Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner)   en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner) - Page 2 Icon_minitime5/5/2014, 00:13

[Sorry jeg har været væk lidt længe, har haft monster travlt med skole stuff.]

Evan stod stille og hørte på hende tale ud. "Er du vred på mig?" Spurte han, uden at fortrække en mine da hun var færdig med at tale. Han havde kun forsøgt at forklare hende om hvad han havde i tankerne, og havde blodt troet at hun ikke havde forstået ham. "Du kunne jo forklare mig hvad du mener er forskællen på et exo skelet og en rustning. Jeg skulle mene at den ene er en biologisk struktur som blandt andet insekter benytter sig af, hvorimod at en rustning er et stykke beklædning der beskytter imod angræb. Jeg forstår dit agument ganske udmærked, men jeg er uenig i det. Det betyder hverken at jeg er stædig eller at dine ideer er ubrugelige, men blådt at de går stik imod det jeg har tænkt mig at lave. Jeg vil bruge mindre ressurcer og kræfter på at skifte de allerede eksisterende dele ud med metal, når det der er der i forvejen, er mindst lige så godt. Desuden er vægt et problem når man arbejder med exoskeletter, det må du da vide. Hvergang du fordobler størrelsen firdobler du vægten." 

Evan holdt en pause, han instillede sit mekaniske øje på den frikvens der lod ham se chakraen lyse op og alt andet tone tilbage i sorte skygger. De små fine tråde der forbandt hendes fingerspidser med dukken, lyste klart blåt men var alligevel svære at se fordi de var så tynde. Siden han for ikke ret længe siden havde opdaget at han kunne se den kropslige energi, kaldet chakra, nogen brugte når de sloges, havde han undersøgt den nøje hos forskællige mennesker han mødte. Det tynde nætværk af tråde der var inde i alt levende. Han havde lagt mærke til at hans eget netværk var anderledes end andres, det var meget mere ordenligt og lige, næsten somom nogen havde lagt det efter at bruge en kortest mulig tråd, hvorimod alle andres var et vildt kaos af tråde, som om nogen havde smidt en garnnøgle i en sløv blænder. 

"Vi kan altid tale om noget du ved noget om. Jeg kan se at du benytter chakra til at bevæge dukken, ved hjælp af de tynde tråde fra din hånd." Sagde Evan trådte indenfor og lukkede døren, han kiggede sig omkring i kroværelset, bare kort for at sikre sig at alt var som det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
 
en ensom kvinde(åbent for en til 2 væsner)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En ensom vej (Pixy)
» [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
» Ready, set, go ~ ÅBENT.
» Leder ansøgning: ÅBENT!
» Lucky Offer for the Dead ~ Åbent for op til 2 personer.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Stedet for åbne/frie emner-
Gå til: