IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 11
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   4/12/2013, 22:01

det glædede sen unge pige at se det kække glimt i hans øjne "det for du så lov til" sagde hun med et lille fnis. hvis han virkelig gerne ville tage sig af hende, måtte han da gerne det, men hun ville nok ikke kunne lade være med at prøve at tage sig af ham også. især nu når han var kommet til skade. hun kunne godt mærke hun havde virkelig ondt i maven og den ikke føltes helt rigtigt. dog prøvede hun så vidt muligt at ignorere det.
hans høflige tone undrede hende en smule da hun ikke var van til den høflighed fra andre, udover sin onkel og sig selv. det var ikke mange der var høflige i denne verden "mmh.. det er virkelig også hyggeligt at møde dig Patch" sagde hun mildt og smilte sødt til ham, med strålende øjne. hun nikekde stille og bed sig en smule i læben "mmh... jeg vil gerne hjælpe med at finde maden.." sagde hun mildt og smildte uskyldigt og nærmest lykkeligt til ham. hun trak ham med ind i køkkenet. det var meget lille og kun nogle skabe havde låger på tilbage. dog kunne man se dåse mad i nogle af de skabe uden låger. hun så på Patch med et sødt smil "er du sikker på jeg ikke skal klare maden.. det var trodsalt dig der var i kamp?.." hun ville så gerne gøre noget for ham og gøre skaderne gode igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   5/12/2013, 15:28

Patch smilede tilfreds, over at hun ville lade ham tage sig af hende. Det fortjente hun, syntes han. Hun havde stukket af fra slavehandlere, og havde klaret sig udmærket. Han var faktisk ret imponeret over at en ung pige, som hende kunne klare sådan noget. Pigerne fra hans tid hos plejeforældrene ville nok aldrig have kunnet gøre sådan noget. Hvor lang tid var det siden at han var taget væk fra plejeforældrene? Det var 3 år siden. Han savnede dem ikke, selvom han nok burde. Han ville ikke engang snakke med dem. "Hvor gammel er du?" Han så spørgende på hende.
Patch smilede venligt til hende, da hun sagde det også var hyggeligt at møde ham. En blid latter forlod hans læber, da hun trak ham ind i køkkenet. Han så på dåserne, og tog sin hånd til sig, for at tage to dåser ned fra skabene. Han så på hende. "Ja, jeg er sikker. Hvil du dig." Han smilede venligt. "Ved du om der er en dåseåbner?" Spurgte han og så rundt i køkkenet. Han stillede dåserne på bordet. "Du var på vej hjem, da du blev overfaldet af mændene, sagde du. Hvor havde du været henne?" Spurgte han. Han var nysgerrig, han snakkede ikke så tit med andre levende væsner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   5/12/2013, 21:49

Ellie tænkte lidt over hans spørgsmål. et spørgsmål der altid var svært for hende at svare på og hun ville helst ikke havde han synes hun var sær på grund af hendes sære alder "jeg er 15..hvor gammel er du?" hun undlod med vilje at nævne år. de fleste som så anderledes ud end deres alder plejede at være en del ældre en dere udseende da det lå til nogle racer. men hendes race lå det ikke ilgefrem til og i hendes tilfælde var det også omvendt. så hun fortalte ikke hee sandheden, men hun ville ikke risikere at han ville syndes hun var en særlig på grund af hendes underlige alder.
hun smilte lysende til ham og lod ham slippe sin hånd, hvorefter hun foldede sine hænder pænt sammen foran sig og så på ham med et sødt blik. selvom han sagde hun skulle hvile sig, gik hun hen til en skuffe og åbnede "her er den" sagde hun mildt og fniste lidt imens hun rakte ham dåseåbneren. hun havde overnattet i det hus et par gange, så hun vidste nogenlunde hvor bestemte ting lå. hans spørgsmål fik hende til at gå lidt i stå "mmh.. jeg vil gerne se verden.. så jeg rejser meget rundt for at møde nye folk og lære alt hvad jeg kan om verden og forkellige personligheder..så jeg var egentlig bare på en lille rejse i new miami.. de har åbenbart fuldt efter mig og så fangede de mig" sagde hun med et lille skuldertræk "hvad med dig.. hvor var du på vej hen?" hendes stemme var mild. hans selskab var virkelig rart. efter han begyndte at smile var hun begyndt at blive mere og mere tryg ved ham og det var art han ville snakke, for hun havde ikke haft mange at snakke med den næste tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   6/12/2013, 15:44

Patch betragtede hende kort, da hun svaret på hvor gammel hun var, inden han så fremad. "Jeg er 18 år." Sagde han med et svagt smil om læberne. Han så fremad. Hun var egentlig meget modig af sin alder. Det respekterede han hende for. "Du er varulv, ikke sandt?" Spurgte han og så på hende. Han var sikker på at hun var varulv, for hendes fært var meget som en varulvs. Han var usikker på om han levede evigt, ligesom Jayden havde, men det fandt han vel ud af på et tidspunkt.
Han tog imod dåseåbneren med et svagt smil om læberne. "Tak." Sagde han. Han begyndte at åbne dåserne, mens hun svarede på hans spørgsmål. Han så på hende, da hun spurgte ham om hvor han havde været på vej hen. "Jeg var på vej væk fra New Miami. Jeg går fra by til by." Svarede han. "Inden du løb ind i mig, havde jeg tænkt på hvor jeg skulle finde ly for natten." Han smilede skævt. Han lagde dåseåbneren fra sig, da han havde åbnet begge dåser. Han så på hende. "Er her nogle skeer og nogle tallerkener?" Spurgte han. Han var lettet over at hun ikke havde spurgt ind til hans kamuflerede aura og lugt. Det var altid svært for ham at svare på, hvorfor hans aura og fært var kamuflerede.

//Jeg kom til at lukke fanen med svaret i ned, ellers ville mit svar have været bedre og længere... Sorry. ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 15:57

Ellie fik store øjne da han sagde han var 18. så var han ikke meget ældre end hende. det var ikke tit hun mødte nogen der var så tæt på hendes alder.. ikke udover Phoenix og så hvalpene fra koblet, men hun havde ikke mødt nogen uden fra koblet som var så tæt på hendes alder. godt nok var han de der 3 år ældre...eller ja, hun rystede tankerne af sig "18.. det mp være god alder" sagde hun mildt og smilte glad og lysende til ham. hun nikkede kort "jeps.. " sagde hun mildt og smuste lidt. han færd var forvirrende.. han havde noget varulv, men hun var ikke helt sikker på hvad han var. hun var ikke sikker på om hun skulle spørge, men forblev stille da han smil blev svagt. hun havde vel ikke sagt noget forkert? hun fik dog et glad smil på læben igen "så var det vel godt jeg løb ind i dig.. både fordi du reddede mig.. men så fik du da også ly for natten" sagde hun mildt og så ind i hans øjne med et sødt blik. hun nikkede så hurtigt og så i to skabe før hun fandt tallerknerne og skeerne fandt hun i første forsøg "der" hun smilte glad med blikket i hand øjne igen "mmh.. må jeg spørge om noget?" hendes stemme var forsigtigt. hun ville helst ikke gøre noget forkert, for hun syntes godt om ham. han var flink mod hende.

//helt iorden kender det alt for godt ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 18:22

Patch trak på den ene skulder. Han vidste ikke helt om 18 var en god alder. Det var vel en fin alder, men uanset hvor meget man gerne ville forblive i en bestemt alder, kunne man ikke. Der var folk, hvis krop ikke ældede, men de blev stadigvæk ældre. Man ville altid blive ældre, og det måtte man leve med. "Det er det vel." Sagde han blot. Han så på hende, da hun svarede på om hun var varulv. Han smilede skævt. "Hm.. Ved dine forældre godt hvor du er?" Hvis hun da havde forældre. Det vidste han jo ikke, men han regnede da med at hun havde forældre. Han mente ikke at han havde forældre, hans plejeforældre havde jo aldrig rigtigt været familie for ham, men mere som to mennesker han kunne stole på, til en hvis grænse.
Han nikkede bekræftende. "Jep, det var heldigt." Han smilede venligt til hende. Han betragtede hende, mens hun tog tallerkenerne og skeerne frem. "Super." Han tog begge tallerkener og hældte forsigtigt den ene dåses indhold ned på tallerkenen. "Det kommer meget an på hvad det er." Han stillede den nu tomme dåse væk fra sig og så på hende. Hans øjne havde en svag glød af charme over sig og han havde et venligt smil om læberne. Han undrede sig lidt over hendes forsigtige tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 22:43

Ellietænkte lidt over spørgsmålet og nikkede stille "min far gør.. det er ham der har givet mig lov til at rejse rundt og lære alt hvad jeg kan.. min mor ved godt jeg nogle gange rejser rundt, men jeg ser hende ikke så tit så jeg tror ikke hun ved jeg er på rejse lige nu.." forklarede hun med et glad smil på læben imens hun så på hvad han lavede. flere gange tog hun sig selv i bare at betragte hans ansigt.. især hans øjne og smil. der var noget over ham som virkelig fangede hendes interesse "mmhh.. jeg kan ikke helt finde ud af hvilken race du er.. din færd forvirre mig" hun holde en lille pause og stilte sig en smule tættere på ham imens hun så dybt ind i hans øjne med sine uskyldige varme gule øjne "så.. må jeg vide hvad du er?" spurgte hun mildt og smilte sødt til ham. hun kunne så den svage glød af charme i hans øjne. hans øjne havde sp mange spil og spænende glimt og glød. det var som om hans øjne var som en stor legeplads af eventyr. langsomt løftede hun sin hånd mod hans ansigt og mærkede med et par fingre, hans kind. han havde en blød kind efter hendes mening.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 23:04

Patch tog den anden dåse og begyndte at hælde dens indhold ud på den anden tallerken, mens hun snakkede. "Hvad laver din mor da, siden du ikke ser hende så tit?" Spurgte han. Han stillede dåsen over til den anden. Han så på hende. Han kendte ikke engang hans rigtige mors navn, han vidste kun at hun var død. Han kendte heller ikke sin far. Måske levede hans far stadig? Han håbede i hvert fald, at han en dag ville møde sin far. Måske vidste Jayden noget om ham, og hvis han gjorde, ville han så fortælle om faderen til Patch? Jayden ville jo ikke engang fortælle ham hvordan hans mor døde.
Patch så væk fra hende, da hun sagde det med at hans fært forvirrede hende. Skulle han fortælle hende sandheden? Det måtte han hellere. Hun fortjente sandheden. Han så på hende, da hun spurgte om hun måtte få at vide, hvad race han var. "Jeg er..." Han tøvede lidt. Han havde fortalt få om hvilke racer han var. Hans plejeforældre vidste det ikke engang. "Jeg er delvis engel, delvis varulv og delvis dødsengel." Han forventede ikke at hun kendte til dødsengle. Han stivnede lidt, da nogle af hendes fingre rørte hans kind. Han var jo ikke vant til venlige berøringer. Det havde han været vant til, dengang han havde boet hos sine plejeforældre, men det var tre år siden. Siden da havde ingen rigtigt rørt ved ham, mest fordi han ikke havde prøvet at få nogle venner. En smule tøvende og forsigtigt, lagde han sin hånd blidt mod hendes kind. Dog tog han hurtigt sin hånd til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 23:15

Ellie vidste ikek om hun mptte fortælle ham alt dette, men hun følte han kunne stole på ham "altså min mor er sangerinde... og eventyrer... men jeg ser hende ikke så tit fordi hun ikke er en del af mit kobbel som ig og min far er.. så.. ja jeg ser hende bare ikke så tit hun er lidt af en lone wolf" sagde hun mildt og så lidt ned i gulvet, dog kun meget kort da hunikke kunne lade være med at se på Patch.
hun kuunne godt se på ham han tøvede og skulle lige til at sige han ikke behøvede at sige det, hvis han ikke ville. an hun nåede det ikke før han havde sagt det. engel, dødsengel og varulv blandet i en. hun havde hørt om en dødsengel før, men hun vidste ikke rigtig hvad det var for en engel. hun nikkede stille "jeg synes nok jeg lugtede noget varulv.." sagde hun så mildt og forsøgte sig med et sødt smil. dog gik hun lidt i stå da han rørte hendes kind. først stirrede hun bare længe på ham med hele ansigtet farvet rødt. men så så hun ned og foldede sine fiingre ind i hinanden og blev helt genert "uhm.." hun så forsigtigt op på ham og smilte lidt genert. hun var van til hvalpene derhjemme sværmede om hende og at de rørte hendes kind på den måde og prøvede at smire sig ind på hende, men hun havde aldrig prøvet at mærke en fremmeds hånd mod sin kind. ikke hvor hun fik det på den måde hvertfald. hun sank stille en klump og fik så et glad smil på læben "uhm.. okay.. varulv.. engel og dødsengel.. hvad er en døds engel eegentlig helt præcis?" spurgte hun sødt og meget uskyldigt, for at prøve at virke som om hun slet ikke var blevet påvirket af hans berøring. det var hun dog.. det snurrede i hendes mave og hele hendes krop var varm især hendes kinder, som stadig havde den røde farve pyntet på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 23:36

Patch lagde hovedet lidt på skrå. "Hvilket kobbel?" Spurgte han undrende. Han var vel også lidt af en ensom ulv, kunne man sige. Han var jo ikke hundrede procent varulv. "Ser din far hende heller ikke så tit?" Det var befriende at snakke om hende, i stedet for ham. Han ville hellere lære hende at kende, end at fortælle om sig selv. "Min fært bliver heller ikke helt hundrede procent kamufleret. Min varulve fært er dog mest tydelig når jeg er i min anden form.. eller varulveform." Sagde han.
Han smilede, da hun rødmede. "Du rødmer." Han fik igen, den charmerende glød i øjnene. "Det ser sødt ud." Generelt så hun sød ud, men nu hvor hun rødmede, så hun helt nuttet ud. Det lød bare bedre at sige at det så sødt ud. Han lagde igen sin hånd blidt på hendes kind, men denne gang trak han den ikke til sig. Han betragtede hendes ansigt kærligt. "Dødsengle er dem der hjælper de døde videre. De skærer sjælen og kroppens tråde over, og hjælper personen videre til dødsriget, medmindre den døde person har noget vigtigt at gøre, før den tager videre. Det kan foreksempel være at den døde persons familie skal have et brev, eller noget andet. Så klarer dødsenglen det for personen, så personen kan komme videre. Der er dog få dødsengle her i verdenen. Jeg har ikke mødt en dødsengel før, udover min lærer, som er død, men han har ikke gjort det han skulle. Så, han kan først tage videre, når jeg er færdig med at være hans lærling, hvilket jeg er snart." Mens han havde snakket, havde han blidt nusset hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   7/12/2013, 23:58

"The wolf clan..det har ikke eksisteret længe, men det er blevet et okay stort kobbel" sagde han mildt og smilte sødt. han trak stille på skuldrende "jeg ved det ikke.. jeg tror det ikke.. min far har meget travlt og min mor kan ikke lide at være i nærheden af koblet.. jeg ved ikke helt hvorfor men sådan er det vidst bare" sagde hun lidt uskyldigt og havde egentlig aldrig tænkt over at det på den måde før. mon de elskede hinanden hendes mor og far? hun rystede så tænkerne af sig da hun hørte hans stemme igen og nikkede "det giver mening" sagde hun med et lille grin og smilte glad. dog gik hun i stå igen da han pointerede at hun rødmede og hun rødmede are endnu mere da han sagde det så sødt ud "Uhm.." mere fik hun ikke ud. hun pillede en smue genert og nervøs ved sin nederdels kant og prøvede at finde på noget at sige. dog gik alt i stå da hun igen mærkede hans varme hånd mod hendes sikkert brændene varme kind. hun så på ham med nogle store, generte øjne. hele hendes krop var stivnet og hun kunne ikke andet en at stå og betragte Patch og lytte til hans stemme. da han blev stille sank en en lille klump og lagde sin ene hånd på hans hånd, som lå på hendes kind så han ikke kunne nusse den længere. det var ellers meget rart at han nussede hendes kind, det føltes rart. men hendes summen i maven var blevet mere tydelig og hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre ved den. dog fjernede hun ikke hans hånd, hun lod bare sin hånd ligge oven på den imens hun så ind i hans øjne. hun havde opfattet alt det han havde fortalt hende, men det var som om hendes stemme ikke eksisterede så hun kunne ikke svare. forsigtigt stilte hun sig tættere på ham. hvorfor hun gjorde det anede hun ikke hendes krop gjorde det bare. det var som om hun ikke kunne styre sin krops handlinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 15:28

The wolf clan. Det lød bekendt. Jayden havde nævnt det dengang, dengang Patch havde mødt Phoenix. Phoenix var vidst med i den klan. "Kender du så en, der hedder Phoenix?" Han så spørgende på hende. "Er der kun varulve i den klan?" Han smilede blidt til hende. "Hvad hedder din mor og far?" Måske kendte Jayden dem. Der var ikke rigtig en mulighed for at Patch kendte dem, da han ikke kendte så mange. En kærlig latter forlod Patchs læber, da hun sagde at det gav mening, det med at hans fært var mere tydelig, når han var i sin mellemform, eller varulveform.
Hun var så kær. "Hvordan kan du være så smilende og glad?" Spurgte han blidt med et kærligt smil om læberne. Det undrede ham sådan at hun kunne være så smilende og glad, når verdenen var så ødelagt. Da hun lagde sin ene hånd på hans, som var på hendes kind, tøvede han lidt. Hans tøven stoppede, da hun stillede sig tættere på ham. Forsigtigt lagde sin anden hånd på hendes nakke, og langsomt trak hendes hoved tættere på hans, så hun stadig kunne nå at trække sig væk. Han havde en forfærdelig stor lyst til at kysse hende, men han vidste ikke om han måtte. Hans læber var tæt på hendes, men han gjorde ikke noget. Han var jo ikke sikker på om han måtte. Det var op til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 16:07

Ellie fik store øjne da han nævnte Phoenix og nikkede hurtogt "jeg kender Phoenix hun er en del af klanen.. og det er for alle racer, vi er flest varulve men vi er også andet en varulve.. min mor hedder Violet og min far hedder Kuuma" sagde hun glad og smilte stort, dog gik hun i stå da han spurgte til hendes smilen og glæde. hun betragtede hans kærlige smil og smilte sødt til ham med milde og varme øjne i hans. stille træk hun på skuldrene og lod ham trække hendes ansigt tættere på hans. hun kunne fornemme hvor tæt på hendes læber var ved hans. huhn havde lyst til bare at kysse ham, men de kendte jo ikke hinanden sådan rigtigt. de havde først lige mødtes og han var 18 år gammel.. hvad ville hendes far ikke sige. hun sank en lille klump "mmh.. jeg.. jeg ved det ikke.. jeg har fået afvide.. at" hun stoppede sin hvisken og løftede sig helt let fra gulvet så deres løber mødtes. hun måtte prøve. dette kunne være den eneste chance hun fik for at prøve at kysse en og hun kunne virkelig godt lide Patch selvom hun intet vidste om ham som sådan. men der var bare noget over ham hun godt kunne lide. hun lagde sine spinkle hænder på hans brystkasse og lod deres læber forblive sammen i et kys. hele hendes anisgt var igen blevet rødt og varmen susede igennem hendes krop. den summende fornemmelse i maven blev større og større, det var som om den bredte sig til hele hendes krop. hun havde lukket øjnene og lod sig bare nyde dette kys så meget som muligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 16:25

Patch vidste ikke helt om hvad han skulle synes om Phoenix, udover at hun var irriterende. Kuuma og Violet. Han måtte huske at spørge Jayden om han kendte nogen der hed Kuuma eller Violet. "Er Phoenix din veninde?" Han var så nysgerrig omkring Ellie, og han kunne ikke forklare hvorfor. "Tror du dit kobbel ville tillade at en sær person som mig, deltog i klanen?" Spurgte han, en smule drillende. Han nussede forsigtigt hendes nakke, mens han betragtede hende kærligt.
Da hun begyndte at hviske, troede han at hun ville begynde at trække sig væk. Derfor blev han en smule overrasket, da han mærkede hendes læber mod sine. Han lukkede øjnene, og lagde sine arme om hendes hofter, for at trække hende tættere ind til sig. Selvom de ikke kendte hinanden så godt, kunne han ikke lade være med at ønske at tiden stod stille, så kysset aldrig ende. Han havde kysset piger før, dengang han havde været 15, men det var tre år siden. Han nød kysset, men uanset hvor meget han ønskede det at det ville fortsætte, så begyndte han at miste luft. Derfor trak han sig lidt væk, og lænede sin pande mod hendes. Han havde stadig lukket øjne og et blidt smil om læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 16:38

Ellie vidste hun skulle svare, men kysset var for vigtigt til hun ville stoppe for at svare. hun mærkede han tog fat om hendes hofter så hunkom tættere på hende. idet lagde hun let sine arme om nakken på ham og nød at være så tæt på ham. det varmede i hele hendes krop nu længere kysset varede. hun lod ham modvilligt stoppe kysset, da hun bare ville have det til at blive ved. men det gjorde ikke så meget da de stadig stod tæt på hinanden. hun stod med lukkede øjne og nød øjeblikket. stille åbnede hun øjnene på klem og betragtede hans ansigt helt tæt på. hun havde spørgsmål hun skulle svare på, men hun ville ikke ødelægge dette ved at svare, så hun forholde sig tavs. hendes læber var formet i et lykkeligt og varmt smil. hun kunne mærke på sin krop hun havde længtes efter denne form for nærkontakt. den nærkontakt hendes forældre havde til hinanden. alle hendes smerter i kroppen var gået væk eller hun kunne hvertfald ikke mærke dem lige nu. hun kyssede ham let på næse tippen og flyttede sine arme ned om hans overkrop og trykkede sig helt tæt ind til ham i et trygt kram. det var første gang hun havde kysset en dreng og været så tæt på en på denne måde. alle de drenge der rendte i halen på hende i koblet havde ikke fanget hendes interesse også fordi de frygtede hendes far så meget, men Patch vakte noget i hende og hun ville helst bare være tæt på ham og føle sig tryg "jeg kan godt sørge for du kan blive medlem af klanen, hvis du vil" mumlede hun sødt og hendes stemme var fyldt med kærlighed og varme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 16:54

Patch var ikke typen, der flirtede med alle piger. Han havde aldrig været i et fast forhold, og han regnede egentlig heller ikke med at nogen gad at være i et forhold med ham. Han tænkte dårligt som sig selv, det havde han gjort siden han var taget væk hjemmefra. Hvorfor var han egentlig begyndt med det? Han kunne ikke helt huske hvorfor. Var det fordi at han ikke følte at nogen kunne lide ham? Det var nok derfor. Han åbnede øjnene, da hun kyssede hans næsetip. Han smilede kærligt til hende. Han kunne ikke mærke nogen smerter i siden mere. Det var nok gået over.
Han lagde sin ene hånd på hendes kind og havde sin anden arm om hendes liv. Han nussede blidt hendes kind.
Han havde ikke været så glad, siden han var taget hjemmefra. Ellie gjorde noget ved ham, som skræmte ham lidt, selvom det ikke var noget negativt. "Jeg ved ikke... Jeg tror ikke at dit kobbel vil lade mig blive medlem." Han virkede ikke ked af det over det. Han vidste heller ikke om det ville være en god ting at han blev medlem i et kobbel. "Ellie..." Han hviskede hendes navn kærligt. Han ville spørge hende om hvad han betød for hende, men han turde ikke. Så derfor sagde han noget andet. "Maden er klar." Han var en lyseslukker, det indrømmede han gerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 17:06

Ellie betragtede ham med de varme uskyldige gule øjne og et sødt og lykkeligt smil på læben. hun mærkede hans hånd mod sin kind og nød hans nærvær. hun var sikker på han kunne blive en del af klanen, hvis det var det han ville, men det var kun hvis han ville "vi tager imod de fleste.. " sagde hun stille imens hun betragtede ham kærligt. da han hviskede hende navn kærligt så hun på ham med store øjne og et sødt og kærligt smil. da hun så hørte hvad han sagde, blev hun en smule forvirret og så ned på maden, hvorefter hun så lidt ned. maden.. det var rigtig. han var sikkert sulten, så skulle hun jo oikke stå der og holde ham tilbage. det gav hende enn lidt ubehagelig fornemmelse i kroppen. hun havde vidst lagt for meget i dette. hurtigt fik hun rystet tankerne fra sig og så lysene op på ham "ja.. undskyld jeg faldt vidst lidt i staver" sagde undskyldende og slap ham helt forsigtigt. tøvene gik hun et skridt tilbage og kløede sig genert i nakken. dog smilte hun stadig glad og holde det gode humør. det var hun god til selvom hendes krop sagde noget andet. hun tog så de to tallerkener "så lad os spise" sagde hun mildt og gik ind i stuen, som lignede lidt resten af huset. hun stilte tallerkenerne på spise bordet og så på Patch med et smil. hun var usikker på om kysset havde været okay med ham.. og om hun mon havde gjort noget forkert. dog gjorde huna lt for at skjule sin tvivl og usikkerhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 17:23

Patch ville så gerne mærke hendes læber mod sine egne igen, men han turde ikke helt at kysse hende igen, selvom han så gerne ville. Han smilede blidt. "Hm.. Jeg vil overveje det." Sagde han blidt. Han kyssede blidt hendes pande. Han betragtede hende kærligt. Han fortrød lidt at have nævnt maden, men han fortrød det endnu mere, da hun trådte væk fra ham. Han lagde armene over kors, og smilede svagt. "Det gjorde jeg vidst også." Mumlede han, og så efter ham, da hun tog de to tallerkener og gik ind i stuen. Han sukkede svagt. Han fugte efter hende ind i stuen.
Han smilede kærligt til hende. Inden han satte sig ned, kyssede han hurtigt hendes kind. Han kunne ikke lade være. Han satte sig roligt ned og så på hende. Han så dog hurtigt ned på bordet igen. "Hvad betød det kys for dig?" Spurgte han hurtigt. Han turde ikke helt se på hende, derfor blev han ved med at se ned på bordet. Han smilede ikke mere, han så faktisk en smule nervøs ud. Hvad hvis det ikke havde betydet noget for hende?

//Kreasvigt, sorry. ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 17:38

Ellie kunne mærke det hele kludrede sammen inde i hende da hun sa det kærlige smil fra ham da han kom ind i stuen. og det hele gik i stå i hende da hun mærkede kysset på kinden. igen rødmede hun og så genert ned i gulvet iens hun tog sig en smule til kinden. hun var ikke sikker på hvad han ville. han kyssede hende og var så venlig og kærlig, men på sammetid var hun nervøs for hun selv lagde for meget i det. hun så forsigtigt på ham da hun hørte hans spørgsmål. tøvene satte hun sig ned og prøvede at få øjenkontakt med ham. han virkede nervøs? måske var han lige så nervøs som hun var? hun bed sig en smule i læben "uhm.. altså.. det var min første kys.. nogensinde så.." hun stoppede sig selv og så ned på sin mad "det betød meget.. og det var virkelig rart" sagde hun genert og smildte sødt til ham "selvom du egentlig er en fremmed så.. kunne jeg altså ike lade være" sagde hun så da det jo var hende der egentlig havde kysset ham.
hun pillede lidt nervøs ved sin nederdels kant "hvad betød kysset for dig?" hun lød nu meget nervøs og hun kunne mærke hvordan det gjorde ondt i kroppen.. han var jo 18 og havde sikkert kysset mange. hvad nu hvis dette ikke brtød noget for ham. hun rettede blikket ned på sine hænder som pillede nervøs ved nederdele kanten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 19:04

Patch kiggede fascineret på hende, da hun rødmede. Han havde svært ved at lade være med at kigge på hende. Han havde mest af alt lyst til at mærke hendes læber mod sine egne igen, men han turde, som sagt, ikke. Mens hun snakkede, kunne han ikke sidde stille. Han flyttede sig på stolen omkring fire gange. Han så på hende igen, da hun var færdig med at snakke. Han så lettet ud. Kysset havde betydet meget for hende. Han åndede lettet ud. Han blev dog nervøs igen, da hun spurgte ham om hvad det havde betydet for ham. Han så igen væk fra hende.
"Det betød meget." Sagde han, uden at tøve. "Du giver mig.. en behagelig følelse, jeg ikke har prøvet før. Jeg har ikke været så glad som nu, siden jeg.. tog væk hjemmefra, for tre år siden." Han smilede svagt og så på hende. "Så, du betyder allerede meget for mig." Han smilede blidt til hende. Han så på maden og kom i tanke om at han havde glemt skeerne. "Jeg glemte skeerne... To sekunder." Han rejste sig og gik ud i køkkenet. Han tog de to skeer, og gik ud i stuen igen. Han stillede den ene ske ved siden af hendes tallerken og satte sig ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 19:25

Ellie lagde godt mærke til det lettede ham det hun sagde og det kunne vel kun være et godt tegn ik? hun smilte forsigtigt og lagde hovedet let på skrå. hendes kinder rødmede igen da hun hørte hvad han sagde og igen så hun ned på sine hænder. gjorde hun ham glad? hun skulle lige til at sige noget da han rejste sig for at hente skeerne ogstoppede så sig selv. hun sad stille med et glad smil på læben. nu var hun ikke rigtig i tvivl længere, for hun stolede på det han sagde. da han kom tilbage med skeerne så hun betragtende på ham og rettede sig en smule op, hvorefter hun tog sin tallerken og ske, rejste sig op og satte sig hen ved siden af ham "du giver oogså mig en behagelig følelse i kroppen.. du fik min mave til at summe så det næsten gjorde ondt" sagde hun mildt imens hun så på ham med et kærligt blik. hun kyssede ham så forsigtigt på kinden "du gør også mig glad" sagde hun kærligt til ham, hvorefter hun tog sin ske. hun havde egentlig lyst til at kysse ham og være tæt på ham igen. men de måtte nok få spist denne mad. hun tog en lilel skefuld, dog tøvede hun lidt med at putte det i munden. hun så forsigtigt på hamm hvorefter hun så tog skefulden imunden og begyndte at spise. det var ikke fordi det var en særlig god smag, men det var bedre en ingenting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 19:52

Patch var en smule nervøs for om alt det, han havde sagt havde været dumt eller underligt. Han satte sig til rette. Han så på hende, og rynkede på panden, da hun rejste sig, men han smilede kærligt, da hun satte sig ved siden af ham. Han fik den charmerende glød i øjnene, da hun kyssede hans kind. "Så det næsten gjorde ondt?" Han så en anelse bekymret på hende. "Forhåbentlig ikke for ondt." Hun skulle helst ikke have ondt. "Hvordan går det med dine smerter?" Spurgte han blidt og betragtede hende spørgende. Gad vide hvad det betød at de begge gjorde hinanden glade. Var han ved at forelske sig i hende? Det kunne man aldrig vide, kun tiden kunne vise det.
Han så tøvende på maden. Han var en smule sulten, og der var ikke tid til at finde noget andet at spise. Han tog skeen, og smagte forsigtigt på maden. Han havde smagt bedre, men det gik lige. Han spiste en skefuld mere. "Men hvad et dit kobbels mål så?" Han så spørgende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 20:16

Ellie rystede hurtigt på hovedet "nej nej.. jeg tror det er en god summen og det var ikke sådan det gjorde ondt ondt bare sådan tæt på" sagde hun med et lilel fnis og smilte kærligt til ham. hun mærkede lidt efter i kroppen og træk stille på skuldrene "jeg kan ikke mærke dem lige nu.. så det går fint.. hvad med dig er dit hoved okay? du fik nogle ret voldsomme slag i hovedet" spurgte han små bekymret og så betragtende på ham med et sødt smil.
hun betragtede ham lidt imens hans spise imens hun selv spiste. hun håbede virkelig de ville lære hinanden at kende bedre og de måske kunne finde ud af hvorfor de gjorde hinanden glade. det kunne vel være forelskelse. hendes far og mors møde der blev de forelsket i hinanden og gjorde hinanden glade.. kunne det være det samme med hende og Patch? måske var det bare et drømme scenarie for hende fordi hun så gerne ville opleve kærlighed. hun vågnede op for sine tanker da han spurgte ind til hendes kobbel og der gik dte op for hende der var ting hun stadig ikke havde svaret på . hun rettede sig lidt op "uhm.. altså jeg tror mest det er for at give folk sikre hjem.. vi er meget fredelig.. eller.. altså det er militær og alle bliver trænet til kamp og forberet på livet så alle kan overleve i denne verden, men vi er en stor familie.. " forklarede hun lidt tænksomt og så så på ham igen med det gule uskyldige varme øjne "jeg glemte at svare på noget.. Phoenix.. hun er min veninde ja" sagde hun med et lille nik hvorefter hun spiste lidt mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 20:49

Patch smilede svagt, og lagde sin hånd på hendes kind. Han tog dog hurtigt sin hånd til sig. "Okay. Vi kan jo ikke have at du har ondt." Sagde han blidt. Han blev lettet over at hun ikke kunne mærke smerterne lige nu. Han trak på den ene skulder. "Mit hoved har det fint. Der skal mere til at slå mig ud." Han smilede kækt. Han skyndte sig at spise resten af maden, mest fordi han hellere ville snakke med hende. Han stillede tallerkenen lidt væk, da han var færdig. Han lagde armene over kors og lænede sig tilbage i stolen. Han betragtede hende mens hun spiste, med et kærligt smil om læberne.
De gav folk et hjem? Det ville være rart med et sted at bo, men han var stadig ikke sikker på om han burde blive medlem af et kobbel. "Bliver man så valgt til nogle missioner, eller noget?" Spurgte han. Hans blik var blevet mørkt, da hun havde nævnt at koblet var som en stor familie. Han smilede svagt "Hvordan er hun overfor dig?" Han så spørgende på hende. Han ville gerne vide det, fordi at han ville se om Phoenixs væremåde var den samme overfor alle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   8/12/2013, 21:37

Ellie grinte lidt og betragtede hans kække smil lidt "det var godt..for du skal altså heller ikke have ondt" sagde hun med et lilel fnis og smilte sødt til ham. hun så lidt på hans nu tomme tallerken og derefter ned på sin egen mad, hvorefter hun spiste videre. det smagte virkelig ikke ret godt efter hendes mening. hun så lidt på ham og tænkte over spørgsmålet "vi har forskellige poster hvis der nu kommer kamp.. og nogle bliver også sendt ud på missioner, men jeg tror det mest er folk der gerne vil det.. jeg bliver foreksempel ikke sendt afsted fordi jeg ikke rigtig har lyst" sagde han med et mildt smil og betragtede ham lidt i hans mørke.. der var noget han ikke var glad for at snakke om. hun lagde skeen fra sig og skubbede tallerknen fra sig hvorefter hun vente sig mod ham og lænede sig frem mod ham. de varme uskyldige gule øjne så ind i hans med et mildt blik og et sødt smil på læben "mmh.. istarten var hun ret grov.. men hun vidste heller ikke hvem jeg var.. så havde vi en trænings kamp også var det somo m hun blev et lille barn.. hun er meget flink mod mig nu og hun siger jeg smitte og gør hende glad" sagde hun efterfuldt af et lille smil. hun kyssede ham lidt på næsetipen "hvorfor da?.. hvordan er hun da overfor dig?" spurgte hun nysgerrigt og støttede sine hænder på hans lår imens hun så betragtende ind i hans øjne.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   

[Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch