IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   8/12/2013, 22:57

omgivelser: en lille bar/pub af den slags, hvor kun to typer kommer, de som er stærke og de som har et dødeønske
tid: mit om natten
påklædning: som på billedet
våben: sit trofaste sværd

Majeh sad i bar, de fleste holdt sig væk fra ham, om det skyldes at han havde fortalt at han er en bloddæmon, eller at han lugtede grimt (det første, han lugter en hel del bedre en de fleste i rummet).
han sad med en flaske blod (det kan bistilles i denne del af byen, og bliver ofte købt af dæmoner eller vampyre, men ingen ved hvor det kommer fra) og et måltid mad, bestående af gullasch (der er ingen ud over kokken der ved hvor kodet kommer fra), da en man pludselig kom op til Majeh og satte sig ved siden af ham, satte en pistol mod Majehs hals og sagde ''det er min stol du sider i, flyt dig eller du mister hovedet'' hvilket bare fik Majeh til at grine højlydt og hans venstre hånd fløj op til fyrens hals i et øje blik og løftede manden op og sagde ''våben er ikke til at true med de er til at kampe med'' sagde han og trak sit sværd med sin højre hånd og satte spidsen mod hans bryst og sagde ''udfordre hvis du er parrat til at slå ihjel er du også parrat til at dø''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   8/12/2013, 23:27

påklædning: som på billedet

Ellie havde lige kort været over ved sin mor, som hun ikke så ofte længere.. men det var nu altid hyggeligt at besøge hende. dog var tiden efter besøgene altid meget væmmelige. lasvegas var ikke lige frem en by Ellie brød sig om. der var mangle af disse væmmelig klubber og meget vold og syge mennesker på gaden. især efter zombierne havde hærget var der ikke ligefrem rart at være efter hendes mening. dog var hun nysgerrig for at se hvad der foregik på det forskellige klubber. hun gik derfor ind i en eller det var nok mere en bar. måske et sted hendes mor sang nogle gange? hun så lidt rundt og mærkede med det samme en masse blikke på sig, da hun ikke ligefrem var et normalt syn sådan et sted. dog blev hendes opmærksomhed med det samme fanget af en mand eller dreng som havde løftet en mand op i halsen. hun hadede sådan noget.. så med nogle faste skridt gik hun der hen "slip så" sagde hun bestemt og så på drengen med et prøvende vredt blik. dog kunne den uskyldige i hendes øjne ikke gemmes væk. de gule øjne skindede af uskyldighed. dog ville hun ikke have flere skulle slås. hun var træt af hver gang hun tog nogen steder hen i denne by var der slås kamp. dog var hun klar til at forsvare sig selv, hvis denne dreng nu ville gå amok på hende over hun blandede sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   8/12/2013, 23:38

Majeh så på pigen som havde sagt at han skulle slippe, en utrolig køn pige og sagde til hende med en vendelig stemme ''jeg er bare ved at lære ham at det er meget uhøflig at true fremmede, og at hvis man trekker et våben så er man klar til at slå ihjel, men man skal også være klar til at dø'' han pegede mod pistolen som nu lå på gulvet, med sit sværd ''den der gør mig i min gode rat til at slå ham ihjel, så giv mig en god grund til at jeg skal lade være''
mens han sagde dette svingede han fyren, hvis hoved var begyndt at blive meget blå af luftmangel, frem og til bage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   8/12/2013, 23:45

Ellie så mod pistolen og sank en lille klump, hvorefter hun så på drengen. hun knyttede så sine hænder "fordi ingen fortjener at dø på grund af dumheder.. " sagde hun dog mere mildt denne gang. hun så på mandens hoved der blev mere og mere lilla. hun gik så helt hen og tog fat i drengens hånd som var om manden hals, hvorefter hun prøvede at få pillet drengen fingre løs så han ville slippe manden. hun så så på drengen "giv så slip" sagde hunigen mere bestemt imens hun fortsat prøvede at få ham til at slippe mandens hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   9/12/2013, 00:00

Majehs grab var ikke til at flytte ''hvor jeg kommer fra kalder vi det ikke en dumhed, vi kalder det en udfordring, desuden man bør ikke komme med trusler man ikke kan føre ud i livet, for så er det jo bare en løgn og det er jo ikke særlig høfligt, syndes du''
med et lille vrid med hans håndled brækkede han fyrens nakke med et højnydt knæk ''ko jeg slipper ham'' og fyren faldt død om på jorden
Majeh tog flasken med blod og tømte den i et drag, bare for at sikre sig at den ikke gik til spilde hvis det kom til kamp, hvilket han håbede på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   10/12/2013, 21:58

Ellie kunne godt mærke hans greb ikke var til at flytte på. hun lyttede il det han sagde og skulle lige til at svare ham igen, da hun hørte knækket fra nakken. hun stivnede i hele hendes krop og stirrede bare på manden som faldt på jorden. sådan stod hun lidt og var som frosset i tiden. hun rettede så blikket mod drengen og knurrede en smule. hun var jo trodsalt varulv "hvorfor findes der kun sådan nogle morderiske uhyre som dig? har du ingen følelse eller moral i kroppen? du har ikke tilladelse til at slå en ihjel bare fordi han irritere dig lidt! det er der ingen der har ret til" hendes ellers så uskyldige stemme blev mere spydig og det dyriske i hendes gule øjne blev stærkere. hun havde hele sit liv set det gode i folk og kæmpet for at se det smukke i verden, men gang på gang mødte hun uhyrer som ham her og håbet om en smuk verden sank længere og længere ned i et mørkt hul. Ellie plejede altid og gå rundt og smile og gøre alle glade.. hun blev kaldt for en engel i en varulvs krop.. lyset i mørket. men nu mere mørke verden viste hende, nu mindre lys kom fra hende. hun gik uden at tænke over det helt hen til drengen og så ind i hans øjne "det er folk som dig der forpester vores verden" det blev sagt efterfuldt af en lussing. frygten der normalt lå i den unge pige var gemt væk. det var som om der var en del i hende som hun ikke havde mærket før begyndte at røre på sig. en vrede som hun aldrig havde mærket før i hendes altid så glade og uskyldige sind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   10/12/2013, 22:20

han kunne næsten ikke mærke lussingen men hendes ord var anderledes, hvor var hun dog uskyldig at hun stadig troede at der alle var gode, han så koldt på hende ''du nyder som et forkælet pattebarn, hvis man føler sig truget, gør hvad man kan for at overleve og sørger for truslen ikke kan blive gentaget, så er det lige meget hvor truslen kommer fra, men hvor du har sympati med ham har jeg sympati med hans våben, hvilket våben ønsker at dets Ananke (betyder både skæbne og livs formål, alt har en fra levende væsner til redskaber) skal være at true nogen, og ikke at kæmpe, det er som at nægte en dødelig sulten mand mad, fortjente han at dø måske, måske ikke, men som jeg ser det følger et angreb altid en trussel, det var selvforsvar, jeg gjorde intet forkert''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   10/12/2013, 22:28

forkælet pattebarn? hun vidste hun havde været heldigere en så mange andre unge, da hun havde begge sin eforældre og de begge havde forberet hende på livet. de havde trænet hende op og gjort alt for hun kunne overleve på egen hånd. det eneste de ikke havde gjort for hende var at ødelægge det smukke ved verden. hun knyttede sine hænder og rystede stille på hovedet "du følte dig ikke truet af ham.. det er jeg sikker på" hendes stemme var lavmæl "du nød sikkert at dræbe ham.. et våben er bare et matrialle.. han var et levene væsen han hr sikkert familie der elsker ham.. jeg tror denne handling ikke var andet en leg for dig!" hun hævede stemmen lidt mere og lagde først mærke til der hun havde lagt sin hånd på sit sværd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   10/12/2013, 22:45

Majeh sagde med en kold stemme ''hvis man trækker et våben er man klar til at dræbe, men det betyder også at man skal være klar på at dø, ja jeg kan dræbe elle her i rummet, hvis jeg ønskede det og han er ikke særlig farlig, men en kugle til halsen kan sagtens dræbe mig, og sidst men ikke mindst jeg følte ingen glæde ved at dræbe ham, hvis jeg gjorde havde jeg dræbt alle her i rummet, men jeg kan se at du blev fornærmet over at blive kaldt et forkældet pattebarn, men se det i øjne, du har ikke haft en familie der har prøvet at slå dig ihjel siden du var 12, eller tilbragt 100 år i en verden fyldt med fare som du ikke engang kan forestille dig'' mens han sagde dette gjorde han sig klar til at hendes angreb, som han vidste ville komme, desuden havde alle de andre kunder forladt baren da de vidste hvad der ville ske
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   10/12/2013, 22:54

Ellie vidste hun havde haft en nemmere liv en mange andre. hun var en af de få heldige der faktisk havde haft et nogenlunde liv, men forkælet pattebarn var hun ikke. hun kunne vel godt se drengens holdning, men hun kunne ikke se bort fra hans så koldblodigt havde brækket nakken på manden. hun fik lidt ondt o kroppen over det han sagde med hans opvækst, men sagde intet da han så ud til at ville angribe. hun træde et lille skridt tilbage og træk sit sværd. da gikd et op for hende hvad hun havde roddet sig ud i. hun blandede sig generelt aldrig og dette var grunden. hendes sværdkamp var ikke hendes speciale men hun var dygtig alligevel. men denne dreng ville ikke blive nem at komme væk fra det var hun sikker på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   21/12/2013, 18:14

Majeh så på hende som man så på et insekt og sagde ''har du ikke hørt et ord af hvad jeg sagde, hvis man trækker våben, er man klar til at dræbe, hvilket betyder at man er klar til at dø læg nu det sværd fra dig, inden jeg tager det som en trussel og er tvunget til at dræbe dig''
da sprang han, med en pludselig bevægelse frem greb om hendes højre (jeg gætter på at det er din sværdhånd, hvis ikke går han efter den venstre) og holdt det fast (hvis nogen holder ens håndled er det umulig at bruge et sværd)
Sponsored content

IndlægEmne: Re: våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)   

våben er ikke til at true med de er til at kæmpe med (ellie)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch
» en af de eneste sted der ikke er køer //natsu//