeg boet på øen jeg viste jeg vil blive smidt ud jeg havde aldrig troet hun vil gøre alvor ud af hvad hun sagde den gang)
ham vist da godt at pan redet hans søster men han stollet ikke på ham og sådan er det bare en gang i mellem

agerid gik lidt tætter på det dyr han havde set i det fjerne det ligne en af det dyr han havde set før.
men agerid bliv bange da han kunne kende de øjne over alt. han havde jo set dem før også hvordan de kunne dræbe han havde en ting som gør så de midsted kontrollen men den var i hans hulle og det kunne ende med at helle denne gruppe ville dø vist han fik den til at gå amok (shit) han begyndte at tænke hørt mens han bakke bag ud uden at tage øjnene væk shit shit shit

jeg har lige et spørgsmål har i nogen som kan smadre en ting helt uden at komme for tæt på og uden at sigte! de røde øjne så ikke ud til at havde dem opdaget men Agerid viste bedre eller har i noget erfaring med Taraner Agerid var sikker på at der var noget bekendt ved lige netop den Taran Agerid tog sin kikkert frem og var lige ved at smide den igen
(den er fanme efter mig jeg kan kende de sår over alt i verden jeg husker alle de sår)
Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   9/12/2013, 20:16

Maria trak en kikkert op og kigget ud i ørkenen hvor hun fik øje på væsnet de grønne øjne spilet op og hun så vredt på Agerid hendes stemme var hård og brutal men lavmælt da dyret ikke skulle hører hende.
"hvad fuck i helvede laver den her på vej mod os er der noget du holder hemmeligt så skær jeg halsen over på dig forstået" de grønne øjne fløj rundt mens hun signaleret farligt væsen med hænderne folk greb til våben og lage sig i skjul alt de kunne nu var og vente.

Agerid
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   9/12/2013, 21:57

Agerid så på Maria med et forsviret udtryk da truelsen kom fra Maria.
Agerid tænkte jeg har ingen ide om hvad om hvad du snakker om er det ikke bare et vildt og farligt dyr

Agerid stilet sig frem med sit sværd frem ad hold begge hænder på den og den gik frem med spisten ud fra hans hoved og hen mod Taran.
Han så ned i betle  hvor han havde sind kniv men han var ikke sikker på han kunne nå at trække den vis han tabte sit sværd

Agerid begyndte at lukke sinde øjne men langsomt,
Agerid begyndte tænkte at nu hvor de lyd til at være i en form få shock over at der var en taran efter ham måtte der jo være en grund men han viste det ikke,
Agerid havde ingen ide om hvorfor den var efter ham men nu hvor han tænkte over det virket den næsten ikke til at lige mørke til ham som om han bare var i vejen
mellem den og noget den ville havde men det kunne også bare være noget som Agerid nu begyndte at blinde sig ind,
Agerid tænkte at det var lige meget om hvad den gik efter agerid vil havde den ned og helst død for han har set hvordan den slår folk ihjel.

Agerid så hen på Maria med sværdet pegende hen på hende, Agerids blik sagde at denne her Samtale skal vi havde efter det her og jeg skal havde svar
"Vi snakker om det her efter vi har fået den til at flugte eller slået den ihjel"
Agerid tog sværdet frem mod Taran som var i løb hen mod dem

Agerid tænkte lidt over at det sku nok var dumt at true Maria, med sit sværd.
Det skal til en gang i mellem at man gør noget dumt.
Han kunne forneme et blik fra hans søster men han var ikke sikker på hvad det blik gik ud på men
Agerid tog et skidt frem mod Taran og så et mere og så kom der en hurtiger end den sidste og nu løb han næsten mod den men han brølet mens han løb han mod Taran som løb mod ham

Bag ved et bjerg sad der en pige men en sort kjole i en lille bil hun havde et par hjørne tænder som var spidse.
Hun sad og kunne se Agerid og Maria og alle de andre soldater. hun virket mest af alt til at være bange da Taran kom frem i udkanten af hendes syn.
"Agerid skal nok klarer den med de soldater virker næsten som om de kunne finde på at slå ham ihjel bagefter"
hun sad alene i bilen som var lille og rød og der var billeder af Agerid en del steder i den som nok var tager med det kamera som var ved siden af hende i bilen.

//håber den er god nu så du kan lave et svar til den//

Sidst rettet af Agerid 11/3/2014, 21:24, rettet 1 gang (Reason for editing : ikke god nok)
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   20/4/2014, 13:34

//Dette emne er nu blevet låst, da admins har vurderet dette emne til at være dødt, hvis i nu ønsker at emne videre på det et senere tidspunkt, så sig endelig til og emnet vil blive låst op igen//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)   

[Uafsluttet] Oprustningen til den store finale. (Agerid og Maria)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Hallo you are a big guy xxx (Hik)