IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)

Go down 
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   25/12/2013, 15:57

Ballade i Megatron City!

Rygterne om at junglen har været usikker for The Amigos har været mange og lederen Mortimer Angus har længe nægtet, men efter nogle heftige angreb med bomber og korte ildkampe midt i Megatron City tæt på the Amigos anlæg har afsløret at krigen virkelig er brudt ud. Der mældes omkring 40 soldater døde og 110 såret. vi har fået denne udtalelse for lederen af The Amigos Mortimer Angus.

"I dag er en trist dag, vores dejlige by har været offer for frygtelig angreb rattet mod jeres beskytter. Samtidig fører norden et moderne korstog mod os, vi har længe prøvet og forhandle med lederen for nordens førende by Vladimir Von Calvarinos. Men hans blodtørst er utømmelig og han drak en af vores soldaters barns blod under en forhandling og da vi forslog en fredelig løsning skød han vores forhandler selv personligt. Vi har nu erklæret krig mod norden og Vladimir Von Calvarinos personligt, og vi stopper ikke før han indrømmer at de monstre fra norden angreb uden grund!"

Alles øjne var rettet mod Mortimer Angus mens han roligt gik ned til forsamlingen af journalister, hvor en af dem spurgte, mens kameraerne roller.
"Hvem står bag disse angreb og de mange såret, hvis de vil udtale dem om det"

Et trist udtryk bredte sig over Mortimers ansigt i det hans øjne faldt på jurnalisten.
"En fjende vi troede var slået. En flok banditter som påstår de er frihedskæmper, folk der slagter vores soldater og kæmper for et sygt diktatur ligne forhold. Jeg har sendt bund til deres tals kvinde Maria, men har ikke fået svar fra den flok udskud!"

Skærmende skiftede over til et billede af en pink håret kvinde sidende ved et bord, hvis man kendte hende så var det tydeligt at det var Maria.
"Kære Megatron city, vi har i dag indledt en del angreb i byen rattet mod the Amigos. Vores mål har på ingen måde været civile og vores egne kilder fortæller mig at kun soldater har lidt tab, jeg beklager meget for de pårørende til disse mennesker. Men The Amigos lyver for jer, de manipulerer jer. Krigen mellem norden og syden er en krig mellem to diktatur forme, som jeg personligt ikke bryder mig om og personligt holder jeg med de civile i byen. Vi vil forsøge at give nødhjælp til jer når krigen rammer, for det vil den. Norden vinder frem i territorium, mens the Amigos bliver slået tilbage. Vi angriber også the Amigos de har voldtaget plyndret og dræbt uskyldige kvinder og børn, og jeg vil hævne hvert barn"

Maria rejste sig i hendes flotte uniform og stod op mens hun kiggede på kammeraet, som fulgte hver en bevægelse hun fortog.
"The Amigos angreb først norden og de kæmper tilbage, lad jer ikke føre i blinde af jeres leders propaganda. Han er imod os og norden. Vi er dem som har retten på vores side, vi skød først da vi så vores venner og nærmeste falde for jeres lederes våben. derfor kommer jeg med denne melding til Vladimir Von Calvarinos. Jeg vil have et personligt møde med dig og muligheden for en alliance, baseret på nogle basale krav som vi stiller. I for brug for vores kendskab til junglen og The Amigos, derfor vil jeg give dig, Vladimir Von Calvarinos, muligheden for møde mig personligt og forhandle om en alliance. Nogle af kravende vil du måske ikke indfinde dig med, men lad os bekrige denne fjende sammen!"

hun greb et glas vin og rattet det mod Kameraet.
"Skål der ude. Vi vil mødes, om det er i slagmarken eller over en middag, det vælger i. Men i ved vi drømmer om frihed, håb og en bedre fremtid. Hvor vi bruger vores resurser bedrer og fordeler dem mere rimeligt, så dem der villige til det vil få en kæmpe back up. I skal vide at vi er stærkt bevæbnet, vi har 1800 soldater og våben nok, samt fly og kører tøjer der kan gøre stor skade. Så tænk jer om før i æklere krig mod os!"