Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Saw lignende emne(bloodknight)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime21/1/2013, 23:33

bloodknight sad langt fra alle ander fordi han hade gemt nogen ting for alle han kende og kunne hurtigt mærke og dufte dust var i skoven og bloodknight slukke hurtigt den lille flammekugle han sad med i hånden alt imens han skifte til mellem statie og der efter til varulve statie og fandt hurtigt dust og med et skifte bloodknight hurtigt form og lage dust ned fordi han ikke kunne kende kam og igenemen et lille sår dust hade fået fik bloodknight hurtigt sat dust på plads ved med et enkelt tag og have sat en ring af blod rundt om halsen på dust som stramte til når dust prøve og bevæge sig

bloodknight kigge på dust og sage "nå det er dig jeg kunne sku ikke kende dig din skørre satan hvordan gik din sidstee fælde så??"

bloodknight rejste sig og tog fat i dust som så meget underlig ud i hovedet efter han lige hade set en side af bloodknight han aldrig hade set ham i bloodknight grine af dustes ansigtes udtryk og sage imens"har du set et eller ande du ikke hade regnet med??" bloodknight gik stille hen til et træ og stilte sig op af det og tog en smøg og grine af dust alt imens dust ikke rigtig lage mærke til det tænde bloodknight hans smøg med fingeren og kigge på dust og sage "hvad bringer dig dog her ud i skoven dust??"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 04:59

//Dude en lille reminder som åhoenix kan du ikke tænde ild så det kommer direkte ud af kroppen men gennem pyro teknologi medmindre selvfølgelig du brugte et brandbart materiale på fingrene det er en af tingene en phoenix kan antænde med deres fart mener jeg ^^

Dust havde forholdt sig rolig da Bloodknight greb fat i ham og trak ham ned han havde som sådan ikke fortrukket en eneste minde da Bloddknight holdt ham nede og tog blot en smøg i munden mens han rejste sig og tændte den roligt "Hvis jeg gad havde jeg skåret dig ud som en pizza men nu hvor du ikke kan have nemt ved at genkende mig tænkte jeg nok at jeg måtte lade det ligge og lade dig opdage hvem jeg er!" sagde han roligt og så Bloodknight i øjnene. Der kunne ikke være nogen tvivl Dust var blevet unaturligt ældre og havde i den grad ændret en del af sig selv psykisk!

Han tog et hvæs af sin smøg og pustede røgen ud og samtidig med at røgen forlod hans mund kom der en underlig lyd fra hans sværd der sad på ryggen af ham, Dust drejede hovedet om mod det for at henvende sig direkte til sværdet "Rolig nu Samehada ham der skal ikke spises!" sagde han roligt og vendte sin opmærksomhed mod Bloodknight igen med et følelses forladt "Jeg ser at du er begyndt at træne phoenix evnen!" sagde han så "En praktisk evne til voldeligt brug hvis du har brug for en at træne med kender jeg en fyr ved navn Haku som har trænet i det siden han var lille!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 13:09

okay dude

bloodknight tørte sin finger af og kigge på dust "jeg jo ikke vand til der kommer nogen her ude i skoven mere der meget stille her ude efter der ikke er beboligt i byen eller om egnen af den så der er jo mega stille og ja så er man lidt mere parnoid og mere voldlig derfor dust men godt og se dig igen og har nogen der bliver rigtig glad for og se dig"

bloodknight kigge på dust med et blik som han vist efter det han hade sagt betød følg med og gik tilbag til flokke alt imens han sporte duste " hvad er det der for en underligt svær du har på rykken??"

Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 13:33

Dust gik roligt med ham mens han tog et hvæs af sin smøg og pustede røgen ud. Samehada lavede igen nogle underlige lyde mens de gik men Dust klappede det blot på bladet hvilket normalt ville have stukket ham hvis ikke det var for det tykke hvide gazebinds lignende stof der dækkede det! Han tænkte lidt over hvem det var der egentlig kunne blive glad for at se ham der var sjældent nogen der rent faktisk var det for nærmest alle Dust mødte var som regel ofre mål eller nogen der havde en mission til ham!

"Dette sværd hedder Samehada jeg overtog ham for et godt stykke tid siden og han har været min følgesvend lige siden!" sagde han roligt og så på Bloodknight "Han er ikke lige just et sværd man vil krydse klinger med især når ejeren er vant til at håndtere ham!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 19:51

bloodknight gik stille og lave nogen små klik lyde som flokken kunne høre og med et blev dust overfalde og slikke i hele ansigt af hele flokken som kunne kende ham
bloodknight kigge på dust og grine "ufatteligt du ikke kan huske dem men nu ved du hvem jeg mente"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 21:30

Dust smilede roligt og lod dem mens han nussede nogen af dem bag ørerne og da han fik mulighed for det kom han på benene igen "Det kan være det kun er 2 dage siden for dig men for mig er det 2 dage og 300 år siden!" sagde han roligt mens han stilte sværdende fra sig ved at sætte skarpretteren i jorden og læne Samehada op af det før han satte sig ned og nussede nogen af ulvene der var stadigt hoppede rundt om ham!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime22/1/2013, 22:15

bloodknight kigge på dust "ja de er 2 dage siden men som du sage det er langtid siden"

bloodknight gik hen og fandt nået som han hade fået fra et menneske han hade slagte og gik hen og gav dust det og sage "her det her billede tilhøre vist dig dust har haft gemt det til jeg så dig igen"

billede er et af dust og hans mor og far
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime23/1/2013, 07:28

Dust tog det roligt til sig og virkede noget øm omkring det "Tak!" sagde han roligt og satte det på plads i den halskæde det hørte til! Han havde tabt det da han blev bortført ind i fortiden da han havde kigget på det i det øjeblik han var blevet bortført og derved tabt det "Jeg har savnet det i årevis det er det eneste eksistensielle bevis på mine forældres eksistens udover mig selv!" han lukkede halskæden og gemte det under sin trøje igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime23/1/2013, 19:51

bloodknight kigge på dust og smilte og sage "tænkte jeg godt det var derfpr jeg tog det med og gemte det til dig ven"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime24/1/2013, 07:34

Dust skulle lige til at sige noget da hans sværd lavede nogle underlige lyde som fik ham til at rejse sig op og knejse nakke "Tak jeg skylder dig en tjeneste!" sagde han roligt og vendte sig om for at gå "Nu må jeg videre Samehada er begyndt at beklage sig over ikke at have spist energi i noget tid så jeg må hellere komme ud i en kamp!" Dust så roligt om på Bloodknight og nikkede roligt "Vi ses når det sker!" sagde han før han hoppede op på en gren og begyndte at hoppe mellem træernes grene for at finde sig et interessant offer som han kunne bruge Samehada på.

Nogle dage efter sad Dust roligt i hans lille gemmested og arbejdede på et nyt offer han havde fået fingrene i via et overraskelses angreb og noget stærkt sovemiddel han havde indført gennem en kanyle. Dust havde fået en del mere erfaring med fælder efter hans 300 år i fortiden så han glædet sig til at afprøve det på en fra hans egen tid og denne her gang skulle der langt flere prikker ind i spillet så derfor havde Dust sendt besked ud til Bloodknight og en skyggedæmon han havde opdaget ikke lang tid efter hans tilbagekomst som Dust fandt interessant, især da Dust skulle bruge en udenforstående til denne opgave. Hans nuværende offer var en stor forbryder en morder og Dust havde for en gangs skyld ikke tænkt sig at give fyren nemme odds for hvis Bloodknight og Makuro indvilgede i hans planer ville han i den grad få store problemer på sin vej igennem denne test. Hele vejen igennem skulle han vælge mellem at blive et bedre menneske gennem selvopofrelse eller komme tættere på døden da vis ikke dø hvis han valgte sig selv frem for selvopofrelsen.

I de breve han havde sendt havde Dust skrevet en præcis lokation til Makuro og Bloodknight om hvor de skulle stå, hvordan de kom dertil, hvad de skulle gøre og hvad de skulle sige til ofret når han kom ind til dem. I Bloddknights brev stod der at hvis ofret valgte selvopofrelse skulle Bloodknight rive hans arm af og lade ofret gå videre med den han havde ofret sig for mens der i Makuros brev stod at hvis ofret sagde ja til selvopofrelse skulle Makuro pille øjnene ud af hovedet på ham og lade ham og den ofret skulle ofre sig for gå sammen ud i friheden men hvis han valgte sig selv hos nogen af dem skulle de bare slå den ofret skulle redde ihjel foran ham og dræbe ofret bagefter metoden var helt op til dem selv. Dust havde allerede placeret de mennesker ofrene skulle redde i hvert kammer og i et tredje kammer lige efter Makuros kammer var der en eliksir der kunne redde ofret fra den dødelige gift Dust ville pumpe ind i hans blod når de sidste prikker var på plads. Nu ventede Dust bare, ventede på at se om Bloodknight og Makuro var interesseret i at deltage i dette uhyrlige eksperiment.

//Herfra kan vi bare sige at svar rækkefølgen er Makuro Bloodknight og mig ^^ og så fortsætter vi bare sådan er i med på den? ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime24/1/2013, 18:04

Efter en lille gå tur gennem en forbi læggende skov fandt Makuro frem til den forladte bygge plads som Dusk havde beskrevet i brevet. han fandt hurtigt frem til den lager bygning som det stod forklaret.

han kiggede sig omkring og sagde til Gildares
"der er sgu ikke så meget plads, min ven. du er nok nød til at vente uden for"

Makuro tænkte på om Bloodknight snart ville dukke op, han havde glædet sig til at møde ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime24/1/2013, 21:01

da bloodknight fik brevet med den bud bringer dust hade sendt slog han bud bringer ihjel og suge alt blodet ud af ham og foder flokke med ham bloodknight grine og mumle inde i sig selv "dumme bud bringer hader sådan nogle tumber"

bloodknight læste brevet og sendte dust en tanke om han var på vej.

bloodknight skifte form til varulv så han hurtiger kom igenemen skoven og da han kom lidt uden for skroven skifte han til sit mellem statie så han hade menneske form og gik så med rask tempo mod det sted som var beskrevet i brevet men bloodknight fandt hurtigt bygningen som han hade fået beskrevet og kunne finde fordi han hade set makuro's skygge krave udenfor lagerbygningen bloodknight gik stille ind og hilste på makuro med en smøg i kæften "davs der makuro"

bloodknight stod stille og kigge på makuro alt imens han blod demon side kunne mærke der var en hel masse bange mennesker i nærheden af dem

bloodknight stod lidt og grine ligesom en joker og sage med en meget dype og minder skramene stemme "der er jo et helt spisebord her inde sku man mund smage på dem"

efter der smad han sin smøg og slukke den og prøve og komme i kontakt med dustes hjerne for og fortælle de begge to var komme....
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime24/1/2013, 21:20

Dust dukkede op lige bag ved dem før Bloodknight fik kontakt til ham og som sædvanligt bar han sine 2 sværd på ryggen "Samehada kunne mærke jeres tilstedeværelse på grunden især en anmons energi fangede hans opmærksomhed!" sagde han roligt og drejede hovedet mod dem. En anmon var som Dust og Bloodknight en blanding af 2 racer og Samehada elskede for det meste når der enten indgik engel eller dæmon energi i blandingen så Dust havde hurtigt opfanget at Samehada lugtede deres tilstedeværelse han vendte sig roligt om mod dem mens en røgsky forlod hans mund da en smøg sad mellem hans læber. Hans sværd lavede nogle sultne lyde mens Dust klappede blot det indbunde blad for at få sværdet til at tie stille mens han så på Makuro og Bloodknight.

"Det er godt i begge valgte at komme jeg kan i den grad bruge jer i mine planer folk som jer med fordelagtige gener og evner er ikke noget jeg finder hver dag!" sagde han roligt "Jeg vil mene at i er sat ind i hvad i skal gøre og jeg håber at jeres tilstedeværelse denne mørke nat er et tegn på at i indvilger i at gøre hvad jeg beder om?" han så skiftevis på dem for at høre deres svar.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime24/1/2013, 22:19

Makuro svare samtidig med han smågriner ondt
"ja, Gildares kan sikkert godt brude en bid nat mad"

han drejer derefter hovedet og kigger på Bloodknight og venter på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 02:41

bloodknight tager hans hånd i lomme og dypper sin ring finger et nået væske han har og imens med den anden hånd tager han en smøg frem og tænder sin finger og bruger den til og tænde sin smøg med og puster den ud bagefter med en røg skyg og kigger på makuro og griner lidt hånsk og imens på bloodknight "det mangle da bare dust og hvorfor spør du mig når du kender mit svar på det for var ikke komme vis jeg ville sige nej dust"

han lænde sig op af en stolpe der var lidt væk og kigge på makuro og læst hurtig hans tanker og sage derefter "du skør og nej du skal ikke dræbe ham ande dust siger du må" og grine derefter hånsk af ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 12:10

Dust smilede roligt og knejsede med nakken mens han tog et hvæs af sin smøg han betragtede dem kort før han begyndte at sætte de sidste nødvendige prikker på plads som de havde brug for at vide før hans fælde kunne sættes i gang "I ved allerede hvad i skal gøre og fælderne er allerede sat op!" sagde han roligt han kastede en nøgle til dem hver mens han snakkede "Hvis han vælger selvopofrelse lader i ham fortsætte med den han skal redde som er i et bur i hver jeres rum og hvis ikke må i selv vælge hvad der sker med offeret og i dræber den tilfange tagende!" han begyndte at gå mod starten af fælden som var en række af 3 rum det første lå offeret i de 2 næste var henholdsvis der hvor Makuro og Bloodknigt skulle stå.

"Bloddknight du skal stå i rum nummer 2 og Makuro i rum nummer 3!" sagde han roligt "Dørene låser sig selv mens han er i jeres rum og når i låser buret op til den offeret skal redde låser den han passerede igennem for at komme ind til jer op når han er gået videre til det næste rum!" Dust stoppede da han stod ved siden af offeret i det første rum så om på dem og pegede mod den dør offeret skulle gå ind af som tegn på at de skulle skynde sig ind på deres pladser.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 12:56

Makuro råbte på Gildares at han måske nok ville få brug for ham, mens han var gået over til den låste dør og låste op.
den store ravn kom hoppende og havde problemer med at komme gennem døren.

"gildares hop over i skyggerne så kan det være du kan få en lækkerbisken"

Makuro og Gildares gik ind i rum nr 3.
han vedte sig rundt og kiggede på Dust med et halv skummelt grin
"Dust hvor mange fanger har du her, det er jo et fest måltid!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 13:04

bloodknight kigge på dust og grinte samtidig med han sage "det her bliver sjovt" han gik stille ind og fandt en afsat hvor han hoppe op og skifte til sit varulve statie for og give offeret en lille overraskelse og sage der efter til dust "lås bare døren"

Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 13:30

Dust smilede koldt da de nu var på deres pladser og planen derved kunne gå i gang "I denne fælde er der 3 som jeg har fanget!" sagde han roligt til Makuro "Men det her er et stort forladt område og hvert område jeg har kunnet frigøre og gøre til en fælde indeholder minimum 1 til 3 væsner pr fælde!" Dust trykkede på en knap og strømmen gik i gang så døren ind til Makuro blev lukket og rum nummer 2 og 3 blev adskilt af den dør så offeret var tvunget til at stoppe op hos Bloodknight når han gik ind i rum nummer 2.

Dust forlod rum nummer 1 og låste døren efter sig og der gik ikke lang tid før offeret vågnede. Efter han var kommet sig over sovemidlet Dust havde fået i ham gik han lidt i panik og kom straks op og stå hvilket gjorde at en snor bundet til hans arm begyndte at dingle da en båndoptager var bundet fast i den anden ene. Med en nervøs bevægelse startede fyren båndet og straks begyndte en frovrænget udgave af Dust´es stemme at tale.

"Goddag mr. O´neil og velkommen til den første dag i resten af dit liv!" sagde båndet der kunne høres i alle 3 lokaler "Du undre dig nok over hvad du laver her i disse mørke kamre og det er der en nåde så god grund til! I hele dit liv har du ikke gjort andet end at snyde alle du kom i nærheden af, de har endt med at give dig alt hvad de ejer og har bare for at finde ud af at de intet fik tilbage og at du var smuttet før de nåede at sige mere! Men det skal vi 2 rette op på i disse mørke kamre for gennem den næste dør venter dig din første ud af 2 prøver! Du skal meget simpelt vælge om du er villig til at opofre 2 af dine vigtigste lemmer for at redde 2 af de liv du så ondskab fuldt har ødelagt! Lad spillet begynde! Værsgod at gå!"

Båndet sluttede med et let klik og mere kom der ikke fra den manden så nervøs op mod den let åbne dør ind til værelse 2 og gik nervøst hen til den skubbede døren ind og gik ind. Døren smækkede i bag ham og han var fanget i rum 2 sammen med Bloodknight.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 14:22

Makuro som stod i skyggerne i rum 3 stod og små grinte mens båndet kørte.

kan kiggede ned på Giladres som sad vedsiden af ham og sagde let
"gad vide om vi overhovedet får lov at få ham, bloodknight er jo ulv"

gildares svarede med lette kluk
Makuro grinte igen
"ja vi får se"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 15:04

bloodknight sad stille og vente på døren ville gå op så han kunne finde ud af hvad det var for en tosse han skulle lege med vis han ikke sage de rigtig ting....

pludselig gik døren op og den o-niel kom ind i rumme og da døren var smække bag ved ham sage bloodknight med en ret skrammene stemme og lysne øjne sporte bloodknight "har du noget du vil undskyld til den der sidder fanget i burdet" lige efter bloodknight hade sagt det hoppe han stille hen over offer og lade lydløst bag ved ham og sage "jeg begynder og tælle nu vis der ikke er falde et svar ind jeg er færdig med og tælle kom du til og halde ind i det næste rum og din gamle chef dør du har 30 sekunter fra nu af"

bloodknight begynde stille og tælle ned af imens offeret stod og klynke og efter 10 sekunder sage bloodknight "er dun en klap toske eller er du mega selv optaget og kun tænker på dig selv" bloodknight klappe ham en flad der gav gendlyd i hele lokalet og der efter begynde han og tage sig sammen og så på ham og begynde og grine hånsk af offer og sage så "hvad er den største ting du vil sige undskyld for til din gamle chef" og offe begynde og klynke et eller ande som bloodknight ikke fatte nået af bloodknight kigge på ham "din tid er udløbet og ja du fik ikke sagt undskyld til ham for nogen ting" bloodknight gik hen ved siden af buret som den han skulle rede sad i og med en hurtigt bevægle knække han nakke på hans gamle chef og træk den døde krop ud genemen hulderne i burdet og ga offer nøglen så kunne gå vider og alt imens offer stod og fumle med og låse døren op kaste bloodknight hovedet fra offerse gamle chef i nakken på ham men bloodknight ramte offers ende skulde med så hårdt et kast at offe brække den ende arm og skreg højt af smerte hvor efter han fik låst døren op og gik vider ind til markuro som åbenbart hade glemt hvor go hørelse bloodknight endelig hade
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 15:27

Dust der var gået ind i overvågnings rummet og sad og kiggede på video overvågningen smilede blot af Bloodknight på grund af hans valg. Opgaven var tydelig Bloodknight og Makuro skulle straffe offeret og dræbe den der skulle reddes hvis offeret ikke udførte sin opgave men hvis han fik bedt om forladelse og sagt undskyld skulle både offer og den der var buret inde gå videre uskadt men eftersom offeret kun havde gjort sin opgave halvt var Bloodknights reaktion acceptabel og for Dust helt forståelig! Nu var det så op til Makuro og hans metoder og Dust glædet sig til at se hvad denne skyggedæmon var istand til for Dust havde ikke før været i en samtale med en skyggedæmon der ikke prøvede at dræbe ham men derimod var med på Dust´es planer.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime25/1/2013, 16:13

Makuro stod i mørket og kigget på personen i buret og grinte

efter lidt tid hørte han en der famlede ved døren som skilte de 2 rum ad, og hurtigt efterfulgt af et skrig, og døren åbnede sig og O'neil vaklede ind i rummet og fik øje på personen i buret, samtidig med han undrede sig over der ikke var nogen andre i rummet.

Makuro sagde med en sådan stemme så det lød som om den kom fra alle rummets skygger
"nu må du vælge *kort pause* vil du undskylde eller tage konsekvensen"
mens Makuro ventede på et svar kunne han se ud af øjenkrogen at Gildares slikkede sig om næbet.
Makuro sagde nu igen men gennemborende stemme, idet han træder ud af skyggerne i dæmon form.
"HVAD vælger du! jeg vil have et svar nu!"
O'neil som var ved at tabe kæften, kunne ikke få et svar frem, med en hurtig bevægelse sendte Makuro en pil i retning mod buret og rammer fangen lige i panden.

O'neil nåede lige se den kæmpe ravn som fløj i smasken og bed øjnene ud af hovedet på ham, han skreg af smerte.

Makuro skubbede derefter O'neil videre gennem den nu oplåste dør og videre ind i det næste rum hvor han så kunne famle sig rundt i mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime26/1/2013, 11:29

bloodknight kunne høre da makuro's ravn bed øjne ud på o'neil og grine af det
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime27/1/2013, 10:14

Da offeret nåede ind gennem den nu åbne dør bag Makuro smækkede den pludseligt hårdt i og låste som om det rum lige efter Makuros var et trap rum. Dust var gået ind i det rum da fyren var kommet ind til Makuro og havde vist tegn på ikke at ville gennemføre sin opgave og nu hvor han stod blind og med en brækket arm fanget sammen med Dust skulle han straffes med døden.
"Jamen det klarede du elendigt!" sagde han roligt og hans stemme kunne høres gennem en højtaler i de 2 forgående rum "Derfor straffes du med døden!" der gik ikke mange sekunder før hans skarpretter borede sig gennem den dør offeret lige var gået igennem med blod på bladet der langsomt dryppede ned på gulvet efterfulgt af en spisende lyd da Dust åd fyrens skygge i de sidste øjeblikke af hans liv.
Da Dust var færdig med ham trak han sværdet ud af døren igen og gennem borede kroppen så den var delt i 2 stykker han låste den op han kom roligt gående ind til Makuro med en smøg i munden og lavede et nik med hovedet "Kom med vi er færdige her!" sagde han roligt og fortsatte ind til Bloodknight som fik samme besked.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Saw lignende emne(bloodknight)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Times have chanced since last(Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» Hello, it's me~ I was wondering if you'd like to... Emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Free RP-
Gå til: