Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime27/12/2012, 14:47

Dust så på den kolbe som Bloodknight tog frem og kunne med det samme se at han havde fået fingrene i en fake potion! Den kolbe han stod med var en gift special lavet til at ligne den stærkeste energi potion en alkemiker kunne lave og hvis Bloodknight havde intentioner om at drikke den var det præcis det samme som et døds ønske ført ud i livet den kunne slå en ihjel på sekunder og virkede hurtigere jo svagere man var både normalt og hvis man var skadet eller manglede energi i forvejen når man drak den
"Hvad skal du med den gift har du lyst til at dø eller hvad den er direkte farlig at have med at gøre?" spurgte han hæst og gik hen til Bloodknight tog flasken og så på den med et studerende blik! Jo det var fake potion farven var svagt anderledes end en rigtig potion og Dust tog roligt en rigtig potion frem og gav ham den før han gemte den anden væk under sin long coat og så Bloodknight i øjnene!

"For første gang tror jeg på et andet væsen og det er derfor jeg ikke vil lade dig bruge den skyggedæmon daggert den er alt for farlig i hænderne på en ikke skyggedæmon den tapper dig hurtigere for energi end den tapper mig så trust me on this du må hellere bruge en anden selvom den ikke er lige så stærk!" sagde han roligt og hentede en anden daggert han havde liggende i grotten han havde opholdt sig i indtil videre "Her denne her daggert er langt mere kompatibel med andre væsner den er langt fra så energi krævende men vent alligevel med at drikke den energi potion til det bliver nødvendigt den stopper trossalt med at virke efter et godt stykke tid! I øvrigt hvis det skulle gå galt så lov mig en ting hold dig på afstand hvis du er for svag og få mig ind i mørket før solen står op!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime29/12/2012, 17:30

bloodknight kigge underligt på dust da han sage det med den potion og skifte derefter til mennske statiet og putte den potion som dust hade givet ham i hans bælt i en holder der var til både potions og små rør bomber som virke lidt hen alla en hångranat men bare uden spliten man skulle trække og efter han hade sat den i bælte udvide han det hylster som den dagger sad i som dust hade givet ham sammen med brevet og satte den dagger i som dust lige hade hente men da han tog fat i dagger kunne han mærke at den dagger kendte bloodknight til og han var gået af med den til et menneske for hans eget liv fordi han ikke kunne finde eller opspore den dagger som dust hade givet ham der efter alt imens bloodknight skifte til varulve statiet sage han til dust "den dagger du lige har hente hvor er den fra og hvem har du fået den af?? for det er en dagger som gør den dagger jeg har meget stærker ind den var"

han kigge på dust imens han tænkte den dagger vis den tager overhånd slår jeg dust ihjel og det vil jeg ikke men på den ande side kan det umuligt gå galt kender til kraften den anden dagger har og ved at jeg ikke kan fejle med og styre duste for de to dagger er så kraftig at jeg kan styre alle hans 3 sider på en gang uden problemer...

bloodknight kigge på hende varulve der stod lidt væk fra bloodknight og dust og læste hendes tanker samtidig med han fik hendes overbevist med hans tanker om hun skulle beskytte dust og bloodknight for de fare der nu kunne dukke op..

bloodknight kigge på dust og sage "du kan være helt rolig denne gang fejler den ikke med og styre dig dust efter du han lånt mig den dagger så gør dig klar dust"

og kort tid efter begyndt bloodknight kraftigt og overtage alle 3 sider af dust på sammetid og bloodknight kunne mærke på dust han 3 sider ikke helt ville samarbejde hvor efter bloodknight fik duste demon side af hjerne til og slappe af så hans engle form tog over og bloodknight kunne mærke engle siden samarbejde med ham for den gav bloodknight energi imens han styre dust

bloodknight hade godt tænkt over de kun en dag hade tilbag enden det blev rød måne bloodknight vække stille dustes demon side op på den måde at han kontrolere den alt imens han fik engle siden til og holde demon side så meget nede at den ikke påvirke dust på nogen måde da bloodknight lod dust for sin fulde styring igen bloodknight sage derefter til dust "det virke jeg kan styre dig uden problemer bare vi starter lidt før det bliver rød måne dust" han kunne se dust osse hade miste meget energi imens han hade styre ham og bloodknight kunne osse godt mærke det tydligt på sig selv men ikke så meget som han hade forvente det ville fordi at dustes engle side hade give ham energi imens han styre dust og det var bloodknight meget forbløffe over at han hade fået den side af dust til og give ham energi imens det ville sige at bloodknight kunne holde minst 5 timer hvor han styre dust men bloodknight viste ikke max timerne hvor mange det var men bloodknight kunne håbe det var nok timer til at rød måne var overstået

bloodknight rulle rundt alt imens han skifte til menske form og tog en smøg i munden og lå og slappe af og sage så til dust "hvad siger du så dust"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime29/12/2012, 21:06

Dust´es engle side havde givet ham energi fordi den side af ham gerne ville have at det lykkedes for Bloodknight at hjælpe ham ved at styre ham men dette bragte også en ulempe med sig som Dust ikke selv var klar over endnu for når engle siden gav energi fra sig mistede den også mere og mere dominans i balancen der var mellem de 2 sider og dette kunne godt ende med at blive farligt for det var engle sidens uforudsigelige påvirkning der hjalp mest med at Dust ikke gik komplet amok! Dust nikkede roligt med hovedet til det Bloodknight sagde og tog selv en smøg selvom hans krop rystede af svækkelse han havde brug for at sove men det var bedre at han var træt under rød måne end frisk for så ville han måske ikke kunne afsløre sig selv så nemt
"Jeg fandt den daggert i hænderne på et af mine ofre under den første mission jeg fik af en klan ved navn shadow of the ravens da jeg flygtede uden for Las Vegas og jeg fandt den interessant så tja her endte den!" sagde han roligt!

Han tænkte dog lidt over hvad han skulle sige til denne situation de nu var i det vigtigste for ham var sådan set bare ikke at afsløre sin eksistens men hvis noget gik grueligt galt kunne dette at blive afsløret blive til en realitet! Han fulgte Bloodknight og tog selv en smøg frem som han tændte op
"Jeg håber bare det lykkedes dig at holde nok ud til at det går prøv bare at få mig til at lave mindst muligt det påkræver ikke så meget energi men hvis nogen skulle dukke op og være kamp lysten så slip mit sind så skal min galskab nok klare resten!" sagde han roligt "Jeg har erfaret at hvis nogen prøver at angribe mig mens det er rød måne slipper de sjældent levende fra det! Men husk nu at få sovet godt ud jeg holder mig vågen ind til efter rød måne det burde gøre tingene nemmere for dig og hvis du får sovet måske spist et godt måltid inden i morgen nat burde du have en god gang energi!"

Den næste morgen havde Dust brugt natten på at jage lidt og skaffet Bloodknight nok mad til den følgende morgen bare for at have et eller andet at tage sig til så han ikke faldt i søvn! Dagen gik lige så stille og da den var ved at falde på hæld smed Dust det tøj der dækkede hans overkrop for at undgå at have noget på sig der kunne "Genoplade hans energi" så man tydeligt kunne se alle de voldsomme ar han havde som dækkede hele hans overkrop hvilket virkede umenneskeligt for ingen burde have været udsat for så meget smerte i sit liv men sådan var hans liv nu engang når Dust begik en fejl måtte han jo tage bøden for det og det gjorde han med stiv nakke!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime29/12/2012, 23:59

bloodknight dreje hovedet over mod dust og uden dust rigtig lage mærke til det hade bloodknight ligge og læst han tanker så han viste hvad han tænkte på og sage til dust efterføljene "din engle form har omkring 45 procent mere kontrol ind din demon side har dust så det skal du ikke være urolig for" bloodkinght løfte hovedet og smilte til dustog sage "så længe jeg har de to dagger på mig er jeg næsten 100% på jeg godt kan styre dig lige meget hvor meget din demon side kæmper for kan vis det er nødvendigt gå ind og slå dit navesyste frem til den side af hjernen men osse kun på grund af den dagger du gav mig tidliger"

dust og den anden varulv gik hen i en anden hule der lå et stykke væk hvor bloodknight fik den kvindelig varulv som dust hade besfriet til og skifte form til denes menneske side så bloodknight kunne se hvem det i virkeligheden var og bloodknight blev meget mundlam da han så hvem det var i kvindeformen og han viste ikke rigtig hvad han skulle sige til hende efter alle de år de ikke hade set hinanden.......

dagen efter gik bloodknight ud og så dust hade fange mad til ham men bloodknight gav nået af maden til den kvindelig varulv så hun kunne få nået og spise og spiste selv et helt af det blandings dyr som han dagen før hade fange til hende men an viste det ikke var nok mad til ham så han sage til dust han skulle holde øje med hende imens han gik ud og fandt nået mere mad dust kigge op efter der var gået 2 timer og blev urolig for om bloodknight nåde tilbag i tide og pludselig dukke bloodknight op forslået og ræfter over det hele på hans varulve krop som om han hade været oppe og slås med et væsen der var gået basærk på ham bloodknight velde om lidt væk fra dust og den kvindelig varulv meget ud mætte men inders inde var han veld tilfreds med det han hade udført imens han var væk

bloodknight hade imens han var væk smadder en lejer hvor der var omkring 8 kæmper som hade prøve og fange bloodknight men uden hæld i det nok mere uheld for dem efter som alt hvad der var involde i dem lå ud over hele deres lejer men bloodknight hade osse selv måtte lide for det med en masse dybe sår i hele overkroppen og bloodknight kunne osse godt mærke at han på en eller ande måde skulle have lukke de dype sår han hade ellers ville han forbløde for meget hurtigt og ja i sidste ende dø af det han kigge på dust lige enden han besvime på jorden af blod mangle. enden han besvime tænkte bloodknight at det var godt han hade gjort det han hade og ikke bare lunte forbi dem og ladet dem få sansen af ham og ført dem med tilbag til hvor dust var

bloodknight lå der bevistløs og bløde kræftigt fra en del af hans sår som han hade fået af kæmpernes køller de hade slået ud efter ham med
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime30/12/2012, 09:09

Dust gik roligt hen til Bloodknight som han lå der bevidstløs foran ham blødende og gik roligt ned i knæ ved siden af ham han bedte den kvindelige varulv om at gå ind i hulen mens Dust ordnede det her der var endnu ikke nogen der vidste at han var blevet et par hundrede år ældre fra han forlod Bloodknight til Bloodknight fandt ham ude i grotten dagen i forvejen! Han var blevet bortført til fortiden og var kommet tilbage igen til denne skov hvorfra han blev bortført så man registrerede ikke at han havde været væk! Det var også nogle oplevelser i denne tid der havde forårsaget at Dust lige nu lignede mere en zombie end et levende dæmon engle væsen for han var nød til at gemme nogle ting for at være sikker på at ingen opdagede hans lille hemmelighed lige med det samme!

Han skar sig roligt i hænderne og hviskede nogle magiske ord mens han smurte Bloodknight lidt ind i hans blod så hans sår healede med det samme men det gjorde at Dust besvimede og lå ved siden af Bloodknight indtil natten faldt på! Allerede før Bloodknight vågnede ramte den røde månes stråler Dust og han reagerede med det samme selvom han var besvimet for nu tog hans instinkter over og han rejste sig op med et hvileløst tomt ansigts udtryk fyldt med dræber lyst! Han ænsede ikke engang Bloodknight fordi han var besvimet men bevægede sig direkte mod den nært liggende by fordi han kunne mærke skygger han kunne spise!

Det tog Dust mindre end 2 en halv time at ødelægge byen han mødte sågar en kæmpe på sin vej som nu lå død smadret ind i en bygning uden en skygge og maltrakteret af Dust´es hånd og nu bevægede Dust sig videre i en stor fart gennem skyggerne så han var svær at fange i sin søgen efter nye ofre han kunne dræbe!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime30/12/2012, 12:03

bloodknight fandt hurtigt ud af dust var væk da han vågne og søgt meget hurtigt mod den by hvor han kunne høre dust gå amok og vist han skulle være hurtig med og overtage dust når han fandt en der med et blev dræb bloodknight viste det kunne være meget svært men han viste han ville kunne finde ham for han hade hele tiden haft en lillekontakt til duste underbevist hed og den fik bloodknight hurtigt kontakt med og der fra over tog han dustess demon side meget kræftigt og fik dust til og søge ind i en gyde hvor bloodknight fandt ham man kunne tydligt set at dustes demon side prøve og kæmpe i mod det bloodknight prøve på men bloodknight fandt hurtigt et svagt punkt i dust'es demon side hvor han fik ham til og slappe af og så og sige fik dust til og falde i søvn i hans demon side men i søvne fik han dust til og skifte til menneske statie og tog ham op alt imens han kunne mærke dust'es engle skikkelse gav bloodknight energi og bloodknight hade samtiddig med sin anderlin og køre på så han hade religt mde energi men med et kunne han mærke dust bevæge på sig og bloodknight tog ham hurtigt og lage ham på jorden og slog ham ekstram hårdt i hovedet hvor efter dust han besvime igen på samme måde som han hade da han hade hjulpe bloodknight tidliger på aften bloodknight fik ham hurtigt tilbag til grotten hvor han gemte sig og fik den anden varulv i mennske form til og give dust en healing potien når bloodknight sage til for bloodknight forberede sig på ved og over tage bevist hed af hans mellemstadie at han hurtigt kunne styre dust når han vågne bloodknight nikke til den anden varulv som var i menskestatiet og fik hende til og hælde det i dust og bloodknight kunne hurtigt mærke at dust kom til sig selv remlig hurtigt efter og prøve og ender sig til skygge demon men bloodknight hade forberedt sig lidt og overtaget demon siden og holdt den ned så han holde sig i mellemensatie alt imens bloodknight hurtigt overtog hans engleform og styre dust igenemen den og fik duste'es engle form til og være så kræftig at han lyste et meget stort område op rundt om dem bloodknight kunne godt mærke at han hade fået dust'es engle form til og styre dust'es krop og at han hade fået dust demon skikkelse til og slappe af og ikke være påvirke af at det var rød måne bloodknight fik dust til selv og styre han engle form og få 100% kontrol over engle formen alt imens han gav dust kontrol over hans mellemstatie men bloodknight holde stadig øje med om han kunne holde engle formen så den styre de to ander sider og ind til vider gik det rigtig fint for dust som nu styre han sin helt afsigselv uden hjælp fra bloodknight bloodknight hade fået dust'es engle til og være så kræftig at demon siden ikke kunne overtage den hurtigt nok til det ville være imens der var rød måne og samtidig med viste bloodknight at hans engle form lige nu gave dust så meget energi at han ikke ville gå træt så hurtigt og osse ville have energi når han selv viste det var sikkert og skifte form igen

beskrivelse af metoden som bloodknighter bruger på dust han bruger det meste sårbare af dust'es demon side til og få ham nedkøle og der efter kontrolere han dust ved hjælp af hans underbevist hed til og bruge hans engle form så kræftigt at den undertrykker dust'es demon side så den er svægge på grund af dust'es engle form som er meget kræftig

efter flere timer hvor bloodknight har holdt øje med dust'es sind og hjerne kan bloodknight se fra dustes nethinde at solen er ved og stå op og at at han snart kan lade dust være sig selv igen men bloodknight giver dust hans tanker tilbag så han selv styre sig selv og med det samme bloodknight giver slip fra dust falder han til jorden som om han var død men bloodknight er så drænet af energi han ingen ting kan gøre for og holde sig selv oppe hans krop er så udmatte at den selv skifter til menneske form og den gør nu så duste nemmer kan hjælpe ham
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime30/12/2012, 12:35

Dog mens solen var lige ved at så op skete der noget underligt med Dust! Hans engle side der var uforudsigelig havde åbenbart gemt noget for Bloodknight for den energi Bloodknight fik fra hans engle side ble tæret på dæmons sidens voksende vrede hvilket fik det til at ligne mere energi end vrede og da den første stråle fra solen krydsede klinger med den sidste fra månen slog engle Dust sig selv bevidstløs så hans sind var ude af spil! Hans krop blev dog stående opretholdt af den pulserende vrede hans engle krop der nu havde en overdreven mængde blandings energi brændte trøjen af kroppen så alle hans ar kunne ses selv de lyste op og uden videre begyndte han bare at gå frem af forbi Bloodknight forbi hans veninde som han selv havde reddet som om de overhoved ikke var tilstede!

Da han nåede udenfor begyndte hans krop impulsivt bare at flyve direkte mod solen energien var som en dukke føre og hans krop var marionet dukken men da han havde fløjet et godt stykke derop af var det som om hans vinger bare frøs hele hans krop stoppede med at bevæge sig! Dust var vågnet igen og hans sind var ved at sætte sig på plads igen mens hans krop styrtede direkte mod jorden der lød noget af et brav da han smadrede igennem et træ på vejen ned med den store fart han havde fået! Langsomt rejste Dust sig fra støvet der lage sig så man kunne se hvordan træet var flækket over der hvor han havde ramt det og væltet til siden og hvordan Dust havde brækket hele den ene side af kroppen i hans møde med træet!

Stædig som han var ville han ikke bukke under for smerten selvom blodet drev fra hans krop i stedet trak han 3 healer potions på kanyle som han brugte henholdsvis ved hans fod ved hoften og i skulderen i hans skadet side hvilket fik hans sår til at lukke hans vinge healede og hans knogler satte sig på plads og healede sammen igen med flere makabre ulækre knæk der fik Bloodknights veninde til at tage sig til munden over denne ekstreme måde at "reparere" sig selv på! Omkring samme sted i hans bukser som hans healings potions var tog han et par kanyler blod som han tømte ind i sig selv for at være sikker på at intet gik galt for selvom han lige som andre dæmoner og engle kunne tåle at miste unaturligt meget mere blod end andre væsner ville han ikke pludselig stå og mangle det især når det han havde lært i fortiden blandt andet var kamp med blod!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime21/1/2013, 16:43

bloodknight kigge underligt på dust og ryste på hovedet og puste på de ræfter og så han nu hade som hurtigt begynde og heal sig selv og gik hen til et træ hvor han slog hans ende skulder på plads mod træet og vende sig og kigge på dust og grine "det gik da fint nok og afslutningen var nu meget sjov men dum så det gør en ting dust"

bloodknight kigge på dust og der efter på den anden varulv og vende dem ryggen og gik ind mod det han kendte af skoven igen for og vilde sig for de han godt kunne mærke han ikke hade mange krafter tilbag i kroppen og da han kom frem til en grotte som ingen viste om eller kunne se forsvandt han med et om på bagsiden af grotten og ind genemen en tunnel som var gemt i nået meget tyk krat og flytte den sten der lå over det hul der var op til grotte og da han kom op i grotten skubbe han den store sten hen over hulet igen og gik hen i et hjørne hvor han hade et gammel kiste stån med nogen ting som var fra hans fares og hans mores side og bloodknight kigge længe på et billede af hans mor og far og sad og tænkte på de ting som de hade lært ham da de leve og bloodknight sad og blev mere og mere trist og efter lidt tid knække han samme og lå på grotten gulv og græd sig selv i søvne
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime21/1/2013, 17:23

Dust der kom sig efter at have "doppet" sig selv med blod og healing potion hentede sine ting og begyndte at gå! Han stoppede dog op så på den kvindelige varulv han havde reddet den anden dag og lagde hovedet på skrå!

"Du må klare dig selv fra nu af jeg bevæger mig som regel alene og jeg ville ikke have godt af fremmedes selskab!" sagde han roligt og begyndte så at gå sin vej så han efterlod kvinden der så efter ham og smuttede ud i skoven!

Dust passerede det sted Bloodknight gemte sig og ville egentlig ikke have lagt mærke til det hvis ikke det var fordi Bloodknight var nedtrykt! Som skyggedæmon kunne Dust mærke når nogen var nedtrykte kede af det eller bare triste så Dust fandt det sted hvor han følte at han var tættest på Blodknight og skyggevandrede sig ind til ham! Lydløs som han var satte han sig roligt og faldt i søvn et stykke fra Bloodknight siddende skjult i skyggerne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime21/1/2013, 23:42

bloodknight vågne hurtigt da han kunne høre en snorken og så hurtigt der sad en overe i et mørkt højerne bloodknight tændte hurtigt hjørnet op med een ild kugle der fløj hen over hovedet på dust og explodere op af væggen med et ordenligt brag og tændte hele den ende af hule op som dust han sad i alt imens han kunne se dust vågne med et sæt af det brag der kom og af den varme som pludslig var rundt om ham bloodknight kigge på dust og med en håndbevægelse slukke han flammerne igen... bloodknight lage sig stille ned igen og sov vider uden rigtig og tænke over det der lige var sket
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime22/1/2013, 05:06

Dust havde kigget irriteret over på Bloodknight da han pludselig skulle vækkes på den måde men valgte at lade det ligge! Han havde ellers dræbt andre væsner for mindre men siden Bloodknight nu havde hjulpet ham i løbet af natten lod han det ligge! Da Dust havde sovet ud rejste han sig roligt og begyndte at gå sin vej da han havde det bedre og nu skulle videre med sine planer!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime22/1/2013, 13:37

bloodknight vågnet lidt efter dust han var gået og tænkte må heller komme vider mod nord og klare det problem væsnern hade i den nordlig ende af skoven og rejse sig stille op og begynde og gå mod nord med et rask tempo for og komme hurtigt frem bloodknight kunne hurtigt mærke der var et væsen i nærheden der bløde og søgte lige mod det og skifte til bloddemon siden og fandt hurtigt væsnet som lå bunde til jorden og bloodknight skær en ræft i sin ende arme og ud kom det som bloodknight kaldte skæbnes svær et svær der svare til når det ramte en var det som om og blive slået bevistløs og skåret direkte midover og uden særlig meget smarte
bloodknight kunne mærke en underlig styrke som var i nærheden af ham han valde hurtigt og skifte til et statie vor han var varulv og gjorde sig kampklar til det der nu vente ham når han gik ud og så om det væsne der lå bunde var i live og han fandt hurtigt ud af der ikke kun hade været den bjørn som bloodknight og dust hade dræbt men en hel flok af dem som åbenbart hade funde ud af deres vagt var blevet dræbt af ander væsner som de gerne ville have fat i og bloodknight fik hurtigt set der mindst var 5 af de bjørne rundt om ham han stod og kigge rundt og tænkte dette kunne være en go prøve for hans bloddemon's side og for hans phyru tiknik så han skifte til bloddemon og vis det han gjorde nu kunne fejle nået så grusomt vis han gjorde det forkert men hans sår på håndlede var der stadig og han fik hurtigt et svær frem som han tændte ild til sværet som han hade hældt en tændbar væske udover så det størknene og blev hårdt som sten og varmt så det ville skære igenemen bjørne som smør vis bloodknight hade gjort det rigtig og han stod længe og kigge rundt og tænkte hvorfor angriber de mig ikke han stod og kigge rundt på dem og vente og fik øje på et væsen der stod oppe i træ som hvad han kunne se var phyro ligesom hbloodknight selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime22/1/2013, 17:53

Denne skikkelse var en sortelver klædt i en kimono og en hvid maske med en rød stribe skråt hen over masken! Sortelveren så roligt rundt på alle bjørnene som om de ikke var noget andet end træning for ham mens angrebs planlægningen kørte gennem hans hoved! Da han havde sat de sidste angreb på plads nærmest fløj han direkte mod den første bjørn med en unormal hastighed landede foran den og slog den hårdt i maven med håndfladen kort efter kom der en hvislen da han aktiverede adrigatet omkring hans håndled og ilden væltede mod bjørnens krop og lavede et stort hul i den mens den brølede af smerte! Den næste angreb Haku men han kiggede op mod den mens hans maske skilte så han kunne åbne munden og afsløre et adrigat der sad på hans tunge! Den aktiverede og fik det til at se ud som om at Haku pustede ild ud som ramte bjørnen omkring ansigtet og og overkroppen! Da han lukkede munden igen var den bjørn for dødeligt skadet til at kunne overleve angrebet og Haku så over på Bloodknight!

"Hvad venter du på vil du lege med eller stå og se godt ud?" spurgte han legende og virkede til at være en frisk type!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime22/1/2013, 20:06

// pas heller på med og være for gude like for er det tæt på du er//

bloodknight står stille og griner af haku imens han slog dem ihjel og sage til ham" kig makker der kommer 20 mere har en nået beder lugt sans og hørelse ind du har så kan dufte og høre dem og kan du ikke og husk din udholdenhed er ikke den samme altid"

bloodknight skifte hurtigt form til hans ultimative varulve statie og gik lige i flæske på den flok bjørne der kom selv han viste han nok lige skulle passe på men stadig bloodknight knække hurtigt nakke på 5 af dem og der efter brugte han en potien han hade i en står flaske som han hælde ud over 10 af bjørne og tændte ild til dem så de løb rundt som levene flammer og brændte op alt imens bloodknight hoppe op i et træ og grinte af haku og sage "så er resten dine hyg dig med dem for jeg smutter inden der kommer flere og ser jeg dig igen skal du være klar på og miste dit liv ret hurtigt" efter der forsvandt bloodknight alt imens han tænkte om han skulle vende om og gøre en ende på haku

bloodknight prøve og komme i kontakt med dust fordi han skulle bruge sin hjælp til et nyt væsen der var komme til skoven som bloodknight prøve og hjælpe men han viste der skulle en til af samme race som makuro var af den samme race som dust

bloodknight prøve ihartigt og sende tanker til dust "hjælp dust vis du vil lære en skyggedemon op så kom og hjælp mig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)   [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» [Uafsluttet] jagt.. endelig en jagt (Makuro)
» I have never seen anything else than this - Dust -
» Et spændende møde (Haku)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Andre steder i verden-
Gå til: