New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

jeg har sådan savnet dig(Patch)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 21:57

Patch lagde blidt sin hånd mod hendes kind. Han havde et kærligt smil om læberne, og en charmerende glød i øjnene. Han mærkede hendes kys på hans kind, og lukkede øjnene. Han elskede hendes nærvær, hendes stemme, hendes øjne, alt ved hende. Han åbnede sine øjne igen og betragtede hende. Det føltes så rigtigt at være sammen med hende. "Ellie? At være mager, er det ligesom at være gift?" Han så spørgende på hende. Han nussede hendes kind blidt.
Jayden trak på sin ene skulder. "Jeg er først lige kommet. Jeg så ikke det hele." Sagde Jayden. Patch sukkede. Som om det skulle være en hjælp? Han så på Arno. Arno foldede sine vinger lidt ud. "Jeg ankom meget få sekunder efter Jayden. Jeg ville tjekke om du havde det godt." Arno foldede sine vinger sammen igen. Patch så på Ellie. "Ja, det er Jayden, og... Arno." Han kløede sig nervøst i nakken. "Arno er en fønix. Han er min guide ånd. Jeg er en, øhm, summoner." Han smilede svagt. Han kyssede hendes kind hurtigt, da han så hendes rødmen. "De så ikke det hele." Hviskede han, så kun Ellie kunne høre det. Patch så strengt på Jayden, der straks efter forsvandt. Patch så på Arno. "Næh, du! Jeg smutter ikke bare fordi du kigger strengt på mig." Sagde Arno. Patch kneb øjnene sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 22:16

Ellie hørte hans spørgsmål og tlnkte lidt over det. det var svært at sige. det var vel på en måde det samme, hun nikkede stillel "mmh.. det er lidt det samme.. hvis man er mager så er man livsledsager så jeg vil næsten sige det er stærke en at være gift" hendes stemme var mild og varm. hun håbede ikke det ville skræmme ham væk. det med mage var jo bare det hun var blevet opdraget med at det var den man blev, for hun var jo varulv og havde samme instinkter som ulve.
Ellie så ned på sine ben og anede ikke rigtig hvad der skete, men da hun hørte det Patch sagde så hun en smule på ham og kiggede derefter lidt rundt, selvom hunudmærkede godt vidste at hun ikke kunne se dem. igen så hun på Patch og nikkede stilke til det han sagde. en summoner. igen gik det op for hende hun egentlig ikke vidste ret meget om Patch og hun havde så mange spørgsmål til ham. hun mærkede det hurtige kys og lyttede til den lave hvisken. det gjorde hende mere tryg at vide de ikke havde set det hele. hun smilte sødt på Patch "godt.. " hviskede huns tille og fuldte igen hans blik. det var underligt at sidde der og intet kunne se. hun tog let fast i Patchs arm og så frem og tilbage på ham og den han nu stirrede på. han kneb øjnene sammen "hvad sker der?" spurgte hun forsigtigt og så lidt genert hen på det tomme sted Patch så hen på. dette var en ting hun skulle vænne sig til.. hans læremester Jayden og nu denne guide ånd Arno som åbenbart skulle dukke op på de værste tidspunkter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 22:47

Patch lyttede roligt, til det hun fortalte. Han smilede blidt til hende. "Efter man har fået tilladelse til at være mager, sker der så noget specielt?" Han så spørgende på hende. Han var spændt på at spørge hendes far om tilladelse, men han var også en del nervøs.
Han smilede blidt, da hun tog fat i hans arm. Han trak på den ene skulder, da hun spurgte om hvad der skete. Han havde ikke noget imod at han skulle fortælle hende hvad Jayden og Arno sagde, eller forklare hvad der skete. Han var jo vant til at han kunne se døde ånder og andre ikke kunne. "Jayden er smuttet igen. Arno nægter at gå." Sagde Patch. Han tog fat i hendes frie hånd og trak hende ind til sig. Han kyssede hendes pande. "Men, hvis vi ignorere ham, så smutter han nok." Han havde et kækt glimt i øjnene. Arno reagerede ikke på det Patch sagde. Patch lagde sine arme om hende. Han trykkede hende forsigtigt ind til sig. "Så, hvad har du lavet mens vi ikke har været sammen?" Han så spørgende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 23:02

Ellie betragtede ham med et kærligt smil på læben "mmh.. jeg ved det faktisk ikke.. jeg tror nogle fejre det.. det er forskelligt, men begge mine forældre er lidt vedsiden af traditionerne, så ved ikke om der sker det store, men vi kan jo altid fejre det og du kan blive en del af koblet hvis du altså vil" sagde hun mildt imens hun så dybt ind i hans øjne.
hun så lidt rundt i rummet og nikkede stile, men fik at lille chok da han tog fat i hendes frie hånd og hun blev trukket ind til ham. hun grinte mildt og smilte lykkeligt til ham, imens hun igen satte sig til rette på hans skød og trykkede sig ind til ham "mmh okay.. håber du har ret" sagde hun med et lille fnis, så kort med den tomme sted og derfter på Patch igen. hun betragtede det kæke glimt i hans øjne imens hun let lagde sine arme om nakken på ham. hun tænkte lidt over hvad der var sket siden de sidst havde været sammen. hun så en smule ned "uhm.. jeg blev fanget af nogle slave avler.." sagde hun lidt flovt, da hun følte hun altid kom i problemer og at hun altid virkede så svag når hun snakkede om det "men der skete ikke noget.. eller altdå jeg kom lidt til skade, men den mand de satte i samme rum som mig, som ja.. som de ville avle på.. uhm ja han hjalp mig fri og vi flygtede ud i junglen.. han hed Ayuma og jeg boede lidt ved ham før jeg tog tilbage til koblet" hun så forsigtigt op på Patch da hun var færdig med at forklare for at se hvordan han reagerede. det havde været en rimelig ubehagelig oplevelse og hun havde savnet Patch meget da hun sad i det mørke rum og tænkte det værste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 23:23

Patch havde allerede bestemt sig for at han ville være en del af koblet, eller i hvert fald spørge om hendes far, om han kunne være det. "Hvordan fejrer man det?" Han så spørgende på hende. Han smilede kækt til hende. "Jeg har allerede bestemt mig for at spørge din far, om jeg kan blive en del af koblet." Sagde han. Han var sikker på at han kunne være med i koblet. Hun havde jo sagt at de var imødekommende. De ville nok ikke afvise ham. Han var jo delvis varulv.
Han trykkede hende tæt ind til sig og kyssede hendes kind, da hun kiggede ned. Han kærtegnede hendes ryg, mens hun snakkede. Han rynkede på panden, over det hun sagde. Han fik et vredt glimt i øjnene, da hun var færdig med at snakke. Han var lettet over at, der ikke var sket hende noget, men han blev alligevel vred. Hvorfor lod de slavehandlere hende ikke bare hende være i fred? Det vrede glimt i hans øjne forsvandt. "Jeg er glad for at der ikke skete dig noget." Han så alvorligt på hende. "Er det nogle bestemte slavehandlere, der er efter dig?" Spurgte han. Han smilede skævt. "Er der ellers sket noget?" Han så spørgende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   26/12/2013, 23:38

Ellie blev ret glad da hunhørte hans havde bestemt sig at blive en del af koblet, så ville hun se ham endnu mere. hun smilte lysende til ham "mmh jeg ved det ikke.. jeg har ikke prøvet det før.. jeg kan jo spørge min mor måske hun kan fortælle os om det.. jeg ved det nemlig ikke rigtig" sagde hun med et skævt smil og betragtede hans øjne med stor kærlighed i blikket. hun nød kysset på kinden og kærtegnet ned af hendes ryg, men det vrede glimt i hans øjne var bestemt ikke rart. hun nulrede let hans nakke hår imens hun så ind i hans øjne med et undskyldende blik. hun ville ikke gøre ham vred "mmh.. dem jeg flygtede fra da vi mødtes har været efter mig længe.. min onkel har sagt de går efter mig fordi jeg er så ung og en pæn pige så mange rigmænd ville elske sådan en som til som slave også det at jeg er.. ja jomfru gør mig åbenbart mere værdigfuld.. men dem der fangede mig i junglen var nogle helt andre.. ikke nogen jeg er blevet jagtet af før" hun så lidt flovt ned, da det var en lidt underlig ting at sige efter hendes mening. men det var det eneste hun vidste om dem. hun så stille op igen og så det skæve smil, som hjalp hende meget. hun kyssede ham hurtigt efter han havde spurgt igen og rystede derefter på hovedet de to rottehaler hendes hår var sat op i viftede let rundt i luften "nej.. ikke andet end jeg lige har været hjemme ved mig mor og besøge hende.. ikke andet" sagde hun glad og lænede sig tættere ind til ham så deres ansigter var få milimeter fra hinanden "hvad har du lavet.. andet end at lægge dit liv i en sindsyg mands hænder der har lavet om på dine gener?" spurgte hun glad. nu ville hun snakke om ham. de havde snakket så meget om hende, så nnu ville hun altså snakke om ham og høre om hans liv og alt det hunikke vidste om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   27/12/2013, 12:15

Patch betragtede hendes ansigt. Han kunne ikke lade være med at være så fascineret af hende. Hun var så smuk. "Det lyder som en god ide at spørge hende. Hvornår skal du se hende igen?" Han så spørgende på hende. Han var ikke vred på hende, det ville være meget svært for ham at være vred på hende, det var nok ikke engang muligt. Han var vred på slavehandlerne, der var efter hende. Han smilede blidt til hende, da han så hendes undskyldende blik. "Jeg skulle have dræbt dem, i så fald." Mumlede han. Hvis han havde gjort det, ville de ikke være efter hende længere. Han fik igen det vrede glimt i øjnene. "Jeg vil beskytte dig, så godt jeg kan." Sagde han. Han så på hende, og det vrede glimt blev erstattet med en kærlig glød. "Hm.. Forhåbentlig jagter de dig ikke igen. Hvis de gør, vil du så fortælle mig det, så jeg kan give dem en lærestreg?" Han smilede kækt.
Han trykkede kort sine læber mod hendes, da hun lænede sig tættere ind til ham. "Hvordan har hun det så?" Spurgte han. En blid latter forlod hans læber, da hun nævnte at han havde lagt sit liv i en sindssyg mands hænder, der havde lavet om på hans gener. "Han var faktisk lidt sindssyg... eller, han var meget livlig, på en sær måde." Han trak på den ene skulder. "Men, jeg har ikke lavet noget specielt. Jeg er snart færdig med at være lærling for Jayden, så jeg er ved at lede efter et godt våben, som kan være min le. Arno har ført mig igennem et ritual, så jeg kunne blive en rigtig summoner... Men, ellers har jeg ikke lavet noget særligt." Han smilede skævt. "Har du snakket med Phoenix fornylig?" Han ville hellere snakke om hende, end sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   27/12/2013, 16:57

Ellie træk på skuldrende imens hun så dybt ind i hans øjne med et forelsket blik. hun var virkelig forelsket i denne mand, han var så fantastisk og han gjorde hende så inderligt glad "mmh.. jeg ved det ikke.. jeg kan bare besøge hende når jeg vil" sagde hun med et stort lykkeligt smil og gav ham et kæmpe kys på panden. hun var s glad for ham og helt fortryllet af hans udseende og personlighed. dog forsvandt alt lys og lykke fra hendes ansigt da han sagde han skulle havde dræbt dem og hun rystede hurtigt på hovedet "nej.. det fortjener de ikke.. hvis de nu også har familie og mager der elsker dem" sagde hun stille og så uskylidgt på ham. han måtte ikke dræbe nogen for hendes sikkerhed. det kunne hun bare ikke lide. det var en ting hanikke vidste om hende og hun vidste stadig ikke om det var noget hun skulle fortælle ham. da det vrede glimt kom tilbage i hans øjne tog hun fat i hans kinder og træk hans ansigt helt tæt til sit så deres næser var trykket mod hianden og han ikke kunne undgå hendes blik "Patch.. jeg er glad for du vil beskytte mig det er jeg virkelig.. men jeg bryder mig ikke om døden.. jeg ved det er nødvendigt, men jeg vil helst ikke have nogen dræber for min skyld" sagdehun bedende og så trist ind i hans øjne. hun måtte nok nødt til at fortælle ham hvordan hun havde det med den slags ting. dog kom der et smil tilbage på hendes læber og det varme gule øjne lyste af glæde igen "jeg skal nok fortælle dig hvis jeg kommer i problemer min elsked" sagde hun mildt og kyssede ham så på næsen.
hun tænkte lidt over spørgsmål "hmm.. jeg tror hun har det godt.. hun savner min far tror jeg.. hun virkede meget fraværende, men jeg ved ikke hvad der forgår i hendes hoved" forklarede hun med et lille skulder træk. Ellie vidste der var ting hendes mor holde hemmeligt for hende og der var en del af hendes liv Ellie ikke vidste noget om, måske var det det hendes mor var så langt væk i? hun anede det faktisk ikke. hun lyttede smilene til det han sagde. hun elskede at høre hans stemme og når han snakkede. hun kunne bruge en hel dag på bare at lytte til hans stemme og høre om ham, men som sidste gang skiftede han emnet over på hende, så hun rystede hurtigt på hovedet "nej.. det har jeg ikke, men fortæl mig om det der summoner! jeg vil høre om dig, hvad du er igang med at lære fra ham Jayden og ja jeg vl vide alt om dig" sagde hun glde og smilte kærligt til ham med et sødt og uskyldigt blik. hun havde bevæget sine hænder ned omkring hans nakke igen trykkede sig tæt ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   28/12/2013, 16:18

Patch smilede blidt, da hun kyssede hans pande. Han lukkede øjnene. "Okay. Jeg kan tage med, så jeg kan møde hende?" Foreslog han. Han åbnede øjnene og smilede drillende til hende. Han så undrende på hende, da alt glæden forsvandt fra hendes ansigt. Han fik en bekymrende glød i øjnene. Hvad havde han gjort forkert? Han rynkede på panden. "Du har ret." Han smilede svagt. Han kyssede hendes kind blidt. Han ville ikke dræbe dem, hvis hun ikke ville have det. Han havde heller aldrig dræbt en person i sit liv, så han tvivlede også på at han kunne gøre det. Han vidste jo, hvordan de ville have det, efter de var blevet dræbt.
Da hun trak sit ansigt hen til hendes eget, smilede han blidt. Han elskede hende virkelig. Hans smil forsvandt, da hun sagde at hun ikke brød sig om døden. "Du skal huske at jeg er delvis dødsengel, Ellie." Sagde han. Han var en del af døden, på en måde. Han hjalp de døde videre. Han kunne se døde ånder, så de var en del af ham, kunne man sige. "Jeg dræber dem ikke, hvis du ikke vil have det." Sagde han blidt. Han smilede kærligt, da hun kyssede ham på næsen. "Jeg elsker dig." Han trykkede hende blidt ind til sig. Han lyttede roligt til det hun sagde. "Har din mor nogle veninder, som hun snakker med?" Det var en god ide at have venner, som man kunne snakke med, så man ikke rendte rundt med sine problemer alene. Han rynkede på panden, da hun sagde at hun gerne ville vide mere om ham. "Summoners kan summone ånder. Jeg er Jaydens lærling, når han mener jeg er færdig, hvilket jeg snart er. Han lærer mig om dødsenglene." Han smilede svagt. "Er der andet, du vil vide?" Han så spørgende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   1/1/2014, 21:50

Ellie nikkede glad "ja.. du vil elske min mor hun er så sød.. en smule fraværende fortiden, men hun er sød og klog" sagde hun glad og var virkelig glad for at Patch forslog det.
hun var gla dfor at forstod hende og derfor ikke ville dræbe fo rhendes skyld. men der var ting hun skulle sige til ham, ting han skulle vide og forstå om hende. hun nikkede stille og kyssede ham blidt på næsen "jeg ved det.. men der er noget andet. du hjælper de døde.. døden og at hjælpe de døde er to forskellige ting.. inge fortjener at dø.. de har jo også familie og venner der holder af dem, lige meget hvor onde de er.." hun stoppede sig slev og sukkede stille "du hjælpe de døde, det er en god ting.. ddøden er en forfærdelig ting fordi nogle eller noget af stj¨let livet fra dem" forklarede hun men fik at lilel smil på læben "tak Patch.. jeg er glad for du forstår mig" sagde hun med en smil og kyssede ham igen på næsen. et lykkeligt smil tegnede sig igen på hendes læber da han sagde han elskede hende. de tre ord fra ham gjorde hende så lykkelig og hun følte sig så utrolig heldig "jeg elsker virkelig også dig PAtch.. af hele mit hjerte" sagde hun glad og trykkede sig ind til ham på samme td med han trykkede hende ind mo dham. han varme var så rar og betryggende. hun så forstigtigt op på ham "mmh hun har venner.. men jeg tror ikke det er noget hun vil snakke med andre om.. jeg ved det faktisk ikke.. hun virker ensom uden far" sagde hun med et skulder træk. hun ville ønske hendes mor havde flere at snakke med.
hun lyttede til det han sagde og nikkede med det samme "jeg vil høre mere.. må jeg høre om din familie, dine venner, om dit live før du mødte mig?" hun så spændt ind i hans øjne med et lysende smil og lykkeligt smil. hun ville så gerne kende ham til fulde. kende hans tanker, han fortid, hans ønsker, ja alt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   2/1/2014, 16:17

Patch smilede svagt. Mon hendes mor også ville kunne lide ham? Han var ikke i tvivl om at han ville kunne lide hendes mor, efter hvad Ellie havde fortalt ham. "Jeg glæder mig." Hans svage smil blev erstattet af et blidt smil.
Han fik et kærligt glimt i øjnene, da hun kyssede ham på næsen. Det gjorde hun ret tit, syntes han. Han havde dog ikke noget imod det. "Døden er desværre bare en del af livet." Sagde han. Han havde accepteret at døden var en del af livet, og derfor havde han intet imod den. Han havde haft let ved at acceptere døden, da han jo var en dødsengel. Han smilede kærligt til hende og fik et kækt glimt i øjnene. "Jeg har heller ikke dræbt en person før, så jeg tvivler på at jeg er i stand til det." Sagde han. Han kyssede hendes kæbe kort, da hun trykkede sig ind til ham. Han så på hende. "Hm.. Jeg har desværre ikke en ide, til hvad der måske kunne hjælpe." Sagde han og så undskyldende på hende. Han ville jo gerne hjælpe.
Han så væk fra hende, da hun sagde at hun gerne ville vide mere. Han kunne ikke lide at snakke om sit liv, men han var vel nød til det. Han så på hende igen, efter lidt tøven. "Jeg har ikke en familie. Min mor døde, mens hun var gravid med mig, men jeg blev genfødt, fordi hun takkede ja, til Jaydens foreslag om at gøre mig til dødsengel, så jeg kunne leve videre. Jayden vil ikke fortælle mig, hvad hendes dødsårsag, men jeg er helt sikker på at hun blev myrdet. Han vil hellere ikke fortælle mig hvem hun er, eller hvem min far, så ham kender jeg heller ikke. Jeg har ingen ide om hvem han er, eller hvor han er. Jeg håber dog på at finde ham, jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte med at lede." Han trak på den ene skulder. "Jeg blev fundet af et par, efter jeg var blevet genfødt. Jeg havde det godt hos dem, men deres hjem blev aldrig mit hjem. Jeg har kunnet se de døde siden jeg blev født, og hver gang jeg fortalte det til mine plejeforældre, blev jeg taget til en læge, som bare sagde at jeg var lidt syg. Jeg begyndte derefter at forstå, at jeg ikke skulle fortælle andre, at jeg kunne se og snakke med de døde. Jeg så Jayden første gang, da jeg var syv. Han fortalte mig, hvorfor jeg kunne se de døde, så jeg fik af vide, hvad jeg var. Da jeg var 15, viste Arno sig for mig. Få uger efter Arno viste sig, tog jeg hjemmefra. Lige siden da har jeg lært om dødsengle og summonere. Det er tre år siden, jeg har set mine plejeforældre og mine gamle venner." Han så ud i luften, mens han snakkede. "Jeg fortryder nogle gange at jeg tog afsted." Han sukkede svagt, inden han så på hende igen. "Er der mere, du vil vide?" Han så spørgende på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   2/1/2014, 16:48

