IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

trip to the dream Hills(Samuel)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 673

IndlægEmne: trip to the dream Hills(Samuel)   10/2/2014, 12:32

Tid: aften
Sted: dream Hills
Omgivelser: stille nok til kun naturens lyde dominere
Vejr: overskyet

Diana havde taget sig en frisk tur fra Las Vegas, for at komme ud til Dream Hills, som hun var kommet frem til nu, da hun aldrig havde været der før, og derfor havde tænkt at en tur derud, kunne være sjovt at prøve. Hun havde pakket et par tasker med madvare, og forskellige dele til dukker, samt ikke at forglemme skriftruller og diverse ting, som hun mente hun ville få brug for på vejen, og nogle af taskerne blev båret, af de 2 store bioraptore der hed King og Ace som gik sammen med hende, mens hun havde en på ryggen selv. Udover tasken der hang over hendes ene skulder, var Diana iført et par røde og løse bukser, en matchende cardigan med hvid halskrave, som sad løst udover en stram hvid trøje, der viste hendes slanke krop og c-skåls bryster, om hendes hals havde hun et pig halsbånd, og hun havde en rød hat på hovedet, udsmykket med forskellige gakkede ting, så man skulle tro hun var en gakked hattemager, og det passede ret så godt sammen med hendes skøre smil, og glade lyserøde øjne, der var halvt dækket af hendes hvide hår. På hendes ryg havde hun et smukt sværd, der var lettere gemt bag en slags puppe, stor nok til at indeholde et menneske i foster stilling, pakket ind i et hvidt stof der lignede et tykt silkeforbindings stof.

Nu hvor det var ved at være sent om aftenen, tænkte Diana at det snart måtte være tid til, at hun fandt sig et sted at slå sig ned for resten af aftenen og natten med, så kunne hun også begynde på den nye dukke, hun havde tænkt sig at lave herude, hvor hun havde fred og ro til at arbejde på den, men det blev først efter aftensmaden, for King og Ace virkede sultne, og hendes egen mave rumlede også lidt. I hendes søgen, fandt hun hurtigt en god grotte de kunne være i for natten, den befandt sig et stykke op fra bjerg foden, og det var ikke et sted man sådan umiddelbart lagde mærke til, så det virkede som et godt sted at gemme sig natten over, ifølge Dianas gakkede hoved, så hun tog King og Ace med sig derind, så hun kunne aflaste dem for bagage. King og Ace virkede glade for at komme af med bagagen, for så kunne de bevæge sig mere frit, og med Dianas tilladelse smuttede de ud på jagt, efter noget de kunne æde, mens Diana begyndte at lave noget mad til sig selv, hun startede med at samle noget træ og tænde et bål, så hun kunne stege det god hun havde med sig.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   10/2/2014, 12:57

Samuel blev irriteret på sig selv, da han så de mørke skygger dække for månen og stjernerne. Hvis han var meget uheldig, ville det begynde at regne, hvilket det godt kunne ligne at det ville begynde med. Han ville ikke begynde at gå den lange tur tilbage til Megatron City, hvis der var risiko for regnvejr. Han rettede på hans sorte frakke, der gik ham cirka til knæene. Inde under frakken havde han en grå langærmet trøje på, der dækkede den tatovering han havde. Han havde sorte jeans og sorte laksko på også. Han så kort rundt på omgivelserne omkring ham, og fik øje på en grotte. Måske kunne han søge ly derinde, indtil regnen var stoppet? Han begyndte med hastige skridt at gå derhen. Han stoppede dog med at gå, da han kunne se en person, der var ved at tænde et bål. Han sukkede svagt over det. Han gad ikke til at finde et andet sted og finde ly, så han begyndte at gå hen imod grotten igen. Da han var nået lidt tættere på, kunne han se at personen var en kvinde. En ret smuk kvinde, måtte han indrømme. Det havde dog ingen betydning for ham lige nu. Han ville bare være i ly for regnen, der måske ville komme.
"Godaften." Hans stemme var tom for følelser, ligesom der heller ingen følelser var spore i hans mørkerøde øjne. "Ville de have noget imod at jeg søgte ly her?" Spurgte han med en høflig tone i stemmen. Hvis hun havde noget imod det, var han ligeglad. Så vidt han kunne se var der plads til en mere end to i grotten. Han havde armene over kors.
Diana
First Class.
First Class.

Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   10/2/2014, 13:50

Diana så op, da en fremmede trådte ind i grotten, at dømme ud fra hendes instinkt var han en vampyr, og med de tegn på manglende følelser der var, i både hans stemme og øjne, kunne han måske være farlig. Hun havde før mødt en ved navn Dust, der kun ejede følelsen vrede, og selvom det var endt med at han nu var hendes ven, så havde hun før deres venskab blev til til noget, erfaret at væsnet med følelsesforladte øjne og stemme, kunne betyde at væsnet der ejede denne følelsesløshed var farlig og muligvis fjendtlig.
"Det kommer an på om du er sulten?" spurgte hun med en mild stemme, der klart tydet at hun var et gakked væsen, der foretrak gode frem for dårlige følelser "Jeg plejer normalt at være åben, overfor at møde nye væsner, men manglende følelser plejer at betyde, at væsnet der ikke har dem er potentielt farlige for andre, såsom mig!" hun smilede varmt til ham, mens hun tog nogle små spidse metal dimser frem, der var skarp i den ene ende og runde i den anden ende. Hun fyrede dem op i hulens loft, så de sad på hver side af det punkt, der var præcis over bålets placering på jorden, så hun kunne bruge ringene til at holde et net op, lavet af de chakra tråde hun til hverdag brugte, til at styre sine dukker med.

Hun løftede sin venstre hånd, og rettede lillefingeren mod den ene metal ring, og ringfingeren mod den anden, ud af hver af hendes finger kom en tynd chakra tråd ud, svang op igennem ringene hun havde sat i loftet, ned igen mod bålet og lige lidt over ilden, spredte chakra trådendes ender sig og dannede et slags net, der virkede solidt som en rist fra en grill. Hun brugte højre hånd, til at ligge lidt kød op på chakra gitteret, så det kunne blive tilberedt over ilden, mens hun snakkede med vampyren.
"Men hvis du ikke er farlig, så sæt dig bare ned, og fortæl mig hvad du laver her?" spurgte hun mildt, og så op på ham med hendes lyserøde øjne.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   11/2/2014, 12:59

Samuel var ikke sulten. Inden han var taget afsted på sine sædvanlige gåture, fik han lidt blod at drikke. Han gik ikke altid den samme rute, når han gik tur. Han mente at der var så meget, han manglede at udforske, og at det kun kunne gå for langsomt. "Nej, jeg er ikke sulten." Svarede han. Hendes milde stemme irriterede ham en anelse, men det kunne heldigvis ikke ses på ham, da han var god til at skjule hvad han følte. Han havde skam følelser, selvom han måske ikke virkede til at have det, han var bare vildt god til at skjule dem. "Du kan være helt rolig. Hvis jeg ønskede at skade dig, ville jeg allerede have prøvet på det." Sagde han
Han så undrende på det hun gjorde med chakra trådene. Det var ret smart det hun gjorde, måtte han indrømme. Han så på hende igen, da hun snakkede igen. Han satte sig ned mod en af grottens vægge. "Jeg går en tur. Hvad laver du her?" Han så spørgende på hende. "Og, hvodan gjorde du det der med trådene?" Han betragtede nettet.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   17/2/2014, 14:11

"En ikke sulten vampyr, der er ude og gå en tur, det har jeg aldrig prøvet før, normalt plejer din slags enten at være sultne, eller være i gang med et eller andet, udover de få gange hvor de bare går og keder sig!" sagde hun tænkende, mens hun prikkede lidt til kødet med sin frie hånd, en vane hun havde tillagt sig for at tjekke hvornår hun skulle vende det "Og hvis du havde prøvet at skade mig, ville vi da have endt i en ret spøjs kamp, for jeg er nemlig dukkeføre, og jeg bruger dukker designet til at kæmpe, fange eller snyde folk til at tro, at de står overfor et rigtigt levende væsen der ikke er mig! Iøvrigt er jeg her ikke alene, King og Ace er også et sted her i området, de burde snart være tilbage efter deres lille mad jagt!" hun vendte kødet om, da det var færdigt på den ene side, og derfor kun manglede en tur på den anden side. En underlig supersonisk agtig lyd kunne høres, ikke langt fra grottens indgang, lige før hendes 2 store bioraptore kom ind i grotten med et dødt dyr i hver deres mund, de gik roligt ind i grotten og så kort mod Samuel, mere opmærksomhed fik han ikke fra dem, da de gik hen bag Diana og lagde sig ned, så de kunne begynde at spise af deres jagt ofre i fred "De 2 er King og Ace!" nævnte Diana og pegede på hver af dem, i takt med at hun nævnte deres navne.

"Jeg er herude, for at finde et fredeligt sted hvor jeg kan lave en ny dukke, uden at blive alt for forstyrret af alt det kaos, der bliver ved med at rasere ude i den virkelige verden!" svarede hun let, og smilede til ham "Og trådende laver jeg ud af chakra, krogende oppe i loftet gør det nemmere at lave gitteret af chakra tråde, da det holder mine tråde oppe som du kan se, for normalt plejer jeg at bruge det til at styre mine dukker, så der skal jeg ikke forme særligt meget, men derimod bare bruge dem til at holde fast i dukkerne og styre dem, med mine chakra tråde!" hun vidste det var en gammel teknik, der for længst var glemt af verdenen, så ting som ordet chakra eller det at kæmpe med dukker, var noget de fleste havde glemt hvad var eller hvordan man gjorde.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   18/2/2014, 14:48

Samuel kunne ikke lade være med at blive lidt fornærmet over det kvinden sagde. For ham lød det lidt som om hun sagde, at vampyrer ikke lavede andet end at drikke blod og kede sig. Han viste dog ikke at han var blevet fornærmet. Han så bare tomt på hende. "Vampyrer laver skam andet end at drikke blod og kede sig." Han var foreksempel en forretningsmand, så han kedede sig sjældent. "Hvordan kan du designe en dukke til at snyde en person til at tro at dukken er levende?" Han så spørgende på hende. "King og Ace?" Han hævede spørgende et øjnebryn. Han så hen imod to... hvad i alverden var det? Han havde ikke set noget lignende. Man kunne tydeligt se på Samuel at han ikke vidste hvad de var. Han så spørgende på kvinden. "Hvad er de?" Spurgte han. Han betragtede de to væsner undrende.
Han så dog på kvinden igen, da hun snakkede igen. Han lænede sit baghoved mod grottens 'væg'. "Du kan ikke gemme dig for krigen i den her grotte." Sagde han. Han interesserede sig lidt for det hun sagde, fordi at han som altid begyndte at tænke på om han kunne udnytte det til sin egen fordel. "Fascinerende." Sagde han. "Du sagde tidligere at du kan med dine dykker snyde folk til at tro de er ægte. Har du overvejet at tjene penge på det?" Spurgte han. Han rejste sig op. "Mit navn er forresten Samuel." Han bukkede høfligt for hende. Han sagde bevidst ikke sit efternavn. Hvis han skulle fortælle hende hans efternavn, ville han fortælle hende hans falske efternavn.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   18/2/2014, 20:58

"Altså der er selvfølgelig ham der Vladimir dimsen, men han har også altid travlt med noget, så han går ind under 'altid travlt med et eller andet' kategorien, men siden du ikke høre under den lige nu, samtidig med at du ikke er sulten eller keder dig, gør det dig så mærkeligere end andre, eller bare speciel?" spurgte hun let, og prikkede lidt til kødet der åbenbart stadig manglede lidt, ifølge hendes mening "Det er da nemt at lave dukker, der får folk til at tro de er virkelige, man tager bare et rigtigt levende væsen, og under de rigtige arbejds forhold laver man dem om til en dukke! Teknikken er for længst glemt, men hvis man kan finde ud af den som jeg kan, kan man lave et hvert væsen om til en dukke, og stadig vedligeholde deres chakra udstråling, aura udstråling, og alt efter hvad de kan deres evner til en hvis grad, så på den måde kan man snyde folk til at tro, mn ser på et virkeligt væsen, tros det faktum at det er en af mine dukker!"

Diana kunne ikke lade vær med at smile, da hun så hvordan Samuel reagerede på King og Ace, da de kom ind i grotten, den reaktion havde hun set flere få på forskellige måder, over synet af denne race af dyr. Hun fjernede kødet fra ilden, og lagde det sammen med resten af hendes mad, så hun kunne deaktivere chakra nettet igen, og bruge begge hænder som hun så gladeligt var vant til.
"King og Ace er af racen bioraptor, de er muteret fra deres originale race velociraptor, der har overlevet tusinder af år i et underjordisk paradis, hvor de har tilpasset sig til mørke, indtil tredje verdens krig udbrød og sprang hul ned til velociraptorene, der så kom op, blev påvirket af radioaktivitet og muterede til den art du ser her!" forklarede hun med et smil på læben, og spiste lidt af sin mad "Jeg gemmer mig heller ikke for krigen, jeg tager bare afstand til den, især når jeg ikke vil forstyrres mens jeg designer nyere dukker, men selv herude er der åbenbart væsner der dasker rundt, og finder mig og mine søde små venner!" hun tænkte dog lidt over hans forslag, mens hun spiste mere af sin mad.

"Nej selvom mine dukker er ret gode, er jeg ikke interesseret i at sprede den slags på nogen måde, det kunne jo være at nogen af dem der vil have fat i min teknik, ville komme efter mig for at få fat i den, men jeg kan give dig et eksempel på teknikken, da det visuelle er nemmere end at høre om det!" hun satte sin mad fra sig, og tog en skrift rulle frem fra sin taske, som hun rullede ud på gulvet "Jeg hedder Diana forøvrigt!" tilføjede hun og nikkede til ham, før hun spredte fingrene lidt ud, og satte fingerspidserne mod et af de mange fyldte cirkler, der var på skriftrullens side. Idet hun løftede hånden, var der en tråd ud af hver finger, og et puf kom sammen med en mindre røgsky, og da den røgsky forsvandt kom en cutie frem foran dem, og cirklen hun havde rørt på skriftrullen var tom. Denne cutie så lyslevende og ægte ud, man skulle næsten tro den var var levende, da den stadig havde en indtagt aura og chakra udstrålning, men så man rigtig godt efter kunne man godt se de små detaljer, der tydet på at det var en dukke.

//her kan du se dyret nærmere an ^^
http://newworld.danskforum.net/t221-nuttede-dyr

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   19/2/2014, 14:26

Samuel blev straks mere interesseret i hvad hun havde at sige, da hun nævnte Vladimir. Måske skulle han prøve at blive venner med hende, hvis hun kendte lidt til Vladimir? Selvfølgelig ville han ikke seriøst prøve at blive venner med hende, men han ville se om han kunne få hendes tillid. Han så stadigvæk på hende med det tomme blik, der ikke afslørede noget af det han tænkte. "Jeg er speciel." Svarede han. Han brød sig ikke om at blive kaldt mærkelig, da det var et virkelig nedladende ord at sige om andre. Han kunne sagtens finde på at kalde andre mærkelig, men det var selvfølgelig noget helt andet, at han sagde det om andre, for hvis han sagde at andre var mærkelige, så var det selvfølgelig sandt. Hvis man sagde at han var mærkelig, så var det forkert. Sådan tænkte Samuel i hvert fald om det. "Findes der andre end dig, der kan finde ud af det?" Spurgte han. Hvis der gjorde, ville han opsøge dem og overtale dem til at arbejde for ham.
Samuel havde hørt meget lidt om bioraptors, så lidt at det ikke havde fanget hans interesse. Derfor havde han ikke set en bioraptor før nu. "Jeg har hørt en lille smule om dem, men ikke nok til at det har fanget min interesse." Sagde han. Han betragtede King og Ace, mens hun snakkede. "Hvordan kan det være at King og Ace er loyale overfor dig?" Det havde endnu ikke strejfet hans tanker at hun var en beastcaller, ligesom Axel. "Hvad mener du så om krigen?" Spurgte han. Han fik revet sit blik væk fra hendes bioraptors og hen til hende. Han havde et spørgende glimt i øjnene.
Samuel blev en smule skuffet, da hun sagde at hun ikke var interesseret i at tjene penge på sine dukker. "Hvad hvis du blev forsikret om at du ikke ville blive jagtet af dem, der vil have fat i din teknik?" Han så spørgende på hende. Han betragtede skriftrullen undrende, da hun rullede den ud på gulvet. "Kønt navn." Sagde han høfligt, da hun sagde hvad hun hed. Han holdte øje med det hun gjorde med tydelig interesse. Han var lige ved at grine, da der dukkede en cutie op, efter at røgskyen var væk. Han lagde en hånd på sin mund og hostede, for at han ikke skulle begynde at grine. Han var ikke van til at vise følelser, derfor hadede han sig selv for at han havde været tæt på at grine. Han tog sin hånd væk fra sin mund. Han smilede ikke og han havde stadig det tomme blik. "Meget imponerende. Kan du også lave en dukke af personer du kender?" Han så spørgende på hende.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   20/2/2014, 19:06

"At sige nogen er speciel, er det samme som at kalde dem mærkelig på den ene eller den anden måde, så du har lige kaldt dig selv mærkelig!" sagde hun drillende, og rakte tunge af hende. Trods det drilagtige ansigts udtryk, mente hun rent faktisk det hun sagde, hun anså ordene speciel og mærkelig som 2 ord, der kunne bruges til at beskrive det samme, bare set fra 2 forskellige syns vinkler "Men vær nu ikke så ked af det, hvis man ikke er mærkelig så er man kedelig, så det er kun godt for dig at du er mærkelig! Så du blot en særling, lige som mig og mange andre! Og jeg mener altså særling som i særlig, ikke som i den onde måde at sige særling på!" hun tænkte lidt over hans spørgsmål, både det med om der var andre der kunne det med dukkerne, og hans bioraptor relaterede spørgsmål, før hun svarede på dem så godt hun kunne.

"Altså jeg tror kun der er en tilbage i denne verden, som kan denne teknik i hovedet og som lærte mig den, men han er direkte farlig så pas på med at omgås ham, han har den næst største dusør på sit hoved, og det skulle ikke undre mig hvis han er interesseret i, at få den største dusør muligt!" sagde hun tænkende, og så om på Ace der lavede nogle lyde, hun svarede ved at lave de samme lyde før hun så på Samuel igen "Tja da jeg slap ud af Occulta, fandt deres mor mig mens hun stadig var gravid med King og Ace, og hendes moder instinkt var så stærkt at hun tog sig af mig, så vi blev nære! Men da hun fødte King og Ace, døde hun desværre efter fødslen, og jeg tog mig af King og Ace siden da, så vi blev meget nært knyttet, samtidig med at resten af flokken, begyndte at acceptere mig som deres leder figur!" hun virkede kort trist, da hun snakkede om deres mor, og så kort over på King og Ace, men hun blev hurtigt glad igen da hun kom til den sidste del, angående flokken og hendes venskab med King og Ace "Krigen rager mig en roterende skak prik, jeg er ikke en del af den og jeg følger ikke så voldsomt meget med, i hvad der foregår i den store verden, medmindre det indbefatter nogen jeg holder af!"

"Jeg er ikke interesseret, dem der har set mig kæmpe kan forbinde dukkerne til mig, og det kan skaffe mig flere problemer, end blot væsner der vil have min dukke teknik, jeg er også en af de mest stabile af min art, så jeg vil ikke gøre noget stort for at nogen vil komme efter mig, af nogen som helst grund!" sagde hun mildt, og legede lidt med den cutoe hun havde fået frem, så den boltrede sig som en nuttede killing, før hun placerede den på spottet igen og fik den til at forsvinde, ned på skriftrullen med et enkelt puf, hun rullede skriftrullen sammen og lagde den i tasken, blot for at tage en ny frem og rulle den ud "Min teknik rækker sig, til alle levende væsner der findes, hvis jeg foreksempel fangede dig, kunne jeg lave en fin dukke ud af dig, lige som jeg gjorde med hende her!" hun satte hænderne på et spot, løftede den og med et puf og en røgsky, stod en smuk kvindelig vampyr med aura og chakra udstrækning, hendes tænder var ude og klar til brug, og Diana havde faktisk gjort sådan at hun kunne bruge, de tænder til at tømme et væsen for blod. Hun styrede den smukke vampyr dukke, så den gik på en sexed måde hen til Samuel, satte sig i hans skød så han kunne mærke, at den nærmest vejede som en normal kvinde, og det var virkelig svært at se at det var en dukke, trods det faktum at hun lagde armende om hans nakke, og kældede for ham mens hun smilede sødt "Hvad synes du så om mit værk?"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   21/2/2014, 12:05

Hvorfor var hun så irriterende? Han havde lyst til at sige et eller andet nedladende til hende, men han gad ikke at blive uvenner med hende. Han havde jo måske en chance for at få hende over på hans side, så han var et skridt tættere på at kunne fuldføre sin plan. Få kendte til hans plan og han havde ikke tænkt sig at fortælle andre den. "Det er da bedre end at være kedelig." Sagde han og trak på den ene skulder. Han satte sig ned på jorden igen og lænede sit baghoved mod grottens væg.
"Hvem er den person så?" Han så spørgende på hende. Han var ikke interesseret i dusører. Han gad ikke jagte personer der var dusører på, når han tjente penge på hans sædvanlige måde. Han var en forretningsmand og han var stolt over det. "Så nu er du på en måde King og Aces mor?" Spurgte han. Han foldede sine hænder om bag hans nakke. "Vil du slet ikke kæmpe for at krigen stopper?" Han så spørgende på hende.
Han opgav ikke håbet om at få hende til arbejde for ham, selvom hun sagde at hun ikke var interesseret. Han var sikker på at han kunne overtale hende til at arbejde for ham. "Fair nok." Han ville ikke prøve at overtale hende lige nu. Han ville vente lidt. "Siden du ved jeg er en vampyr, er det vel kun fair, at du fortæller mig hvad du er?" Han lagde armene over kors. Han så på mens hun fik cutie'en til at forsvinde. Han rynkede svagt på panden, da der dukkede en kvindelig vampyr frem, da røgskyen forsvandt. Han sukkede irriteret, da vampyren satte sig på hans skød. "Dit værk er fascinerende. Vil du få hende væk?" Han så spørgende på Diana. Han brød sig ikke om at vampyren sad på hans skød og rørte ved ham.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   22/2/2014, 10:20

"Hans navn er Dust, men han er bedre kendt som dæmon sandet fra mørket, hans hjerte er så koldt at selvom han er levende, har han ingen kropstemperatur, og han har dræbt milliarder af væsner, både i denne tid og andre tider og dimensioner!" sagde hun med et smil på læben, og fjernede vampyr pigen fra ham da han bad om det "Tja på en måde er jeg vel mere deres ældre søster, der tager sig af sine 2 brødre nu hvor mor er væk, trossalt tog hun mig til sig som sit eget barn, men jeg har også lavet mine egne forældre, da jeg aldrig rigtig har haft nogen forældre!" hun så stille på vampyr dukken, mens hun fik den til at gå hen til skriftrullen igen, og 'pakkede den sammen' ved at få den ned på dens spot igen. Hun rullede skriftrullen sammen, og lagde den ned i tasken til de andre, før hun tog sin tallerken og begyndte at spise, mens de snakkede sammen.

"Jeg er ikke interesseret i at blande mig i krigen, jeg og resten af min race blev skabt, fordi krigen opstod og ødelagge planeten, så siden jeg slap ud af Occulta har jeg været ligeglad, verdens farlige væsner kan bekrige hinanden så tosset som de vil, jeg vil bare ikke deltage i det morderiske mayham!" hun spiste lidt af sin mad, mens det ærligt undrede hende, at han ikke havde et eneste instinkt der fortalte ham, hvad andres race var. For hende var det et instinkt, for andre noget man kunne se gennem øjnene, og for andre igen noget helt tredje, men at han manglede det kunne det så betyde, enten for meget magelighed eller for lidt viden om dette emne "Jeg er en clomans, du ved et fabrikat væsen lavet i et laboratorium! Men hvordan kan det være du ikke kan sanse det? Jeg har mødt et par stykker der kan, og jeg kan selv gøre det på en eller anden måde!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   22/2/2014, 14:46

Samuel mindes at have hørt lidt om Dust, men ikke meget. Hans interesse for dusører var lille, derfor havde han ikke hørt så meget om det. "Jeg tror jeg har hørt lidt om ham." Sagde han. Han blev mindre irriteret, da hun fjernede vampyren. Han kørte en hånd igennem sit hår, for at få det lidt væk fra sine øjne. "Har du lavet dine forældre som dukker?" Spurgte han og rynkede svagt på panden.
Samuel kunne sagtens sanse om hvilken race andre var, han ville bare ikke. Det var mere høfligt at spørge dem om hvilken race de var. Det var ikke alle, der ønskede at andre vidste, hvilken race de var. "Jeg kan sagtens sanse hvilken race andre er. Jeg ignorere det bare." Han trak på den ene skulder. "Jeg vil meget hellere spørge folk om hvilken race de er. Det er høfligt." Han rejste sig op og gik hen til grottens udgang, men han gik ikke helt ud. Regnen styrtede ned og han kunne høre det tordne. Han sukkede svagt. Forhåbentlig ville Cira og Axel ikke begynde at lede efter ham, for han kom nok ikke hjem før næste dag. Han gik tilbage til hvor han havde siddet og satte sig ned igen.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   28/2/2014, 10:16

"Nå lidt er ikke meget, især taget i betragtning af at han af alle, startede det store zombie angreb i new York her sidste år, hvis du hørte om det? Jeg kender ikke detaljerne, men hvis du kan finde ham eller give ham en grund til at finde dig, så kan du jo spørge ham hvis du er nysgerrig!" sagde hun let og satte sin tallerken fra sig, da hun var færdig med at spise. Hun tog en ny skriftrulle frem fra tasken, da han spurgte til hendes forældre, og rullede den ud foran sig, mens hun begyndte at forklare.
"Da jeg er en clomans, betyder det at jeg er laboratorie skabt, og derfor har jeg ingen forældre, jeg har kun en skaber som jeg slap fra da jeg flygtede fra Occulta, efter jeg fik bosat mig hos King og Aces mor, begyndte jeg selv at lære at lave normale dukker, da jeg den gang endnu ikke kendte den teknik, med at lave levende væsner om til dukker! Mine første fuldførte dukker, blev min mor og far dukker!" forklarede hun og lagde hænderne mod 2 cirkler, løftede hænderne og med en let røgsky fremkaldte 2 dukker, begge iført sorte pels frakker og med sort hår, den ene lignede en kvinde og den anden lignede en mand "Disse 2 er mit kæreste eje, jeg elsker dem mindst lige så meget som jeg elsker King og Ace! Mor og far er ikke lavet til kamp som sådan, de er bare beregnet til at være der når jeg savner forældre!" hun styrede dukkerne så de satte sig på hver side af hende, og krammede hende som forældre krammede deres døtre, og her kunne man godt se, at Diana havde et af sine psykiske mangler som clomanses var kendt for, da hun virkelig så ud til, at elske disse dukker som forældre.

"Jamen hvad hvis andre væsner, har tænkt sig at angribe dig, og du ender i kamp med dem, vil du så stadig lade være med at sanse deres race?" spurgte hun nysgerrigt, mens far dukken så op på ham, som om hun gav dem liv og personlighed mens de snakkede.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   1/3/2014, 18:47

Samuel havde hørt om hvordan det gik med krigen imod zombierne. Han havde dog aldrig været med i det. Han havde set få zombier, men aldrig angrebet dem, da han ikke var typen der kæmpede. Han var typen der snakkede sig ud af sine problemer og fik andre til at klare sine kampe. "Ved du hvor jeg kan finde ham?" Han så spørgende på hende. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun tog en ny skriftrulle frem. "Hvem hedder din skaber?" Han var nysgerrig, fordi at han mente at han altid skulle have mere information om andre, eller om væsner i denne verden. Han betragtede hendes 'forældre', da de dukkede op. "Hvad hedder dine forældre?" Spurgte han.
Det var et godt spørgsmål som han hurtigt havde svaret på. "Hvis jeg bliver angrebet tilbyder jeg dem nok nogle penge og de plejer at acceptere. Hvis ikke får jeg nogle af mine ansatte efter dem. Så nej, jeg sanser ikke folk race selvom jeg bliver angrebet. Det er meget sjældent jeg gør det. Hvis jeg en dag bliver angrebet uden mine ansatte og jeg ikke kan forhandle mig ud af det, så ville jeg bruge mine sanser, men ellers nej." Han smilede svagt.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   1/3/2014, 21:24

"Dust kan være svær at finde, han er typen der lader sig finde hvis han selv vil det meste af tiden, selvfølgelig er der foreksempel hans lærlinge, der bære et mærke med hans chakra de kan aktivere, så Dust ved de har brug for ham, jeg selv har slugt en pille af sand fra hans krop, som jeg bare skal føre chakra til for at få ham til at komme, men hvis du selv har en vigtig stilling, kan det være du kan få ham til at komme, hvis du kan få kontakt til hans organisation!" sagde hun tænkende, og så lidt på ham da han spurgte til hendes skaber "Min skaber hed John Heisenberg, men jeg efterlod ham død da jeg flygtede fra Occulta, så jeg tror ikke han er så meget værd, men på den anden side ville han heller ikke have været meget værd, hvis ikke jeg havde dræbt ham, han var nemlig lidt gammel den gang, og det er cirkus 500 år siden og siden han var menneske, ville han være død alligevel!"

"Øhm de hedder moren og faren?" sagde hun spørgende, da Diana ikke rigtig vidste at forældre, normalt havde navne lige som alle andre, hun vidste bare at de eksisterede og havde derfor lavet, et par forældre til sig selv. Hans håndtering af situationer hvor han kunne blive angrebet, virkede undrende på hende, da det virkede som en slags latent passiv måde, at håndtere kamp situationer på "Er det ikke svært at betale sig ud af den slags? Der findes ret mange stærke typer, der ikke stopper for penge, nogle af dem er ikke til at stoppe af vagter og bodyguards, mens andre er langt mere effektive til det med, at nå deres mål uden alt for meget kamp! Blandt andet har jeg selv fundet ud af for nyligt, at jeg kan ting som det her!" hun lavede en enkelt bevægelse med sin hånd mod Samuel, og med det samme åbnede flere øjne identiske med hendes sig på hans arme, ud af hans corpus voksede flere af hendes arme ud, alle spræl levende og under hendes kontrol, og med de arme kunne hun da nemt kvæle ham, hvis han var uforberedt på denne slags angreb.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: trip to the dream Hills(Samuel)   

trip to the dream Hills(Samuel)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1