IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

a meeting in Wonderland(Alice)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 17:44

Tid: eftermiddag
Sted: Las Vegas
Omgivelser: lidt stille
Vejr: solskin

En næsten supersonisk velociraptor agtig lyd, reflekterede gennem gaderne, i en af de mere ødelagte dele af Las Vegas, med jævne mellemrum hvorimod lyden af skridt, fra 2 tunge dyr og et enkelt lettere væsen, i form af en clomans der lignede en mat hatter type, i hendes røde cardigan med hvid kant og hvid trøje under, matchende røde bukser, et spike collar og en gakked hat i rød, med forskellige ting og sager i. De 2 væsner der gik på hver side af hende, var King og Ace hendes bioraptors, der var en udvikling af de ellers for længe siden uddøde velociraptore, og det var dem der lavede de underlige lyde, der gjorde de kunne se, da de så på den samme måde som flagermus.
"Hmm her er godt nok blevet stille, efter zombie epidemien er overstået!" sagde Diana tænkende, mens hun med et smil på læben, gik ned gennem gaderne, og hygge snakkede med hendes kældedyr "Gad vide hvorfor, folk ikke er begyndt at bosætte sig igen, nu hvor byen er ryddet for fare! Det er jo muligt at genopbygge, men selvfølgelig det er jo også mafiaen der styre stedet, man kan ikke altid regne med banditter, der er samlet i større flokke! Hvad synes i?" hun så smilende på King og Ace, og grinede lidt da de virkede til at svare på hendes spørgsmål, på deres eget underlige sprog, som Diana åbenbart forstod lige så godt, som det hun ellers snakkede til hverdag.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 18:58

hendes trenchcoat, som var lukket helle vejen ned til hendes føder, så den linede en kjole fejede hen af jorden.
Alice havde fulgt kaninen, hvorfor havde han altid så travlt, måske er han bange for katten, som gik ved hendes side (ingen andre kan se den af en eller anden grund) eller også var den for sent til et stævnemøde, men nu kunne hun ikke finde den.
men hvem var den personen med de store dyr, pludselig genkendte hun personen (hun har aldrig mødt Diana i sit liv) det er hattemageren, hun løb hen og lavede et springende kram mens hun sagde ''hattemager godt at se dig igen, har du ændret dit hår, jeg kunne næsten ikke kende dig''
Diana
First Class.
First Class.

Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 19:31

King og Ace opdagede straks pigen, da hun dukkede op på samme gade, som den de og Diana gik på, og da de gjorde Diana opmærksom på hende, var Alice allerede på vej hen mod hende. Da Diana pludselig fandt sig selv, midt i et kram med en komplet fremmede, lagde hun undrende hovedet på skrå, over det hun blev kaldt.
"Hattemager?" sagde hun undrende, med et mildt smil på læben "Jeg dekorere godt nok mine egne hatte, men ligefrem at kalde mig hattemager, det er måske lige lidt i overkanten!" hun gengældte dog krammet, mere eller mindre som en refleks, da Diana ikke lige just syntes, at denne fremmede pige virkede til at være en trussel "Mit navn er altså Diana, ikke hattemager!" tilføjede hun så, mens hun slap Alice igen.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 20:00

''nej nej da vi var til et teselskab, og du præsenterede dig som hattemageren, kan du ikke huske det' hun ser ned mod jorden, til siden, ikke som om at hun ser væk, men som om hun ser på en person, hun spørger katten ''er det ikke rigtig'' så ser hun igen på Diana og sagde som om hun lige havde bevist hvad hun sagde ''der kan du høre katten giver mig ret du præsenterede dig som hattemageren''
hun brugte sin telekineses til at få Dianas hat til at svæve hen på Alices hoved ''er det her en ny hat, klæder den mig'' sagde hun og lagde hovedet på skrå
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 21:16

"Kære ven vi har aldrig mødtes før nu, jeg aner ikke hvem du er!" sagde Diana let, med et varmt smil på læben, og hovedet let på skrå til den anden side i forhold til Alice, så hun kunne se at Diana bar på en hvidt stofs indbundet genstand, der mere eller mindre lignede en pibe, der kunne indeholde et menneske "Og i øvrigt er den gale hattemager en mand, jeg er en kvinde!" tilføjede hun da Diana begyndte at se et mønster, i det denne skøre lille dame snakkede om. Da hun brugte telekinese, til at sætte Dianas hat på sit eget hoved, tog hun den med det samme tilbage, pudsede den let, og satte den tilbage på sit hoved.
"Ikke røre min hat, det er min hat!" sagde hun bestemt, dog stadig med et let smil på læben, da Alice ikke lige just virkede som en ondsindet kvinde, men måske mere lidt sinds forvirret.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 21:35

''så er du måske hattemagerens søster, han sagde ikke noget om at han havde en søster'' hun kiggede ned igen ''har han sagt noget til dig om at han har en søster, nå ikke'' hun ser på Diana igen ''hvordan går det med ham, har han fortalt noget om mig, er det ham der har lavet den hat, for katten siger at den klæder mig, kan du spørge om han vil lave en til mig''
hun får for sjov nogle små sten til at svæve rundt i luften, så det liner at hun jonglere, bare at de bevæger sig med ca 100 km/t
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 22:08

"Hør sveske, hattemageren findes ikke i virkeligheden, han er en karakter i en bog, ikke en virkelig person!" sagde hun mildt, og så kort på de sten Alice junglerede med, ved hjælp af hendes telekinetiske evner "Hatten har jeg selv lavet og dekoreret, så hvis du skal spørge nogen om sådan en, er det mig og ikke en fiktiv person!" Diana gik let uden om hende, og det samme gjorde hendes 2 bioraptors, da de fulgte med hende, mens hun gik videre og væk fra Alice "Hyggeligt at møde dig, men jeg må altså videre, det kan jo være vi ses en anden gang!" tilføjede hun mens hun gik, og lavede et let vink med armen over skulderen. Den samtale var ved at tage overhånd, selv Dianas galskab rakte ikke ind på et punkt, hvor hun led af nogen form for vrangforestillinger, men det virkede som om at denne pige havde nogen, og de kunne være med til at gøre hende farlig, sammen med hendes telekinetiske evner.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 22:25

Alice brugte sine evne til at vende Diana rundt og lod som om hun ikke havde gjort noget og hun havde været for distraheret for meget af sine sten så hun havde ikke hørt det meste af det hun sagde ''du siger at at du ikke er hattemagen, men hvis har lavet en hat, så er du en hattemager, og så kan jeg kalde dig hattemageren, uden at lyve, og så eksister hattemageren, ligesom jeg eksistere, ligesom katten eksister''
hun sagde dette med et stort smil
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   21/11/2013, 23:07

"Jeg har ikke lavet hatten selv, jeg har kun pyntet den så den så gakked ud, derfor vil du lyve hvis du kalder mig en hattemager, for en hattemager laver hatte, og jeg har aldrig lavet en hat før!" sagde hun mildt, og vente sig om igen for at gå sin vej "Og der er ikke nogen kat, den er kun en del af historien!" hun begyndte at gå igen mens hun sagde det sidste, og sluttede af med et let vink i luften, som et tegn på et farvel, mens hun gik med sine 2 kældedyr.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   23/11/2013, 18:44

hvad mener hun med at der ikke er nogen kat, kat er jo lige her ved siden af hende, måske går hattemagerens galskab i familien, måske er hun bare uhøflig, for det var ikke pænt sagt foran kat at ham ikke eksistere, hun løftede Diana op så hun ikke kunne gå sin vej og sagde høj lydt ''sig undskyld til kat, sådan at sige at han ikke eksistere, det gjorde ham meget ked af det hvordan ville du have det med hvis nogen sagde at du ikke findes lige foran dig''
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   24/11/2013, 20:30

"Så ville jeg sige de var nogle idioter, og lege med dem når nu, de alligevel ikke vil se på mig!" sagde hun mildt, og løftede let hånden mod Alice "Og der er ikke nogen kat, for hvis der var, ville mine bioraptors have flippet ud og prøvet at æde den! De elsker smagen, af rå kat lige meget hvor mætte de er, så at dømme ud fra deres reaktions mønstre, kan der umuligt være en kat i nærheden af dig! King, Ace angrib hende!" Diana trak hårdt hånden til sig, som hun før havde haft strakt mod Alice, og i det øjeblik King og Ace løb mod Alice, samtidig med at Diana trak hånden til sig, blev det afsløret at små tynde chakra tråde, var bundet fat i Alices arme, ben og corpus, og i den anden ende sad de fast i Dianas fingre, så i det hun trak burde Alice blive trukket med, hvis altså hun ikke nåede at stå im

Sponsored content

IndlægEmne: Re: a meeting in Wonderland(Alice)   

a meeting in Wonderland(Alice)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» the meeting with the mistress - Abaddon
» Home, but why don't you stay? - Alice - xxx
» First meeting // Sylvester // xxx