New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

a little check up on the world(Maria)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: a little check up on the world(Maria)   16/12/2013, 22:47

Tid: aften
Sted: Las Vegas
Omgivelser: lettere crowded
Vejr: mulighed for regn

Endnu en dag, i denne kaotiske verden, hvor det var tid til at følge op, på en af verdens små opkommende måske endda fremtidige styrker, og se om der var noget potentiale i dette væsen. Intet forbigik Dust'es næse, når det kom til potentielt stærke væsner, der enten kunne ende op som en modstander, et godt bekendtskab, eller en klods om benet når væsnet, som han lige så godt kunne rydde af vejen, mens tid stadig var til. Dust var som altid klædt, i sort long coat og løst tøj, et sort bælte med et dødningehoved bælte spænde af sølv, og 3 specielle daggerts siddende i, og som altid det hvide stofbånd om hovedet, der dækkede hans pande og næsten ikke kunne ses for hans hår. Grundet hans viden om det væsen, han havde sporet til at skulle befinde sig i Las Vegas lige nu, havde han medbragt de sværd der kunne virke, som de bedst egnet mod et pyromancer væsen, hvilket i denne anledning var Samehada, Kiba, og Kubikiribocho (se profil for forklaring) som alle 3 havde de bedste chancer, af alle hans 7 sværd, mod en som denne Maria som han ledte efter.
Las Vegas var stadig under opbygning, efter det store zombie angreb Dust havde sørget for skete, men nogle dele af byen kom hurtigere på benene, end andre dele af byen, der var mere hårdt ramt af angrebet, og Dust mente at det var bedre at starte, med de dele af byen hvor der skete mest, det kunne jo være at denne pyromancer, godt kunne lide at være der hvor der skete noget. I denne natte mørke, var der ikke mange der lagde mærke til, at en anmon som Dust bevægede sig gennem skyggerne, så der var ikke nogen der forstyrrede ham, på hans vej mod det sted han tænkte, kunne være det bedste sted at lede, efter pyromanceren.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.

Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   18/12/2013, 19:03

Maria gik med hendes hætte trukket op over hovedet det store halstørklæde der var sort med hvide dødninge hoveder på gemte underdelen af hendes ansigt. de grønne øjne spejlet sig i vandpytterne i gaderne hvor regnen lige have stilnet af det var vindstille men skyerne var mørke og regnen ville nok falde igen.
hun gik stille gennem gaden og holdt hendes vinger langt ind til kroppen så hun lignet et normalt menneske.
ud over det forvokset halstørklæde som dækket underdelen af ansigtet var hun iført en lang dyne jakke der gik hende til knæende hvor kraven var med pæls farverne var sorte mens pelsen var rød noget ligne en rævs.
hendes stramme jeans sad godt på hende mens hendes føder endte i de klassiske lange højhælet hun elsket og gå i.
hun vidste godt at flere var på udkig efter hende Mafiaen have fået en ide om hun var i norden men langt fra hvor tæt på hun var og derfor opholdte hun sig ikke de steder man forventet. hun gik med hænderne i lommen og pluslig ramlede hun sammen med en eller anden spade og faldt bag over uden og røbe hvem hun var det lignet han var på vej mod den nye del af byen hvor man fandt mange af de brænd gale røvholder.

hun rejste sig fra jorden og mumlet surt
"se dig for din idiot" og gik videre hun have ikke opdaget at en af hendes engle fjer lige var faldet af foran den person hun var stødt ind i personen bar et hvidt pande bånd og en lang mørk frakke. Maria forsvandt bag et gadehjørne og forsatte ned langs gaderne mens hun så på de ødelagte bygninger og de mange lig poser i gaderne med foragt for hvem der have sluppet dette vandvid løs hun greb et par høre telefoner og smed dem i øreende mens hun gik igennem gaden og så på Butikkerne. bevist have hun valgt et mindre hotel i den mere havet del af byen for ikke vække opmærksomhed. hun nyet med på Gorgeous Nightmare stille mens hun gik for sig selv. hun drejet igen ned af en anden gade og begyndte og følge nogen fulgte efter hende.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   18/12/2013, 20:25

Det var med vilje, Dust havde stødt ind i Maria, da de var lige ved at passere hinanden, han havde gjort det da hendes aura stank langt væk, af noget anderledes i forhold til alle dem, der gik rundt om dem. Den fjer hun tabte, samlede han op og gemte af vejen, i en sikker beholder der kunne holde til det, hvis hendes fjer skulle være istand til at skifte natur, på en eller anden spøjs måde. Man kunne aldrig vide sig sikker, når man havde med sjældne væsner at gøre, det kunne jo sagtens være at hendes fjer kunne selvantænde, når hun brugte sine evner eller et eller andet.
Dust fulgte efter hende, på hans egen lidt specielle måde, han bevægede sig henover hustagene, så det passede med at hvis han bevægede sig 6 meter til venstre, og var på gadeplan, ville de gå skulder mod skulder. Sådan blev han ved med at gå i forhold til hende, indtil hun befandt sig forholdsvis alene, i de ødelagte rester af denne del af byen. Først der hoppede han ned fra et hustag, og landede elegant og lydløst foran hende, med front mod hende og et tomt blik mod hende.

"Du bør passe mere på dig selv lille dame, du er for nem at opspore, og at kalde andre for en idiot, uden du ved hvem de er eller hvad de kan, kan ende med at blive din død en dag!" sagde han roligt, efter han havde rettet sig op, uden at flytte blikket fra hende et eneste sekund "Fortæl mig så lille skærsild engel, er du noget vær eller er du bare endnu en sjælden stakkel, der har livet i behold på grund af held?"

Maria
Leder.
Leder.

Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   18/12/2013, 22:45

Maria kigget på manden og smilet til ham og overhørte dust lange forklaring om hendes omtale men da han nævnte hendes race gik noget op for hende han måtte arbejde for en eller anden der have givet ham oplysningerne de sidste skærsilds engle mente man var døde for over 700 år siden og var derfor ikke mange have tænkt over Maria's mulige race.
de grønne øjne spilet op og tørklædet sad oppe foran ansigtet jakkens hætte var trukket over hovedet og øjne så på dust som et Maskingevær gør på en skytte før Marias stemme lød kold og aggressiv.

"fortæl mig først hvem der har stokket mig før du for noget som helst at vide og kald mig en stakkel igen og jeg forvandler dig til en fucking gril kylling jeg har ikke mit liv på grund af held men på grund af mine evner"

Maria så med vrede øjne på Dust og gik truende mod ham et skridt af gangen hun vidste godt Dust ikke ville flytte sig der var noget truende over hendes adfærd men ikke nok til og give dust grund til et angreb.
duften af hendes parfyme hang tæt på nu da hun stod tæt på Dust en svag krydret duft af venilje og chokolade dufte ville ramme hans næsebord.
hun så ikke synderlig fjendtlig ud som hun stod foran ham og var ikke synderlig høj overraskende lav af hvad der gik af rygter om denne kvinde men skærsild engel vidste ingen hun var så dust måtte komme med en god forklaring.
hun passeret ham og stod med rykken til før hendes stemme lød.

"og hvad end du vil mig om det dusøren på mit hoved eller om det personligt agter jeg ikke lade dig ligge mig ned hvis det er andet du vil mig så spyt ud for jeg skal til og hjem af har en del planer for i morgen"
smilet var stort over hendes ansigt ved tankerne om den kommende tids show som hun selv ville sige
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   18/12/2013, 23:39

"Der er skam ingen der har stukket dig, jeg kender din slags af egen erfaring, jeg har selv kæmpet mod skærsild engle, og ved derfor hvordan i skal håndteres i en kamp, men jeg havde ikke lige just regnet med, at den sidste overlevende af din art, stadig havde et humør som en teenage pige!" sagde han roligt, mens han krydsede armene foran brystet, og så studerende på hende "Og held kan vise sig på mange måder, i dit tilfælde skulle det ikke undre mig, at du stadig lever fordi du endnu ikke har haft en modstander, som havde en ide om hvordan man skulle dræbe dig, eller også er der bare ingen, der rent faktisk har haft lyst til det! Men jeg kunne nu godt finde på det, en lille pyromancer psykopat som dig, kunne sagtens gå hen og blive et problem for mig, hvis jeg ikke tager højde for dig, før du når så langt som til at træde mig over fødderne!"

Han virkede ikke til at lade sig påvirke, af at hun nærmede sig ham, han virkede ikke engang som om han antog, at hun kunne udgøre en trussel mod ham, Dust forholdte sig bare roligt over hende, som om han stod overfor et barn der kunne puste sig op, som en ballon fuld af varm luft. Han lod hende passere ham, uden han rørte sig ud af flækken, og endnu engang bjæffede den kære lille hvalp op, om dusøren på hendes hoved og hendes store planer. Han var her blot for at se, om hun var noget værd at samle på, om der var noget interessant at komme efter, men indtil videre syntes han blot at have fundet endnu et væsen, der kunne være stor i kræften og faretruende, så måske de ting han havde opsnappet om hende, kun var varmluft i en gasballon.

"Din dusør interessere mig ikke, og jeg ligger ikke piger ned der har mere i munden, end de har på slagmarken, jeg kom blot for at se om du var noget værd, lige som de af dine artsfæller jeg har mødt, dengang jeg var på mine rejser til fortiden!" sagde han roligt, og gik så fremad nogle få skridt, men stoppede dog og så om mod hende "Nåå ja, så var der også noget andet! Jeg syntes jeg hørte dit efternavn på et tidspunkt, og det mindede mig om nogen, en bekendt fortalte mig at hun havde mødt! Hvad var det nu min veninde kaldte hende?" han trak tiden ud lidt, bare for at være lidt på tværs uden grund "Åh ja, min veninde nævnte en hvis Selena Tukhan, jeg tænkte først over det hun havde fortalt, da nogen fra en militær gruppe, nævnte dit fulde navn i vild panik! Men det er dig vel ikke så interessant, du har jo travlt med dine store planer, så farvel little puppy!"

Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   18/12/2013, 23:52

et vredt udtryk kom og med et have Maria fået nok hun vred om og hendes vinger spredte sig ud til siderne de sorte og hvide fjer der var blandet ville tryllebinde de fleste hun flået vredt hendes halstørklædet af og fandt en lighter frem hun tændte den og med et fløj flammen op af hendes vinger hun foldet dem ud og et lille bål vokset voldsomt og Maria skabte hendes yndlings våben hendes velkendte pisk hendes øjne forvandlet sig for den fine grønne farve til en dyb rød og Maria's stemme lød til dust.

"nævner aldrig min søster igen hun er død og hendes mindre skal ikke vandærers af en ussel højrøvet nars mund som dig jeg vil skide de planer et styk så længe du vælger hånde den der stod mig nærmest dræber jeg dig har mødt mange der var så store i kæften som dig Sig dit navn og tal til mig som lige værdig er det forstået" pisken fløj ved siden af Dust og skar en bil midt over og det rødglødende metal veste af Dust mens gnisterne spyttet var tydeligt at dust ave rørt noget dybt inde i Maria det lange pinke hår hang ned og et ansigt med vrede men også sorg i blottet sig for Dust Marais stemme lød igen.

"du taler om som et flabet barn se dig selv du kan ikke en gang præsentere dig selv før du springer frem foran folk du er intet andet end en ussel person der vover svine min søster til og jeg tolerer ikke det og i så fald sagde de kryb om hende og hvem var det"
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   19/12/2013, 10:36

"De mest ufarlige og ukontrollable hvalpe, er altid dem der bjæffer højest, du er forblændet af uvidenhed, og din manglende viden gør dig farlig for dine omgivelser! Jeg burde aflive dig lige på stedet, bare fordi du er farlig for dig selv, og alle dem omkring dig!" sagde han roligt, uden han lod sig påvirke af hendes opvisning "Hvis du lige skruer tilbage engang, så nævnte jeg kun din søsters navn, jeg hverken svingede hende til, eller sagde noget som helst om hende! I øvrigt bør du virkelig nærstudere din viden, før du erklære nogen for død og borte, din søster er stadig i live! Jeg burde vide det, hun kommer sammen med den dæmonleder, jeg er så interesseret i at dræbe, men du er vel ligeglad, du har sallerede erklæret din søster død, og vil sikkert hellere side i et hjørne på et billigt hotelværelse, og græde over at du tror hun er død!"

I en flydende bevægelse bøjede han sig ned, og rørte jorden med en enkelt hånds berøring, og næsten med det samme begyndte området omkring dem og mellem dem, at tørre fuldstændig ind og blive til sand, indtil han slap jorden igen og de nu stod, i en lille ørken malplaceret midt på en gade. Sandet bevægede sig rundt om ham, mens han rettede sig op med front mod hende, som havde det sin egen vilje, og var fuldt klar til at beskytte ham mod hende. Varme kunne måske forvandle sand til glas, men hvis hun ville lave et direkte angreb på ham, ville sandet beskytte ham mod hendes ild, med et lag tykt nok til, at selv hendes ild pisk ikke kunne bryde hele vejen igennem til ham.
"Jeg behøver ikke fortælle dig mit navn, eftersom du ikke spurgte mig, og det at du ikke ved hvad mit navn er, beviser det blot endnu engang at du, ikke holder dig opdateret med den verden der er omkring dig! Viden er et våben Maria, et våben mere magtfuldt end sværd, snydere og specielle evner som vores!" sagde han roligt. Man kunne ikke engang mærke på ham, at han var lidt skuffet over hendes evner, ud fra det han havde hørt om hende, troede han hun var en rigtig pyromancer, der kunne antænde ild selv og styre den, men hun var ikke andet end en halvvejs mellemting, mellem en rigtig pyromancer og Phoenix class evnen. Det at hun skulle bruge en ild antænder, var det der afslørede hende, og allerede der havde han fundet en stor svaghed, ved hendes ild kontrol evne. Kvæl ilden hun havde gang i, og han kunne komme hende til livs på ingen tid.

Maria
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   19/12/2013, 18:26

Maria spilet øjne øjne op da han bragte sandet frem og smilet kom frem på hendes læber mens hun så skjoldet om Dust dog smilet Maria stort over skjoldet gav hende kun en beder mulighed med et hævet hun den ene hånd med 2 fingere op og bag sandet kom en lysende kugle af ild lige ved siden af dust hoved kun få Millimeter fra hans ansigt varmen fik meget lidt af sandet tæt på til og blive glas men før han kunne svarer med et angreb rattet Maria hånden roligt op som tegn på hun kun ville snakke før hun drejet rundt med fingerende og kuglen forsvandt ind i sig selv og det eneste skade den ville efter lade var det røg der muligvis kunne irritere dust's øjne.
hendes ild gik ind af fra vingerne mens de foldet sig tæt til kroppen igen og Maria's stemme lød både overrasket men også trist mens hun snakket.
"jeg ved der kun en som kan kontrollere sand på den måde som du kan" pluslig talte hun lidt for sig selv på spansk før hun slog tilbage til engelsk.

"du er dust dæmonen af sand har skam hørt om dig men aldrig set billeder af dig desvære derfor undskylder jeg min opførsel men har mine gode grunde til det tro mig. ved også du er omkring 1100 år eller lidt yngre og du kender til mange ting i verden og har stor viden men du mange gange hviler meget i dig selv og undervurdere folk" smilet kom frem på læberne med hentydningen om at han undervurderet folk.
det ville være tydeligt for Dust at have Maria ladet Kuglen eksplodere have han ikke kunne nå og reagere da hun skabte den uden hjælpe midler ud af det blå som rygterne sagde hun gjorde.

"alså at tænde mine vinger med en lighter giver altid mine fjender en ide om mine evner ikke er som de rygter der går om mig og det gør de ikke regner med pluslige angreb så tæt på dem ud fra ingen ting"
hun smilet hun andet ikke om Dust have været klar på hendes ildkugle men selv han måtte være andendagene over hvor meget den unge pige have lært og beherske hendes kræfter i så ung en alder.
"med hensyn til min søster har du kun 50% rat ser du de var sammen men Makuro forsøgte og dræbe en der står os begge meget nært og Selena døde for hans sværd mine egne spejder der have opsporet hende så det og fortalte det den dag i dag er han sammen med en som heder Freja og jeg agter tage min Hævn over ham og den bliver ikke smertefri lover jeg dig så der kan vi måske mødes"

hun smilet mens hun samlet en halskæde op hun have tabt og åbnet den og så på et billede af de to søskende der en gang have levet sammen og så på Dust.
med et undrene blik og spurgte ham mere end forivret
"men hvad opsøger du mig for jeg har svært ved og se hvad du vil med mig jeg har ikke levet i norden længe har sluttet mig til frihedskæmperne i syden og er her for prøve se muligheden for vi kan starte op her forstår du vi kæmper for en verden med fred og frihed ikke med frygt og tvang som her vi har snakket med højtstående inden for New Miami men ved endnu ikke hvordan magt Balancen er Mafiaens soldater har angrebet os og vi har erklæret krig som svar så derfor ville jeg gerne til hotel værelset jeg bringer for mange i farer ved og være på gaden"

det var tydeligt hun ikke tænkte på sig selv her men de mulige informationer folk kunne tvinge ud af hende. de grønne øjne så på dust med et letter opgivende ansigt udtryk.
"undskyld jeg kaldte dig en idiot men tiden har været meget kaotisk i mit liv jeg sover ikke har Marit om Selena's blod der flyder ned af klingen og er meget øm hver gang jeg hører hendes navn det var mit sidste Familie og jeg har nu svigtet hende 2 gange og den sidste førte til hendes død
så sig mig hvad end du vil mig så gør det gerne kort og forstå mig var ikke min mening og støde dig måske og kæmpe med dig en dag kunne være sjovt men lige nu håber jeg du forstår en ung pige der kun ønsker hendes hævn og det gode for hendes nye hjem du velkommen til og følge med på Hotellet og få min livs historie"

// PS ^^ Makuro har offenlig gjort Selena som Freja på grund af Selena er eftersøgt og Maria kender ikke til hendes Dæmon forms skift fra menneske og gør Dust hellere ikke ^^ så hvad dust ved er Makuro har været sammen med Selena men ikke har hørt mere om det og muligt han ikke har fulgt helt med OM at makuro har offenlig gjort Freja som hans elsket ^^ håber du forstår det ^^ og ikke brigner Min plan om deres genforening i farer ^^ //
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   19/12/2013, 20:24

//Dust og Diana er meget godt på talefod med hinanden, og du har som Selena givet hende hele historien, om hvad der har gjort at Selens har skiftet, fra biocyborg til sjæledæmon, hvilket betyder han har fået historien fra hende, og på den måde ved besked ^^ Dust'es planer om at dræbe Makuro, gør at han følger med i hvad Makuro laver, for at vide så meget så muligt om hans mål, og det betyder han har sat 2 og 2 sammen, når han har set dem sammen, efter hans udmelding med denne Freja ^^ så jo Dust er meget up to date ^^ desværre ^^

Dust lod sig ikke mærke af, at ildkuglen dukkede op ved hans hoved, på dette tidspunkt havde han allerede skiftet sig selv ud, med en sandklon af sig selv, lige efter sandet var kommet op omkring ham, for at beskytte ham mod mulige angreb. Han havde brugt noget andet sand, til at lave en 3 dimensionel fasade af sig selv, hvorefter han var sunket ned i jorden, og havde bygget sandklonen færdig, så det så ud som om han havde været der hele tiden, selvom han i virkeligheden havde flyttet sig. Derfor gik hendes angreb ham ikke på, da det ikke længere var den rigtige ham, hun stod og så på, han måtte være forberedt på, at de informationer han havde fået om hende, ikke var forkerte, og det at hun lavede denne fremvisning, gjorde blot at han nu vidste mere om hende, end hun vidste om ham, for selvom hun ikke havde vidst særligt meget, lige som han selv ikke havde vist særlig meget, så kendte han utroligt meget til pyromancer kamp, hvorimod hans sand evner var svære at analysere, når man ikke vidste hvad brugeren kunne finde på at bruge dem til.

"Der er en forskel på, at undervurdere sine modstandere, og at vide at man kan klare dem, og jeg hviler i mig selv fordi jeg har brugt over et årtusind på, udelukket at forbedre mine kamp evner, ved at træne mod forskelle væsner så som din art, og en masse andre racer, der enten er udøde den dag i dag, eller ikke eksistere i vores dimension, derfor er min dusør så høj, og derfor er jeg gået ud af så utroligt mange kampe, som vinder uden en eneste skramme!" sagde klonen roligt, da den forblev i illusionen om at den var den virkelige Dust, som hun stod og snakkede med. Imens bevægede Dust sig gennem sandet under dem, og lige lidt efter klonen havde snakket færdig, samlede sand sig foran hende, og dannede endnu en klon af ham, denne gang var det blot hans hoved på en fangearm af sand "Væsner som jeg selv, har lært en masse om at snyde andre væsner, det er en basis overlevelses regel, altid at forvente det uventede, og først antage noget når det er et sikkert faktum, derfor lavede jeg en klon af mig selv, i det øjeblik jeg havde sand omkring mig, til at forvirre dine øjne!" klonen smeltede til sand sammen med skjoldet, og efterlod blot en bunke sand, der hvor hun havde set Dust stå før.

Den rigtige Dust kom frem, et par meter foran hende, nu hvor hun ikke virkede til at ville kæmpe mod ham, da han mente at han lige så godt kunne vise sig selv mens de snakkede, og sand hovedet blev også til en bunke sand, lige som klonen havde gjort lige før. Hans viden om hendes søster, og hele Makuro situationen, var åbenbart stadig en del bedre, end Marias viden om det, og det var næsten synd for hende, at hun var så uvidende om den virkelige verden.
"Dine spejdere tog ikke fejl eller løg, da de fortalte dig om din søsters død, men de ved heller ikke, at din søster er genopstået med hjælp fra lucifer ham selv!" sagde han roligt "Ser du din søster, mødte en gang en clomans, lige da hun var sluppet fri, og denne clomans hjalp hende, med at kæmpe mod det militær der havde fanget hende! Senere engang lige før zombie epidemien, mødtes de igen her i byen, og din søster fortalte denne clomans, hele historien om hvad der var sket, efter Makuro havde dræbt hende! Denne clomans er tilfældigvis en af mit bekendtskab, og hun forklarede mig det hele, her for ikke så lang tid siden, så din søster er skam i live! Personligt har jeg tænkt mig at dræbe Makuro, fordi han dræbte sin forgænger før jeg kom ham til livs, og derfor har jeg holdt øje med Makuro i ret lang tid, selv da han proklamerede at han nu var sammen med en, der skulle gå under navnet Freja! I starten forvirrede det mig, da jeg ikke havde set ham med nogen af det navn, men senere fandt jeg ud af, at Freja blot er et dæknavn for din søster, som er eftersøgt og Makuro hjælper hende, med at gemme sig for dem der er efter hende! Du må selv bestemme, om du vil tro på det eller ej, men det er sandheden hverken mere eller mindre!" han vendte sig om for at gå sin vej igen.

"Jeg opsøgte dig kun, for at se nærmere på hvad du var for en, trossalt dræbte jeg den sidste af din art udover dig, og siden du er en freedom fighter, må jeg jo holde øje med, om i bliver for stærke til jeg kan ignorere jer, men indtil videre er i ikke et problem!" sagde han roligt "Men bare et godt råd, fred kan ikke opnås på jeres måde, den kan ikke eksistere uden krig, så hvis i virkelig ønsker fred kan i måske hjælpe mig en dag, med st frembringe en krig der tvinger verden til fred! Selvfølgelig vil krig opstå igen, men den vil blot minde verdenen om den smerte, der igen vil tvinge dem til fred! Sådan fungere verden nu engang, og det kan vi ikke undgå! Og din livshistorie er mig ikke interessant, jeg har desværre ikke tid til den slags!"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   22/3/2015, 10:48

// @dust og @Maria . Mama Admin ville blive super glad for, hvis i fik afsluttet dette emne :D enten på normalvis eller bare blev enig om afslutningen og skriv et referat, således kan jeg putte et afsluttet markat på den i stedet for et uafsluttet :D //
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   22/3/2015, 11:24

//tja emnet er for mig udløbet, da jeg ikke længere har de evner, men hvis Maria på et eller andet tidspunkt dukker op, vil jeg gerne finde ud af en slutning på emnet (:

Sponsored content

IndlægEmne: Re: a little check up on the world(Maria)   

a little check up on the world(Maria)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Ready to see my world Maxine?