IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Jayden? is that you?! (Jayden)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   3/6/2014, 13:16

Jayden nikkede. "Ja, det er sådan det skal forstås." Han betragtede hende. "Er der noget galt i at jeg vil det?" Han så spørgende på hende med hovedet lidt på skrå. "Mere sød mod mig end ham? Hvad skal det betyde?" Han rynkede svagt på panden. Han forstod ikke helt hvad hun mente. Han så tomt ud i luften. "Det er svært ikke at tænke på fortiden når den er omkring en hele tiden." Mumlede han lavt, så det var usikkert at hun ville kunne høre hvad han sagde. Han var også ligeglad med om hun hørte det.

Han rødmede endnu mere, selvom det ikke burde have været muligt. "N-nej! Jeg havde jo haft alt for travlt med at være en dødsengel. Kvinder j-jeg snakkede med var for det meste døde!" Årh, hvor var det altså pinligt at han rødmede og stammede sådan. Han hadede sig selv. Han lagde sin hånd imod sit ansigt og lukkede sine øjne. Han bed sine tænder hårdt sammen, så hans kæber blev spændt. Han åbnede øjnene. "Det er altså ikke fordi jeg ikke vil... j-jeg mener.. altså.. d-det er m-m-måske bare lidt for tidligt?"  Han kunne slå sig selv. "Jeg er så forbandet dårligt til det her." Han sukkede opgivende. Han så nervøst på hende. Han havde ingen ide om hvad han skulle sige uden at det lød dumt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2641

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   9/6/2014, 21:28

”Nej der er ikke noget glat i det, det var bare et spørgsmål.” Phoenix smilede skævt og så væk. Hun var træt af at være den pige som skulle redes konstant, hun kunne altså godt klare sig selv…
”ja mere sød mod dig end mod ham… um.. jeg var ikke lige frem rar eller venlig over for Demian… ikke før senere… så ja..” hun rodede op i hans hår og blinkede til ham. ”men lad nu være med at tænke på det din spade.” hun grinede og sukkede tungt.
”Um… ville normalt prøve at grave i det her… men lader det ligge.” hun lagde hovedet på skrå og grinede til ham for at få hans humør op.

Et mildt smil var omkring hendes læber og hun fugtede dem hurtigt imens han snakkede til hende. Da han var færdig med det hele satte hun sig overskrævs på ham og lagde armene omkring hans nakke. ”rolig Jayden.” hun grinede skævt. ”Hør, rolig nu, tag en indånding og slap af.” hun så ham roligt i øjnene og nussede hans næse med hendes egen. ”Vil du da mene det er for tidligt?” med blide hænder nussede hun hans nakke og kyssede blidt hans pande.
Hun slap ham og trak sin trøje af så en sort og blå BH kunne ses på hendes krop. De lavt hængende bukser sad fint på den ellers muskuløse krop. Hun lagde blidt trøjen ved siden af dem og væltede Jayden forsigtigt bag over. Blidt kyssede hun ham op ad halsen og op på munden. ”Er du nervøs?” mumlede hun mod hans mund og rettede sig op igen.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   9/6/2014, 21:52

Jayden strøg hende over håret med et blidt smil om læberne. "Jeg vil gøre alt for dig." Sagde han. Han hvilede sit hoved mod sin ene hånd, der støttede sig imod hans ene ben. "Jeg er vel bare heldig." Der var en drillende tone i hans stemme. Han sukkede svagt. "Jeg er ikke en spade." Han smilede kækt.
Han rynkede svagt på panden, da hun sagde at hun ikke ville grave i det. Hentydede hun til det han havde sagt om fortiden? Han så væk fra hende og valgte at lade være med at kommentere.

Han spærrede øjnene op, da hun satte sig overskrævs på ham. Han rødmede stadigvæk, og det hadede han. Han så sikkert latterlig ud. "D-d-det.." Han tvang sig selv til at slappe af, selvom det var lettere sagt end gjort. "Det ved jeg ikke." Mumlede han genert. Han blev helt rød i hovedet af generthed, da hun tog sin trøje af. Årh for pokker, hvorfor var han så genert? Han lukkede øjnene, da hun væltede ham bagover og kyssede ham op af halsen. "N-nej da, slet ikke." Sagde han selvom det var tydeligt at han løj, han prøvede bare at overbevise sig selv. Han tog en dyb indånding, inden han åbnede sine øjne. "Ja, jeg er nervøs. Jeg har aldrig prøvet sådan noget her før. Desuden, er du sikker på du har lyst til det? Hvad med.. Demian?" Han brød sig ikke om at nævne Demian lige nu, men han var virkelig i tvivl.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/6/2014, 21:14

Phoenix kunne ikke helt lade være med at grine over Jaydens nervøsitet, det var ret nuttet at se englen være så skræmt og måske flov... det vidste hun ikke om han var, men nervøs, ja.
"Jayden, rolig nu, vi skal nok tage det stille... Hvis du altså vil med mig, og nu..." Phoenix grinede skævt og drejede hovedet lidt, så Jayden lige præcis ikke kunne nå Phoenix'es læber.
Imens Jayden indrømmede at han var nervøs, lyttede hun stille til ham og vindens blide hvisken i græsset. Da Demians navn blev nævnt, fór hun sammen. "Jayden... jeg..." HUn rettede sig hurtigt op og rejste sig op. "Undskyld mig." Mumlede hun og tog sin trøje på.
'ja flot Phoenix du har ikke set Demian længe og kaster dig over Jayden..' Phoenix begyndte at gå. "Undskyld Jayden." Råbte hun over skulderen og sukkede tungt. "Det var en fejl, jeg skulle ikke have lagt op til noget her, det min fejl og det påtager jeg gerne." Phoenix følte sig utrolig voksen... tænk hun sagde det... hun havde lige sagt nej til en fyr hun elskede... 'forbandede hjerte... det her var sku da lige godt satans.'
Uden at have lagt mærke til det, var luften omkring dem, blevet varm og ubehagelig. Vreden som Phoenix følte mod sig selv, blev udløst igennem hendes evne... det her kunne ende noget så galt...

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/6/2014, 21:26

Jayden havde lyst til at være sammen med hende, men han var i tvivl om det var en god ide. Han valgte at lade være med at kommentere på det første hun havde sagt, da han ikke vidste hvad han skulle sige. Han sukkede svagt, da hun rejste sig op. Som forventet skiftede hun mening. Det var tydeligt at hun stadig elskede Demian. Han var valg nummer to og det ønskede han ikke at være. Han kørte en hånd igennem sit hår. Han rejste sig op og foldede sine vinger om sig selv. Han fulgte hende med øjnene, da hun begyndte at gå. "Du skal ikke undskylde." Sagde han. Sorgen var tydelig i hans stemme, men han var også vred. Vred over at Demian havde en så stærk påvirkning på Phoenix. Han blev endnu mere såret, da hun sagde at det havde været en fejl. Alle følelser som han havde forlod hans ansigt. Han foldede sine vinger ud, men derefter forsvandt de.
"Så er det vel på tide at jeg går." Sagde han. Hans stemme var uden følelser. "Jeg beklager at jeg fik dig til at begå den fejl." Han vendte ryggen til hende og begyndte at gå væk.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/6/2014, 21:43

'arg... hvad har jeg dog gjort?!' tænkte hun og mærkede den kolde tone fra Jayden. "UNDSKYLD!" Skreg hun og et træ stod i flammer. "Undskyld Jayden.. Jeg ved slet ikke hvad der går ad mig... jeg er så... så vred og fustreret.. jeg kan ikke tænke klart." Hun skreg det nærmest ud. Den 16-årige pige opførte sig som en på hendes alder. Dum og uvidende. "Jayden du må ikke gå!" Uden mere omtanke, satte hun i løb. tåre trillede ned over hendes kinder.
Da hun nåede hen til ham, begyndte gnister at slå. Gnister i græsset. i håret, hendes øjne.. alle steder. "Jayden jeg er så forfærdelig ked af det... jeg ved ingen ting jeg er så dum!" Hun satte sig opgivende i græsset og pressede hovedet ind i mellem hendes knæ. "Rolig Phoenix Rolig!" hviskede hun til sig selv. Men gnisterne blev værre og værre. en flamme opstod i græsset ved siden af hende. "Det her går så galt." mumlede hun og græd endnu mere end før... hun var jo en teenager... under alt det militær trænede ydre, var en pige rent faktisk... en kvinde... eller et væsen med følelser...

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/6/2014, 21:53

Jayden stoppede med at gå, da Phoenix råbte undskyld. Undrende så han hen imod hende. Han knyttede sine hænder og så væk fra hende. Han lukkede sine øjne, men han lyttede dog til det hun sagde. Han vendte sig om imod hende og så at hun løb hen imod ham. Han så sig omkring, da der slog gnister i græsset. Var det hendes evne der gjorde dette? Han så hen imod hende igen. "Du er ikke dum, Phoenix." Sagde han. Han satte sig på hug foran hende.
Var det ham der havde gjort hende så ked af det? Han følte sig som et monster. "Undskyld, Phoenix. Jeg vil bare ikke være dit andet valg. Du er nød til at finde ud af hvem af mig og Demian du elsker mest. Hvis det er ham du elsker mest, så vil jeg, som sagt, ikke forlade dig. Jeg vil være din ven uanset hvad. Det sårede at du sagde at det du havde gjort var en fejl.. men det der sårer mig mest er den påvirkning Demian har på dig selv efter du sagde at du elskede mig." Han strøg hende over håret. "Jeg tror det er bedst jeg går, så du kan tænke i fred og ro." Han smilede svagt.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   10/6/2014, 22:06

Phoenix kunne ikke sige noget... ikke længere... alt det hun sagde og gjorde var forkert... hun ville aldrig åbne hendes mund længere... aldrig nogensinde mere... hun skadede jo bare alle omkring hende. hun satte hænderne for ørene og rystede voldsomt på hovedet. Det hele skulle ud hun måtte væk.. hun måtte være fri.. en ulv...
Hun ville ikke høre mere om Demian eller om følelser, hvorfor var hun følsom? det var hun begyndt på efter mødet med Jayden.. nej.. Dust.. nej.. demian? der var så mange forskellige følelser der blandede sig med andre..
Men da Jayden mente han skulle gå, gik hun i panik. "Nej..." pippede hun. han skulle ikke gå.. han skulle blive ved hende. hun var så bange for at det hele ville gå galt. "Bliv..." mumlede hun svagt og så op på ham med store røde, våde øjne. "Ikke gå fra mig.." hviskede hun og greb ud efter hans hånd, men nåde den ikke... han var for langt væk..
hun rystede og ilden omkring hende flammede svagt lidt stærkere...

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   11/6/2014, 11:55

Inden Jayden rejste sig op strøg han hende igen over håret. Han begyndte at gå, men han stoppede op, da hun sagde han ikke skulle. Han så hen imod hende. Hun havde ret. Han kunne ikke bare efterlade hende. Specielt ikke når hun var så ked af det. Han gik hen til hende igen og satte sig ved siden af hende. Han lagde en arm om hende for at berolige hende. Hvorfor reagerede hun så kraftigt over at han havde været ved at gå? Var hun bange for at han ville dø igen? Han trykkede blidt sine læber mod hendes tinding. "Jeg bliver." Hviskede han, men selvom han blev betød det ikke at hun ikke skulle tænke over tingene.
"Phoenix, det hele bliver mindre kompliceret hvis du finder ud af hvem du elsker højest af mig og Demian." Sagde han blidt. Han foldede sine vinger ud og lagde en af dem om hende.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   18/6/2014, 20:04

Phoenix sad og rystede. Alt kom så overvældene lige nu.. det hele væltede for hende og alt gik galt. ”Ved du hvorfor Varulve har det svært? Fordi der er to personer af samme væsen.” Phoenix tog nogle blide indåndinger så hun kunne falde til ro. ”Min ulv har en mening og jeg har en mening. Demian er min fordi han er en varulv, og fordi de to ulve beskyttede hinanden da de mødtes første gang. Der var ikke nogen kamp, Demian lagde sig fladt ned mod jorden og så ikke direkte på mig.. han var underdanig… han er en ulv. Du har mit menneskelige hjerte, du har ikke andet end stjålet det for øjnene af mig.” Phoenix snøftede og lagde hendes hoved mod hans skulder, jeg har ikke den store erfaring med forhold, og det kan man vel også godt mærke her… jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. jeg er nybegynder på så mange måder.” Med et lille suk rejste hun sig og så rundt.
Benene under hende rystede svagt, som om hun kunne falde om hvert øjeblik. ”Hvorfor skal jeg vælge mellem to personer jeg elsker? Hvorfor kunne ikke bare hade mig?” Phoenix så rundt og bandede indvendt. ”Hvorfor skal i holde af mig?” Phoenix kunne mærke vrede, skuffelse, skræk og en slags underlig glæde… ”jeg tror bare jeg skal bruge min fornuft.. eller… hov vent… det har jeg ikke..” Phoenix grinede for sig selv og rystede kraftigt. ”Vi lader ulven bestemme.” Mumlede Phoenix og forvandlede sig til en ulv.

Den snehvide ulv rejste sig op fra den grønne eng og rystede den tykke pels. Den gik langsomt hen til Jayden og snusede til ham. Den kolde snude rørte roligt Jayden’s kind og snusede ned over hans hals. Hun trak hovedet til sig selv og nøs.
Uden at tænke over det, kravlede den store ulv op i skødet på Jayden og lagde sig ned. Phoenix gabte en enkelt gang og så op på Jayden, som om hun ville have han skulle klø hende eller snakke til hende, som om hun kunne forstå ham.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   18/6/2014, 20:49

Jayden så spørgende på hende, da hun spurgte om han vidste hvorfor varulve havde det svært. Hendes svar på sit eget spørgsmål var ikke det han havde forventet. Han havde troet det var fordi at mange varulve så det som en forbandelse. Han kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun sagde at han havde stjålet hendes menneskelige hjerte, men han undrede sig også lidt over om hun mente det var en god ting at han havde gjort det. Han så op på hende, da hun rejste sig op. Ville hun gå nu? Han håbede at hun ville blive hos ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende, så han lod være med at sige noget. Han holdte dog øje med om hun snart faldte, for hvis hun var ved at falde, ville han selvfølgelig hurtigt hjælpe hende. "Vi vælger ikke selv hvem vi holder af eller hvem vi hader." Sagde han blot. Han vidste nemlig ikke hvad han ellers skulle sige.
"Lader ulven bestemme? Hvad mener du?" Han så spøgende på hende. Han fik dog svar på sit spørgsmål da hun skiftede form til ulv. Han blev roligt siddende og betragtede den hvide ulv. Han rørte ikke engang på sig, da hun snuste til ham. Det overraskede ham at ulven lagde sig på hans skød. Forsigtigt strøg han sine fingre igennem hendes hvide pels. "Jeg troede at jeg aldrig skulle se dig igen." Han smilede svagt.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   19/6/2014, 21:30

Phoenix lå stille og roligt på hans skød, med lukkede øjne og en lille tilfreds brummen. Hun rejste sig blidt op og rystede sin pels. Ulvehår fløj til alle sider og det samme skete med det støv hun havde haft i pelsen.
I rolige bevægelser begyndte hun at gå væk fra Jayden og rundt om ham. Hurtigt slikkede hun ham i nakken og nappede ham drillende i håret. Det var hendes måde til at forklare han skulle lege med hende.
Phoenix sprang rundt i det høje græs og lignede en kanin på stoffer.
Den store ulv sprang og sprang. Op og ned, op og ned, op og ned. Det hele var sådan lid set underlig at se. Normalt ville en ulv ikke opføre sig sådan med mindre der lå noget under, noget som ikke var helt naturligt… men nærmere menneskeligt…

’Han har bare at forstå jeg vil lege og ikke side og tænke, jeg vil se de gode sider af ham, bedømme ham på andet end hans ord og følelser, men på hans handlinger og evner. Jeg vil se ham.. og kun ham.’ Tænkte den menneskelige side af Phoenix, mens hendes ulv tænkte: ’Yay en jeg kan lege med.’ Ikke det sværeste at finde frem til, men bestemt det sjoveste.

//Sorry det er så kort, ikke god til at skrive som en ulv. :)

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   19/6/2014, 21:38

En lavmælt latter forlod Jaydens læber, da ulven slikkede ham i nakken og nappede ham i håret. Han forstod hvad hun mente. Han rejste sig op og børstede græsstrå af sit tøj. Han så tænksomt på ulven mens han overvejede hvad han skulle gøre. Han fik en ide, men var ikke sikker på om hun ville kunne lide den. Han foldede sine hvide vinger med ud. Det gyldne skær i hans vinger lyste svagt.
Han gik hen imod en bunke grene og tog en frem. Han vendte sig om imod ulven med et kækt smil om læberne. "Lad os se om vinger er hurtigere end ulve ben." Han havde en udfordrende glød i øjnene. "Du må først løbe hen efter grenen, når den er landet på jorden." Han fløj op i luften. Han kastede grenen så langt væk han kunne og først da grenen var landet på jorden fløj han. Han elskede at mærke vinden stryge forbi hans vinger. Det var en fantastisk følelse. Han dykkede nedefter grenen, da han nåede derhen. Han så sig omkring for at se hvor Phoenix var.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   19/6/2014, 21:56

Ulven stoppede op da han snakkede til hende. ’skal jeg løbe efter en pind… ’ tænke hendes menneskelige jeg. Men ulven kunne ikke holde sig fra at løbe efter den.
Phoenix sneg sig ind på genen og sprang i det hun fik øje på Jayden. Phoenix’es spring var opad og hun skiftede i luften til et menneske.
”Vil du lege aport?!” grinede Phoenix og landede på jorden ikke langt fra pinden og Jayden. ”Jayden jeg er ikke en hund.” Grinede hun og løb det sidste stykke vej hen mod Jayden. ”Men du leger ikke aport rigtigt.” drillede hun. ”Men Jayden.. jeg tror jeg har besluttet mig..” Phoenix sank en klump og så ned. ”Jeg skal jo bare lytte til mit hjerte…” opgivende satte hun sig på jorden og sukkede. ”Det kan ikke være ham jeg ikke hører fra.. ham jeg ikke ved hvad laver… jeg ved ikke engang om han virkelig elsker mig… og så er der den anden.. ham som holder øje med mig.. selvom han var død, han som har stjålet mit menneskelige hjerte.. og også min ulvs..” Phoenix så op og havde tåre i øjnene. ”Jayden jeg elsker dig…”
tænk hun virkelig sagde det...

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   21/6/2014, 15:48

Jayden landede på jorden, da Phoenix skiftede form. Han trak på sin ene skulder. "Jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre." Han havde et svagt smil om læberne. "Det ved jeg, men som sagt, jeg vidste ikke helt hvad jeg ellers skulle gøre. Jeg ved ikke hvad ulve kan lide at lege." En lavmælt latter forlod hans læber. Han slog opgivende ud med sine arme. "Jeg ville se om du løb hurtigere end jeg kunne flyve." Han lagde armene over kors. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun snakkede igen. Han satte sig ned foran hende imens hun snakkede.
Først reagerede han ikke på hvad hun sagde for hvordan skulle han reagere? Hvad skulle han sige? Hvad skulle han gøre? Han var ikke engang sikker på hvad hun mente. Uden at tænke nærmere over det, lænede han sig ind imod hende og trykkede blidt sine læber imod hendes. "Jeg elsker også dig." Hviskede han blidt imod hendes læber.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   22/6/2014, 19:07

Chokket over Jayden der kyssede hende fik hende til at blegne, og alligevel ikke… Hun trykkede blidt hendes læber mod hans og lukkede øjnene. Følelsen af at være tæt på ham, gjorde at hun følte sig tryg. ”Jayden, jeg… jeg skal tilbage, nu.” Hviskede hun, men hun kunne ikke komme væk fra Jayden.
I stedet for at rejse sig op og begynde at gå, kravlede hun hen til ham og satte sig overskrævs på hans ben, og lagde armene omkring hans nakke. ”Jeg elsker dig Jayden, jeg vil ikke slippe dig igen.” Hun begyndte et hedt kys og pressede sig ind til ham, nu kunne hun jo godt give efter, og ikke tænke på at såre Demian.. hun skulle bare lige have sagt det til ham..
Men hun ville ikke længere holde sig tilbage, roligt væltede hun ham og trak sin trøje af igen. ”Håber ikke det gør noget denne gang.” Hviskede hun imod hans læber og kyssede ham ned af halsen. ”Jeg elsker dig Jayden.” Hviskede hun og smilede skævt. Hun havde lagt trøjen bag nakken på Jayden, nærmest som en pude til ham, så han ikke ville få ondt i nakken.
Hun hoppede ned fra ham og puttede sig ind til ham. varmen der kom fra hans krop fik Phoenix til at blive helt blød i knæene. han var så berusende for hende.. han var stoffet i hendes liv.

Gæst

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   22/6/2014, 19:58

Jayden trak sig lidt væk, da hun sagde at hun skulle tilbage nu. "Okay." Han ville egentlig helst have at hun blev, men han ville ikke tvinge hende til at blive. Han så spørgende på hende, da hun kravlede hen til ham. Skulle hun ikke gå? Han foldede sine vinger ind til sin krop og lagde sine arme om hendes liv. Han gengældte kysset, og kærtegnede hendes ryg samtidig. Han lukkede sine øjne, da hun væltede ham ned på jorden igen. Han åbnede først øjnene, da hun snakkede igen, da han var nysgerrig over hvad hun mente med at hun ikke håbede at det gjorde noget denne gang. Han rødmede svagt, da det gik op for ham hvad hun havde ment. Han tvang sig selv til at slappe af. "Jeg elsker også dig." Hviskede han blidt. Da han havde fortalt hende at han var forelsket i hende havde han ikke regnet med at hun ville gengælde hans følelser, så det at hun gjorde var en dejlig overraskelse for ham.
Eftersom hun lagde sig ned ved siden af ham lagde hun sig på hans vinge, men det var fint. Han foldede sin vinge om hende så de hvide fjer blidt kærtegnede hendes hud. Han trykkede blidt sine læber imod hendes pande. "Jeg troede du skulle gå?" Han så spørgende på hende. "Misforstå mig ikke, jeg vil gerne have du bliver, men jeg vil ikke tvinge dig til at blive."
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   22/3/2015, 11:07

//@Phoenix og @Jayden . Jayden jeg ved godt, at du forlader os, derfor tænkte jeg, at det kunne være dejligt, hvis i to fandt ud af et referat, hvordan dette emne ender. :) Således at det ikke bare står udafsluttet. Men selvfølgelig ingen tvang//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Jayden? is that you?! (Jayden)   

Jayden? is that you?! (Jayden)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hvem er mest badass? //Jayden//
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
» Gæster - Jayden og anna rose