IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Krigen i Syd, Mafiaens udmelding. (ingame nyhed)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Krigen i Syd, Mafiaens udmelding. (ingame nyhed)   13/12/2013, 18:44

Dette er udmelding fra selve mafiaen til os journalister om, hvad der nu sker nede i Sydamerika, som både er relevant for jer i Nord og dem i syd. Her er Vladimirs udmelding, som han sagde ude til den brede befolkning i Las Vegas.

Kære beboer, folk, rejsende og bander osv.
Alle har det seneste stykke tid hørt de atter mange mange rygter på den anden side af Muernias dødbringende tåger. Flere af rygterne er jeg desværre nødt til at erklære sande. The Amigos er en klan, som jeg personligt ikke kan forhandle med pga de er kompromisløse og mere end magtbegærlige og vildere end helvedshunde. Så desværre pga vores overensstemmelser er vi nu i krig. Jeg råder jer bander, bander, som er normalt imod The Calvarinos og mig, at i ligger jeres våben fra jer, og lad os vende imod den fælles fjende. The Amigos og de rige bagmænd bag denne klan har intentioner om at komme herop og tage vores land fra os. Dette kan vi ikke lade dem!
De vil også holde os væk fra de sydlige lande, alle dem, som end virker til at kunne være potentielle fjender, vil blive ført til deres hemmelige fængsel, som vi endnu ikke har kunne lokalisere. Vi mafiaen kæmper nu i fællesskab med mange af Megatrons bander i deres undergrund imod the Amigos, og jeg vil råde jer til det sammen. Hvis vi nogensinde skal få en del af den lykke og de mange resurser, som de nedre lande kan give os, så skal vi kæmpe.
I kan vælge at joine mafiaen eller i kan vælge at bruge jeres egne metoder, i hvert fald uden af set hvad, så ved alle, at de sydlige lande har givet et spark til økonomien heroppe. Vi kan lige pludseligt købe billigt træ fra junglens uanede mængder og vi har meget mere at vente fra de mytiske og hemmelighedsfulde jungler.

Mafiaen erklærer officielt krig imod enhver, som går imod os og som vil stoppe os, om det er så er de uberegnelige the amigos eller om det er andre såkaldte frihedsorganisationer, så vil der ingen nåde være. Så hold jer ude af vores kurs eller join os for at få en del af de herlige nye marker af gule og grønne skove.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Re: Krigen i Syd, Mafiaens udmelding. (ingame nyhed)   13/12/2013, 19:41

tehehe cool! :D

tror jeg holder mig en dejlig position :3