Ellie smilte glad til ham og nikkede kort "gør jeg også" sagd ehun glad og holde sig godt ind til ham. hun betragtede det svage smil som stille blev til et blidt smil. hun betragtede ham egentlig bare i det hele taget, det blide smil og det kærlige glimt i hans øjne, så dejlig. hun blev revet ud af hendes tanker da han sagde noget. han havde ret. døden var en del af livet og det havde hun intet imod, men døden forusaget af drab eller ulykke kunne hun ikke lide.. hun kunne ikke lide folk skulle dø før tid. dog holde hun sig tavs, hun var bange for Patch måske ikke ville kunne forstå. hun bed sig lidt i læben, men smilte dog stadig lidt "mmh... det er godt du ikke har det.. det er en ubehagelig ting at gøre" sagde hun mildt og så en smul ened. hun skammede sig sådan over at hun havde dræbt før. hun havde det så skidt med det. hun rystede dog hurtigt tankerne væk og så ind i hans øjne "det er iorden.. vi klare den.. jeg finder nok en løsning på problemet, men du må ikek sige det til nogen okay.. altså at jeg bliver jagtet, hverken min mor, min far, Phoenix, min onkel.. ingen.. de vil bare gå amok og forsøge at dræbe dem og det vil jeg ikke have, så hver sød ikke at sige dettil nogen" sagde hun mildt og smilte kærligt til ham. han skulle ikke havde det unskyldende blik i øjnene, der var intet han skulle undskylde for. så hun lagde sin hånd for hans øjne og grinte lidt "drop det blik, du gør mere en rigligt for min min elskede jeg skal nok finde en løsning" sagde hun glad og fjernede sin hånd, hvorefter hun så dybt ind i hans øjne med et lykkeligt blik i øjnene.
dog forsvandt smilet da han så væk. sagde hun noget forkert? hun bed sig let i læben, d ahan så på hende igen. hun sank stille en klump og lyttede til hans fortælling. hun fik helt ond i maven af det han sagde og trykkede ig derfor tættere ind til ham. hanhavde ingen forældre? udover pleje forældrene der doog ikke virkede til egentlig og kende ham, sådan rigtigt. da han blev stilel og spurgte om der var mere hun ville vide, lagd ehun sin hånd på hans kind og så dybt in di hans øjne, da han havde set væk fra hende imens han snakkede "undskyld jeg spurgte Patch" hendes stemme var stille og meget undskyldene "hvis det er vil jeg gerne hjælpe med at lede hvis du vil lede efter ham?.." hun så spørgene ind i hans øjne stadig med hånden på hans kind, som hun let nussede med tommelfingeren "hvis det er kan du jo tage tilbage og besøge dem? jeg kan tage med og støtte dig?" spurgte hun. hun vilel helst havde han var glad og havde det godt, men det virkede som om hans fortid havde været ubehagelig og hun ville gerne hjælpe ham med hvad end hun kunne hjælpe med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   3/1/2014, 17:18

Patch var enig med hende om, at dræbe andre, var en forfærdelig ting. Han kyssede hendes pande blidt, da hun så ned. "Jeg er enig, men nogle gange, er man desværre nødsaget til at dræbe andre, for enten at redde sig selv eller redde andre." Sagde han blidt og trykkede hende kærligt ind til sig. Han smilede blidt til hende, da de fik øjnekontakt. Han var fanget i hendes smukke gyldne øjne. Alt ved hende var simpelthen perfekt. "Jeg siger det ikke til nogen, det lover jeg. Det er vores hemmelighed." Han blinkede drillende til hende. Han grinede blidt, da hun lagde sin hånd over hans øjne. "Men, jeg vil så gerne hjælpe dig." Sagde han, da hun flyttede sin hånd. Han trykkede kort sine læber mod hendes.
Han smilede svagt til hende, da hun sagde undskyld. "Du skal ikke undskylde, søde." Sagde han blidt. Han strøg hende blidt ned af kinden. "Jeg vil gerne have hjælp, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte med at lede efter ham. Jeg har ingen spor. Jayden er den eneste, der kan fortælle mig det." Han fik kort et trist glimt i øjnene. "Og, jeg tvivler på at han vil fortælle mig, hvem mine forældre var." Han lagde sin hånd imod hendes hånd, der var på hans kind. Han lænede sit hoved lidt imod hendes hånd, og lukkede sine øjne. "Vil du tage derhen nu?" Spurgte han undrende. Han var ret ligelad med, hvornår de tog afsted. Han var glad for at hun ville støtte ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   3/1/2014, 21:41

Ellie sanke nlille klump og nikkede stille "ja.. jeg ved det, det gør bare så ondt at tge livet fra en anden" mumlede hunind mode ham. hun havde endnu ikke tilgivet sig selv for da hun havde skudt en af slavehandlerne der var der første gang hun blev fanget. det gjorde ondt at tænke på og det hjemsøgte hende i hendes drømme. hun så dybt i i hans øjne med et mildt smil, efter fuldt af et lille fnis over det han sagd eog det drillende blink "godt" sagde hun muntert oig trykkede sig tæt ind til ham. det var dejligt han ville hjælpe hende, det gjorde hende glad. hun skulle lige til at sige noget da hun mærkede hans læber mod hendes og lod sig derfor falde hen i kysset og nød det til fulde. det var så rart at mærke ham på den måde.
Ellie betragtede han ansigt og smilte mildt da han sagde hun ikke skulle undskylde. hun nød det blide strøg over kinden og fik denne rare fornemmelse i maven "mmh.. måske kunne jeg snakke med ham Jayden.. eller sige noget til ham så han måske ville fortælle dig det?" spurgte hun mildt og uskyldigt. hun kendte ikke denne Jayden rigtig, men det var da hver at forsøge ik? hun kunne ikke lide det triste glimt i hans øjne, det var bedre med det kække eller kærlige glimt, de var så charmerende. det triste var bare så.. ja trist. hun kunne ikke lide når han var trist. hun betragtede ham da han lænede hovedet mod hendes hånd og lukkede øjnene. stille lænede hun sit ansigt frem mod hans og lod deres næser ramme hinanden. let rørte hendes læber hans, bare en smule "vi kan tage afsted når du vil min kære.. " sagde hun mildt og med en kærlighedfuldt stemme, mod hans læber. hunhavde lukket sine øjne og nød egentlig bare hans nærvær.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   4/1/2014, 22:18

Patch nikkede bekræftende. "Det er rigtigt, men som sagt, til tider er det nødvendigt." Sagde han Han smilede blidt til hende, for at muntre hende op. "Men, lad os ikke snakke mere om det." Han kyssede hendes pande blidt. Han havde en fornemmelse af at, hun ikke ville snakke om det. Han fik et kækt glimt i øjnene, da hun fnisede. Hun var så kær. Han holdte hende tæt ind til sig, da hun trykkede sig ind til ham. Han nød at mærke hendes læber mod hans. Det var en ubeskrivelig dejlig følelse han fik, hver gang hendes læber var mod hans. Forsigtigt nappede han hendes underlæbe, for at se om hun kunne lide det.
Han rynkede på panden, over hendes foreslag. Det var en god ide, men hvordan ville hun snakke med en, der var død? Han lagde hovedet lidt på skrå. "Hvordan har du tænkt dig at snakke med ham? Han kan høre og se dig, men du kan jo ikke høre eller se ham." Han så spørgende på hende. Han betragtede hende blidt, mens hun lænede sit ansigt mod hans. Da hendes læber kort rørte hans, trykkede han hende kærligt ind til sig. "Så har vi et problem, for jeg er ligeglad med hvornår, vi tager afsted." Hviskede han, en smule drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   6/1/2014, 14:41

Ellie nikkede stille, hun vidste det var nødvendigt og hun var også ved at lære sig selv at det var nødvendigt, men det var altid en kamp for hende, selvom hendes liv var i fare. hun betragtede hans blide smil og smilte mere og mere.. det hjælp "mmh nej lad os ikke det" sagde hun så og nød kysset mod panden. det var rart han var så blid ved hende og han forstod hvordan hun havde det bedre en så mange andre. hun nød at være tæt på ham og mærke hans læber mod hendes, det var rart og betryggende. han var alt for hende. hun mærkede nappet i læben og fniste lidt, og væltede ham bagover så han lå under hende. hun fik nappet blidt i hans læbe. det var en sjov fornemmelse, men det var rart "har dig" mumlede hun med et fnist og smilte lykkeligt og hendes øjne strålede af glæde.
"mmh.. måske.. måske jeg snakker med ham og det han så siger siger du vil mig?.." sagde hun helt uskyldigt og med ete lidt barnligt sind. idéen var måske ikke så veludtænkt, men det var det eneste hun kunnekomme i tanke om og hvis det nu kunne hjælpe? hun så dybt ind i hans øjne og smilte lysende. hun lod sin næse glide lidt rundt mod hans, så deres næse blev nusset mod hinanden og fniste lidt af hans drillen "altså.. jamen så kan vi jo bare tage afsted nu" sagde hun med et lille grin og trykkede sig tæt mod ham. varmen fra ham var så beroligene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   6/1/2014, 18:05

Patch smilede kækt, da hun fniste. Han blev dog noget overrasket, da hun væltede ham bagover. Det havde han ikke regnet med at hun ville gøre. Han havde et overrasket glimt i øjnene, men et kærligt smil om læberne. Han brummede nydende, da hun blidt nappede ham i læben. Han lagde armene om hende og trykkede hende ned til sig. "Suk. Jeg er fanget. Hvad skal jeg dog gøre?" Sagde han dramatisk, og sukkede dybt. Han havde dog et kækt glimt i øjnene. "Slipper den smukke pige mig mon fri, hvis jeg kysser hende?" Han så spørgende på hende og smilede drillende.
Han kyssede hendes kind kort. "Det er en fin ide. Desværre, er han her ikke nu, og jeg er usikker på hvornår han kommer tilbage." Han så rundt i det lille rum. Arno var også væk. "Arno er også smuttet." Han smilede svagt. Han så på hende igen. Han grinede blidt, da hun nussede sin næse mod hans. "Fin ide." Han trykkede kort sine læber mod hendes, inden han rejste sig halvt op, for ikke at hamre hovedet op i loftet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   9/1/2014, 23:32

Ellie smilte glad af hans nydende brummen. hun betragtede ham med lykkelige øjne og nappede ham i næse tipen "ja hvad skal du mon gøre" grinte hun glad og nød at ligge på ham. det kække glimt i hans øjne fik hende til at falde lidt i stave, men hans underlige kommentar vækkede hende lidt igen "mmh ja uha et kys det viil jeg aldrig overleve" grinte hun muntert og gav ham et inderligt kys. dog rykkede hun sig ikke fra ham, for et kys ville selvfølgelig ikke for hende væk.
hun så en smule rundt og trak let på skuldrende "så må det blive når han en gang forstyrre igen" sagde hun med et lykkeligt smil, som hun sendte til ham. hun elskede ham virkeligt, det var ikke til at fatte. han gjorde hende så utrolig glad. igen så hun rundt og nikkede stille "okay.. godt" hun nød det korte kys og flyttede sig forsigtigt fra ham, hvorefter hun pustede stearinlyset ud. hun så lidt op på ham, hvorefter hun tog sin taske med sniperen i på ryggen og kravlede ud samme sted de var kommet ind fra. hun så lidt bagud for at sikre sig Patch var med og åbnede så lugen i taget, hvorefter hun kravlede op. frisk luft. hun snurrede let rundt om sig selv da hun var kommet op og stå og strakte sine arme "mmh vind" mumlede hun stille imens en svag vind legede rundt med hendes hår. hun rettede de varme gule øjne på PAtch og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   10/1/2014, 14:55

Patch kunne slet ikke beskrive, hvor glad han blev, når han var sammen med hende. Han brummede nydende igen, da hun nappede ham i næsetippen. Han kærtegnede hendes ryg blidt, mens hun snakkede. Han grinede blidt. Han gengældte det inderlige kys. Han trykkede hende ned til sig og nappede hendes underlæbe blidt, men han stoppede dog ikke kysset. Han kørte sine læber ned til hendes kind. "Jeg elsker dig, højere end noget andet." Hviskede han blidt. Han nappede hendes hals kærligt.
Patch nikkede blidt og kyssede hendes kind. "Jep." Sagde han kærligt. "Der går nok ikke særlig lang tid, før han udspionere os igen." Han smilede drillende til hende. Han betragtede hende blidt, mens hun pustede stearinlyset ud. Han tog hendes hat, som hun før havde taget af, og gav hende den på, inden hun kravlede ud af rummet. Han kravlede ud af rummet efter hende. Han lukkede lugen, da han var nået udenfor. Han gik hen til hende og kyssede hendes kind blidt. Han tog hendes hånd og begyndte at gå. "Denne vej." Sagde han kærligt og betragtede hende med et lykkeligt glimt i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   11/1/2014, 15:37

Ellie nød hvert et sekund med Patch, han gjorde hende så inderligt lykkelig. hun nød han kærtegnede hendes ryg og nappet i underlæben. det var ikke til at beskrive hvad han gjorde ved hende, men hun kunne lide det. hans blide måde at være på. hun knurrede kærligt da hun mærkede hans læber på sin kind og lyttede til hans blide hvisken "mmh jeg elsker virkelig også dig.. højere en noget andet." hviskede hun mildt imens han nappede hendes hals. hun føltes sig som den mest heldige person i verden sammen med Patch. som om han gjorde hende fuldendt.
Ellie nikkede kort "okay.. sig til når han er her igen.. det er sikkert på et rigtig akavet tidspunkt igen" sagde hun med et lille fnis og kyssede ham hurtigt på munden. et lille fnis forlod hende da han gav hende hendes hat på "den havde jeg næsten glemt" sagde hun mildt. da Patch kom udenfor og gik hen til hende så hun på ham med et forelsket blik og smilte lykkeligt da han kyssede hendes kind. hun lod sine fingre flette sig med hans og fulgte med ham, imens hun betragtede det lykkelige glimt i hans øjne. han elskede hende virkleig lige så meget som hun elskede ham. hun lænede blidt sit hoved mod hans skulder imens de gik og en glade nynnen lød fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   11/1/2014, 17:56

Patch smilede kærligt, da hun knurrede kærligt. Han kunne ikke beskrive den glæde, han altid fik når han hørte hendes stemme. Han kyssede hendes hals blidt. "Du er det bedste, der er sket for mig." Det var rigtigt. Hele hans liv havde han ikke stolt hundrede procent på nogen, før nu. Han stolede på Ellie, han elskede hende. Han ville være hos hende forevigt. Han nappede igen hendes hals, og kørte derefter sine læber ned til hendes skulder. Han kyssede blidt hendes skulder, inden han trykkede sine læber mod hendes.
Patch grinede blidt. "Det er det sikkert." Han gengældte det korte kys. Han smilede blidt, efter at have givet hende hatten på. Han gav hendes hånd et kærligt klem, da hun flettede sine fingre ind hans. Han lyttede til hendes nynnen med et kærligt smil om læberne. Efter at de havde gået lidt, krympede han sig sammen og knurrede af smerte. Han havde givet slip på hendes hånd og faldt på knæ. En stor smerte bredte sig i hans krop. Han rystede i kroppen, grundet smerten. Den var værre, end dengang han havde ladet en videnskabsmand lave om på hans gener, eller hvad videnskabsmanden nu end havde gjort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   14/1/2014, 18:28

Ellie fniste lidt da han kyssede hendes hals og nød virkelig når han kyssede hende. han gjorde hende så tryg og hun følte sig så værdiigfuld sammen med ham. hans ord fik hele hendes krop til at snurre "du er det bedste, der er sket for mig kære.. du er mit liv i mørket" sagde hun mildt imens hun nød han kyssede hendes skulder blidt. hun havde så tit fået afvide hun var lyset i mørket og altid været så glad for det, men nu havde hun endelig fundet sit lys i mørket. for han var virkelig lyset i hendes mørke.
hun rettede let på hatten og fniste lidt af ren lykke. det lille klem han gav hendes hånd, fik hende til at se på ham med et lykkeligt smil imens hun nynnede. det var tydeligt hun var glad og havde det god med ham. derfor gav det hende et chok det han pludselig krympede sig sammen og slap hendes hånd. den smertefulde knurren han gav var hun ikke i tvivl om hvad der skete. hun satte sig med det samme på knæ da han faldt på knæ og lagde armene om ham "Patch?" hendes stemme var fyldt med bekymring. hun kunne mærke han rystede i kroppen. hvad skete der? hun satte sig ned på måsen og trykkede ham ind til sig "Patch?? hvad sker der?" hendes stemme rystede en smule, men hun gjorde alt for at holde tårene tilbage og bevare roen. de folk der gik forbi dem kiggede underligt på dem, men lagde ikke mere i det en det. det passed Ellie fint, hun ville bare havde Patch havde det godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   15/1/2014, 16:29

Patch smilede kærligt, over det hun sagde. Han var så glad for at han havde mødt hende. Han trykkede hende blidt ind til sig. Han kyssede hendes kæbe blidt. "Ellie, tror du det her er hvad, de kalder for ægte kærlighed?" Spurgte han blidt og så på hende. Han havde et kærligt smil om læberne.
Patch elskede at se hende være glad. Hendes glade humør smittede af på ham. Han tog sig til hovedet, da hans hoved gjorde forfærdeligt ondt. Hele hans krop brændte, det var ubehageligt. Han lukkede øjnene. Han knurrede stadig af smerte. Det gjorde så ondt. Han vidste ikke hvad der skete med ham. Hvor kom al den smerte fra? Var det fra de indsprøjtninger, som videnskabsmanden havde givet ham? Han vidste ikke, hvad det ellers kunne være. Han kunne høre Ellies bekymrende stemme, der spurgte om hvad der skete. Han trykkede sig ind til hende, og klynkede svagt. Han kunne ikke svare på hendes spørgsmål, da det gjorde alt for ondt, til at han kunne snakke. Dog, gik der ikke lang tid, før al smerten forsvandt og han slappede af. Han tog en dyb indånding. "Undskyld.. Fordi jeg forskrækkede dig..." Mumlede han. Han trykkede sig stadig ind til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/1/2014, 18:14

Ellie Betragtede Patch med et forelsket blik og nød det blide kys på kæben. hun nikkede stille "mmh.. jeg ved ikke hvad det ellers skulle være.. det bliver ikke mere ægte tror jeg" sagde hun mildt og kyssede ham nlidt på læberne, som hun let nappede i med et sødt smil "det kan ikke være andet en ægte kærlighed" hviskede hun mest til sig selv. hvad skulle det elelrs være? hun havde aldrig følt det hun følte nu før og hun ville bare bruge hvor et sekund sammen med ham.
Ellie var nervøs for hvad der skete med Patch og holdte ham bare så tæt ind til sig som muligt. hun kunne mærke tårende trykke på og hendes krop rystede af frygten for hvad der skete. hun mærkede han trykkede sig ind til hende og hørte det svage klynk. hun lukkede sine øjne og prøvede at trække vejret dyb og bare tage det med ro. hun mærkede han bekyndte at flade til ro og blev først nervøs for om hvad grunden var. hun sukkede lettet da hun hørte hans stemme "Patch" hviskede hun stille og trykkede ham tæt ind til sig og kyssede ham på håret og panden, hvor hun nu kunne komme til "du skal ikke undskylde.. bare du er okay" hendes stemme rystede og det var tydeligt hun prøvede at holde en grøden stemme tilbage. hun rystede stadig lidt i kroppen og tårene sad i hendes øjenkroge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   20/1/2014, 20:00

Patch var slet ikke i tvivl om at det var ægte kærlighed lige nu. Han gengældte kærligt, det blide kys, og brummede nydende, da hun nappede hans læber. Han kærtegnede hendes ryg blidt.
Han havde dårlig samvittighed, over at han havde skræmt hende sådan. Han nød hendes kys mod hans hår og pande, men han var stadig lidt i chok efter al den smerte. Han havde aldrig prøvet at føle så stærk en smerte før. Det havde forfærdeligt. Mon det ville ske igen? Han håbede det ikke gjorde. Han så ind i hendes øjne, og fik endnu dårligere samvittighed, da han så tårerne i hendes øjne. Han ville ikke have at hun græd på grund af ham. Han strøg hende ned af kinden. "Jeg er okay." Hviskede han opmuntrende. Han trak sig forsigtigt væk fra hende, og rejste sig vaklende op. "Skal vi gå videre?" Han så spørgende på hende, og rakte en hånd ned til hende. Han smilede svagt. Han ville helst ikke virke svag overfor hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   

jeg har sådan savnet dig(Patch)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch