Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Medusas profiltekst [18årig indhold]

Go down 
+3
Dust
Makuro
The Eye.
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime7/3/2014, 15:49

Medusas profiltekst [18årig indhold] Insane10
Insanely
Wrath
Medusas profiltekst [18årig indhold] Infrar10
Infrarød
RF, MW
Medusas profiltekst [18årig indhold] Zoom_c10
Zoom

Medusas profiltekst [18årig indhold] Optand10
change,
Error
Medusas profiltekst [18årig indhold] Fepack11
Pain

Medusas profiltekst [18årig indhold] Fepack10
Normal

Medusas profiltekst [18årig indhold] Graydi10
Greed,
Lust!
Medusas profiltekst [18årig indhold] Barnli11
Happi-
ness
Medusas profiltekst [18årig indhold] Moderl10
Warmth

Medusas profiltekst [18årig indhold] Sorgba10
Insanely
fear
Medusas profiltekst [18årig indhold] Surogo10
Icecold
Wrath
Vil du loade informationerne, Gæst?
Looaaaadiinnnnggg....
2%
Looooaaaaddiinnng.
3%
Error..
Finish 100%
Medusa, information, installing.
Alle Medusas informationer er loaded, klik på det, som du gerne vil vide.

Normale fakta    Fysisk fakta.    Cyborg dele.  Medusas evne  fakta om personlighed.  Elsker?   Hader?     Relationer.   Fortid.    Nutid.  Fremtidsplaner   The Shadow of the ravens   Kæledyr.  Vigtige NPC'er
//ADVARELSE, der er billeder af kvindelige dele, så nu er du advaret//

Medusas profiltekst [18årig indhold] Vampire_vex_iii_by_falt_photo-d5tb5j2Overordnet facts:
Navn:
Medusa Victorias.
Køn:
Hun er isærdeleshed en kvinde.
Race.
Cyborg af clomans oprindelse, hun er blevet muteret, se under evner.
Alder:
27 år.
Status:
Leder for The Shadow Of The Ravens nu i snart 20 år.
Sexualitet.
Hun er biseksual og nogle andre ting. Lad os sige det sådan hun er ikke kræsen.
Tre ord, som beskriver Medusa.
Tre ord ville være viljestærk, humørsvingende og pudseløjerlig. Hun er viljestærk, da hun er kendt for at være en værre stædig ræd. Humørsvingende, fordi man skal absolut passe på hendes lunefulde humør. Pudserløjerlig fordi hun er meget anderledes og speciel i forhold til almindelige væsner og mennesker.
Penge og ressourcer.
Medusa har hele hendes klan, hvilket betyder, at hun har rets så mange penge og diverse ting, hun har i hvert fald ikke mangel på noget.
Ynglingsvåben:
Hendes egen hale, evne ellers tager hun bare det, som hun end får fat i, da Medusa syntes at ethvert våben har sin egen herlige charme
Ynglingskæledyr.
Hendes ynglingskøretøj eller rettere sagt hendes ridedyr er hendes Zain, som er en af hendes dejlige kæledyr.
Partner:
Medusa er single, hun er kendt for ikke at kunne forelske sig, men hun dusker rundt med en demon ved navn Selena.
Men tilgengæld har hun stadigvæk masser af "legepartnere" og hun er mere end villig til at tage sig flere.
Familie.
Da Medusa er en clomans, har hun ingen fader eller moder. Men hendes nærmeste fader er Dr. Reinhard, som Medusa helst ikke vil snakke om.
Men hun anser sin klan for at være hendes helt egen familie.
Slaver.
Slaver har hun flere af, som er gemt nede i hendes klans hovedkvarter i hendes dungeon. Nogle slaver er mere heldige og bare er hendes sex slaver, andre er hendes torturslaver, som hun lader sine frustrationer gå ude over.

Fysisk fakta
Højde.
201 cm, og med hendes normale højhæle så 212 cm.
Vægt.
112 kg pga. cyborgdelen.
Hårfarve og frisure.
Fønix ild farvet hår(nogle gange meget rødt), hvor frisuren består i sidecuts og en halvlang bred hanekam, som kan sættes i mange frisure, således at hun bare ligner en normal korthåret eller sættes i hanekam.
Øjenfarve.
Øjenfarven skifter, da hun har cyborg øjne. Men de skifter efter humør og andet, se under personlighed eller i toppen.
BH-skål og tøjstørrelse.
Hun bruger b-skål, og hendes tøjstørrelse ligger på 38-40, fordi selvom hun er tynd, så er hun jo langt højere end de fleste.
Hudfarve.
Meget lys, næsten bleg i det.
Kondition, fysisk styrke og hurtighed.
Medusa er en cloman, som var født med en "perfekt" krop. Medusa har holdt det ved lige, men det er også påkrævet, at hun bruger mindst 2-3 timer hver dag på forskellige smidighedsøvelser, styrketræning, forplejning af krop og så videre.
Medusa har en god kondition og hendes niveau når op på en god veltrænet militærmand, især da hendes cyborgdele gør hende mere adræt. Således er det samme med hendes fysiske styrke, hun kan snildt løfte en person med en arm og gøre andre ting. Men det er også fordi hun har betalt dyre domme for de cyborg dele og fordi hun holder dem ved lige. Hun kan løbe lige så hurtigt som et normalt hurtigt menneske, nogle gange hurtigere, hvis hun er i humør til det.
Hendes smidighed er ret så meget som en kats, men nogle gange kan hendes mekaniske dele gå i vejen, men der bruger hun bare sin evne.
Men igen hendes cyborgdele kan tit være i vejen! Gå i stykker osv.
Medusas profiltekst [18årig indhold] Ulorin12



Medusas profiltekst [18årig indhold] 52b14313                                        Cyborg dele[/size] Overordnet: Medusa er ca 75% cyborg, det eneste ting, som endnu er organisk er hendes hjerne, hud, det meste af hendes væv undtagen meget af hendes knoglevæv, fordøjelsessystem(selvom det har fået modifikationer) med tilhørende lever, milt og blære.
Hun har fået adgang til alle disse dele ved at betale store summer og fået "gaver" fra blandt andet Vladimir. Værdien er nok mindst 1-3 mio dollars.(hvis man ser bort fra diamanten i hendes hale, som teknisk set ikke er en cyborgdel) Det er ikke nær så dyrt fordi pga hendes evne har det gjort tingene mindre kompliceret at få lavet.
Knoglerne: Alle Medusa knogler er blevet udskiftet med aluminiumssknogler(med intakt knoglemarv i visse store knogler) med titanium skal, således hun ikke kommer til at veje for meget, men ikke have for svage knogler. Dertil er nogle af hendes hoved-sener også modificeret, således de kan klare presset fra metal.
Øjnene: De er modificeret til at de reagerer direkte til Medusas hjerneimpulser, og derved har de evnen til at skifte farve efter hendes humør. Men de har også få andre muligheder, som at se infrarødt, zoome, en meget svag røntgensyn og så se MW(mikrobølger) og RF(radiobølger)
Halen: Medusa har en mekanisk hale, som er lavet af lag af aluminimum, titanium og sølv. Halen er opbygget af små led ligesom ryggraden bare meget mindre, således at den er meget fleksibel, hvor de enkelte stykker er sådan formet lidt ryggrad/"trekantsagtig", hvor kanterne er meget skarpe. Forenden af halen er der er en stor tilspidset diamant.
Harddisk: Medusa har fået indbygget en meget dyr og unik harddisk i hendes krop, som er lokaliseret på indersiden af ryggraden der, hvor livmoderen er normalt placeret. Lige siden hun fik den(for 5 år siden) har den optaget alt, som hun ser, fornemmer, mærker og tænker, således kan hun bruge den som ekstra hukommelse, hvis hun endelig har glemt noget.
Backup iltsystem:som sagt så er Medusa en cloman, hun kan ej få børn. Derfor skilte hun sig af med livmoderen og alt det tilhørende, fordi så der kunne blive plads til en meget lille fin iltflaske, som rummer ilt til ca allerhøjst 15 min tid, hvis hun altså slapper fuldkommende af.
Rensningsorgan: Det er en meget lille nyre lignende mekanisk organ, som skal prøve at hjælpe med at detoksinere hendes blod. Men den virker langt fra på alt.


Ingame relationer
Medusas profiltekst [18årig indhold] 4-9The Challenge: Vladimir.
Vladimir von Calvarinos, hvad kan jeg dog sige om ham, så meget er der at sige og alligevel ikke
Jeg siger det nok kun en eneste gang i mit liv, men han er teknisk set nok den eneste ven, som jeg rigtigt har. Vi ender altid med at gå hinanden på nerverne, nok mest mig imod ham end omvendt *fniser* men alligevel har vi et stærkt venskab, som ej har falmet over 20 år, faktisk kun blive stærkere og bedre. I forhold til de mange væsner, som eksisterer i denne verden, så formår vi begge at udfordre hinanden intellektuel og hvor elsker at sætte hinanden i skak!
Han er nok også den eneste, som kan skræmme mig, men en dag skal jeg nok gøre ham en venskabelig tjeneste og vælte ham af tronen.

Medusas profiltekst [18årig indhold] 11-30 Rolling stone without end: Payne
Sikke et pigebarn! Jeg er så fascineret over, at hun har på mystisk vis smøret sig ind på den gamle havenisse! But I know her secrets! Jeg håber, at hun foretager sig de rette valg i livet, imens vil jeg nyde hendes selskab, for hun er et omvandrende rollingende eventyr, om hun ved det eller ej!
Medusas profiltekst [18årig indhold] 10-71Knight, The chesspiece: Auriel
Aldrig har vi mødtes face to face, men hans tilstedeværelse i denne verden har stor betydning for mig pga hans relation til den gamle havenisse, mere end han overhovedet aner.




Medusas profiltekst [18årig indhold] Micha_11


Sidst rettet af Medusa 19/2/2015, 13:44, rettet i alt 35 gange
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime7/3/2014, 23:14

hvad er disse interessante øjne til? :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime10/3/2014, 19:41

Medusas forskellige øjne(da hun jo har mekaniske øjne og de har hver deres funktion/følelse) :Djeg har købt designet på deviantart, som jeg så frit kan bruge ^^
Og ja jeg er igang med at lave en profil i emne, da hmtl ikke virker i profil boksen, fordi forumotion ikke vil tage chancen med at man installerer malware eller sådan noget der :P
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime10/3/2014, 21:37

nice xD de er faktisk ret cool :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime14/3/2014, 23:37

Enig! :D
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 10:49

Hvorfor fusker hun rundt med Selena? Jeg troede hun var sammen med Makuro? (:
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 10:59

Fordi Selena er ham utro o.o Og desuden er profilteksten ikke færdig, så vendt med at kommentere på den. :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:04

Hvorfor laver du den oss sådan, var du ikke tilfreds med den normale måde, at lave en profil på? (:
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:06

Fordi man kan ikke gøre brug af Hmtl koder i ens profiltekst, da det har forumotion blokeret for.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:07

Hvad er forumotion? :O og hvad gør HTML koder?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:09

forumotion er dem, som ejer danskforum.net, danskforum.net er bare et domain imellem deres mange domains. Hmtl koder er normale koder for basicly næsten alle effekter, som man end kan have på internetsider.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:11

Hvorfor kan du ikke bare være tilfreds, med det du har adgang til? :b
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:28

Fordi som jeg sagde før, så kan jeg ikke gøre brug af hmtl kodernes mange gode muligheder, som ville kunne gøre min profiltekst overskueligt og bedre end normalt ^^
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:32

Jeg synes ellers din profil var pæn nok som den var før ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 11:45

ja men det var fordi at jeg havde puttet langt fra alle de ting, som der skulle ind og den var jo pænt uoverskueligt o.o
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 12:54

Jeg synes bare der skal stå følgende:

Bib bob buuub, fil når. 1826 kodenavn Medusa fundet.

Emnet er en sexed cyborg clomans, med lækrer kager, og en næve der virkelig batter XD

SLUT.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 14:07

For helvede da medusa - SKYND DIG AT SNUPPE ET HÅNDKLÆDE !
* haster over til medusa med et tæppe *
Du har jo helt glemt overdelen på det ene billed og godt nok er vi på havets bund i dag , men der er ikke en naturist strand !
Cover up lady xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 14:31

hahahaha det er også derfor, at der står advarelse, at den indeholder 18årig indhold XD så jeg må godt! XD
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 15:07

Nej for det her er en børnevenlig side nu XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 16:28

ja vi appellerer til de små puslinge, som endnu stadigvæk får modermælk! :D
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 17:16

Ja nemlig sådan nogle som Makuro, Vladimir og mig, så kan du så fjerne det her perverse halløj XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 18:31

nej! XD
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 18:51

Hallo opfør dig ordentligt lille dame, ellers siger jeg det til din far XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 18:59

bwar! Jeg skulle aldrig have vist dig, hvor jeg boede! *tude i hjørne* XD
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime1/4/2014, 19:08

høre nu her, i skal opfølger er pæn, vi skal jo forstiller at være noget fra en børn tegnefilm xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Medusas profiltekst [18årig indhold] Empty
IndlægEmne: Sv: Medusas profiltekst [18årig indhold]   Medusas profiltekst [18årig indhold] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Medusas profiltekst [18årig indhold]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sex legen XD [18årig-indhold]
» Dust´es profiltekst
» Selenas profiltekst
» DEBAT newworld selvhjælp [18+ indhold]
» Spørgsmål til alle - emne indhold

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative profilbeskrivelser-
Gå til: