IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

youre mine for the evening //Shina//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: youre mine for the evening //Shina//   3/1/2014, 23:28

S: en gade i Las Vegas
T: 22.00
O: få folk på gaden efter som det er sent
V: let overskyet
P: et sort jakke sæt under en kappe

der var stille på gaden den aften. der var kun en mand på et gade hjørne mens han så ud over den næsten tomme gade. hans øjne var koksgrå og kolde. hans hud var rød og havde horn der foldede sig bag over hans hoved og en hale der viftede fornuftigt. han så ud over gaden og tænkte for sig selv "hvems liv skal jeg ødelægge i dag" han så sig rundt i gaden og ledte efter et mål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 00:17

Shina gik ned af gaden, med sin elskede kanin på sin hånd og gik og nynnede en lille melodi. hun var igen kommet tilbage til Las vegas, selvom hun på intet tidspunkt havde oplevet noget godt der, men hun kendte ikke til andre steder.. jo junglen ved hende Onii-chan. men hun kunne ikke blive ved med at fylde hans hjem med hendes tilstede værelse. så hun var endnu en gang vent tilbage til las vegas. der sad et lille smil på hendes læber imens hun nynnede. hun var iført hendes hvide løse kjole med den fine lyserøde bånd, hvor hun udover havde sin store grønne jakke med det kæmpe hætte med de to kanin øre. bag på sad en snor med en hvid tot for enden. hun gik i sine grønne Gummi støvler. hætte var slået op men de smukke bølgede blå hår kunne ses pg det store uskyldige blå øjne var ikke dækket til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:00

Jacks øjne festede sig på en lille pige med en grøn jakke. han mærkede at noget var anderledes ved hende "hmm ikke min kop te men hvad pokker" han slog et slag med kappen og gik hen ved siden af hende "hej min ven, har du nogle problemer jeg kan hjælpe dig med" han smilede til hende med perfekte hvide tænder. han smilede til hende og gik hen foran hende. han så på hende "hvad siger du, skal jeg hjælpe dig med et problem, bare skriv dit navn her kære" han smilede til hende og holdt en kontrakt frem men viste kun hvor hun skulle skrive. han så på kontrakten med et smil "nå hvad siger du. vil du gerne af med et prolem, for der er intet jeg ikke kan løse" han smilede til hende med et kridhvidt smil

Sidst rettet af Jack White 4/1/2014, 01:38, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:03

//uh den forstod jeg ikke lige? hvor kender han pludselig hendes navn fra og så videre? ^-^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:13

//han så på kontrakten hvor hun skrev sit navn.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:31

//men jeg har jo ikke skrevet kontrakten endnu? ^^ vi behøver da ikke at haste igennem det, jeg skal jo lige have lov til at svare ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:36

//fair nok, ændre det lige XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 01:39

//okay tak, eller bliver jeg bare forvirret hvis vi suser igennem x3 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   4/1/2014, 02:10

//det er rettet nu//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   6/1/2014, 00:11

Shina fik et lille chok da en mand med rød hudfarve og horn dukkede op foran hende. med det samme blev kanin dukken rakt mod ham "du ser uhyggelig ud du er ikke ude på at gøre hende ffortræd vel?" kaninens mund bevægede sig til ordene og havde de smp stof potter over kors. Shina så usikkert på manden, men de kridhvide smil fascinerede hende så meget og tilbudet om hjælp til et problem fristede. hun trak kaninen ned til sig "Nindo.. han kan måske komme af med SHindo for mig" sagde hun stille med en uskyldig lille stemme. kaninen så lidt på Shina og derefter op på manden "måske..." sagde kaninen. i det kontakten blev rakt frem så hun spørgene på den og stirrede længe på stedet hun kunne underskrive. hun skrev så tøvene under på kontakten og så spørgene op på ham "uhm.. jeg vil gerne af med Shindo.... han er så vred og aggresiv.. og han bliver ved med at overtage vores krop når jeg bliver bange.. han skaber en masse problemer for mig" forklarede hun med en uskyldig stemme og det stpre blå øjne så op på ham helt uskyldigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   6/1/2014, 00:20

han så på hende med et smil "nå men lad os så komme af med denne shindo for dig, der er nemelig ikke noget jeg ikke kan fjerne, jeg er trods alt en troldmand" han smilede til hende og så hendes uskyldige blik og smil * det her bliver sådan en sjov nat* han smilede til hende og så på kontrakten med et lille smil *hvorfor er det altid at folk ikke læser kontrakten inden de skriver under, det kunne have været så meget sjovere at få lov til at bruge mine nye overtalelses metoder* han smilede venligt til hende "nå tag nu min hånd og så skal jeg tage dig med til mit værksted" han smilede til hende og rakte sin hånd ud og da hun tog den forsvandt de begge i en røg sky. da de dukkede op igen var de dybt nede under jorden i hans personlige kamre. han havde købt tre under etager på en bygning som han havde fyldt med mange sjove ting og sager. han smilede til hende "nå barn hvad er dit navn så" han smilede til hende mens han gik hen og begyndte at rode rundt i en kasse efter noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   6/1/2014, 00:26

Shina så undrende på ham, men nikkede så stille. hun tog hans hånd da han dsagde hun skulle og fiket chok da røgen omringede dem. omgivelserne var ændret og hun blev en smule nervøs. hun så rundt i kamret og trykkede sin elskede kanin ind til sig "mmh.. jeg hedder Shiina.. og dette r Nindo" sagde hun stille og rakte kaninen frem, men trak den så hurtigt til sig igen "mh..hvad hedder du" spurgte hun så spørgende og så på ham imens han rodede rundt i kassen efter noget. hvad lavede han mon? "hvordan vil du få Shindo til at forsvinde?" spurgte hun undrende. hvordan havde han tænkt sig at gøre det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   6/1/2014, 00:37

han så på hende da han fandt en amulet frem "jeg har tænkt mig at holde ham fanget med den her" han smilede til hende *jeg har det næsten dårligt over det her. men kun næsten* han smilede til hende venligt før han gav hende den om halsen "så længe du har den på vil han ikke kunne gøre noget ikke engang tale til din underbevidsthed" hans grå øjne stirrede på hende "mit navn er ikke vigtigt lige nu. men jeg har noget jeg skal lære dig" han trak kontrakten frem fra sin inderlomme "du burde virkelig læse kontrakten lidt bedre" lige over hvor hendes navn stod var der indprintet med halv små bogstaver 'jeg vil være komplet i indehaveren af denne kontrakts magt i mindst tre dage hvis ikke vil jeg og alle mine elskede vil blive hængt fra bygninger' han smilede venligt til hende og lod et lille grin undslippe hans mund "med andre ord er du min egendom i det næste tre dage, eller mere han gik helt hen til hende og tog kaninen fra hende og efterlignede hende "du burde høre efter den rare mand, han kunne være meget farlig" han smilede til hende og smed dukken væk og lagde en finger under hendes hage "så lad os få startet på det" han smilede til hende og lænede sig helt ned til hendes øre og sænkede sin stemme til en hvisken "jeg skal gøre dig afhængig af mig indtil du beder om at få forlænget kontrakten" han smilede til hende men denne gang var det ikke det varme smil fra før. nej dette var smilet af en dæmon ude efter at ødelægge hendes liv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   13/1/2014, 23:06

Shina så undrende på Amuletten imens hun lyttede til hans ord. et lille smil tegnede sig på hendes små læber og nikkede stille da han gav hende den på "mange tak" sagde hun stille og så op på ham med taknemmelig øjne, der dog med det samme skiftede da han trak kontrakten frem. hun stirrede lidt tid på den uden at sige noget imens han snakkede. hun lyste det der stod og stivnede i hele kroppen. hun så nervøst op på ham og sank en lille klump. i det han tog kaninen fra hende, gav hun et lille piv fra sig og prøvede med det samme at få sin kanin "nindo!" hulkede hun. tårene var begyndt at samle sig i hendes øjenkroge. det var ikke Nindo der snakkede det vidste hun. hun kunne mærke frygten stige i kroppen, men ingen Shindo.. hun begyndte at ryste i kroppen da han lagde en finger under hans hage "giv mig Nindo" hviskede hun med en grøden stemmen og så ind i hans øjne med tårene trillende ned af kinderne. i det han lænede sig ned og hviskede il hende trådte hun et skridt tilbage og gemte sin ansigt under den store hætte. hun ville ikke se på ham, det var bare en ond drøm. hun ville vågne op lige om lidt og være ved Ayume's hus i junglen... der skete intet, hun vågnede ikke. med det samme så hun op og fik øje på det uhyggelige smil og rystede med det samme på hovedet "lad mig være" hviskede hun med frygt i stemmen og trådte nogle flere skridt tilbage. dog stoppede hun, da hun huskede hvad der stod i kontrakten.. alle hun elskede og hende selv ville dø.. hendes elskede Onii-chan.. Nindo.. det kunne hun ikke gøre mod dem. hun stod stille på stedet og så ned i jorden "du må ikke gøre min onii-chan noget" sagde hun stille og prøvede at forberede sig selv til hvad der ville ske. det var tre dage.. tre dage. hendes indre skreg efter Shindo, som ikke var til at finde.. det var som om han var væk. amuletten havde virket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   14/1/2014, 00:02

han slikkede sine læber med et lille smil på. han lagde sin hånd på hjertet " jeg har aldrig brudt en kontrakt med en kunde. jeg indhæver bare min belønning" han gik hen til hende og lagde en ånd om hende og ledte hende ind i et tilstødende rum med en trone i den ene ende af det hvor han satte sig "først skal vi lige af med nogle formaliteter" han knipsede med fingrene og en stor golem i et jakke sæt dukkede op ved hans side han holdt et tjek bræt som han gav til jack før han gik hen og holdt fast om pigen "navn:shina, alder jeg vil sige 13. modenheds skala: 3. afgørende faktum" han skrev det hele ned med en sort fjer pen før han så op "få tøjet af hende" golemen tøvede ikke. det var bare en tankeløs drone. den krævede ikke meget at påkalde. den rev tøjet af hende med en brutal bevægelse "nydeligt" han skrev lidt ned på papiret igen før han knipsede og golemmen kom tilbage og samlede siderne ind før han satte sig lid tilbage i stolen og viftede hende hen til sig. det eneste der var tilbage var amuletten på hendes nøgne krop. han smilede til hende "kom her hen nu. jeg vil så nødigt have at jeg skal udøve vold mod sådan en skrøbelig krop" hans stemme var kold mens smilet spillede på hans læber. da hun kom hen til ham rejste han sig op og gik hen til hende og lod sine hænder køre ned over hendes krop " du er jo anspændt med forventning. nyder du det her?" han spurgte drillende til hende mens hans hænder strejfede vidt omkring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   14/1/2014, 09:15

Shina så nervøst på ham med tårene trillende ned over hendes kinder. gad vide hvad han ville gøre ved hende. det gav et lille sæt i hende da han lagde armen om hende og først strittede hun lidt imod, men tanken om hendes elskede onii-chans død, fik hende til at følge med. hun måtte ikke kæmpe imod.. ikke så længe Ayuma's liv stod på spil. forsigtigt så hun tilbage på sin kanin dukke imens et lille snøft lød fra hende. derefter tørrede hun sine tåre væk og prøvede at virke modig. men hele hendes krop skreg af frygt og manglen af Shindo gjorde det kun være. hun stirrede på den store golem der kom frem og gav et lille snøft fra sig. Shina.. korrekt.. 13 år ikke korrekt.. modenhed? hvad mente han? hun fik et stort chok da golemen rev hendes tøj af og et piv forlod hende. med det samme prøvede hun at dække de private steder med hænder, dog uden held. hendes hænder var små og spinkle og dækkede derfor ikke ret godt. hendes krop var ikke helt udviklet, men man kunne sagtens se hunhavde nogle flotte former bare i den lille afdeling, dog så hun meget mere moden ud uden hendes tøj på. resten af hendes krop var spinkel og bleg og amuletten sad fint lige over hendes barm. en stærk rød farve havde tegnet sig over hendes kinder og tårene sad i øjenkrogene. hun prøvede ihærdigt at holde dem tilbage. hun sank en lille klump da han satte sig hen på tronen igen og gik med forsigtige og nervøse skridt hen til ham. hendes hænder var faldet ned langs siden af hende, da det alligevel ikke nyttede. hun stilte sig foran ham med blikket mod gulvet. det smukke blå bølgede hår faldt fint ned over hendes skuldre og klædte hendes nøgne krop meget godt. i det hun mærkede hans hænder mod sin hud stivnede hun i hele kroppen og lukkede øjnene hårdt sammen. om hun nød det? bestemt ikke... hun svarede dog ikke på hans spørgsmål med ord, hun rystede en smule på hovedet da hun ikke ligefrem var glad for han rørte hende på den måde og frygten for hvad der ellers ville ske hende kunne hun ikke slippe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   15/1/2014, 09:40

han smilede da hun rystede på hovedet "åh, du virker nu meget frisk for en der ikke er tændt" han smilede til hende og lod et par fingre løbe ned mellem hendes ben. han lynede sine bukser ned og bukkede hende forover og kørte sit lem mod hendes underliv. han skubbede til og kørte hårdt og brutalt på. han greb om hendes hår og hev hende op "du kan kun få det til at stoppe, men du elsker dine kære alt for meget hvor sødt" han kom, dybt og længe ind han satte sig på sin trone og knipsede igen. denne gang kom der to golemmer "fortsæt for mig drenge jeg har brug for at slappe lidt af. han smilede mens golemmerne blev ved med det han slap. han sad bare og smilede på sin trone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   15/1/2014, 16:15

Shina lukkede øjnene hårdt sammen da hun hørte hans ord og mærkede hans fingre mellem sine ben. hun kæmpede ikke imod. men da hun mærkede ham ved sit underliv begyndte tårende igen at trille. hun kunne ikke holde dem tilbage. da han trangde op i hende, gav hun et lille gisp fra sig. smerten strømmede igennem hendes krop, fra hvert stød og hun begyndte at ryste mere og mere. hele hendes krop gjorde ondt og det var en skræklig fornemmelse. dog kæmpede hun ikke imod da hun frygtede for hendes onii-chan. et lille smerten skrig blev svagt holdt tilbage da hun blev revet i håret og lyden af hans stemme igen lød. hun gav et hulk fra sig igen og faldt med det samme på knæ da han trak ud af hende. hele hendes underliv sveg og gjorde ondt. der var en smule blod. det var hendes første gang. hun så skrækslagen på de to golems og rystede på hovedet "nej please lad være" hulkede hun med tårende trillende ned af kinderne. det gjorde så ondt. da de fortsatte dæmonens væk, kunne hun ikke holde sine lyde tilbage længere. men det var ikke lyde af nydelse, det var lyde af ren smerte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   16/1/2014, 22:59

han knipsede og fik en af golemmerne til at hente ham noget vin til ham mens den anden stadig fortsatte "jeg er ikke den onde her husk det, jeg har kun lavet en kontrakt, jeg overhodler loven. hvis der er nogen her der har gjort noget forkert er det dig. ved du ikke at man aldrig tager med fremmede hjem" han smilede mens der blev hældt vin op i et glas til ham. han drejede glasset i sin hånd og uden at se på hende knipsede han som fik golemmen til at stoppe "giv hende uniformen og smid hende ind i cellen indtil jeg klader på hende igen" de gav hende en hushjælps uniform som var meget kort og smed hende ind i en celle "det var alt i hjernedøde håndlangere" han knipsede og de forsvandt i to røg skyer. han bundede sit glas vin med et smil, dette skulle nok blive sojvt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: youre mine for the evening //Shina//   

youre mine for the evening //Shina//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)