IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   9/12/2013, 15:22

Det føltes underligt. Hun bekymrede sig om ham. Det virkede i hvert fald som om hun gjorde. Han havde ikke mødt et levende væsen, siden han tog væk hjemmefra, som virkelig bekymrede sig om ham. Han havde jo heller ikke taget kontakt til nogen, men stadigvæk. Det var rart at, der var en som bekymrede sig om ham nu, som ikke var hans plejeforældre. Han havde ikke set sine plejeforældre i tre år, så han vidste ikke hvordan de havde det. Han regnede med at de stadig levede, men han var ikke helt sikker. "Hvilken post er du på?" Han så spørgende på med et blidt smil om læberne. "Hvilken slags missioner kan det være?" Spurgte han. Var det nogle missioner, hvor de skulle dræbe nogen, eller udspionere? Han smilede kærligt, da hun skubbede sin tallerken væk og lænede sig frem mod ham. Han var fristet til at kysse hende, men ventede. Han førte en lok af hendes hår om bag hendes øre. Han kunne sagtens forestille sig, at Phoenix havde været grov, men han havde svært ved at forestille sig, at hun blev som et lille barn. Han lukkede øjnene da hun kyssede hans næsetip. Han åbnede dog øjnene igen, da hun spurgte ham om hvordan Phoenix havde været overfor ham. "Hm.. Hun var meget irriterende, men hun var næsten også ved at dø. Hun var faldet ned af et bjerg, og til hendes held, fornemmede jeg at hun var døden nær.. og hun bad mig om at gøre hende sur, så hun kunne holde sine øjne åbne, så hun ikke døde. Så, vi kom skævt ind på hinanden. Jeg er ikke så sikker på hvad jeg synes om hende, udover at hun er irriterende. Hun har det fint nu, så vidt jeg ved." Han smilede venligt til hende. "Har dit kobbel en leder?" Han så spørgende på hende. Han kyssede drillende og hurtigt hendes kæbe. Han havde et drillende smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   10/12/2013, 22:11

alle hans spørgsmål om koblet fik Ellie til at tænke mere og mere over hvad koblet egentlig stod for og hvad de lavede. hun smilte dog stadig sødt og glad, for hun havde det så godt ved Patch og hendes glæde og smil kom mere naturligt en nogensinde før "min post.. jeg er beta for sniperne.. jeg er den bedste sniper o koblet" sagde hun med et lille grin og så direkte ind i hans øjne. mange troede ikke på hende når hun fortalte det. de fleste så hende jo som en hjælpeløs pige der intet kunne. men hun kunne meget.. hun var en fantastisk sniper og havde stor talent for nærkamp. også var der jo hendes sværd kamp som hun havde lært af selena. hun havde alle muligheder for at dræbe og forsvare sig selv, men hendes skyldfølelse stod altid i vejen "mmh.. altså det går an på hvad folk udenfor koblet beder os om.. det er mest min far der tager på missioner med hans mænd tror jeg, men det er både missioner hvor man skal snigmyrde nogen eller beskytte nogen alle sådan nogle ting" forklarede hun med et lille skuldertræk. hun vidste egentlig ikke så meget. hun havde rejst så meget rundt at hun ikke var med i alle sådan nogle missioner og det passede hende fint.
Ellie blev tydeligvis meget bekymret da han sagde Phoenix havde været døden nær. men da han sagde hun havde det fint blev hun mere lettet og nikkede så kort "ja okay.. bare hun er okay, i kom sikkert skævt ind på hinanden hun er en venlig pige" sagde hun glad og det var tydeligt hun så det gode i folk. det havde hun altid gjort selv på tidspunkte var normale folk ville kalde personen for ondskabet selv "jep.. vores alpha.. det er også min fars kæreste tror jeg nok, jeg ved ikke om jeg mp sige hvad hun hedder.. det håber.." mere nåede hun ikke at sige før hun mærkede kysset på kæben. hun fniste lidt og betragtede det drillende smil "altså" sagde hun med et lille grin og kyssede ham så på læberne imens hun lagde armene om hans nakke og lænede sig mere hen mod ham. hun kyssede ham inderligt og med stor nydelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   11/12/2013, 15:07

Var hun beta for sniperne? Han smilede venligt og strøg hende blidt ned af kinden. Hun var så modig af sin alder, at det overraskede Patch. Han betragtede hende kærligt. Hendes søde, glade smil gjorde ham så glad, at han havde svært ved at tro på det. "Den bedste sniper i koblet? Du er et naturtalent, må man sige." Han smilede en smule drillende til hende. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun snakkede videre. "Er din far leder for klanen?" Spurgte han undrende. "Hvordan er de steder medlemmerne bor ved? Altså, får de deres eget sted, eller?" Han så spørgende på hende.
Patch smilede skævt. Han regnede med at Phoenix havde det fint, han havde ikke set hende siden, han havde hjulpet hende med at komme hen til hospitalet, så han var ikke sikker, men hun havde det sikkert fint. Hun gav ikke så let op, vidste han. "Det er hun sikkert, når man lige lærer hende at kende." Sagde han med et blidt smil om læberne. Han smilede drillende til hende, da hun fniste. "Hvad håber du?" Spurgte han. Han blev lidt overrasket, da han mærkede hendes bløde læber mod sine. Han lagde sine arme om hende for at trække hende ind til sig. Han gengældte inderligt kysset, men han trak sig væk igen nogle sekunder efter. "Mhm... Hvor er det, du bor? For måske kan jeg komme på besøg en dag." Han så spørgende på hende og smilede blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 17:42

Ellie var glad for at Patch roste hendes sniper talent på den måde. hun elskede at få ros "mmh.. min far er en aflederne" sagde hun med et lille nikog smilte sødt "og man bor i sit eget hjem i koblets territorium, jeg har mit eget værelse" sagde hun med en mild stemme.
ELlie var glad for at høre Phoenix sikkert var okay, det var hun nu også selv ret sikker på hun var. hun smilte stort til ham og mærkede hans arme om sig. hun lod sig trække helt ind til ham og lagde sine hænder om bag hans nakke imens hun nød det inderlige kys. dog lod hun ikke frivilligt kysset stoppe, så hun holdte sit ansigt helt tæt på ham selvom ha havde stoppet kysset "jeg bor ved min far i koblet.. eller jeg har mit egen værelse.. ellers så er jeg hjemme ved min mor i las vegas, men det er devsrre ikke så tit længere, men du kan altid komme og besøge mig ved koblet, jeg skal nok sørge for du bliver tager godt imod.. nogle af dem kan godt være nogle hårde typer og være meget mistænksomme, men jeg siger bare til min far at ingen må gøre dig ondt fordi du er min..uhm ja fordi du er der på grund af mig" sagde hun lidt genert og fik helt røde kinder igen. de var jo bare venner, men hun var så tæt på at sige noget andet. de havde kun lige mødt hinanden, men hun holde så meget af ham og ville så gerne have han skulle være en stor del af hendes liv. igen yssede hun ham på læberne, bare et blidt kort kys efterfuldt af et sødt og lysende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 17:56

En af lederne? Så, der var flere ledere. "Phoenix er en af lederne, ikke?" Spurgte han. Han kunne huske at Phoenix havde sagt at hun havde en deling. Han blev mere og mere fristet til at søge medlemskab til det kobbel. "Hvem skal man have fat i, for at søge medlemskab dertil?" Han så spørgende på hende. En af grundene til at han ville deltage var Ellie. Det indrømmede han også gerne, hvis nogen spurgte.
Han kærtegnede kærligt hendes ryg, og smilede blidt, da han havde afbrudt kysset. Gad vide hvor koblet holdte til? Det fandt han nok ud af. Han regnede med at følge hende hjem, så han var sikker på at der ikke skete hende noget. Han fik et kækt glimt i øjnene, da hun var færdig med at snakke. "Fordi jeg er din...?" Han smilede drillende til hende. Han havde ikke tænkt sig at lade hende slippe. Han var nysgerrig over, hvad hun ville have sagt. "Og skønt." Sagde han blidt. Han gengældte kærligt kysset, og holdte hende tæt ind til sig. "Du må aldrig forlade mig." Hviskede han blidt mod hendes læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 18:12

Ellie nikkede stille "ja.. altså hun er en af beta'erne.. det er min far også.. men vi har vores alpha der har det sidste ord.. jeg har endnu ikek mødt hende for hun har meget travlt det er derfor min far bliver set som leder ellers også tror jeg Phoenix kommer efter ham.. det er lidt svært at forklare da vi alle er meget lige men Phoenix er en af lederne som beta" sagde hun lidt forvirret. hun havde ladrig kunne sætte sig ind i hele deres rang system, hun var bare hele koblets lille engel så der var ikke mmge der snakkede med hende om leder roller og så videre. hun tænkte lidt over næste spørgsmål "min far.. jeg kan introducerer dig for ham hvs du vil have det?" sagde hun glad. det lagde mere og mere op til han ville blive en del af klanen, men hun var ikke sikkert. det ville bare være så rart for så kunne hun se ham hverdag eller næsten hver dag. hun rykkede sig over og side på hans skød og lod stadig sit ansit være helt tæt på hans. hendes fingre nulrede sig blidt ind i hans hår og de gule strålene øjen så ind i hans med en stor lykke. dog blev hele hendes ansigt rødt da han spurgte "uhm.. du er min.. du ved.. uhm ven du er min ven" hun så lidt ned. det var ikke det hun ville sige for egentlig øsnkede hun mere en det, men lige nu var de jo kun venner. hun rettede så blikket op på ham igen og lod deres læber lige strejfe hinanden.
det var som om alt gik i stå i hende da han sagde hun aldrig måtte forlade ham. ønskede han virkelig det? hun trykkede så sine læber mod hans igen og klemte sig så tæt ind til ham som muligt, dog uden at kvæle ham. hun ville aldrig forlade ham så længe han aldrig forlod hende ville hun aldrig forlade ham. hun slap forsigtigt kysset meget kort "vil vil aldrig forlade dig" hviskede hun mildt, hvorefter hun igen trykkede sine læber mod hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 18:44

Patch blev selv ret forvirret over hendes forklaring. Han rynkede på panden og lagde hovedet lidt på skrå. "Phoenix sagde at hun havde en deling på omkring... hundrede mænd, tror jeg det var. Hvor mange er i, i koblet?" Spurgte han. Hvor meget var klokken nu? Han havde mistet tidsfornemmelsen. Han havde ikke lyst til at se væk fra hende, for at finde ud af hvad klokken var, men underligt nok, var han ved at blive træt. Det havde nok noget at gøre med at han havde kæmpet mod de der mænd. "Det ville være rart." Han smilede blidt til hende. Forhåbentlig ville de lade ham være en del af koblet. Det ville være pænt nederen, hvis de ikke lod ham.
Hans øjne lyste mere op, da hun satte sig på hans skød. Det var som om at han ikke kunne være tæt nok på hende. Han kyssede hurtigt og blidt hendes kind. Han smilede blidt til hende. "Din ven? Venner kysser ikke hinanden, Ellie." Hviskede han charmerende. Han havde stadig det kække glimt i øjnene. Han lukkede øjnene, da hendes læber lige strejfede hans. Bare tanken om at hun forsvandt fra hans liv allerede, gjorde helt ondt. Selvom han ikke havde kendt hende i særlig lang tid, betød hun allerede meget for ham. Da hun hviskede at hun aldrig ville forlade ham, følte han sig lykkelig. Han kørte hans læber ned til hendes hals, som han kyssede blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 19:00

Ellie nikkede stille og så ud til at tænke meget "uhm.. vi er over 500 i koblet.. og Phoenix er leder over en hundrede stykker af dem det skal nok passe.. hun er lederen under min far og over min far er der så vores alpha" sagde hun tlænkene og prøvede at få det hele til at lyde mere forståeligt.
Ellie følte sig slet ikke træt bare det at være sammen med Patch gav hende en masse energi. det føltes hvertfald sådan. hun håbede sådan at Kuuma vilel tage godt imod Patch. hun var jo fars lille pige, så han passede jo godt på hende og ville nok have et bevis på at Patch var en god dreng.
Da han pointerede at venner ikke kyssede blev hu igen helt rød i hovedet, dog med et sødt smil på læben. hun så dybt ind i hans øjne med en charmrende uskyld i øjnene "mmh.. hvad er du så? vil du være min.. du ved.." hun stoppede sig slev og bed sig let i læben.det kække glimt i hans øjne og den charmerende stemme glade Ellie varm inden i. han gjorde hende utrolig glad. hun mærkede de bløde læber mod sin hals og lukkede stille øjnene. det kildede. ikke bar ved halsen men di hele kroppen. den summende fornemmelse i maven kom igen og med stor kræft. kyssende han placerede på hendes hals fik hende nærmest i en trance. hun sad bare og nød de blide kys og strakte halsen lidt så han havde mere hals at kysse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 19:42

Over 500? Det var virkelig mange. "Over 500... Og, der er plads til jer alle?" Spurgte han undrende. "Er jeres Alpha også en varulv?" Han regnede med at deres Alpha var en varulv. Han fik løsrevet sit blik fra hende, og så rundt i stuen. Solen var på vej ned, men det blev jo også hurtigere mørkt om vinteren. Han så på Ellie igen og smilede blidt. "Det er underligt. Du er på så kort tid blevet en stor del i mit liv." Sagde han kærligt. Han havde ignoreret den del af ham, der ikke havde turdet at sige det til hende.
Han strøg hende blidt ned af kinden, da hun rødmede igen. En lav latter forlod hans læber. "Kære Ellie, lad os vente med det spørgsmål, til vi har mødt hinanden et par gange mere." Det var ikke et nej. Han ville bare gerne vente lidt med det. Han ville se om han virkelig var ved at forelske sig i hende. Han kyssede hende ned af halsen til skulderen. Han trak sig lidt væk og så hen imod et bestemt punkt i stuen. Patchs smil var væk og hans øjne var tomme for følelser. En ånd, der var usynlig for Ellie, stod i stuen og kiggede på dem. Ånden var Jayden.

Sidst rettet af Patch 13/12/2013, 20:59, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 20:34

"der er plads til os alle og flere til vores territorium er meget stort og nej.. vores alpha er en clomans" alle hans spørgsmål om koblet var svære at følge med i. hunhavde aldrig snakket så meget om koblet før, de fleste hun havde mødt kendte hendes far så de vidste allerede hvad de skulle vide. hendes tanker stoppede brat da han sagde hun allerede var en stor del af hans liv. mente han virkelig det? hun smilte nærmest lykkeligt til ham "du er altså også blevet en meget stor del af mit liv.. jeg tror aldrig nogen har kunne få mig til føle mig så godt tilpas nogensinde" sagde hun mildt og de gule øjne så dybt ind i hans. det var sandt. han betød så meget for hende allerede og hun betød meget for ham. bedre kunne det næsten ikke blive, men det næste han sagde fik et lidt forvirret blik i øjnene. hvad mente han? hun bed sig let i læben og nikkede så stille. det var jo ikke et nej og de havde jo også kun lige mødtes, men hun kun godt mærke det stak lidt i brystet. hun forstod ham godt det vilel alle normale jo også lige gøre.. lade der gå lidt tid for at se om der virkelig var noget. men hun kunne ikke lade være med et blive en smule skuffet. dog fik hun smilet frem igen da kyssene stadig var dejlige og han jo stadig gjorde hende glad og var sød mod hende. hun mærkede dog kyssene stoppede ved hendes skulder og han trak sig lidt væk. hun så forvirret på ham og fuldte så hans blik. hvad kiggede han på? hans smil var væk og det kække glimt var også forsvundet. hvad var der galt? hun så små uroligt på ham "hvad er der Patch?" spurgte hun bekymret og lagde sin hånd på hans kind og prøvede at få ham til at kigge på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 21:00

Deres Alpha var en clomans? Hvordan var det muligt? Han rynkede på panden. "Hvordan kan en clomans være Alpha? Det er da normalt kun varulve og rigtige ulve, der kan det, ikke?" Spurgte han. Hendes smil gjorde ham ubeskriveligt glad. Det var som om at bare et smil fra hende kunne gøre hele hans dag lys. Hans øjne lyste af glæde. "Jeg er glad for at jeg gør dig tilpas." Lidt plat sagt, men han vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Han lagde mærke til det forvirrede blik i hendes øjne. Han så undrende på hende. "Hvad er der?" Spurgte han. Havde han sagt noget forkert? Han var bange for om han havde såret hende, da han ikke ville have at hun var ked af det. Han ville have at hun var glad og tryg.
Hvorfor stirrede Jayden sådan på dem? Hvorfor kunne Jayden ikke bare lade ham være? Jayden stod helt stille, og kiggede bare på dem. Hvor længe havde han stået der og kigget på dem? Patch så på Ellie, da hun lagde sin hånd på hans kind. "Min lærermester er her." Han så hen imod Jayden. "Han står derovre og stirrer på os. Du kan ikke se ham, fordi han er død, som jeg sagde for noget tid siden." Han så på hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 21:10

Ellie rystede stille på hovedet med et lille grin "det er normalt for varulve kobler at have en varulve alpha. vi er flest varulve i koblet, men vi er en stor blanding af forskellige racer og det var vores alpha og min far der stiftede koblet så derfor blev hende clomans alpha" forklarede hun med at smil og grinte lidt af hans lidt fjollede mode at sige ting på "jeg er også glad for du gør mig tilpas" sagde hun drillende og fniste lidt.
da han spurgte om hvad der var, rystede hun bare hurtigt på hovedet "ikke noget, jeg forstod bare ikke først det du sagde.." sagde hun mildt og smilte glad. det var den halve sandhed. for det havde jo egentlig gjort lidt ondt, men det ville hun altså ikke sige. det var jo ikke hans skyld, det var bare hende der var fjollet for han havde jo ret i det nok ville være bedst og vente og se hvordan deres forhold tiil hinanden udviklede sig. de havde jo trods alt kun lige mødtes. hendes lille teenager hjerte forhastede sig nok bare. så hun smilte bare glad til ham og betragtede hans blå øjne.
Ellie blik faldt dog mod der Patch sagde hans læremester stod. hun så undrende på patch og bed sig lidt i læben "kan han høre os?" spurgte hun undrende og så igen mod stedet, hvor hun intet kunne se men der skulle åbenbart stå en. det var lidt underligt. hun rejste sig stille op "hvorfor er han her?" spurgte hun undrende og stå spørgene på Patch, hvorefter hun sendte et venlig smil hen mod der hans læremester skulle stå, selvom hun ikke kunne se ham kunne hun vel godt være venlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 21:29

Patch blev mere forvirret. Hvorfor havde hendes far startet et kobbel med en clomans? Hvorfor havde han ikke gjort det med Ellies mor? Var det fordi at Ellies mor var, som Ellie sagde, en lone wolf? Man kunne nok godt se på ham at han var meget forvirret. "Hvorfor startede din far et kobbel med en clomans, og ikke med din mor?" Spurgte han undrende. Han grinede blidt over hendes drillende tonefald.
Patch rynkede på panden. Han var ikke helt overbevist, men han stolede på at hun fortalte ham sandheden. "Nåh.. Jeg synes bare det er for tidligt." Han smilede blidt til hende. "Men, det er da dejligt at vide, at du gerne vil." Hviskede han drillende, inden han blidt trykkede sine læber mod hendes og lukkede øjnene.
Hvorfor sagde Jayden ikke noget? Patch rynkede svagt på panden, mens han betragtede Jayden. "Ja, det kan han. Jeg kan også høre ham, da jeg jo er delvis dødsengel, men han siger ikke noget." Sagde han. Da hun rejste sig, så Patch kort på hende, inden han også rejste sig. Han lagde armene over kors. Han trak på den ene skulder. "Det ved jeg ikke." Han trådte et skridt hen imod Jayden. Jayden så på ham. "Hvem er hun?" Spurgte Jayden. Patch hævede et øjnebryn. "Du behøver ikke at få hendes navn af vide. Hvad laver du her?" Patch kneb øjnene sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 22:06

Ellie lagde hovedet let på skrå og tænkte lidt over det. hvorfor havde hendes far ikke stiftet koblet med hendes mor "hmm.. jeg er ikke helt sikker.. altså min mor siger at min far elsker vores alpha og at hun er hans menneskelige dels store kærlighed.. så tror det er derfor, men jeg ved det faktisk ikke helt.." sagde hun med et lilel skuldertræk. hun havde aldrig rigtig forstået hendes fars kærligheds liv med hendes mor og med deres alpha. hun vidste bare hendes forældre elskede hinanden.
hunnikkede hurtigt "jeg ved det.. det er det nok også" sagde hun mildt og skjule hendes lille skuffelse godt væk. hun forstod ikke hvorfor hun blev så skuffet. hun grinte lidt ag hans drillende hvisken og kyssede blidt igen. hun ville hellere en gerne, men hun forstod godt Patch ville vente. det var nok også bare hende der have hungret efter den kærlighed hendes forældre havde til hinanden at hendes ønske om selv at havde det sådan med en, at hun fik det sådan når han sagde det var fortidligt.
Ellie stod lidt og stirrede på ja intet med det venlige smil. dog kunne hun godt fornemme at Patch ikke var glad for han var der. hun tog let fat i hans jakke da han gik et skridt mod der han sagde Jayden ville stå. først forstod hun ikke hvad han sagde, men hurtigt gik det op for hende at Patch snakkede til sin læremester "han må godt vide det.. hvis han vil vide hvad jeg hedder" hendes stemme var mild og hun havde et sødt smil på læben. hun kunne godt mærke på patch han ikke var så gld for at Jayden var der, men han kunne vel ikke gøre dem noget ondt?`
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 22:54

Patch tog hendes ene hånd og flettede sine fingre sammen med hendes, mens hun snakkede. Han så på hende igen. "Hm.. Tja, det skal vi nok ikke tænke mere over." Han smilede blidt til hende. "Er der noget du synes som er vigtigt at jeg får at vide omkring koblet?" Spurgte han. Han kunne ikke finde på flere spørgsmål, som han bare skulle have svar på. Han betragtede deres sammenflettede fingre.
Han regnede, som sagt, med at hun fortalte ham sandheden, så han var overbevist nu. Han smilede kærligt til hende. Han glædede sig ikke til den næste dag. De skulle vel tage afsked der. De ville møde hinanden igen, det ville han sørge for. Han fandt jo vel ud af hvor hendes kobbel holdte til, og han kunne derfor besøge hende. Han kørte igen sine læber ned til hendes hals. Han var simpelthen nød til at prøve noget. Meget forsigtigt nappede han hendes hals, for at se hendes reaktion.
Patch kiggede på Ellie, da hun tog fat i hans jakke. Han så dog hurtigt på Jayden igen. Jayden smilede roligt til Patch. Jayden havde vidst bestemt sig for ikke at svare på Patchs spørgsmål om hvad han lavede der. "Hun hedder Ellie. Besvar mit spørgsmål nu. Hvad laver du her?" Spurgte Patch irriteret. "Holder øje med dig." Svarede Jayden. Patch så på Ellie. "Han er her for at holde øje med mig." Patchs øjne blev mere rolige. "Er du ikke træt?" Spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   13/12/2013, 23:08

Ellie overvejede lidt. mæske skulle hun lige sige at hendes far nok vil være lidt beskyttende og muligvis kunne virke meget uhyggelig. un nikkede stille "det er mest om min far. han er utrolig sød og en dejlig mand, men han passer virkelig godt på mig og kan måske virkelig mistroisk når du møder ham, man han skal bare lige lære dig at kende så vil der ikke være nogen problemer" sagde hun mildt og flettede sine fingre med hans. hun fortalte ham kun sandheden, men hun ville bare ikke til at skbe dårlig stemning ved at sige noget om den lilel stikken i brystet for han kunne jo stadig godt lide hende, så der var jo ingen problemer. hun mærkede de bløde læber mod sin hals og kom med en lille knurren af nydelse. men i det hun mærkede nappet spændte hun op i kroppen. ikke fordi det var ubehageligt det gav bare et underlig fornemmelse i kroppen som hun ikke havde prøvet før. hun så først lidt forvirret ud, men nu mere hun slappede af i kroppen nu mere havde hun lyst til han skulle gøre det igen. men det var nok ikke det helt rigtig tidspunkt at bede ham om det.
Hun så lidt på Patch med et nysgerrigt blik for hvad det var Jayden ville. da hun så fik afvide hvad han ville stilte hun sig lidt tættere på Patch. det var en lidt ubehagelig ting at vide. mån Jayden havde tænkt sig at holde øje med Patch hele tiden? hun så så op på Patch og lagde hovedet lidt på skrå. først der lagde hun mærke til hun egentlig var udmattet. derfor nikkede hun stille "jo.. en smule.. men hvad med din læremester.. vil han så kigge på os hele natten?" spurgte hun lidt forsigtigt og det var tydeligt det ikke rigtig var behageligt for hende. mest fordi hun ikke kunne se ham, så tanken om at en usynlig stirrede på dem var ikke rart.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   14/12/2013, 00:12

Patch så på hende igen. Han forstod egentlig godt hendes far. Selvfølgelig ville han være mistroisk overfor Patch. Det ville enhver far da være, ikke? Han smilede kærligt til hende. "Jeg forstår godt din far, hvis han bliver mistroisk." Sagde han blidt. "Er der andet?" Han så spørgende på hende.
Han smilede af hans nydende knurren. Han tøvede dog, da hun spændte i kroppen. Havde det været forkert af ham at prøve? Han trak sig væk, så han kunne se hendes ansigt igen. Han så spørgende på hende. "Var det forkert af mig?" Spurgte han forsigtigt.
Patch ville ønske at Jayden ville forsvinde. Patch smilede kærligt til Ellie, for at vise hende at det var okay. Jayden kunne ikke gøre hende noget, og han kunne sikkert ikke engang finde på det. "Det tror jeg ikke. Du kan være helt tryg." Sagde han blidt. Han tog hendes hånd og gav den et blidt klem. "Jeg følger dig hjem imorgen, og så snart jeg kan, så besøger jeg dig, okay?" Hans øjne havde et blidt skær over sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   14/12/2013, 00:34

Ellie smilte glad til ham og betragtede ham med et næsten lykkeligt blik. hun tænkte lidt over det. var der andet? hun kom i tanke om nået men hun vidste ikke om det ville være for mærkeligt at fortælle ham "mmh.. altså der er noget, men ved ikke om det er vigtigt.. altså.. hvis vi nu vælger at blive mere en venner en dag.. så skal du have lov af min far først.. alt til at få min hånd.. eller blive min mage.. altså du ved.. ja" hun havde det underligt med at sige det og blev helt flov over det. hvvorfor hun blev så flov over det vidste hun ikke. hun håbede bare ikke han syntes hun var sær nu.. hun så forsigtigt op på ham "det er bare hvis nu.. ja.. det vil måske være en god viden.. hvis nu du tænker at.. vi skulle være mere en venner på et tidspunkt" sagde hun små genert og så meget forsigtigt på ham. han havde sagt det var for tidligt, men hun syntes det var vigtigt han vidste det.
hun rystede hurtigt på hovedet "nej nej.. det var rart.. det føltes bare meget specielt" sagde hun mildt og så ind i hans øjne. specielt på en god måde.
da han smilte kærligt til hende fik hun det bedre og hans ord fik hende til at falde helt til ro igen. hun smilte kærligt til ham og nikkede stille "godt nok" hun klemte blidt hans hånd og stilte sig helt tæt på ham "der må ikke gå for længe før du besøger mig Patch.. jeg har ikke lyst til at undvære dig" sagde hun mildt og kpærligt, hvorefter hun kyssede ham blidt på kinden. dog kunne hun ikke glemme Jayden var der og kiggede på. det gjorde det en smule akavet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   14/12/2013, 12:11

Patch så undrende på hende, da hun sagde at der var noget andet, men at hun ikke vidste om, det var så vigtigt. Han ventede med at sige noget, til hun havde fortalt færdigt. Han smilede blidt til hende, da hun var færdig med at fortælle. Han strøg kærligt en lok af hendes hår om bag hendes øre. "Det er en meget vigtig viden for mig." Sagde han. "Jeg regner med at møde ham snart, for at spørge om tilladelse til at blive medlem af dit kobbel, så kan jeg jo spørge ham om det, hvis vi vil til den tid." Han så kærligt på hende. Han troede på at, der ville gå nogle uger til at han spurgte om tilladelse til at blive medlem af koblet, og han havde tænkt sig at besøge hende en del gange før det.
Han smilede svagt, da hun rystede på hovedet. "Er du sikker?" Spurgte han blidt. Han ville ikke gøre noget, hun ikke kunne lide.
Patch prøvede at ignorere Jayden, der stadig kiggede på hende. Det blev lettere for ham at ignorere Jayden, da Ellie stillede sig tæt på ham. Han smilede blidt. "Jeg besøger dig om højst 3-4 dage... Måske før." Han smilede blidt, da hun kyssede hans kind. "Hvor er soveværelset?" Han så spørgende på hende. Han så hen imod Jayden med et koldt glimt i øjnene. Jayden smilede roligt til Patch, inden han forsvandt, men Patch troede stadig på at Jayden var i nærheden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   14/12/2013, 21:10

Ellie smilede lidt da han strøj en ok af hendes hår om bag øret. hun nikkede stille. det var vel en ret vigtig ting at fortælle. det var tydeligt hun blev glad for han ville melde sig til koblet. så kunne hun se ham næsten lige så tit som hun ville. hun var sikker på hun gerne ville til den tid, for hun var virkelig glad for Patch og kunne virkelig godt lide ham. hun nikkede igen “helt sikker.. det var rart.. faktisk meget rart” sagde hun lidt genert og fniste lidt af sig selv, da hun følte det en smule pinligt og lidt flovt at indrømme. hvorfor hun havde det på den måde vidste hun ikke helt. hun stod stadig tæt ved ham og betragtede ham med milde, strålene øjne og et sødt, glad smil “3-4 dage.. jeg håber før.. for jeg kan godt lide at være sammen med dig” sagde hun mildt og lænede sig en smule ind mod ham, men så lidt mod der Jayden skulle stå. det generede hende lidt hun ikke kunne se ham, men hendes opmærksomhed blev hurtigt fanget af Patch’s stemme “sove værelse.. mmh ovenpå.. kom” sagde hun glad og tog hans hånd, hvorefter hun trak ham med ud i entreen, videre op af trappen og hen til soveværelset. hun åbnede døren og der stod en dobbel seng og en kommode osm det eneste. hun trak ham med ind “der er også et andet værelse, men det er ikke ligeså beboligt som dette” sagde hun mildt imens hun flettede fingrende med hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   14/12/2013, 23:46

Patch kyssede hurtigt og blidt hendes pande. Han var så glad for at have mødt hende. Hvordan kunne hun på så kort tid blive en stor del af hans liv? Det var et spørgsmål, han nok aldrig ville få svar på, men det gik nok. Han smilede blidt, da hun sagde at det havde været rart. "Godt." Hviskede han kærligt.
Patch smilede blidt, over det hun sagde. Han lagde sin ene arm om hende, da hun lænede sig lidt imod mod ham. "Det bliver sikkert før. Jeg tvivler på at jeg vil kunne holde mig væk." Sagde han kærligt. Han lagde mærke til at hun så mod det sted, hvor Jayden havde været før. "Han er der ikke lige nu, men han er her sikkert et sted." Hviskede han blidt, inden han kyssede hendes kind hurtigt.
Han fulgte efter hende, da hun trak ham hen til soveværelset, der var ovenpå, som hun havde sagt. Han betragtede værelset lidt. Han så på hende, da hun flettede sine fingre ind i hans. Han gav hendes hånd et blidt klem. "Jeg kan godt sove i det andet værelse, hvis du vil sove alene?" Han lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   15/12/2013, 20:01

Ellie fniste lidt over det hans sagde "det er jeg glad for du siger.. for jeg vil ikke kunne undvære dig ret længe" sagde hun mildt og smilte sødt til ham. hun nikekde stille og var egentlig ret glad for at Jayden ikke var der lige nu. selvom Patch godt nok sagde han var et eller andet sted, men bare det hun vidste han ikke var lige ved siden af dem gjorde hende glad.
hun så lidt rundt i værelset og tænkte lidt over det Patch sagde. hun ville jo egentlig godt sove sammen med ham.. så hun kunne være tæt på ham hele natten. men det kunne være han ikke ville? de uskyldige gule øjne så på ham med et mildt blik og et usikkert smil "vil du.. vil du ikke godt sove ved mig.. jeg bryder mig ikke om at sove alene her" sagd ehun mildt og med et sødt smil. hun havde altid sovet der alene, men det havde aldrig været en rar oplevelse. hun satte sig hen på sengen med blikket rettet mod ham. hun håbede virkelig han ville sove ved hende, for hun ville bare være så tæt på ham som muligt. hun knappede sin jakke op og trak den af, hvorefter hun lagde den på sengen ved siden af. hun bandt den lille løse sløjfe op på silkebåndet om sin hals. hun så lidt ned af sg selv og rettede lidt på en hvide kvinde skjorte der var blevet syet til hende, hvorefter hun rettede let på sin nederdel og lange strømper.

//sorry det blev lidt kort men blev ramt af strømafbrydelse så ja det drillede lidt //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   15/12/2013, 20:54

Patch fik et kækt glimt i øjnene, da hun fniste. Han strøg hende ned af kinden. "Er koblets tilholdssted meget bevogtet?" Hvis det var, skulle han måske spørge om tilladelse til at blive medlem før de besluttede sig, så han kunne besøge hende uden at risikere at nogle angreb ham.
Patch lagde hovedet lidt på skrå, da hun kiggede på ham. Hvis hun gerne ville have at han sov hos hende, blev han gerne. Han ville bare ikke overskride nogen af hendes grænser. Han trak sin jakke af og lagde den på den ene side af sengen. "Selvfølgelig vil jeg det." Sagde han og smilede blidt til hende. Han betragtede hende kort, da hun tog sin jakke af. Han så dog væk igen. Han lagde sig ned på den ene side af sengen og lukkede øjnene. Han gabte kort, da han var så træt. Få sekunder efter åbnede han øjnene igen og så hen imod hende. "Er der langt hen til dit kobbel?" Spurgte han, en smule søvnigt. Han satte sig op, og så kort rundt i værelset. Jayden var ikke til at se. Gad vide hvor han var? Patch rystede på hovedet af sig selv. Det var ligegyldigt hvor Jayden var, så længe han ikke var i samme rum som dem, men hvor var Arno? Han havde ikke set Arno hele dagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   15/12/2013, 21:30

Ellie tænkte lidt over hans spørgsmål og nikkede stille " det er ret bevogtet, så det er nok nemmest for dig at besøge mig uden for området eller hvis du bliver en del af koblet med det samme.." sagde hun mildt og smilte glad til ham.
det var tydeligt den unge pige blev utroilg glad for at ville sove ved hendes side. hun sad lidt og betragtede ham imens han lå der med lukkede øjne. han så så fredlig ud. hun rejste sig op og gik hen til vinduet, hvor hun så ud på mørket. hun burde sove, men hun følte der var noget hun manglede at gøre. stille så hun mod Patch og så han kiggede på hende "koblet ligger i Hobour så der er et stykke, men det burde ikke tage mere en et par dages vandring" forklarede hun med et sødt smil på læben, hvorefter hun så lidt ud af vinduet igen. hun vidste hvad hun manglede at gøre, men hun vidste ikke om det var noget hun kunne dele med Patch. hun havde fortalt det til få andre, som ikke helt havde kunne forstå hendes måde at tænke på. måske ville Patch kunne forstå hende? hurtigt fik hun rystet tankerne af sig og gik hen til sengen med et lysende smil på læben. roligt satte hun sig på sengen og tog sine sko og lange strømper af, hvorefter hun lagde sig ned på siden og betragtede Patch med et mildt smil "jeg er så glad for vi kan være sammen Patch.. det er som om du fuldænder mig" hviskede hun med en lykkelig tone i stemmen. hun havde der virkelig som om han fylde noget ud i hende, som havde manglet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   16/12/2013, 11:19

Patch smilede over hendes svar. Han bøjede sig ned og trykkede kort sine læber mod hendes. "Så vil jeg bede om tilladelse til at blive medlem af koblet, så snart jeg kan." Sagde han blidt. Forhåbentlig ville de lade ham blive medlem af koblet. Hvis ikke, hvad skulle han så gøre? Han kunne spørge Phoenix om hjælp, hvis de ikke ville lade ham blive medlem, når han en dag spurgte.
Hobour? Det lød bekendt. Havde han været der før? Det havde han nok. Det var ved en handelsvej, hvis han ikke huskede forkert. "Hobour er ved en handelsvej, ikke sandt?" Han så spørgende på hende. Et par dages vandring. Det var fint med ham. Så kunne han være hos hende i længere tid. Han smilede blidt til hende, da hun lagde sig ned i sengen. Han lagde sig ned igen, ved siden af hende. Han blev lidt overrasket over det hun sagde, hvilket tydeligt kunne ses på ham. Han havde i tre år tænkt dårligt om sig selv, derfor var han overrasket over at han fuldendte hende. Han troede dog på hende. Han stolede på at hun fortalte ham sandheden. Han smilede blidt. "Jeg er lykkelig over at jeg har mødt dig." Sagde han kærligt. "Vil du have dynen over dig?" Spurgte han og så spørgende på hende. Han ville ikke have at hun frøs.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch   

[Afsluttet] Do you need help? - Ellie + Patch
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch