New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

jeg har sådan savnet dig(Patch)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: jeg har sådan savnet dig(Patch)   19/12/2013, 22:50

Sted: gaderne
tid: eftermiddag
vejr: en smule blæsene, køligt.
påklædning:

"hej hej mor!" sagde den glade Ellie til sin mor Violet og skynde sig ned af trapperne og ud på gaden. det var ved at blive sent og hun burde havde været taget afsted for længst, men hun havde bare så meget t fortælle sin mor. dog havde besøget været lidt underligt, Violet havde virket utrolig fjern. dog tænkte Ellie ikke videre over det, hun rettede lidt på hendes hat, hvorefter hun strammede snørende der holdte hendes rotte halder oppe. hun havde ikke tit håret sat op, men hun elskede bare rottehaler. hun gik muntert igennem gaderne med sit sværd hængende på siden, tasken på ryggen samt hendes sniper. hun var begyndt at hae den med sig, fordi hun havde haft brug for den på jagt. hun så lidt tilbage mod hendes mors lejlighed med et lysende smil og begyndte stille at nynne. det lange rottehaler dansede lidt rundt i vinden samt hendes mørkeblå nederdel der gik til lidt over midten af lårene. hun havde nogle lange hvide strømper på, hvor den ene var faldt lidt ned af hendes ben og som altid havde hun sine skindene lædersko på. mange der passerede hende stirrede undrende efter hende. det var nok også et lidt underligt syn. en munter og glad pige, med sødt og fint tøj, et stort smil på læben og så en sniper på ryggen? det måtte være en underlig syn. men Ellie tænkte ikke videre over det. hun havde været så glad i langtid og det var somom den glæde var så meget større end den plejede. koblet havde også lagt mærke til hendes glæde var endnu større en den plejede. hun havde altid været kendt for denlille sol stråle og alle holde næsten af hende i koblet og blev glad af hendes strålen, men siden mødet med Patch havde hendes glæde været større en nogensinde. hun virkede mere lykkelig end glad. selvom besøget ved hendes mor havde været underligt fordi hendes mor havde været så fraværende, så var Ellie stadig lykkelig. det var godt lidt tid siden hun havde set Patch sidst, men hun kunne stadig dufte ham og høre hans stemme i hovedet. hun glædede sig til at se om igen, selvom hun ikke vidste hvornår, men hun glædede sig hver dag og var altid på udkig efter ham med et lysende lykkeligt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 16:29

Påklædning 2, profil.

Patch så tomt ud i luften, mens han gik langs gaderne. Han havde vænnet sig til at hans mellemform var blevet hans menneskeform. Hans gamle menneskeform var væk. Han var usikker på om det var en god ting, at han nu kun havde to forme. Han havde sin pistol gemt i en skjult lomme i sin brune frakke, som stod åben, så man kunne se den grå trøje han havde på indenunder. Arno sad på hans skulder, men andre så ikke Arno. Arno var jo død, og Patchs guide ånd. Patch havde været igennem et ritual, der gjorde ham en fuldendt summoner. Eller, ikke helt fuldendt, Patch havde stadig meget at lære. Patch havde endnu ikke summonet en ånd. Patch tænkte så meget, at han glemte at se sig for. Han gik ind i en person. Han skulle til at sige undskyld, da han så hvem det var.
Det var Ellie. Han havde savnet hende helt vildt, og han havde tænkt meget på hende. Arno lettede fra hans skylder og fløj væk. Patch så kort efter ham, men så hurtigt på Ellie. "Undskyld." Selvom hans udseende havde ændret sig, var hans stemme stadig den samme. "Hvor er jeg glad for at se dig, Ellie." Kunne hun genkende ham? Hans nye menneskeform lignede langtfra den gamle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 18:33

Ellie gik fuldstændig i sin egen verden og dagdrømmede. så hun så sig ikke rigtig for, gik bare og nynnede. så hun fik et ordenlig chok da en pluidselig bankede ind i hende og hun så hurtigt op på personen. det føltes lidt som om tiden stoppede. en dreng med hvidt hår og øjnende mindede hende om nogen hun havde set før. der var også noget ved hans duft hun genkendte og hendes hoved blev ved med at sige det var Patch, men det lignede ikke den Patch hun havde mødt. det lignede faktisk langt fra ham hun havde mødt, men i det hun hørte undskyldningen var der ingen tvivl. den stemme kunne hun ikke tage fejl af. det var hendes elskede Patch. hun fik et strålende lykkeligt smil på læben og med et dumbede hun ind i ham i et stort kram. hvor havde hun dog bare savnet ham, det havde været forfærdeligt at undvære ham, selvom hun havde været mere glad en nogensinde før "Patch! er det virkelig dig?" sagde hun glad med en lattermild grin. hun trykkede sig tær ind til ham "jeg er virkelig også glad for at se dig" sagde hun glad, hvorefter hun stille så op på ham med det lykkelige varme gule øjne der strålede mere en de plejede "men du ligner ikke dig? hvad er der sket, hvorfor ser du sådan ud??" spurgte hun undrende, men stadig med samme lykke. dette udseende klædte ham virkelig godt, han så virkelig godt ud. lige så godt osm sidst bare på en anden måde. hun kyssede ham hurtigt på kinden og tog fat i hans hænder, imens hun betragtede hans udseende med et studerende blik for at se alt der var forandret. det var virkelig hendes elskede Patch. det var tydeligt hun var glad og lykkelig for at se ham igen, hun lagde bestemt heller ikke skjul på det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 19:34

Patch var en anelse bange for om hun ikke kunne genkende ham, men frygten for det, forsvandt straks da hun krammede ham. Han lagde forsigtigt armene om hende, og krammede hende blidt ind til sig. Han havde et kærligt smil om læberne. Han kunne ikke beskrive hvor glad han var for, at hun kunne genkende ham. "Ja, det er mig." Sagde han. Han så på hende, da hun kiggede op på ham. Han strøg hende blidt ned af kinden. Han kyssede hendes pande blidt. Han havde savnet hende så forfærdeligt meget. Han havde en varm, charmerende glød i øjnene, da han fik øjnekontakt med hende igen.
Han smilede over hendes spørgsmål. "Kan du huske at jeg fortalte dig at jeg havde tre former?" Uden at vente på svar, fortsatte han med at snakke. "Denne skikkelse var før min mellemform, men jeg lod en videnskabsmand give mig nogle indsprøjtninger, fordi han mente at han kunne gøre mig fysisk stærk i min menneskeform, ved at aktivere mine varulvegener. Det virkede dog ikke. Jeg er ret sikker på at han, ved et uheld, destruerede min tidligere menneskeform. Så nu er min mellemform vel min menneskeform. Jeg er ret sikker på at det er sådan, det hænger sammen." Sagde han. "Ser jeg forfærdelig ud?" Spurgte han drillende. Han smilede kærligt over hendes kys på hans kind. Han gav hendes hænder et kærligt klem og trykkede sine læber mod hendes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 19:49

Ellie var så glad for det var Patch, endelig kunne de være sammen igen. det føltes som om livet ikke kunne blive bedre. hun holde øjnkontakten med ham med et lykkeligt glimt i øjnene. hun betragtede det varme og charmerende glimt i hans øjne. det fik en fin rød farve frem på hendes kinder, da hun virkelig synes han var charmerende og sød.. og dejlig og fantastisk og alt positivt som overhoved var muligt. hun lyttede til det han sagde imens hun studerede hans udseende grundigt med et strålende smil på læben. hun nikkede stille, da hun godt kunne huske det han havde fortalt. en af de få ting hun vidst om ham. dog gik hun i stå da han sagde det med videnskabsmanden og så næsten surt på ham, men også kun næsten "det kan være farligt sådan noget Patch, hvad nu hvis du var død så vil jeg havde mistet dig?!" sagde hun med en prøvende streng stemme, men det virkede ikke. hun kunne ikke være streng eller sur på ham det var umuligt, så ret hurtigt kom der et grin fra hende og hun kyssede ham hurtigt på læberne "jeg er bare glad for du er okay, men sådan noget må du ikke gøre igen.. ikke uden mig hvertfald" sagde hun drillende og smilte lige så drillende til ham. hun fniste lidt af hans spørgsmål og rystede hurtigt å hovedet "nej du ser fantastisk ud.. du ser virkelig virkelig godt ud" sagde hun en smule genert imens hendes kinder blev mere røde. men det var sandt, hunsyntes virkelig han så godt ud. hun klemte let igen og kyssede med i kysset. der var noget hun ville prøve, noget hun havde tænkt over siden deres sidste møde. så meget forsigtigt skilte hun sine læber og prøvede tøvende at skille hans læber ad med sin tung, dog så han kunne stoppe hende hvis han ikke ville. hun havde bare sådan haft lyst til at prøve det. hun lænede sig lidt tættere ind mod ham og flettede sine fingre ind mellem hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 20:56

Patch syntes at hendes rødmen var så kær. Han nussede blidt hendes kind. Hun var vidunderlig. Han havde ikke lyst til at undvære hende i så mange dage igen, men han vidste jo ikke hvad der ville ske i fremtiden. Det kunne jo godt være at, der skete noget, så at han var nød til at undvære hende, måske mere end et par dage. Han håbede bare at den dag ikke ville komme alt for tidligt. Han smilede drillende, da hun så lidt surt på ham. "Men jeg døde ikke." Sagde han. "Desuden så hjalp Phoenix mig. Hun fandt mig. Hun vidste hvor jeg var, da jeg havde fortalt hende det. Hun havde givet mig en walke talkie. Hun skældte mig også lidt ud." Sagde han. Han gengældte det korte kys. En blid latter forlod hans læber. "Jeg har ikke tænkt mig at lade en videnskabsmand pille ved mine gener igen." Han ville heller ikke have at der skete hende noget. Hun betød meget for ham, og han ville derfor beskytte hende, så godt han kunne. Da hun svarede på hans spørgsmål, smilede han blidt. "Mange tak." Sagde han kærligt. "Dog, vil jeg aldrig overgå din skønhed." Sagde han med en charmerende tone i sin stemme.
Patch blev lidt forvirret, over det hun gjorde. Han forstod ikke hvad hun ville, så han reagerede ikke på det. En mand, der gik forbi dem, piftede lavmælt for at få deres opmærksomhed. Patch trak sig væk, og så forvirret på manden. Manden så strengt på dem, men begyndte så at gå videre. Patch så forvirret efter manden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/12/2013, 21:12

Ellie vidste at i realiteten ville de nok ikke kunne undgå at skulle være adskilt i længere tid, sådan vard et bare idenne verden. detsådan var det joogså med hendes forældre, de så nlsten aldrig hinanden. hun lyttede lidt til det han sagde og fik et tilfreds smil på læben "godt Phoenix var der" sagde hun med et lilel grin og betragtede ham med det lykkelige blik "godt, det er jeg glad for at høre" sagde hun med et smil og betragetde ham med et mere forelsket blik. dog rødmede hun da hun hørte hans kompliment og så genert ned "mmh Patch altså" sagde hun lidt genert og fniste lidt. han kunne få hende til at at blive så utrolig genert at det var helt uhyggeligt. hans charmerende stemme gjorde bare noget ved hende.
Ellie mærkede godt Patch ikke reagerede på det hun gjorde og fortød med det samme og skulle til at bare kysse ham normalt, da hun fik et lille chok af piftet og mærkede Patch træk sig væk. hun tog armene lidt om sig selv og så lidt efter manden, hvroefter hun så lidt flovt ned mod jorden "undskyld patch" sagde hun stille og så op på ham med et undskyldende smil. hun ville ikke gøre noget forkert og var nervøs for hun måske havde gjort noget forkert eller overtrådt en grænse ved at kysse ham på gaden på den måde. hun rettede sig op og lagde den ene hånd om i nakken med et lidt fjollet, halv flov og prøvende sødt smil "vi burde måske ikke bare stå her midt i det hele" sagde hun med et lille grin og tog hurtigt fat i hans hånd igen og træk ham med sig "lad os finde et sted vi kan snakke og.. hvad vi nu vil uden alle mulig skal se på os" sagde hun med et lille fnis og smiilte lysende til ham og så ind i hans øjne med nogle utrolig søde og varme øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   21/12/2013, 16:19

Patch var enig med hende om at det havde været godt, at Phoenix havde været der. Han havde godt nok ikke været ved dødens rand dengang, men han havde virkelig haft det dårligt, så det havde en stor hjælp at hun havde været der og ville hjælpe ham. "Ja, det var meget godt at hun var der." Sagde han med et venligt smil om læberne. Han smilede blidt, da hun rødmede. Han følte sig så tilpas når han var hos hende. Han var ret sikker på at han var ved at forelske sig i hende. Han havde ikke prøvet at være forelsket før, men alligevel kunne han mærke at han var ved at forelske sig i hende.
Patch blev en smule forvirret, da han hørte at Ellie sagde undskyld. "Du har intet at undskylde for." Sagde han blidt og smilede kærligt til hende. Da hun tog hans hånd og trak ham med hende, fulgte han efter hende. "God ide, men hvor?" Han så spørgende på hende. Han havde ikke en ide til hvor, de kunne tage hen, men det havde hun måske? Han betragtede hende med en charmerende glød i sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   25/12/2013, 19:34

Ellie følte sig en smule akavet og selvom han sagde der intet var at sige undskyld for, havde hund et som om hun havde gjort noget forkert. hun var bare så bange for at gøre noget forkert så han ikke ville kunne lide hende længere.. altså hun var ikke helt sikker på om det var forelskelse, men hun håbede og ville inderligt have det var det. for hun holde virkelig af ham og havde sådanne store kæmpe sommefugle i maven når hun så ham. hun slog sig slev ud af tankerne og smilte lysende til ham "jeg har et gemmested hvor vi kan være" sagde hun glad og fniste med stor glæde i sig. hun betragtede den charmerende gløde i hans øjne, så hun glemte at se sig for, så hun bankede halvt ind i en kvinde som ikke ligefrem virkede glad "ooh undskyld frue.." hunblev meget hurtigt afbrudt at en syngene lussing og kvinden gik videre. Ellie stirrede bare efter kvinden med et forvirret blik i øjnene. sådan stod hun lidt stadig imens hun holde fast i Patch hånd. lidt efter rystede hun stille å hovedet og strøg sin frie hånd hen over kinden, som havde en ordenlig rødt mærke fra hånden "hun var vidst sur" sagde hun lidt forvirret, men så op på ham med et smil. det skulle ikke ødelægge hendes dag med Patch. roligt begyndte hun at gå igen imens hun trak Patch med sig. der var ikke langt til hendes gemmested, så de kunne snart være alene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   25/12/2013, 21:08

Patch gav hendes hånd et blidt klem, mens de gik. Han kunne ikke forklare hans følelser for sig selv lige nu, men det betød ikke så meget. Det der betød noget var at Ellie var hos ham. Han smilede, da hun sagde at hun havde et gemmested, hvor de kunne være. "Hvor mange gemmesteder har du?" Spurgte han drillende. Han kendte til en af hendes gemmesteder. Han mente i hvert fald, at det var en af hendes gemmesteder. Det var huset, hvor de havde taget hen, efter at være stukket af fra slavehandlerne.
Han så på kvinden, som Ellie kom til at gå ind i. Da kvinden havde givet Ellie en lussing, knurrede han advarende. Han skulle til at gå efter kvinden, da Ellie snakkede igen. Patch så på hende. "Folk nu til dags." Mumlede han tvært. Han så vredt efter kvinden, men han gik ikke efter hende alligevel. "Gør det ondt?" Han så på hendes kind, hvor der var et rødt mærke efter lussingen. Hans blik havde en bekymrende glød over sig. "Når vi er henne ved gemmestedet, har jeg noget vigtigt at fortælle dig." Han smilede blidt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   25/12/2013, 21:42

Ellie trak ham bare videre med et smil på læben, hun ville ikke tænke over den kvinde selvom hendes kind virkelig sveg "jeg har mange gemmesteder" sagde hun med et lille grin og smilte drillende til ham. på alle hendes rejser havde hun fundet mange gemmesteder, som altid var god at have. hun klemte blidt hans hånd og rystede stille på hovedet "mmh.. tænk ikke på det det går over" sagde hun hurtigt og smilte stort til ham. hun betragtede det bekymrede blik lidt og blev helt varm inden i. han bekymrede sig om hende.. det var virkelig dejligt at vide. det gjorde hende egentlig glad han bekymredes sig sådan om hende. hun blev slået ud af sine tanker da hun hørte det han sagde og som en nysgerrigt lille barn så hun på ham med kæmpe øjne "hvad er det???" spurgte hun nysgerrigt og flettede sine fingre tæt med hans. det var tydeligt hun var nysgerrig og gerne ville vide hvad det var han skulle fortælle hende. da det så gik op for hende han jo først ville sige det til når de var i gemmestedet. så hun satte i et hurtigt løb imens hun holdte godt fast i sin taske med sniperen i som han på hendes ryg, med sin frie hånd sådan ikke skulle falde af hendes skuldre imens hun løb.-. imens holde hun stadig i hans hånd så hun trak ham med i sit løb. hun drejede ned af en gyde, hvor de kom til en stige. der slap hun let hans hånd "kom kom" sagde hun hurtigt med et lysende smil på læben og et lykkeligt blik i øjnene. hun kravlede op af stien helt op på taget af det høje hus. da hun kom op på taget ventede hun på han skulle komme op og da han kom op, hvis han altså kravlede op af stien, tog hun hans hånd igen og trak ham med en til en lem, som hun åbnede og kravlede ned i. de kom ned på noget der mindede om et loft. der var ikke megen plads, så man kunne ikke stå oprejst, men man kunne sagtens kravle og sidde ret. hun kravlede mellem nogle gamle kasser og kom hen til en lille plads hvor der lå nogle forskellige bøger og en maddres med et tæppe. det lignede et lille hjem til at sove i som kunne udvilde sig i. hun satte sig på maddressen og fandt nogle tændstikker frem og en starinlys. hun strøg en tændstik og tænde starinlyset med den lille flamme, hvorefter hun sp på Patch med et stort lykkeligt smiil. det lille lys lyste godt op s¨de sagtens kunne se hinanden i det hyggelige lys fra flammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   25/12/2013, 22:07

Patch fik et kækt glimt i øjnene, da hun sagde at hun havde mange gemmesteder. "Har du da så mange beundrere, at du er nød skal gemme dig?" Spurgte han med et drillende smil om læberne. Han havde stadig lyst til at finde kvinden, og skælde hende ud, eller true hende, men det var nok ikke en særlig god ide. Han smilede svagt. "Okay." Sagde han blidt. Han fik ikke svaret på hendes spørgsmål, om hvad det var at han ville fortælle hende, før hun satte i løb og trak ham med. Han var lige ved at falde, da han ikke havde forberedt sig på at hun ville begynde at løbe, men han nåede at få balancen. Han smilede kærligt til hende. "Rolig. Du behøver ikke skynde dig sådan." Sagde han blidt. Han så sig over skulderen, mens hun kravlede op af stigen. Da hun var kravlet op, kravlede han op af stigen. Han tog imod hendes hånd, efter han var kommet op af stigen, og fulgte med hende. Han kravlede ned i rummet efter hende. Han kunne ikke stå oprejst, så han satte sig på madrassen. Han så på hende, da hun havde tændt et stearinlys. Han smilede svagt, og så ned i gulvet. "Jeg har tænkt på det der med at være mager... Jeg... Vil gerne være din mage, hvis du vil være min.." Sagde han og så forsigtigt på hende. Han frygtede lidt en afvisning, men han prøvede at ignorere den frygt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   25/12/2013, 22:56

Ellie havde rystet lidt på hovedet over hans drillende kommentar "nej tror min far har skræmt dem væk" sagde hun emd eet grin og smilte stort til ham. hun tog forsigtigt sin taske af ryggen og lagde den ved siden af sig, hvorefter hun tog sin lille fine hat af. da han satte ig på madrassen, så hun på ham med store nysgerrige øjne. hun ville så gerne høre det han ville fortælle hende, så da han spurgte hende om de skulle være mager gik det hele i stå. hun stirrede længe på ham med et små overraskende blik. hele hendes krop skreg og råbte om hun skulle svare. det snurrede i hver en del af hendes krop og en mærkelig og virkelig kræftig varme sprædte sig i hendes krop "vil du.." hun stoppede og kastede sig med det samme over ham. hun fik væltet ham omkuld og trykkede sig tæt ind til ham "om jeg vil.. jeg vil ikke andet en at være din mage Patch" sagde hun mere lykkeligt en før og trykkede sine læber mod hans. kunne dette virkelig passe? havde hun fundet en der virkelig holde så meget af hende? en som kunne elske hende som hendes forældre elskede hinanden. hun slap forsigtigt kysset og så dybt ind i hans øjne med hendes læber kun få milimeter fra hans "du aner ikke hvor meget det betyder for mig.. at du vil være mage med mig.. jeg.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige" hendes stemme var lavmæl og en smule grødet. hun vidste ikke hvorfor, men hun havde det som om hun var ved at græde. hun var bare så glad og var så lykkeligt over at han faktisk gerne ville være sammen emd hende. hun havde på samme tid og glemt alt om at hendes far egentlig skulle godkende det, men det var bare slet ikke i hendes hoved. hun var bare så glad for han havde spurgt og sagt han gerne ville være hendes mage. det var det eneste der fyldte hendes hoved lige nu. nogle små tåre piplede frem i hendes varme og mere en lykkelige gule øjne, som stadig så dybt ind i hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 15:36

Havde hendes far skræmt dem væk? Det undrede ham ikke at hun havde, eller havde haft, beundrere. "Så, du har haft beundrere? Ikke at det undrer mig. Det ville være underligt, hvis du ikke havde." Sagde han med et drillende smil om læberne. Han havde et charmerende glød i sine øjne.
Han blev en smule overrasket, da hun væltede ham omkuld. Han smilede lykkeligt, over det hun sagde. Han lagde armene om hende, da hun trykkede sine læber mod hans. Han gengældte blidt kysset. Han skulle jo stadig spørge hendes far om tilladelse til at blive Ellies mage, men først skulle han jo sikre sig at hun havde lyst til at blive hans mage. Han fik øjnekontakt med hende, efter hun havde sluppet kysset. Han smilede kærligt til hende. "Du har ingen ide om, hvor glad jeg er for at du gerne vil være min mage." Hviskede han og trykkede kort sine læber mod hendes. "Jeg spørger din far om tilladelse, så snart jeg kan." Sagde han. Han lagde mærke til tårerne i hendes øjne, men han kunne se på det meget lykkelige glimt i hendes øjne, at det ikke var triste tårer. Han betragtede hende blidt. "Jeg elsker dig." Han blev en smule overrasket over de tre ord forlod hans læber. Han så genert væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 16:03

Ellie smilte lidt flovt.. mange af de unge fra koblet havde haft et godt øje til hende, men fordi ingen rigtig turde gå op mod hendes far eller kunne finde ud af at gøre kur til hende havde de aldrig fanget hendes interesse. men Patch var noget helt andet, han var sød og dejlig mod hende "mmh.. jeg har haft, men du er den eneste som jeg kan så værdig i for du har alle de værdier jeg kunne ønske mig" sagde hun sødt og trykkede sig tæt ind til ham. hun betragtede hans øjne med stor kærlighed og fyldt med lykke i hele kroppen. hvordan kunne hun være så heldig at få sig en så dejlig mage. Patch var perfekt, langt bedre end en hun nogensinde kunne ønske sig. hun nikkede stille "jeg kan nok god snakke med ham.. og få lavet en mulighed for du kan møde ham" sagde hun lykkeligt og kyssede ham flere gange på kinden, hvorefter hun igen så dybt ind i hans øjne. hun var ikke bange for at hendes far ville skræmme Patch væk, for hvis han gjorde det ville Ellie aldrig tilgive Kuuma og ville aldrig se ham igen så han havde bare at acceptere Patch og være sød mod ham. for han skulle være hendes mage, hendes livsledsager. alle hendes tanker gik i stå da hun hørte de tre ord. de tre ord hun altid havde ønsket at høre fra en anden end sin familie. tårende slap nu hendes øjenkroge og hende kinder fin rød farve "jeg elsker også dig" hviskede hun stille, hvorefter hun trykkede sine læber mod hans. de var så bløde, så rare at mærke mod sine. hun kunne ikke ønske sig noget bedre. hun kørte sine slanke fingre op i hans hvide hår og nussede blidt rundt i hans hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 16:44

Patch lagde hovedet lidt på skrå, da han så hendes lidt flove smil. Hun var så kær. Han smilede blidt over det hun sagde og fik et kækt glimt i øjnene. "Jeg er helt beæret." Han kyssede hendes pande. "Jeg har aldrig mødt en så vidunderlig som dig." Hviskede han blidt. Han ville gøre sit bedste for at gå hende så lykkelig som overhovedet muligt. "Det ville være dejligt." Sagde han. Hun gav ham en følelse, som ingen andre kunne give ham. Han følte sig så fuldendt og fri når han var sammen med hende.
Han var bange for at hun ville blive sur på, efter at han havde sagt, at han elskede hende. Det var vel lidt tidligt at sige, men han følte virkelig at han elskede hende. Hvordan kunne han ikke elske hende? Hun var så kær, smuk, rar... Hun var så meget positivt! Han så på hende igen, da hun sagde at hun også elskede ham. Havde han hørt forkert? Havde han hørt, det han ønskede at høre? Han blev overbevist om at han havde hørt rigtigt, da han mærkede hendes bløde læber mod sine igen. Han trykkede hende blidt ind til sig og gengældte inderligt kysset. Dog, nogle få sekunder efter, kørte han sine læber ned til hendes hals. Han nappede blidt hendes hals, som han også havde gjort første gang de mødte hinanden. Han huskede det møde tydeligt. Han ville heller aldrig glemme det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 17:08

Ellie fniste lidt af det han sagde. beæret, nej det var hende der var det at han valgte hende. hun nød kysset på panden og lyttede til hans blide hvisken. det gjorde hende hlet varm inden i "du er mere vidunderlig" hviskede hun mildt og smilte sødt til hende. hun havde tænkt sig lige så snart hun kom tilbage til koblet ville hun sige til sin far han skulle finde sig tid til at møde Patch. det var vigtigt de kunne få hendes fars godkendelse hurtigst muligt, så den ikke skulle ligge i baghovedet på nogle af dem. men hun var nu stadig nervøs for hvad hendes far ville gøre.
det virkede helt naturligt for hende at sige hun elskede ham, for det var hun sikker på hun gjorde. den følelse han gav hende selv når de ikke var sammen. hun havde aldrig været så lykkelig efter deres sidste møde. dette var ægte kærlighed det vidste hun og hun ville aldrig give slip på den kærlighed til Patch, aldrig. hun mærkede kysset stoppede og strakte nakken lidt da han kørte de bløde læber ned af hendes hals. hun mærkede det første nap som fik hende til at gå lidt i stå i nussningen af hans hår. dog slappede hun hurtigt af igen. nappende fik en voldsom varme og kilden til at løbe igennem hendes krop, noget hun ikke havde prøvet før udover den første gang de havde mødtes og han havde nappet hende i halsen. hun trykkede sig let tættere til ham og til sat sig på hans skød så hun havde et ben på hver side af ham. hun nussede ham blidt i håret og ned af nakken, med et lykkeligt og afslappet smil på læben "gør det igen" hviskede hun stille da hun virkelig nød det små nap. det gjorde noget ved hende som hun ikek havde prøvet før og det var en så rar fornemmelse. det var næsten som om det startede en flamme i hende og hun fik en større kontakt til hendes indre ulv, det var en så speciel fornemmelse for hende så hun ville havde den blev ved.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 17:32

Patch var uenig. Ingen kunne være mere vidunderlig end hende. Han trak hende tæt ind til sig, og kyssede hendes pande. "Umuligt. Det er umuligt at nogen kan være mere vidunderlig end dig." Hviskede han blidt, og med en svag tone af charme. Han var en smule nervøs for at hendes far ville afvise ham, men han troede også på at hendes far ville acceptere ham. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle forvente at hendes far ville gøre. Han kendte jo ikke hendes far.
Da hun stoppede med at nusse hans hår, troede han at han havde gjort noget galt. Han skulle til at trække sig væk, men stoppede sig selv, da hun trykkede sit tættere ind til ham. Han rettede sig op, da hun havde sat sig på hans skød. Han havde stadig sine arme om hende. Han smilede skævt, da hun hviskede at han skulle gøre det igen. Han kyssede blidt hendes hals, inden han nappede hendes hals igen. Han kørte sine læber ned til hendes kraveben. Han nød hendes nussen i hans hår og ned af hans nakke. Han nappede meget forsigtigt hendes kraveben. Han ville se hvor hendes grænser var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 17:46

Ellie kunne ikke lade være med at rødme over det han sagde. hun var nu uenig med ham. han var den mest vidunderlige, men det kunne være en diskusion der kunne blive ved "hvad nu hvis vi begge er lige vidunderlige" hviskede hun med en sød drillende tone og trykkede sig tættere ind til ham. hun mærkede de blide kys og derefter nappet, som igen gav denne utrolig varme og kilden på samme tid. dette måtte være følelsen af ens lyster blive vækket. hun var ikke sikker for hun havde aldrig prøvet det før, men hvad kunne det ellers være?
hun mærkede hans bløde læber køre ned til hendes kraveben. det gjorde hende en smule nervøs, men ikke nok til at hub ville stoppe ham. hun vilel se hvad han havde tænkt sig, hvad han ville gøre yderligere. dog sad nervøsiteten i hende. hun var stadig bange for at gøre noget forkert. hun kørte stille sine hænder ned på hans brystkasse som hun let nussede. da hun mærkede nappet i kravbenet, bed hun sig let i læben og kørte hendes hænder op om hans nakke igen. hun ville ikke have ham til at stoppe, de små nap var så rare og det at være så tæt på ham var vidunderligt. hun trykkede sine læber mod hans hår og snuste stille inde. en svag rysten startede i hendes krop i takt med hendes vejrtrækning blev mere rolig og langsom "du må ikke stoppe" hviskede hun meget lavmælt og kyssede blidt hans hoved. hun ville ikke have det til at stoppe, men hun var nervøs for hendes nervøsitet og rysten i kroppen måske ville stoppe ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 18:14

Hvis de begge var vidunderlige, kunne han gå med til, selvom han stadigvæk ville holde fast i sin mening om at ingen var så vidunderlig som hende. Han smilede blidt og havde en charmerende glød i øjnene. "Det kan jeg gå med til." Sagde han. Han elskede at have hende så tæt på sig. Han ville ikke have at dette øjeblik forsvandt, men han vidste at tiden ikke ville gå i stå for hans skyld. Han måtte nyde øjeblikket, mens det var det. Han havde intet andet valg.
Han mærkede hendes hænder mod hans brystkasse, og nød hendes nussen. Han nappede igen forsigtigt hendes kraveben, inden han kørte sine læber op til hendes hals igen. Han trykkede sine læber mod hendes hals. Han smilede af hendes hvisken. Han nappede blidt hendes hals. Han bemærkede at hun rystede lidt. Han kyssede hendes hals igen. "Det er svært, når du ryster." Hviskede han. Han havde ikke lyst til at stoppe, men han var bange for at skade hende, når hun rystede. Selvom hun kun rystede lidt, var han stadigvæk bange for at skade hende. Han strøg hende ned af ryggen. "Jeg vil være hos dig forevigt." Hviskede han mod hendes hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 18:53

Ellie smilte lidt over han godt kunne gå med til det. hun syntes stadig han var mest vidunderlig. det forsigtige nap og det blide kys mod halsen. det var perfekt. hun elskede hans måde at være på omkring hende. hun lyttede lidt til det han sagde og prøvede virkelig på at stoppe den lille rysten "mmh undskyld.." hviskede hun stille og kyssede ham igen på håret.
Hun lyttede til hans hvisken og nød at mærke varmen mod hendes hals. stille kørte hun sine hænder op på hans kinder ig rettede hans ansigt mod hende. let trykkede hun sine læber mod hans i et lille kort kys "lover du det?" hviskede hun få milimeter fra hans læber imens hun let trykkede sig tættere på ham så hendes barm blev trykket mod hans brystkasse. hun så dyb ind i hans øjne og betragtede ham med et lykkeligt blik. han var perfekt. hun kyssede ham blidt på munden, videre henover kinden og ned til øre flippen, som hun meget forsigtigt nappede i. hun ville finde hans knapper som han havde fundet hende. hun havde kørt sine hænder ned på hans brystkasse og holdte let fast i hans trøje "jeg giver ikke slip på dig.. aldrig" hviskede hun blidt og sødt mod hans øre og kyssede ham derefter ned af halsen. hun rystede stadig svagt i kroppen, men hun fik mere og mere kontrol over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 19:52

Patch strøg sine læber op af hendes hals, og stoppede ved hendes kind. "Der er ingen grund til at undskylde." Hviskede han blidt. Han kyssede hendes kind med et kærligt smil om læberne. Han smilede over hendes kys mod hans hår. Han gengældte kærligt kysset, da hun trykkede hendes læber mod hans. "Ja, jeg lover det. Du betyder alt for mig." Hviskede han mod hendes læber. Han mente det virkelig. Han ville ikke forlade hende. Han ville være hos hende så meget han kunne. Han gengældte det korte kys, inden hun kørte sine læber henover hans kind og til hans øreflip. Han nød hendes nap, og trykkede hende blidt ind til sig.
Han smilede blidt, over det hun hviskede. "Det er jeg glad for at høre." Sagde han. Han strammede forsigtigt sine arme om hende, og lagde sig ned på madrassen, så han trak hende med ned at ligge. Han strøg blidt sin hånd opad hendes ryg, og stoppede den, da hans hånd nåede til hendes nakke. Han nussede blidt hendes nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 20:17

Ellie lyttede til hans dejlige stemme, med et smil på læben "godt.. du betyder virkelig også alt for mig og jeg vil altid være din" sagde hun kærligt. hun ville virkelig være hans for evigt. der var ikke andet hun havde lyst til end at være hans. hun ville gøre alt for ham og det skulle være hendes livsmission at han skulle være glad og have det godt.
hun kyssede blidt hans hals og nød hans nærvær. hun blev lidt overrasket da han strammede grebet om hende og lagde sig ned så hun blev trukket med ned. blidt trykkede hun sine læber mod hans i et mere inderligt kys. hun nød hans hånd strøg mod hendes ryg og den blide nussen i nakken. en lille brumme lyd kom fra hende af ren nydelse. det var første gang hun sådan rigtigt viste en ulve side af sig selv.
de lange små hænder lå på hans brystkasse, som han blidt nusssede. stille slap hun kysset "du gør mig tryg Patch min kære.. bare din tilstedeværelse gør mig mere tryg end nogensinde" hviskede hun kærligt og så ind i hans øjne med et kærlighedsfuldt blik. hun havde stadig et ben på hver side af ham og hendes overkrop lå tæt ved hans. hun nappede ham lidt i kinden og nussede ham fra brystkassen og lidt ned af siden af hans overkrop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 21:02

Patch fokuserede på hendes skønne stemme, da hun begyndte at snakke. Han smilede blidt til hende. "For altid min?" Han så på hende. Hans øjne havde en glød af håb over sig. Han nød hendes kys mod hans hals. Han brummede tilfreds. Da hun trykkede sine læber mod hans, trak han hende tæt ind til sig, så der næsten intet luft var mellem dem. Han gengældte inderligt kysset.
Han så kærligt på hende, da hun slap kysset. Han smilede blidt. "Virkelig?" Han så spørgende på hende. Han havde lidt svært ved at tro på det. Han kunne ikke beskytte hende imod alt, det var han klar over, det var også grunden til at han ikke helt kunne tro på at hun følte sig tryg hos ham. Han var en lyseslukker lige nu, det var han klar over. "Jeg.." Han nåede ikke at fuldføre sætningen, før han så en skikkelse ovre i hjørnet. Hurtigt tog han fat i Ellies håndled og satte sig op. Han så hen imod hjørnet. Jayden sad ovre i hjørnet, og Arno stod på gulvet. Patch rødmede, tro det eller ej, en lille smule. Hvor længe havde de set på?! "Ø-øh.. B-bare fordi hun ikke kan se jer, betyder det da ikke at i må kigge på!" Sagde han nervøst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 21:26

Ellie nikkede stille "ja altid din" sagde hun kærligt med at lykkeligt glimt i øjet. hun ville altid være hans. de var jo sådan set mager så selvfølgelig ville hun altid være hans. hun fniste lidt af hans virkelig. så mange spørgsmål "virkelig virkelig" sagde hun varm og sødt til ham og kyssede ham blidt på kinden. hun mente virkelg det huns agde. selvom hun var nervøs eller usikker på om hun gjorde noget forkert, jamen så var hun tryg ved ham. det var underligt at hans skulle spørge sådan, men det gjorde nu ikke noget for hun ville med glæde sige tingene igen og forsikre ham om det var sandheden det hun sagde. da han pludsleig stoppede i sin sætning så hun lidt forvirret på ham og prøvede at følge hans blik, men kunne ikke se noget. hun nåede lige at se på ham igen da han tog fat i hendes håndled og satte sig op. hun var lidt tvunget til bare at følge med i bevægelse, så hun sad lidt undrende på hans skød og prøvede at få øje på hvad end han havde set, men da hun så hørte det han sagde så hun hurtigt på ham "er det Jayden?" spurgte hun lidt forvirret og fik først der øje på han rødmede en smule. det måtte næsten være Jayden, men han havde sagt jer.. var der en anden. hun så lidt rundt og forsigtigt sat sig ved siden af Patch. det var lidt ubehageligt hvis Jayden sad og kiggede på dem og der måtte også være en anden som kiggede. hun kiggede ned på sine ben med røde kinder og et lidt flovt blik i øjnene. det var altså lidt pinligt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   

jeg har sådan savnet dig(Patch)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch