IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Jayden? is that you?! (Jayden)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2641

IndlægEmne: Jayden? is that you?! (Jayden)   7/2/2014, 22:39

Tid: midt på dagen
Vejr: Solrigt, og stor blå himmel
Omgivelser: mange handlende folk og nogle bandeoverhoveder.
Territorium: det er primært bander.
Våben: et M16 gevær, 2 M9 pistoler og en længere dolk siddende ved hendes hofte
Tøj: en sort top, grøn vest, grønne bukser, militær støvler i sort, sorte fingerløse handsker og et bælte med hendes våben.

Phoenix stod lænet op ad hendes bil. Den sorte patruljevogn, stod gemt så den ikke var til at få øje på med det samme. ”Gid jeg dog havde nogen at snakke med eller lave noget …” Phoenix fandt nogle cigaretter frem og tændte en. Roligt stak hun den i munden og tog et hvæs. Hun skar ansigt og skoddede den i jorden. ”Kæft… jeg kan bare ikke lide at ryge…” roligt snuppede hun et stykke tyggegummi og begyndte at gnaske på det.
I ro og mag forlod hun sin bil og gik hen og kiggede på de mange boder hvor der solgte våben og mad. En lidt underlig blanding men det var nu sådan det var.
Phoenix lod sin hånd gribe omkring et våben. ”Hvad skal du have for den her?” Spurgte Phoenix stille og fik prisen på 56$ ”Glem det makker.” Phoenix lagde våbnet tilbage.
I en lille stund, gik Phoenix bare i sine egne tanker. Hun savnede Jayden, meget… måske for meget. Hun stak sine hænder ned i lommerne og begyndte at nynne en melodi som hun havde hørt for længesiden. I mens hun langsomt kom længere frem ad, begyndte trangen til at skrige, at komme nærmere. Først var Jayden forsvundet, så var det Kuuma, og så var hun blevet brugt som slave… hvor uheldig kunne man dog være…

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   7/2/2014, 23:01

Jayden rettede på sin sorte frakke, imens han gik med hastige skridt langs boderne. Inde under den sorte frakke havde han en sort skjorte på, og udover det, havde han sorte jeans og sorte sko på. Det var vidunderligt at leve igen! Han kunne ikke beskrive hvor glad han var for det! Der var dog noget ved det, som han var knap så glad ved. Han vidste at Patch ikke brød sig om ham, og helst bare så at han forsvandt. Derfor vidste Patch endnu ikke at Jayden var blevet bragt til live igen. Tiden var ikke inde til at Patch fik det af vide. Der var selvfølgelig også mange glæder ved det. En af de ting var at han kunne se Phoenix igen, hvor hun også kunne se og høre ham. Han vidste jo at hun savnede ham. Det havde været tortur for ham, at han ikke kunne kommunikere rigtigt med hende. Hun var en af hans meget få venner. Han fortrød at han bare var smuttet sidst de så hinanden, men det kunne ikke ændres nu. Han så rundt på sine omgivelser, og fik øje på en bekendt skikkelse. Da det gik op for ham, hvem det var, smilede han stort og småløb hen til hende. "Phoenix!" Sagde han med en lidt hævet stemme, da han var tættere på hende. Han begyndte at løbe hurtigere, for at indhente hende. Han stoppede op foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   8/2/2014, 14:22

Hun gik i sine egne tanker da hendes navn blev råbt, men Phoenix troede bare det var hendes hoved der lavede sjov med hende, hun ville jo aldrig komme til at se Jayden og nu råbte han på hende? ”Mit stakkels hoved.” mumlede Phoenix og knurrede svagt da der pludselig stod en skikkelse foran hende. ”Hvad fanden bild… Jayden?!” Phoenix’es øjne begyndte at stråle. ”Jayden?!”Hviskede hun og rystede på hovedet. ”Du er ikke virkelig, du er en del af min hukommelse, du er død og eksistere ikke.” Phoenix rystede på hovedet og gik lige ind i ham. Phoenix så op lagde forsigtigt hånden på hans brystkasse. ”Det er virkelig dig…” Uden at tænke mere over det, lagde hun armene omkring ham og begyndte svagt at hulke.
”Jeg har sådan savnet dig!” Phoenix snøftede og trykkede sig ind mod ham. ”Det må du ikke gøre igen.” Phoenix lukkede øjnene hårdt i og ville ikke slippe Jayden lige foreløbig. Hvis det stod til hende, ville hun aldrig slippe ham igen…
Dette var en side af Phoenix som hun sjældent havde set, måske en eller to gange, hvor hun havde set den, men ellers havde hun aldrig lært den side af kende. Phoenix snøftede svagt og opfangede en anden færd end den hun kendte. ”Du lugter ikke som dig…” mumlede Phoenix og bed sig i læben, stadig med lukkede øjne.

//sorry det blev kort :3

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   8/2/2014, 16:05

Jayden smilede over hendes reaktion på ham. At hun først troede at han var en del af hendes hukommelse, altså at hendes hjerne troede at han var der, gjorde ham en smule mere glad. Det betød jo blot at hun havde savnet ham meget, og at hun ikke havde glemt ham. Da hun lagde sin hånd på hans brystkasse, lagde han hovedet lidt på skrå. Han ventede blot på at det gik op for hende at han faktisk var der. Da hun lagde armene om ham og begyndte at græde, blev han en smule overrasket. Han havde ikke regnet med at hun ville begynde at græde. Han lagde blidt armene om hende og trykkede hende ind til sig. "Jeg har også savnet dig." Sagde han blidt. Han smilede svagt, over at hun sagde at det måtte han ikke gøre igen. "Lade være med at gøre hvad? Dø? Jeg skal prøve at lade være." Sagde han med en svag drillende tone i stemmen. "Nej, det gør jeg ikke. Jeg er ikke dødsengel mere." Sagde han, men denne gang var der ingen drilsk tone i hans stemme. Han lød derimod en smule trist. I så lang tid havde han været dødsengel, og pludselig var han det ikke mere. Det havde været prisen for at han skulle kunne leve igen. "Du må ikke fortælle Patch det her." Sagde han, og trak sig lidt væk fra hende, så han kunne se hendes ansigt. Han havde et alvorligt glimt i øjnene, og han smilede ikke længere.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   9/2/2014, 21:17

”Du må ikke forsvinde igen.” Mumlede Phoenix og ignorerede hans drillende tone. Phoenix kunne ikke lade være med at være at være bange for at han ville forlade hende igen.
Roligt lyttede Phoenix til det Jayden fortalte. ’Ikke længere dødsengel? Hvad? Jamen..’ Phoenix’es hoved blandede en masse tanker sammen og forvirrede hende meget. Et lille nik kom fra hende da han fortalte at hun ikke måtte fortælle det til Patch. Phoenix protesterede svagt da han trak sig lidt væk fra hende. Men hun prøvede at holde sig under kontrol og det lykkedes næsten, hvis man så bort fra at hun knurrede svagt og viste kort tænder. ”Jeg fortæller ikke Patch noget.” Phoenix sukkede svagt og så ned.
”Jayden?” Phoenix tog hans hånd og begyndte at trække ham med hen mod en bod hvor de solgte mad. ”Jeg skal have to af jeres bedst sandwich’es.” Phoenix så op på Jayden og smilede svagt. ”er det rigtigt at Du var sammen med Patch og holdte øje med ham?” Phoenix så svagt ned og følte sig lidt dum. ”Det er ikke fordi jeg ikke tror på Patch, men det er bare lidt underligt…” Phoenix vendte sig om da en kvinde prikkede hende på skulderen. ”Det bliver 20$” Roligt rakte Phoenix pengene frem og smilede. ”Tak.”
Hurtigt og uden at spørge Jayden. Rakte hun den ene sandwich til ham og smilede. ”Du har ikke noget valg.” Phoenix grinede og blinkede glad til ham.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/2/2014, 12:01

Jayden trykkede venskabeligt sine læber mod hendes pande, da hun mumlede at han ikke måtte forsvinde igen. "Jeg forsvinder ikke igen." Hviskede han med en blid tone i sin stemme. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over hendes protest mod at han trak sig lidt væk. Han tog sig ikke af at hun knurrede og viste tænder. "Tak." Han smilede skævt. "Han er ikke klar til at få det af vide endnu." Hans skæve smil blev lidt mere svagt, så glæden omkring smilet ligesom forsvandt.
Han fulgte med hende, da hun trak ham med hen til en bod, der solgte mad. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun snakkede til ham igen. "Ja, det passer." Han så på kvinden, der prikkede Phoenix på skulderen. Han tog imod sandwichen, da hun rakte ham den. "Tak." Han betragtede sandwichen lidt, inden han så på hende igen. "Undskyld fordi jeg bare gik sidste gang. Patch fortalte mig at.. du savnede mig rigtigt meget." Han smilede skævt.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   15/2/2014, 15:46

Da Jayden fortalte at han havde været sammen med Patch, rødmede hun svagt. Det passede altså… han havde set hende, men havde ikke kunne snakke med hende.
Hun smilede skævt da Jayden tog i mod sandwichen. ’Rart han ikke bare skubber den væk.’ Tænkte hun og så ned et kort øjeblik, inden hun begyndte at gå. En stærk rød glød viste sig i hendes kinder, da Jayden fortalte, at Phoenix havde savnet ham. ”Mm…” mumlede hun og smilede skævt. ”Jayden, jeg savnede dig forfærdeligt… og jeg skammer mig lidt over den måde vi sagde farvel på sidst… det bare føltes underligt at tænke på at du ikke var her mere.” Phoenix tørrede en tåre hidsigt væk og grinede. ”Ej, nu står jeg fandme og tuder.” grinede hun og sukkede. Der var så mange ting i hendes hoved lige for tiden, og at Jayden var kommet tilbage, gjorde det ikke nemmere at håndtere.
”Hvad har du enlig gået og fortaget dig i mens du var en ånd? Udover at du holdet et skarpt øje på Patch. Desuden hænger knægten på mig, han jo blevet en del af The Wolf Clan.” Phoenix grinede svagt og tog fadt i Jayden og drejede ned af en side gade, som førte væk fra det sorte marked.
Efter at Phoenix havde snoet sig vej igennem brygninger og ruiner, kom hun frem til et mindre grønt område. Men de skulle cirka 20 meter ned for at komme til det grønne. ”Hm… kan du klare en lille udfordring?” Spurgte Phoenix drillende og sprang ud. Hurtigt dannedes der en lille platform af ild som hun landede på, et stykke ude i den fri luft. ”Nå ja, jeg er blevet meget bedre til sådan noget her.” Grinede Phoenix og spiste resten af hendes mad. ”Den sidste nede på engen er en gammel bunke sure sokker!” Jublede Phoenix og begyndte at styre hendes plat form ned ad den lange skrænt.

//sorry der gik så lang tid for jeg svarede ^^''

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   16/2/2014, 14:22

Der var en ting, som Jayden ikke helt forstod. De havde kun mødt en gang, men alligevel havde hun savnet ham så meget, at man skulle tro at de havde kendt hinanden i længere tid. Han tog forsigtigt en bid af sandwichen. Den smagte fint. Han så på hende, da hun snakkede igen. Han smilede svagt, da hun grinede. "Der er intet galt i at græde." Sagde han med et svagt smil om læberne. "Du skal ikke skamme dig over, at vi sagde farvel sådan. Det er min skyld, for jeg blev i dårligt humør." Han trak på den ene skulder. Han vidste skam godt at Patch var blevet en del af The Wolf Clan. "Jeg holdte øje med andre. Som en ånd kunne jeg jo stå lige foran en person, uden at personen ville vide det. Så jeg fik tiden til at gå med at holde øje med andre." Han trak på den ene skulder og spiste hurtigt det sidste af sandwichen. "Jeg ved godt at han er en del af The Wolf Clan. Jeg ved også hvorfor han valgte at blive en del af klanen." Han smilede svagt. Han rynkede på panden, da Phoenix tog fat i ham og trak ham ned af en side gade, som førte dem væk fra det sorte marked. Han fulgte roligt med hende. Han betragtede det grønne område, indtil hun spurgte ham om noget. Han så på hende. "Klart." Han så lidt spørgende på hende. Han rynkede på panden, da hun sprang ud og der dannede sig en lille platform af ild ude i luften. Han grinede svagt, da hun jublede at den sidste nede på engen var en bunke gamle sure sokker. Han trak hurtigt sin frakke af, inden hans vinger foldede sig ud. Hans vinger var hvide med et gyldent skær, da det yderste af hans fjer var gyldne. Hans skjorte gik i stykker, men det gjorde ham ikke noget. Han stillede sig på kanten af skrænten og hoppede med hovedet ned imod jorden. Da han nåede hen på siden af hende, smilede han kækt til hende. Han rettede derefter sit blik ned imod jorden.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   22/2/2014, 18:00

Hun lyttede stille til Jayden der fortalt at han havde været i dårligt humør. ”Hvorfor var du blevet det?” Spurgte hun stille og så roligt op på Jayden. Havde hun fået ham i dårligt humør den gang? Hvad var det hun havde gjort - eller ikke gjort?
”Så du udspionerede faktisk andre?” Et lille smil dannedes om læberne på Phoenix og et kækt glimt i hendes øjne lyste op. ”Men hvem holdte du øje med? Og hvor befandt du dig hvis du bare gerne ville snakke? Gud hvor har jeg mange spørgsmål til dig… nå, hul i det.” Phoenix smilede glad og nynnede en glad sang.
En lille kuldegysning løb ned af ryggen på Phoenix da hun tænkte nærmere over hvad det enlig kunne betyde, han kunne have været over alt imens han havde været død… over alt… Hun rystede kort på hovedet da Jayden nævnte at han kendte grunden for at Patch var blevet en del af The Wolf Clan. ”hvad er det for en grund?”Spurgte hun stille og smilede svagt til Jayden.
Phoenix hørte lyden af stof som blev ødelagt, men hendes blik var fæstet på jorden nede under hende. ’Hurtigere, hurtigere!’ Skreg Phoenix’es hjerne. Hun blev dog overrasket over at se Jayden ved hendes side, med… vinger… Det hvide og gyldne fjer, i den hårde vind på vej ned mod jorden. ’Hold da kæft!’ tænkte hun og smilede skævt, men fandt koncentrationen igen. ’okay, husk hvordan Dust sagde du skulle gøre, husk det.’ tænkte hun og lod sig opsluge af en konstant ild. Plat formen forsvandt under hende og Phoenix grinede højt og længe. Ilden som var hende, kunne ikke skade hende længere, og dimsen som Militær militsen havde placeret i hende var blevet fjernet af hendes mester.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   23/2/2014, 17:00

Jayden havde ikke tænkt sig at fortælle hende hvorfor, han dengang var blevet i dårligt humør. Selvom det havde noget med hende at gøre, så vedkom det stadigvæk ikke hende. Det var for personligt. "Jeg har ikke lyst til at snakke om det." Sagde han og trak på den ene skulder.
Han kunne godt lide at hun havde mange spørgsmål, fordi så døde samtalen ikke. "Jeg holdte øje med Patch som du ved. Udover ham, så holdte jeg lidt øje med dig, og.. Ellers gik jeg bare rundt og hørte på folks samtaler." Han smilede svagt. "Hvor jeg befandt mig for at snakke med nogen? Jeg kunne ikke snakke med andre end Patch og andre døde sjæle." Han havde ikke helt forstået hende spørgsmål, men det var ligemeget. "Grunden til at han vil være med i Wolf Clan er Ellie." En kort latter forlod hans læber. Det var dejligt at Patch havde fundet en som Ellie, mente Jayden.
Jayden så lidt overrasket på hende, da hendes krop blev dækket af ild. Han var lidt bekymret for om hun tog skade af det, men det så ikke ud til det. Han så ned imod jorden igen. Han foldede sine vinger ind til ryggen, for at få mere fart på. Da han nåede til jorden, foldede han sine vinger helt ud, hævede sit hoved lidt op så han kunne lande sikkert på fødderne. Han foldede sine vinger ind til ryggen igen, da han stod på jorden. Han så hen imod Phoenix.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 14:28

Phoenix så roligt på Jayden og undrede sig. Hvorfor ville han ikke snakke om det? Hvad var det om? Hvorfor måtte hun ikke vide det? der var så mange tanker i hendes hoved som poppede op når hun ikke måtte få noget af vide…
En rød farve blomstrede i hendes kinder da, han sagde han havde holdt øje med hende. ”Hvor meget af tiden?” Spurgte hun stille. Der var nogen ting som hun havde gjort, som ikke alle skulle vide eller finde ud af…
Hun nikkede stille og lyttede bare til Jayden’s stemme, det var så rart at høre den igen, uden at tænke over det, var hun faktisk i bedre humør end hun havde været længe…
Et lille smil var omkring hendes mund da hun hørte Ellie’s navn. Den lille solstråle var simpelthen Phoenix’es lys i mørket, hun havde lovet Violet at beskytte hende, og det løfte ville hun holde.
Hun grinede svagt da hun kom i tanke om den måde hun havde fundet ud af at Ellie og Patch havde haft noget kørende.

Phoenix kom ned å jorden kort efter at Jayden var landet. ”Det må jeg sige dig, du flyver fandme stærkt!” grinede Phoenix og lod sig blive menneskelig igen. ”Men så er det jo mig som er en bunke sure sokker.” grinede hun og løb ud på engen.
Det halve brune hår legede i vinden da hun løb. Solen var behagelig og varmede mildt hendes kinder. Hun smed sig i græsset og grinede. ”Der er ikke noget bedre end sommer varmen.” mumlede hun og lukkede øjnene og glemte alt og alle omkring hende. Lige nu var hun i sikkerhed på en grøn eng midt i kaos.

//Sorry det har taget så lang tid ^^

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 15:26

Jayden knyttede sin ene hånd så hårdt, at det gjorde en smule ondt. På den måde distraherede han sine tanker om at det var en god ide at fortælle hende, hvorfor han var blevet i dårligt humør sidste gang. Han bar på en hemmelighed, som han ikke turde at fortælle andre. Hvis han skulle fortælle nogen hvad hemmeligheder var så skulle det være Phoenix, for hemmeligheden var om hende. Han turde bare ikke fortælle hende det.
Han så på hende, da hun snakkede igen. Han smilede svagt over at hun rødmede. "Så tit jeg kunne." Svarede han med en blid tone i sin stemme. Han så væk fra hende. "Men jeg kunne ikke altid finde dig." Han trak på den ene skulder.
Han rynkede svagt på panden, da hun grinede. Han så spørgende på hende. "Hvad griner du af?" Spurgte han undrende med et svagt smil om læberne. Han havde et svagt sørgmodigt glimt i øjnene.

Han grinede svagt over det hun sagde. "Jeg har haft vinger i flere år. Jeg har haft masser af tid til at øve." Sagde han drillende. Han strakte sine vinger ud bag sig. Følelsen af vinden der kærtegnede vingerne var behagelig. Han fulgte Phoenix med øjnene, da hun løb ud på engen. Han foldede sine vinger ind til ryggen igen, men ikke sådan at de forsvandt. Han tog en dyb indånding inden han gik hen imod hende. Han var nød til at fortælle hende det.
"Jo, der er noget der er bedre end sommervarmen." Sagde han og smilede svagt. "Du er bedre end sommervarmen." Han fik et alvorligt glimt i øjnene. "Jeg er nød til at fortælle dig en hemmelighed, som jeg har båret på lige siden jeg mødte dig. Grunden til at jeg blev i dårligt humør dengang du råbte mig var.. Fordi du tiltrak mig. Det sårede mig lidt at du snakkede om Dust men jeg skjulte det. Det blev bare for meget da du råbte af mig. Da jeg så døde holdte jeg øje med dig, når jeg kunne. Jeg blev efterhånden forelsket i dig." Han så ned i jorden. "Jeg hørte dig snakke om Demian med Patch. Jeg hørte lidt med men så gik jeg. Jeg regner lidt med at du er forelsket i Demian, derfor vil jeg ikke prøve på noget." Han så på hende igen. "Jeg er forelsket i dig. Jeg forstår dig godt, hvis du ikke vil være min ven mere."
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 16:05

”Hvad jeg griner af? Patch fortalte mig ikke lige frem at han var forelsket i Ellie, så jeg måtte jo får det ud af ham… så jeg lagde an på ham.” Hun grinede svagt. Der var et eller andet med at hun ikke kunne holde sig i skindet når det kom til stykket. ”Så jeg prøvede at kysse ham og pludselig fik jeg det af vide.” Hun små grinede og kløede sig på armen.

Phoenix åbnede øjnene da Jayden snakkede. ”nej der er ej, men hvis der er, hvad er det så?” Spurgte hun drillende og tabte både øjne, øre og mund da hun hørte svaret. Roligt rejste hun sig op og kløede sig på armen. Hvad skulle hun sige? Hvad skulle hun nu gøre?
Det gode var bare at Jayden fortsatte, uden at standse, så Phoenix slap for at bryde ind med noget, eller svare på nogen spørgsmål. Men der var alligevel noget i hende som fik hende til at se på Jayden. Se ham rigtigt…
Da Jayden holdte op med at tale og så på hende gik hun hen i mod ham og lagde en hån på hans kind. ”Jayden…” hun så kort ned inden hun fortsatte. ”Jeg… øm… jeg ved ikke hvad jeg skal sige.” Et lille smil dannedes om hendes mund og hun lod sin hånd glide om i hans nakke. Roligt trådte hun helt hen til ham og lagde den anden hånd på hans skulder. Forsigtigt lænede hun sig ind mod ham og lod sine læber mødes med hans. Hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt. Phoenix’es hjerte sprang et slag eller mere over og hele hendes hoved summede af spørgsmål, men nogen af dem gik igen. ’Hvad laver du? Hvad pokker er det dog du laver?!’ spørgsmålene dunkede mod hendes kranium, om og om igen.
Efter et lille stykke tid trak hun sig og rødmede stærkt. ”undskyld.” Sagde hun svagt og så op på ham med store øjne.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 17:47

Jayden bed sine tænder hårdt sammen og knyttede sin ene hånd lidt mere. Han brød sig ikke om tanken om at hun havde lagt an på Patch. Han slappede lidt mere af, da han mindede sig selv om at Patch var forelsket i Ellie. "Kan du da godt lide ham som mere end ven?" Spurgte han venligt og smilede skævt. Forhåbentlig lagde hun ikke mærke til at han var lidt irriteret over det hun havde sagt. Han skjulte det ret godt, men nogle gange kunne man stadigvæk godt se at man var irriteret, selvom man prøvede at skjule det. "Hvordan har du det for tiden, Phoenix?" Han mindes ikke at have spurgt om hvordan hun havde det. Han så spørgende på hende.

Han havde forventet lidt at hun ville sige at hun var glad for Demian eller bare gå uden at sige noget. Det sidste han havde forventet at hun ville gøre var at kysse ham, selvom han på en måde havde håbet at hun ville. Selvom det var rart at hun kyssede ham, så var det også forvirrende. Følelsen af hendes læber mod hans var ubeskrivelig rar. Hendes læber var så bløde! Hans øjne var lukket og han lagde forsigtigt sin ene arm om hendes liv. Hans hjerte bankede hurtigere og hurtigere, indtil hun trak sig væk. Han åbnede sine øjne, da hun sagde undskyld. En smule tøvende lagde han blidt sin hånd imod hendes kind. "Du skal ikke sige undskyld." Sagde han kærligt.
Han var fristet til at kysse hende igen, men mindet om hende der snakkede om Demian fik ham til at træde væk fra hende. Han lagde armene over kors og så ned i jorden. Et forfærdeligt spørgsmål passerede hans tanker havde hun kun kysset ham af medlidenhed? Han så på hende igen. "Er du ikke sammen med Demian?" Spurgte han forsigtigt. Han foldede sine vinger lidt om sig, som for at beskytte sig selv imod at blive såret.

Sidst rettet af Jayden 11/3/2014, 20:26, rettet 1 gang
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 18:59

”Hey, jeg kan lide Patch som en ven eller en bror, ikke som en kæreste, glem det.” hun smilede skævt og kløede sig på armen, der var noget underlig ved Jayden. Som om han var irriteret eller måske vred? Phoenix vidste det ikke. Roligt så hun rundt da han spurgte hvordan hun havde det.
”Øm, jeg har det fint… fejler ikke noget, måske et lille savn af nogen personer som jeg holder af, men ellers er det fint. Hvad med dig?” Spurgte hun stille og følte lidt at situationen begyndte at blive lidt akavet, der var ikke rigtig noget at snakke om.

Da han lagde en hånd på hendes kind, smilede hun svagt, det var behageligt at mærke hans nærvær. Hans kærlige stemme gav hende gåsehud og hun mærkede hendes lyst til bare at blive ved Jayden og ikke forlade ham, men hendes hoved skreg et andet navn… Demian…
Da han trådte væk fra hende, snak hun en klump. Hun mærkede den trang til bare at træde ind mod Jayden igen og bare være hos ham. Men spørgsmålet ramte hende hårdt. ”Jeg…” Phoenix kunne mærke tåre presse sig på. ”Jayden jeg…” rakte ud efter ham, men hun tøvede. ”Jayden… jeg ved det ikke…” Phoenix trak hånden til sig og satte sig opgivende på jorden. ”Jeg ved det ikke, jeg ved ikke hvor han er, eller hvordan han har det… jeg ved ikke en gang om han er i live… ” hun trak benene op til sig og lagde hovedet på knæene og lod hendes følelser komme ud. Vand løb ned over hendes kinder og efter lod dem fugtige. Kuuma var væk, hun anede ikke hvordan Demian havde det, Jayden forvirrede hende og Dust gjorde det ikke meget bedre. ”Jayden jeg ved det virkelig ikke… jeg ved knap nok hvem jeg er.” mumlede hun og snøftede en enkelt gang.
Hun tørrede sine kinder og rørte ved hendes læber, der hvor Jayden havde efter ladt noget af sig. Phoenix lagde sig fladt ned i græsset og ønskede at hele verden gik i stå og at hun kunne gøre som hun ville. ”Jeg ved det ikke.” blev hun ved med at gentage for sig selv imens hun lod følelserne trille ned af hendes kinder…

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/3/2014, 21:24

Jayden blev en smule lettet over at hun sagde at hun kun kunne lide Patch som en bror eller en ven. "Hvorfor lagde du så an på ham, for at få ham til at sige, at han var forelsket i Ellie? Du kunne have brugt andre metoder." Han så spørgende på hende. Han blev ved med at betragte hende, da det var svært for ham at lade være med at se på hende.
"Hvilke personer?" Han så spørgende på hende. Han trak på den ene skulder, da hun spurgte om hvordan han havde det. "Som en der lige er vendt tilbage fra dødsriget." Svarede han med et svagt drillende smil om læberne.

Tanken om at hun sikkert var forelsket i Demian gjorde ondt. Han fik lyst til at kramme hende og sige at det hele nok skulle gå, da hun satte sig ned på jorden. "Phoenix.." Han hviskede hendes navn blidt. Han lagde sig ned ved siden af hende, da hun lagde sig ned på jorden, efter at foldet sine vinger ind til ryggen, så de forsvandt. "Undskyld." Han strøg blidt sin hånd ned af hendes kind. "Jeg ved godt hvem du er." Han fik et opmuntrende glimt i øjnene. "Du er den seje beta fra the wolf clan, som lever op til sit navn. Du er pigen som skød en dødsengel i armen." Der var en svag drillende tone i hans stemme. "Phoenix, jeg vil bare ikke være valg nummer to. Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde Demian, selvom det betyder at jeg vil skulle leve med at du er sammen med ham."
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   15/3/2014, 22:03

Hun små grinede over Jayden’s spørgsmål. ”ja, han ville ikke fortælle mig det… så jeg måtte jo bare gøre noget som ville provokere ham nok, til at han ville spytte ud.” hun smilede skævt og trak på skuldrene. ”jeg brugte også en anden metode, men den var han heller ikke meget for… men jeg fik den information som jeg skulle bruge..” Phoenix trak på skuldrene og smilede skævt.
”Jeg savner Kuuma rigtig meget… han.. jeg ved det faktisk ikke… men han er som sunket i jorden… halt væk…” Phoenix gned sine øjne en enkelt gang og smilede skævt. ”Men ellers ikke… jeg ved ikke hvem jeg ellers savner.” Phoenix smilede skævt og sukkede svagt. Det Jayden sagde, fik et stort smil på læben og grinede hult.

Da Jayden satte sig ned ved hende og strøg hendes kind lukkede hun øjnene og nød hans nærvær. Da han sagde hun vidste hvem hun var. Åbnede hun øjnene og så ham ind i øjnene, en lettere rød farve plantede sig i hendes kinder og hun smilede skævt. Komplimenter, var hun ikke van til at tage, det var underligt og anderledes for hende.
Men hendes smil standsede da han sagde han ikke var valg nummer to. ”Hvem har sagt du er valg nummer to?” Spurgte hun stille og tørrede sine øjne. ”Jayden… hør…” hun satte sig op og så ham ind i øjnene. ”Jeg kan lide dig.” roligt lænede hun sig frem mod han og lagde en hånd ved hans kind. ”Jeg kan lide dig rigtig meget.” mumlede hun og trykkede sine læber mod hans igen, dog kun kort, inden hun afbrød kysset. ”Men jeg er i tvivl.” hun lukkede sine øjne endnu en gang, og lod sine læber mødes med hans igen, i et blidt kys. Roligt rykkede hun sig tættere på ham og lagde den anden hånd på hans skulder.
Igen afbrød hun kysset og satte sig overskrævs på hans ben. ”Jayden… jeg…” Hun sukkede svagt og lagde blidt armene om nakken på ham. ”Jeg kan rigtig godt lide dig.” hun bed sig i læben og afventede et svar eller en reaktion.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   15/3/2014, 22:30

Phoenix var snedig, det måtte han indrømme. "Hvor er du snedig." Han smilede skævt og havde et svagt kækt glimt i øjnene. "Hvad var den anden metode?" Han så spørgende på hende. Det var dejligt at snakke med Phoenix igen. Det havde været noget af det, som han havde savnet mest. Det havde været tortur for ham ikke at kunne snakke med hende.
"Jeg ved desværre ikke hvor han er." Han havde ikke holdt øje med Kuuma, mens han var død. Han kendte ikke Kuuma så godt, men han vidste at Kuuma kunne klare sig selv, så han havde det sikkert fint. "Jeg er sikker på at Kuuma har det fint. Han overnatter måske ved en han kender." Sagde han opmuntrende.

Jayden smilede kærligt til hende, da hun rødmede. Han trak sin hånd til sig og hans smil forsvandt da hendes gjorde. "Det har ingen sagt, men du blev vild med Demian først, fordi jeg døde." Sagde han. Han ville ønske at han ikke havde forladt hende sidste gang. Han skulle være blevet og snakket mere med hende. Måske havde han haft en større chance, hvis han havde gjort det? Hvis han var blevet ved hende sidst, var han måske ikke blevet myrdet? Det var spørgsmål han ikke kunne besvare. Det var også ligemeget, sket var sket. Han satte sig op få sekunder efter hende. Han så på hende, mens hun snakkede. Han smilede svagt, da hun sagde at hun rigtig godt kunne lide ham. Han lukkede øjnene, da han mærkede hendes bløde læber mod hans. Han lagde sin hånd imod hendes, der var på hans kind. Han ville ikke presse hende til at vælge mellem ham og Demian, men en dag ville hun være nød til at vælge. Han ville dog aldrig forlade hende igen, heller ikke hvis hun valgte Demian. Han gengældte inderligt kysset. Da hun satte sig overskrævs på hans ben, lagde han sine arme om hendes liv. Han åbnede sine øjne, da hun snakkede igen. Han betragtede hendes ansigt med en kærlig glød i øjnene. "Jeg elsker dig." Selvom det nok ikke ville hjælpe på hendes tvivl, var han nød til at sige det. "Og, du skal vide, at selv hvis du vælger Demian, vil jeg stadig være ved din side. Jeg forlader dig ikke igen." Han smilede svagt.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   16/3/2014, 17:52

Den anden metode… hun bed sig svagt i læben. ”Øm… kan vi ikke snakke om noget andet..” mumlede hun og ignorerede hans spørgsmål. Hvordan hun brugte sine metoder var ikke lige egnet til ham… Jayden’s stemme var beroligende. Det var rart at snakke med ham, efter så lang tid hvor hun ikke havde, kunne se ham eller høre ham…
”han overnatter ikke… han er død… det ved jeg.” Phoenix lagde armene om sig selv og kunne mærke en lille trang til at skrige, eller bare skyde løs… men hun gjorde det ikke. ”Jayden, han har taget de mest erfarende soldater med sig, og det inkludere mine egne brødre! Han har været væk i 6 måneder… han kommer ikke tilbage… det ved jeg bare han ikke gør.” arrigt gned hun sig i ansigtet og rystede det ad sig. sket var sket, og sådan var det altså…

”Jayden, du aner ikke om jeg har været vild med dig før det, der i Vegas. Du hjalp mig… det er der ikke mange som gør… men det gjorde du..” Phoenix smilede svagt. ”Du hjalp mig også hjem. Igen, det er der ikke mange som ville gøre…” Phoenix smilede svagt og rystede på hovedet. ”Demian kom til senere og hvis ikke du var gået den aften havde det måske ændret sig meget…”
Da de tre ord kom ud, knækkede hun sammen. Tårerne trillede ned over hendes kinder i en lind strøm. Hendes mund havde et skævt smil, dog var der noget trist over det alligevel. Hendes hjerte arbejdede på højtryk og hendes hjerne kunne ikke lade være med at afspille lyden igen, og igen. Roligt lyttede hun til Jayden’s stemme og nikkede. ”Du må bare ikke forlade mig.” hviskede hun og lagde hovedet ind mod hans hals. Roligt og forsigtigt, placerede hun små varme kys på den ene side af hans hals. ”Du må ikke forlade mig som så mange andre gør…” hviskede hun igen og satte sig ret op igen.
Helt forsigtigt lod hun sine fingerspidser røre hans pande og kind. ”Jeg…” Phoenix kunne ikke sige det. Hvorfor kunne hun ikke det? Phoenix var jo forelsket i ham… hvorfor kunne hun så ikke sige at hun elskede ham?
De svagt røde kinder blussede mere og mere op. Hun lukkede øjnene og sukkede. ”Jeg… elsker… også dig.” hun smilede skævt og rystede på hovedet. ”Jeg er ikke god til ord.” hviskede hun kælent og kyssede Jayden lettere begærligt.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   16/3/2014, 18:19

Jayden så undrende på hende, da hun spurgte om de ikke kunne snakke om noget andet. Han ville dog ikke forlange at hun fortalte hvad den anden metode havde været. "Klart. Hvad vil du snakke om?" Han så spørgende på hende. Han vidste ikke hvad de skulle snakke om ellers, men hun havde måske en ide.
Jayden så på hende med medlidenhed, da hun sagde at hun vidste at Kuuma var død. "Måske møder Patch ham snart." Sagde Jayden venligt. "Hvis Patch møder ham, kan han fortælle jer det, så i på en måde kan have en sidste samtale." Han smilede opmuntrende til hende, men smilet var lidt svagt.

Det var rigtigt, han vidste ikke om hun havde været vild med ham før han døde. "Var du vild med mig før jeg døde?" Spurgte han. "Hjalp Demian dig ikke med noget på et tidspunkt?" Han så spørgende på hende. Han var glad for at hun ikke var gået, da han havde fortalt hende at han var forelsket i hende. At hun blev betød rigtig meget for ham.
Jayden så bekymret på hende, da hun begyndte at græde. Han kærtegnede hendes ryg blidt. "Jeg lover at jeg aldrig forlader dig uanset hvad." Hviskede han. Han nød hendes kys imod hans hals. Han lukkede øjnene indtil at hendes fingerspidser rørte hans pande og kind. Han betragtede hende blidt. Han lagde hovedet lidt på skrå.
Da hun sagde at hun også elskede ham, lyste hans øjne op af glæde. "Det er okay." Hviskede han. Han gengældte inderligt kysset. Han frygtede lidt at han drømte og at hun i virkeligheden ikke elskede ham, men det virkede så levende. Drøm eller ej, at høre hende sige at hun elskede ham var ubeskriveligt dejligt.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   29/3/2014, 20:26

”Alt andet end det her.” Mumlede hun drillende til ham og smilede et meget svagt smil.
”Det tror jeg ikke…” mumlede Phoenix men nikkede. ”Jeg kan vel bare håbe på at han døde på en fred fyldt måde…” mumlede hun og så på op Jayden med et mildt udtryk i øjnene.

Hun så op på Jayden da han spurgte om hun havde været vild med ham i Vegas, og uden tøven nikkede hun svagt. ”Jeg var vild med dig i Vegas… der da du ville køre mig hjem, da du hjalp mig efter min forvandling fra ulv til menneske.” hun rødmede svagt og fnisede let.
Da Demian’s navn blev nævnt skævede hun til siden. ”Jo, han hjalp mig da jeg havde rodet mig ud i lidt af det hele… de der slavehandlere er ikke sjove at være sammen med,” grinede hun.
Det at han lovede hende ikke at lade hende i stikken, betød alverden for hende. Hun havde i et mindste en ting at varme sig med: Han ville ikke efterlade hende som andre. ”Tak.” Hviskede hun i mod hans hals og fortsatte de små kys.
Alt i hende sitrede da han gengældte hendes begærlige kys. Hun kunne mærke varmen stige i hendes krop, og følelserne strømme rundt i hende, ud i armene, ned i benene og rundt i hendes mave.

Efter lidt tid brød hun kysset og smilede skævt til ham. ”Kom.” Hviskede hun og rejste sig op. Med lette og elegante skridt begyndte hun at gå hen over den store grønne græsmark.
Da hun kom til udkanten af den satte hun sig ned i skrædderstilling og trak vejret dybt. Al hendes energi samlede sig i hendes mave og hun beroligede sig selv med at alt nok skulle gå og at der ingen fare var, hvis bare hun var sammen med Jayden. Han skulle nok være hendes livline hvis noget gik galt i hendes hoved. ”Kom og sæt dig Jayden.” Sagde hun lavt og mærkede en brise fange noget af hendes hår.

// undskyld det har været så lang tid siden at jeg har svaret :/

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   30/3/2014, 20:43

Jayden kløede sig i nakken. "Jeg kan huske at da du mødte Patch og var døden nær, troede du at det var mig, der var kommet for at hente dig." Han betragtede hendes ansigt. "Troede du virkelig at jeg ville lade dig dø? Selvom din tid var kommet på det tidspunkt, ville jeg ikke lade dig dø. Jeg ville have brudt en af reglerne ved at være dødsengel og det ville have fået... katastrofale følger." Han smilede svagt.
"Du kan også lade være med at tænke på hvordan han døde. Tænk i stedet på de gode minder du har sammen med ham. På den måde vil du blive glad ved tanken om ham, men stadigvæk lidt ked af det. Hvis du tænker på hvordan han døde, vil det til sidst drive dig til vanvittig." Snakken om Kuumas død fik Jayden til at tænke på sin egen død. Den havde langtfra været behagelig, men det hørte fortiden til.

Jayden rynkede svagt på panden. "Det skjulte du godt." Sagde han og smilede svagt. "Jeg troede du var vild med Dust." Han kyssede blidt hendes pande. Han frygtede lidt at dette var en drøm. Det var for godt til at være sandt. "Jeg frygter lidt at det her er en drøm og at jeg om lidt vågner op." Sagde han og så på hende som om han var bange for at hun snart forsvandt.
Jayden kneb øjnene lidt sammen og så væk, mens hun svarede på hans spørgsmål. Han vidste godt at han virkede jaloux, og det var han, men han havde selv spurgt. Han rystede svagt på hovedet, inden han så på hende igen. "Slavehandlere?" Han hævede spørgende et øjnebryn.
Han lukkede sine øjne, da hun fortsatte med at kysse ham ned af halsen. "Det var så lidt." Han smilede svagt.

Han åbnede øjnene, da hun afbrød kysset. Han fik et undrende glimt i øjnene, da hun rejste sig op. Han rejste sig dog op og tog sin frakke, der lå på jorden. Han kørte en hånd igennem håret, for at få nogle hårlokker væk fra øjnene. Han fulgte hende med øjnene, da hun gik hen imod græsmarken, mens han fulgte efter hende. Han smed sin frakke på jorden og satte sig ned ved siden af hende, da hun bad ham om det. Diskret foldede han sine vinger ud og lagde sin ene vinge om hende, imens han betragtede hendes ansigt blidt. "Hvad så?" Han så spørgende på hende.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   21/5/2014, 16:55

”Så det du siger, er at selv om jeg var døende ville du ikke lade mig dø? Du ville ofre dig selv for at rede mig..” Phoenix tog sig blidt til hovedet og smilede skævt. ”Wow.. det er faktisk ret sødt.” hendes kinder blussede svagt op og et skævt smil havnede på den ungevarulvs læber.

”VILD MED DUST?!” Phoenix så chokeret på Jayden og grinede svagt. ”Han er min mester, ja jeg har været i seng med ham, men det var vi enige om, faktisk mig der gerne ville med en jeg stolede på.. men det er ikke noget som er fast, har gjort det en eller to gang.” Phoenix kløede sig i håret og grinede svagt. ”
Da han fortalte at han var bange for at hun forsvandt, blinkede hun til ham og rystede på hovedet. ”Jeg skal ingen steder, overhoved ingen steder.” roligt nussede hun ham på kinden og fortsatte deres lille small talk.
”Ja slave handlere, jeg blev fanget og jeg stak af, derefter blev jeg jagtet og, tja, jeg blev skudt og Demian hjalp mig.” hun smilede skævt og rystede på hovedet. ”det er ikke noget, det lige meget.” hun trak på skuldrene og prikkede ham i panden.

Da hans vinge blev lagt omkring hende. ”Der er ikke noget, det ville bare være rart at sidde her i stedet.” Hun lænede sig ind mod ham og tog blidt hans hånd op til hendes mund. ”Jayden?” Phoenix drejede sig ind mod ham og sukkede. ”jeg elsker dig.” blidt hviskede hun det ud i luften og kyssede blidt hans kæbe. Hendes ene hånd løb hen over hans brede skuldre og ned over hans bryst kasse. ”Vil du gøre det med mig?” hendes hænder, rystede svagt og hun smilede skævt. ”Undskyld det kommer så pludseligt…” hun så ned. Den pige der på markedspladsen havde været så bask, den pige som var en Beta leder, spurgte om lov… hun var lille, og næsten uskyldig, hvad var det dog af ting Jayden havde gjort ved hendes tanker og være måde? Han havde ændret hende en smule. Hun var følsom og blid, venlig, og forstående… ting hun ikke plejede at være…

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   23/5/2014, 18:29

Jayden smilede svagt og en smule skævt. "Ja, det er det jeg siger." Han ville ikke kunne leve med tanken om at Phoenix var død. Han ville hade sig selv forevigt og mene at det var hans skyld at hun var død. "Jeg ville ikke kunne leve med at du er død." Han så ned i græsset.

Han rynkede svagt på panden, da hun så chokeret på hende. "Du opførte dig bare som om du var vild med ham." Sagde han. Han var en smule forvirret, det måtte han indrømme. Han havde åbenbart misforstået et par ting. "Jeg føler lidt at jeg ikke har lyst til at vide mere." Han skar ansigt. Han hadede at være jaloux, men han kunne ikke gøre noget ved det. Han måtte bare skjule det, så godt han kunne.
Han smilede blidt, da hun nussede ham på kinden. "Godt." Han lagde hovedet lidt på skrå. Han lyttede roligt til hvad hun sagde. "Det er ikke ligemeget. Det er mere end hvad jeg har gjort." Han følte et pludselig had mod sig selv, fordi han havde sagt det. "Nej, glem det jeg sagde, men det er ikke ligemeget. Han hjalp dig og det er godt." Han hadede sig selv endnu mere, da hans stemme havde haft en tone af irritation over sig. Det hjalp ikke ligefrem at hun prikkede ham på panden, men det gjorde ham heller ikke mere irriteret.

Han betragtede hende med en kærlig glød i øjnene. Han så spørgende på hende, da hun sagde hans navn. Hans skæve smil blev bredere. "Jeg elsker også dig." Han lukkede øjnene, da hun kyssede hans kæbe. Han åbnede dog øjnene, da hun snakkede igen. Han rødmede kraftigt og så væk fra hende. "N-nej, du skal ikke sige undskyld." Han så på hende igen. "J-jeg har bare aldrig..." Han rødmede endnu mere. "J-jeg... h..har aldrig, øhm.. du ved.." Han sukkede irriteret over hans stammen over nervøsitet. Han så ned i græsset og rynkede svagt på panden. "Jeg h-havde aldrig kysset en, øh, kvinde før.. eller.." Han kunne ikke få sig selv til at sige mere.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   2/6/2014, 15:55

"Så det du siger er egentlig at du gerne vil rede mig? er det sådan det skal forståes?" Phoenix grinede stille og rystede på hovedet. "Egentlig, så var det ikke så slemt.. du ville have gjort det samme.. og jeg ville have været mere sød mod dig en mod ham..." Phoenix sukkede. "Det lige meget, fortid er fortid... vi skal kun tænke på nutiden." det lød poetisk.. eller noget.. hun tænkte bare logisk..
den lille snært af jalousi kunne fornemmes over Jayden, men hun havde ingen intentioner om at bore i det... det nyttede jo intet.

Phoenix så roligt på Jayden imens han stammede sig vej igennem nogle få sætninger. "Har du aldrig været sammen med en? altså aldrig haft sex før?" Phoenix så beroligende på ham. "Jayden hvis ikke du vil er det okay." Phoenix flettede sine fingre ind i sine og smilede svagt. "Vi kan også bare ligge og se op på himmelen og blive beroliget af hinandens vejrtrækning og nærvær. Du skal bestemt ikke føle dig presset til det her."
Roligt og kærligt klemte hun hans hånd. Phoenix følte sig tryg ved siden af Jayden.. hvordan havde hun dog overlevet uden ham??

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   

Jayden? is that you?! (Jayden)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hvem er mest badass? //Jayden//
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
» Gæster - Jayden og anna rose