IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

i see you(lotus)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: i see you(lotus)   28/3/2014, 14:28

Tid: aften
Sted: Las Vegas
Vejr: fint
Omgivelser: let befolket

Det havde været en lang dag for Nagato, der havde rejst fra den anden side af Muernia, og hele vejen hen til Las Vegas som han nu befandt sig i, men han havde set noget for et par dage siden, som foregik her i denne by, og som han gerne ville sørge for skete, så han kunne finde ud af mere om den artsfælde han havde set, i den fremtids vision han havde fået. På vejen herover, havde han tegnet et billede af den maske, som han havde set shigenderen i hans syn gik med, da han ikke kunne se længere end til deres møde, fordi alt derefter blev til en kæmpe sammenfatning, af forskellige alternative muligheder for, hvad der kunne ske efter deres første møde.
Nagato der var iført sort løst tøj, og bar henholdsvis 2 lange letvægter sværd på ryggen, og 2 special lavede piske i hans bælte, der var lavet af metal cirkler med skarpe metal spidse på hver side, og den sidste havde en ekstra stikkende frem. Nagato stoppede kort op mit på en åben plads, inde omkring centrum af Las Vegas, og tog sig kort til hovedet da hans øjne begyndte at lyse i et blåhvidt skær, da hans fremtids syn mindede ham om, en af de alternative måder hvorpå han opdagede, hvor shigenderen var henne. Han tog tegningen han havde lavet frem, så kort på den men så op med det samme, da hans syn gik i gang.

Det væsen Nagato havde set skulle være målet kom gående mod ham, og stoppede ikke langt fra ham, og lige lidt efter han var stoppet, drejede Nagato hovedet og så præcis den anden vej væk fra målet, og op mod en høj bygning. Idet Nagato stod i vejen, for den lige linje mellem målet og bygningen han så på, kunne det være han så lige ind i sigtet på det våben, som shigenderen han ledte efter kiggede i, men han var ikke helt sikker da hans seerske syn stadig flimrede lidt, men han var ret sikker på at shigenderen var der, og derfor løftede han den præcise tegning af masken op foran sig, for at se om shigenderen så den. Måske kunne det være, at det kunne lokke shigenderen til at komme, hvis hun/han så at Nagato, kendte til hendes/hans eksistens, selvom de aldrig havde mødtes før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   28/3/2014, 17:37

Lotus stod oppe på et højt hus med en aflang kuffert. hun var iført sine sorte militærbukser og en sort kort top. over hendes ansigt havde hun sin maske på. hun behøvede som sådan ikke sin maske til sådan en mission, men hunhavde den altid på når hun skulle slå ihjel lige meget hvad. hun satte kufferten ned og satte sig på hug, hvorefter hun roligt åbnede kufferten og fik samlet hendes våben. hun havde gjort det mange gange og det blev igen gjort med lethed og stor erfaring. hun satte et lille fikst stativ op som hun kunne støtte sin sniper til. hun hun lå lidt tid og nød den lette vind. med en let indånding så hun igennem sigtet og søgte efter målet. kort efter fik hun øje på sit mål og gjorde klar til at skyde. i det hun skulle til at trykke på aftrækkeren gik en mand indforan og kort efter så han dirkte på hende. sådan føltes det hvertfald. hun rynkede let på panden, men tænkte ikke videre over det og skulle til at trykke. kuglen ville sagten kunne gå igennem manden og stdig dræbe hendes mål. lige i det hun skulle trykke det sidste stykke så hun tegningen af hendes maske og med det samme slap hun aftrakkeren og stirrede bare på tegningen. det lignede hendes maske.. et lille suk forlod hende og roligt satte hun sig op. hvordan kunne en kende hendes position og hendes maske på den måde?.. ingen vidste hvordan hun ville nedlægge målet eller hvor hendes position var. ikke engang ledelsen vidste hvordan hun havde tænkt sig at udføre opgaven. hun lige sig ned igen og kiggede igennem sigtet for at se om hun kunne få øje på manden igen. hun fik øje på ham og studerede hans ansigt, så hun kunne huske det. derefter satet hun sig op igen, pakkede sine ting og gik hen til døren som førte ind til trappen, som hun kig ned af indtil en bestemt etage. hun lagde kufferten. tog masken af, hvorefter hun fandt sin Læder jakke frem, hvor hun gemte masken i inderlommen på den inde side og sin pistol på den anden side.. hun skulle stadig klare sin mission.
hun forlod lejligheden og løb med den åbne plads hvor hun havde set manden med tegningen. da hun var tæt på gik hun ind i en gyde og gemte sig lidt i mørket, imens hun så ud for at se om hun kunne få øje på manden med tegningen igen. hun skulle have fat i ham, men også færdiggøre sin mission. dog var hendes interesse mest på at finde manden med tegningen.
hun fik øje på ham og valgte at gå ud af gyden igen, imod manden. hun anede ikke om han kendte hendes udseende, men masken kendte han så den skulle han ikke se hun havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   28/3/2014, 18:17

Efter lidt tid, lagde Nagato tegningen væk igen, og tog sig til hovedet da de alternative fremtider blev indsnævret en hel del, og først nu kunne han se hendes ansigt rigtigt, fordi der var så kort tid til at de mødtes, men noget andet fik hans opmærksomhed, før det blåhvide skær forsvandt fra hans øjne. Nagato så op mod Lotus, idet hun nærmede sig ham henne fra gyden af, samtidig med at noget voksede ud af ryggen på ham, som først fik det til at se ud som om, at Nagato hoppede ud af et hylster der forestillede ham selv, men efter få øjeblikke var det langt mere tydeligt, at der nu var 2 af ham i stedet for den ene Nagato, som Lotus indtil videre havde set.
Den ene Nagato blev stående hvor han stod, og så på Lotus med et studerende blik, mens tvillingen der lignede Nagato på en prik, både af udseende og tøjstil løb mod hendes mål. Det ene sværd og den ene pisk, sad på tvillingen der løb mod manden, som var i gang med at trække en pistol, og skulle til at skyde løs på alt og alle omkring ham, han vente sig overrasket mod Nagatos tvilling der lignede en som ville angribe ham, med pistolen rettet mod Nagato, og begyndte at skyde på ham med plasma pistolen, men igen skete der noget mere underligt. Plasma skudende ramte Nagatos tvilling, men hans krop blev dækket af et hårdt panser på hans forkrop, der gjorde at plasma skuddende prællede af, mens Nagato trak hans svær og huggede plasma pistolen over, så dens kerne eksploderede og væltede manden omkuld.

Tvillingen gik hen til manden og stak sværdet igennem hans bryst, mens panikken spredte sig omkring dem, og den Nagato der stadig stod og kiggede på Lotus, gestikulerede med armene om at hun skulle gå tilbage til gyden, og gemme sig der indtil han kom. Selvfølgelig var det kun hvis hun stadig ville finde ud af, hvem pokker han egentlig var, men lige nu gik han ud fra, at det ikke var i dette kaos at hun ville finde ud af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   28/3/2014, 18:37

Lotus stoppede brat op da manden vente blikket på hende. han kendte hendes udseende? hvem var han og hvor kendte han hende fra. hun så hvordan han delte sig op og der nu var to af ham. dog var det grå følelsestomme øjne rettet mod manden der stadig stod og kiggede på hende. hun lyttede til alt der skete om hende. folk der gik i panik, et skud.. hun så lidt ud af afkrogen at tvillingen blev ramt, men skudet prallede af.. hun så mere hen mod hendes mål. hun var klar til at trække sit våben og skyde, men hun kunne godt se tvillingen havde hende mål i skak. derfor rettede hun blikket tilbage på ham hun tænkte var den pårindelig mand med tegningen. hun stod stille lidt og lyttede til lydene.
hun lagde mærke til gestusen til hun skulle gå tilbage til gyden. denen mand ville hende noget, det var ligesom sat på plads nu. roligt løftede hun hovedet let og nikkede kort. med rolig skridt begyndt hun at gå baglæns mod gyden, hvorefter nogle skridt hun vente sig om og gik mod gyden med faste skridt. hvis han ville slå ende ihjel havde han allerede gjort det. han havde kendt hendes position og der ville det havde været nemmere at dræbe hende. så drab var vidst ikke hans hensigt. hun kom ind i gyden, hvor hun gemte sig i skyggen. dette kunne hun godt få problemer for, men så længe målet blev udryddet var hendes mission klaret. ikke efter planen men det gik.

//undskyld det blev lidt kort ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   28/3/2014, 19:17

Tvillingen trak sit sværd ud af, hvad der nu var en død mand eller med andre ord et lig, pudsede blodet af i mandens tøj, og gik så hen til den Nagato der havde stået og holdt øje med Lotus, under hele dette underlige forløb. Han satte sværdet tilbage på ryggen, og hvis man så på dem lige nu, kunne man godt se en enkelt forskel på dem, nu hvor de stod ved siden af hinanden. Den oprindelige Nagato så trist ud, som om om han var en totalt sortseer, han var lidt foroverbøjet som om tristheden tyngede ham, og selv hans øjne og smil udtrykte tristhed, mens tvillingen så langt mere glad ud, han stod med ret ryg, som om hans hjerte ikke var betynget af noget, og hans øjne udstrålede glæde. Man skulle næsten tro, at de var 2 alen af et stykke, der samlet var som et helt menneske, men adskilte havde den ene nogle ting mens den anden havde de sanere ting.

"Hvad så brormand er hun..." startede tvillingen.
"...gået ind i gyden? Ja!" afsluttede den oprindelige.
"Naga det ser snart ud til..." startede den glade tvilling igen, da de tydeligvis havde psykisk kontakt med hinanden.
"...at vi snart kan bruge..."
"...vores synske evne..."
"...på fuld kraft igen Gato!" afsluttede den triste Naga, mens de samtidig så over mod gyden, som Lotus var gået over i for at gemme sig. De begyndte at gå på det eksakt samme tidspunkt, og de tog endda hvert skridt samtidig, selvom det var med den modsatte fod af, hvad den anden tvilling gjorde. Da de kom hen til gyden, gik de begge 2 derind, så de heller ikke kunne ses fra den åbne plads, før de smilede til Lotus den ene et trist smil, den anden med et glad smil.

"Jamen goddavs, du kan godt nok skabe mange problemer, for en som mig, selvom vi først lige har mødtes" sagde tvillingerne flydende, som talte de med kun en mund, før de lænede sig mod hinanden og begyndte at smelte sammen, indtil de igen var en hel person, dog stak den ene Nagatos hoved ud lige under nakken på den anden, så han kunne bruge deres synske evne til at holde øje med problemer, hvis der skulle ske noget. Men nu hvor de var samlet igen, lignede Nagato igen et normalt væsen, de følelsesmæssige fremtoninger der ellers var når han var delt op, var der ikke når han var samlet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   30/3/2014, 23:19

Lotus lænede sig op af vækken med et følelsestom udtryk i ansigtet. hun havde ikke prøvet sådan noget her før. hvordan kendte han til hende position, mål, maske og udseende? hun havde kun været ude i verdenen i få måneder udover jobs.. hvordan vil hankunne finde hende på den måde? det gav ikke den store mening for hende, men han kunne vel selv svare på det spørgsmål.
hun rettede blikket lidt ud mod manden, som nu stod sammen med hans andet jeg. hun lagde tydeligt mærke til den store humør forskel mellem de to mænd. en trist og en munter. hun flyttede blikket ned mod jorden da de begyndte at gå imod hende.
hun så roligt op på dem da de stod i skyggen sammen med hende. den skiftene måde de snakkede på facinerede hende.. hun betragtede den måde han samlede sig igen. roligt rettede hun sig op og så på manden med de følelses tomme grå øjne
"han var mit mål, du behøvede ikke at tage dig af ham.. hvordan kendte du til min position og min maske? ingen kendte til min position og masken er burde du ikke kende..."
hendes stemme var lige så tom som hendes blik. imens hun snakkede havde hun taget masken frem for at vise den. denne mand vidste jo allerede hvem hun så vidt hun kunne forstå.

//undskyld jeg først svare nu men har haft en lidt travl weekend ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   31/3/2014, 19:06

"Det var godt nok spøjst, mængden af de alternative muligheder for at du ville vise mig din maske, efter jeg havde set dit ansigt, var dem der var allerfærrest af, størstedelen af dem indeholdte det emne i omvendt rækkefølge, altså hvor du havde masken på og så så jeg dit ansigt bagefter!" sagde han tænkende, da han havde samlet sig ordentligt med hans tvilling. Han smilede et mere eller mindre følelsesmæssigt afstemt smil til hende, mens han lyttede til hvad hun sagde, han kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun spurgte til hvorfra han kendte til hendes position og maske.

"Tjo jeg så nogle alternative fremtider hvor jeg mødte dig, og hvor jeg fandt ud af at du var shigender lige som mig, så derfor gik jeg efter at finde ud af hvordan jeg kunne gøre alternativ til virkelighed, og det gjorde så at mit hoved blev fyldt med alternative måder, hvorpå vi kunne mødes, og det her var den måde hvorpå det var nemmest, altså at komme her med tegningen af din maske, og der kunne jeg så se hvor du ville skyde fra!" forklarede han med et smil, og overvejede ikke engang at nævne, at han med alt dette mente at han var seerske, og derfor havde han set alt det han havde forklaret hende "Og nej det behøvede vi ikke, vi gjorde det blot for at gøre det nemmere for dig!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   4/4/2014, 11:48

Lotus lagde hovedet på skrå med et tænksomt blik. de ting han sagde gavikke den store mening i hendes hoved. hun så lidt på sin maske, hvorefter hun gemte den væk i sin jakke igen og så så på manden imens hun forsat lytetde til det han sagde. så han kunne halv forudsige fremtiden? Lotus kendte ikke ret meget til omverdenen og de forskellige slags classes og evner der strømmede rundt. hun vidste der fandtes en del med evner og folk der var trænet inde for forskellige ting, ligesom hun var. men dette måtte vel være en evne? hun nikkede så kort
"det giver ikke megen mening, men jeg tror jeg forstår"
sagde hun med en toneløs stemme. hun så lidt ud på den åbne plads hvor nogle folk havde samlet sig om amnden der var blevet drabt. hun tog en dyb indånding
"så må vi håbe jeg ikke for problemer"
igen så hun på ham med hovedet lidt på skrå
"hvorfor opsøgte du mig? bare fordi jeg er shigender?"
hvis han havde tænkt sig at slå hende ihjel havde han vel gjort det allerede på et tidspunkt hvor det var nemmere. så der måtte være noget andet bag en mord. men bare fordi hun var samme race som ham gav vel ikke nok grund til at ville opsøge en vildt fremmed eller var det en normal ting at gøre?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   4/4/2014, 13:46

"Åh ja jeg glemte vist at nævne, at jeg er seerske! Jeg kan se fremtiden, og jeg begyndte at se mødet mellem os, og så ville jeg se nærmere på det, især fordi vi er artsfæller!" sagde han mildt, og så kort ud mod de væsner, der samlede sig omkring den gut hans bror lige havde dræbt "Jeg er shigender lige som dig, og det er ikke så tit jeg møder artsfæller, så da jeg så at vi kunne mødes i fremtiden, hvis jeg tog her til Las Vegas, så tog jeg chancen og tog afsted hertil!" han tog nogle skridt forbi hende, og derved væk fra den åbne plads, stoppede så og smilede til hende.
"Skal vi ikke gå et andet sted hen, hvor vi kan snakke i fred, hvis altså du gerne vil?" spurgte han stadigt smilende "Jeg har på fornemmeren at vi bliver opdaget, hvis vi bliver hængende her i gyden, og min fornemmelse plejer at være ret god, taget i betragtning af hvad jeg er istand til! Og det ville være lidt af en humør buzzer, hvis vi skal stå til regning for det, jeg og min bror gjorde og som du skulle til at gøre, før jeg forstyrrede dig!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   5/4/2014, 22:59

En seerske.. hun havde hørt navnet før, men ikke noget hun havde gået mere ind i en det. dog fik det til at give mere mening. Lotus så lidt ud på de efter hånden mange folk der samlede sig. det ville vidst være en god idé de ssmuttede, ellers skulel hun hvertfald havde sin maske på så hendes ansigt ikke kunne sættes i forbindelse med mordet. hun så på ham med et tænksomt blik
"jeg håber da ikek du bliver skuffet. jeg har aldrig mødt en artfælle før så vi stpr lidt i samme situation der"
hun betragtede hans mil lidt og lagde hovedet en smule på skrå. hvorfor smilede han? hun forstod stadig ikke helt det med smil. hun vidste hvornår hun skulle bruge dem i forhold til sine roller på missioner, men i det sociale forvirrede de hende, dog forstod hun det han sagde og ville egentlig godt snakke lidt. måske han kunne fortælle hende noget om verdenen?,.. hun prøvede sig lidt med et smil. dte blev et meget følelsesløst smil og virkede ikke helt rigtigt, men hun var bare ikke god til sådan noget når hun ikke spillede en rolle. så hun dropepde hurtigt smilet
"så lad os smutte.. jeg kunne godt være interesseret i at snakke.."
med de ord, begyndte hun at gå den modsatte vej end den åbne plads, ud af gyden. hun så en smule om på manden, som hun stadig ikek havde navnet på, mån han kendte hende?
"kender du så også mit navn eller er det kun billeder af fortiden du ser?"
mån det var noget hun kunne lære? det ville kun gøre missioner nemmere, men fortiden kunne også være en forhindring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   6/4/2014, 00:24

"Hvis jeg ville blive skuffet over at møde dig, tror du så jeg med mine seerske evner, ville være kommet her, for lige præcis at møde dig?" spurgte han i en lettere drillende tone, og med et smil der matchede hans drillende stemning. Han noterede sig godt af, at hun prøvede at smile tilbage til ham, men det så ud til at hun opgav kort tid efter, fordi hun ikke virkede så god til det, men det var da altid noget at hun prøvede "Måske jeg kan hjælpe dig, med at smile bedre i din fritid, for det virkede lidt anstrengt det du leverede der!" tilføjede han med et blink med øjet, før han fulgte efter hende, da hun gik ud på den åbne plads.
"Du har vist misforstået konceptet lille dame, en seerske ser ikke fortiden men derimod fremtiden!" rettede han hende "Fortiden er det der allerede er sket, og hvis jeg kunne se fortiden, ville jeg hverken være seerske eller istand til at se, at vi 2 ville mødes! Det en seersker kan se er fremtiden, og derfor kunne jeg se sat vi 2 ville mødes, og af samme grund ved jeg at du hedder Lotus, og din anden shigender side er din bror, imodsætning til mig og min bror som er en komplet mandlig shigender! Men herfra er det svært for mig at sige med sikkerhed, hvad jeg ved om dig, da fremtiden ikke lige just er lige til at se, selv for en god seerske!" han så lidt tænkende frem for sig, mens han gik afslappet ved siden af hende "Men at se fremtiden er ikke bare billeder af den, en seerske ser ikke blot fremtiden som en fastlagt vej, for hele planeten og alle på den, man ser kun fremtiden som den ser ud lige nu, og sammen med den fremtid er der masser af alternative muligheder, som der kan ske hvis nogen gør noget anderledes, end det de vil gøre som det står lige nu! Foreksempel kan jeg se din næste mission, hvornår du får den, hvad den handler om, og hvad der vil ske mens du udføre den, men hvis nu den der vil have målet dræbt, giver jer missionen 2 minutter senere, vil missionen ikke gå til dig, men derimod en helt anden fra jeres firma, på den anden side hvis din chef vælger at din bror skal gøre det, vil missionens udfald være helt anderledes! Forstår du hvad jeg prøver at forklare?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   26/4/2014, 21:36

// loll jeg mente fremtiden og ikke fortiden XD skidt pyt det kan jeg nok godt redde XD//

Lotus tænkte lidt over det han sagde og trak let på skuldrene. det kunne han vel have ret i. hun så lidt tid på ham da han kommenterede hendes smil. hun skulle bare havde droppet det, det var nemmere at smile når hun havde en rolle.. en personlighed at følge "et smil et personlighed.. så hvis det ikke er eksisterende er det en svær ting at lære" sagde hun roligt imens hun så på ham med det tomme øjne. hun lyttede til det han sagde og rynkede på panden. det vidste hun da godt?.. hun måtte havde roddet rundt i ordene. hun var virkelig ikke van til at snakke som sig selv. et lille nik kom fra hende da han jo svarede på hendes spørgsmål slevom hun havde byttet rundt på ordene "min bror hedder Leo.. hvad hedder din bror? og hvad var dit navn?" spurgte hun roligt. det havde hun lært præsentation var noget de fleste brugte. hun tænkte lidt over det han forklarede imens hun let nikkede imens. det gav nu meget god mening det hele. hun så lidt op på ham igen "jeg forstår... det er en smart ting at kunne. især inde for mit fag.. er det svært at lære?" spurgte hun så og så lidt frem. det kunen hjælpe hende med missioner fremover, hvis hun kunne det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   19/6/2014, 20:25

"Sjovt at høre din mening om smil, en af mine bekendtskaber har masser af personlighed, men hans smil er iskolde og følelses forladte, når ikke han smiler et ondskabsfuldt smil, da han ikke har andre følelser i sig end vrede!" sagde Nagato med et tænkende smil på læben, mens han så lidt frem for sig, før han igen så på hende mens de snakkede sammen "Min bror og jeg deler samme navn, lige som vi deler stort set alt andet vi har, der er i forbindelse med vores kroppe! Og vores navn det er Nagato, selvom nogen kalder os Den Seende!" hendes spørgsmål til hans evne, var noget der plagede ham dag ud og dag ind, for når det kom til stykket, så havde Nagato ikke som sådan lært hans evne, han var blevet forbandet med den, og selvom den kunne være ret brugbar i flere tilfælde, så var den mere en forbandelse end en gave.

"Du må forstå at min evne til at se fremtiden, ikke er noget jeg har fået, men noget jeg er blevet forbandet med!" forklarede han stille, som om historien bag hans evne, plagede ham ret meget "Selvom evnen kan være brugbar i nogle tilfælde, så som dit fag, så er den stadig en forbandelse! For hvert lille udfald der sker i verden, kan der komme tons vis af nye mulige fremtider, en af dem er mest fremtydet hvilket betyder at det er den, som der er mest sandsynlig at vil ske, men så er der lige de tusind vis af andre variabler, der omhandler alternative muligheder til hvad der kan ske, hvis nogen vælger bare den mindste ting anderledes! Og alt det bavl skal fylder mit hoved konstant, selv når vi sover ser vi fremtiden, og alle dens muligheder, det er som at live streame minimum 15 års verdens historie, hvert eneste sekund, og det er virkelig svært at holde på pause!" han tog en lille flaske frem med sake, og tog en slurk af den for at dulme hjernen lidt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: i see you(lotus)   

i see you(lotus)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1