IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

jeg har sådan savnet dig(Patch)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   21/1/2014, 11:03

Ellie hav det det virkelig skidt i kroppen, hvorfor var det sket? hvad havde gjort han fik den smerte? hun kunne ikke forstå det og selvom Patch sagde han var okay, virkede det ikke som om hun troede på det. hun var bange for han ikke var okay og at det ville ske igen. dog nød hun det lille strøg ned af kinden og smilte svagt, dog stadig med et strejf af bekymring. hun slap ham modvilligt da han træk sig væk. hun tørrede hurtigt sine øjne, da hun ikke ville gå og græde, men hun havde det virkelig skidt over det dr var sket. hun nikkede så stille og tog hans hånd og kom op og stå. hun lod sig så putte helt ind mod ham og trykkede sig så tæt in dtil ham som muligt "hvad skete der?...Patch er du virkelig sikker på du er okay og klar til at gå videre??" hendes stemme rystede stadig og var fyldt med bekymring. tanken om det kunne ske igan skræmte hende meget og gjorde hende nervøs for om det nu var en god idé de bare gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   21/1/2014, 18:54

Patch lagde blidt armene om hende, da hun stod op og puttede sig ind til ham. Han kyssede hendes pande blidt. Han havde det fint nu, han var stadig en lille smule i chok, men han klarede sig. Han kærtegnede hendes ryg blidt, for at berolige hende. "Jeg er helt sikker." Sagde han kærligt. Han smilede opmuntrende til hende. "Jeg ved ikke hvorfor det skete, men jeg fik lige pludselig så forfærdeligt ondt i hele min krop. Det var meget værre, end dengang, hvor jeg fik de der indsprøjtninger." Han lukkede øjnene, og tog en dyb indånding, inden han åbnede sine øjne igen.
"Jeg må hellere advare dig om mine plejeforældre. De kan godt være ret.. pinlige." Han sukkede svagt. "Jeg er lidt usikker om, hvordan de vil reagere på dig. De vil uden tvivl stille dig en masse spørgsmål, tror jeg." Han grinede svagt, men rystede så på hovedet. "De vil ikke kunne genkende mig. De ved ikke at jeg er blanding, så de har ikke set mig med den her skikkelse før. Jeg skal først overbevise dem, medmindre de bare er sikker på at det er mig, når de hører min stemme." Han smilede svagt. Hun havde jo genkendt ham vildt hurtigt, på grund af hans stemme, så hvorfor skulle hans plejeforældre ikke også genkende ham via hans stemme?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   28/1/2014, 14:12

Ellie have ikke lyst til at slippe sin elskede, så hun holdte sig bare tæt ind til ham. hun lyttede til hans stemme og nikkede en smule. godt han var okay nu. men hun var stadig urolig for hvis det skete igen. hun så forsigtigt op på ham med det varme og bekymrede gule øjne "jeg håber ikke det sker igen.. måske er det bbivirkninger af det han gjorde ved dig??" hendes setmme var stadig bekymret, dog var hun mere rolig nu når han snakkede og holdte om hende. hun smilte mildt til ham imens hun holdte om ham og nød han kærtegnede hendes ryg. det beroligede hende mere og mere. hun så lidt undrende på ham og fniste en smule "det er okay.. og de spørger bare så meget de vil" sagde hun glad og glædede sig mere og mere til at skulle møde hans plejeforældre.
hun tænkte lidt over det han sagde og kyssede ham blidt på læberne, hvorefter hun sagde "de skal nok genkende dig.. din stemme er ikke til at tage fejl af og din personlighed har jo ikke ændret sig, så de skal nok genkende sig" sagde hun opmuntrende og strykkede sig tæt ind til ham, hvorefter hun forsigitgt slap ham og tog hans hånd, hvor hun flettede fingrende nd i hans "hvis du føler dig okay, så kan vi gå videre" sagde hun mldt og betragtede ham med et kærlighedfyldt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   28/1/2014, 14:59

Patch smilede kærligt til hende, da hun så op på ham med sine varme og bekymrende gule øjne. Han kyssede hendes pande blidt. "Måske. Forhåbentlig sker det ikke igen." Sagde han. Han blev endnu mere glad da hun fniste. For ham betød det blot at hun var kommet sig lidt over bekymringen. At hun var så bekymret betød meget for ham, fordi det viste at hun holdt meget af ham, men han ville ikke have at hun græd af bekymring for ham. Han ville ikke være årsagen til at hun græd, som sagt. "Og, det gør de sikkert." Sagde han med en drillende tone i sin stemme. Han måtte indrømme at han var en smule nervøs for at skulle møde sine plejeforældre igen, men han glædede sig også.
Han nød det blide kys, og gengældte det kærligt. "Jeg håber du har ret." Sagde han blidt. Han gav hendes hånd et kærligt klem, da hun flettede deres fingre. "Jeg er okay." Sagde han og smilede skævt. Han begyndte at gå, og var sikker på at hun fulgte med.
Da de nåede derhen, stoppede han op og betragtede det lille hus. Udover det lille hus, var der et skur og en mellemstor mark. Der var lys inde i huset. Huset så en anelse slidt ud, og der var få vinduer. Patch tog en dyb indånding, inden han gav slip på Ellies hånd, og gik hen til husets hoveddør. Han bankede forsigtigt på. En mand, der lignede en der var omkring 70'erne, åbnede døren og så undrende på Patch. Patch åbnede munden, men kunne først ikke få sig selv til at sige noget. "Ja?" Manden rynkede svagt på panden. "H-hej! Mit navn er Patch, og.." Mere nåede Patch ikke at sige, før en kvindelig stemme sagde noget. "James, hvem er det?" En kvinde på omkring 60'erne, stod få sekunder bag James. "Patch.." Sagde James med en forbløffet tone i sin stemme og stirrede på Patch.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: jeg har sådan savnet dig(Patch)   

jeg har sådan savnet dig(Patch)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch