IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12
Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 4

Share | 

længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 00:32

Sted: i et gammel hus et godt stykke fra vejen.
vejr: vindstille, en smule køligt
tidspunkt: tæt på aftens tid

Ellie gik langs vejen, med en tyk jakke trukket over sig. hendes øjne var fyldt med tåre og alt i alt lignede hun et stort rod. hun var endelig fundet tilbage.. flygtet fra en uhyggelig lejer. det eneste hun vidste om den lejer var den tilhørte hendes mors gamle koble. hun havde set henrettelsen af hendes mor og hendes onkel. derefter sendt til denne lejer. de havde intet gjort hende da det var det sidste de lovede hendes mor, men skrækken for det fremmede sted og billederne af hendes mor død sad stadig i hendes krop nu. hun var rejst tilbage til the wolf clan for at fine sin elskede Patch. hun havde hørt hendes far også var død, så den eneste hun havde ledt efter var Patch. men han havde ikke været der. de sagde han var rejst, havde han forladt hende? hun stod nu uden sine forældre og sin elskede.. og skulle lede over en hel klan? hun anede heller ikke hvor phoenix var. det var som om hele hendes verden bare var ramlet sammen. det eneste sted hun kunne komme i tanke om nu var det gamle hus. der hun havde sovet med Patch og kysset ham for første gang. der var de slet ikke havde kendt hinanden, men stadig følt noget magisk for hinanden. et lille hulk forlod hende ved tanken om den gang. det føltes så længe siden. hun drejede af vejen og i retningen ag det hus. hele hendes krop rystede og var ved at give efter i ehnde af sorg. hendes øjne strålede ikke længere og den uskyldige lykke var væk. hun havde ikke følt nogen form for glæde siden hun så hendes mor dø. hun hulkede endnu en gang bare højere.
"jeg vil ikke mere"
hulkede hun træt og med en stemme fyld med gråd. hun ville ikke være alene mere.. hun ville bare føle sig tryg igen og mærke varmen og lykken. endelig så hun det gamle hus forude og satte farten lidt mere op. hun var ved at snuble op til flere gange, da hun bare havde gået uden pause i flere dage. da hun nåede hen til huset, fandt hun hurtigt døren og lænede sig tungt op af den. tårende trillede stadig som om de aldrig ville stoppe. hun tog i dør håndtaget, den var ikke låst.. hun tænkte dog ikke videre over det der var ikke plads til flere tanker i hendes hoved. hun dumbede ind af døren og lige så snart hun lukkede døren lod hun sig falde ned på knæ... alle minderne fyldte hendes hoved. hvor hun dog savnede Patch, han skulle bare være i live og hun skulle bare finde ham, hun manglede ham så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 16:40

Patch åbnede sine øjne, da han hørte døren til huset gå op. Han rejste sig op fra sengen, der var på anden sal. Han havde en hvid skjorte på, sorte bukser og sorte sko. Han tog sin pistol, der lå på natbordet og begyndte at gå ud af soveværelset. Lupus som havde ligget ved siden af sengen fulgte efter ham. Lupus overhalede Patch og gik ned til første sal. Han gik hen imod hoveddøren og lagde mærke til en skikkelse der lå på knæ. Lupus gik forsigtigt hen imod pigen. Han var ikke sikker på om pigen var en trussel. Patch dukkede op nogle få sekunder efter. Han sigtede på pigen med sin pistol. Der var noget bekendt ved pigen, men han ignorerede det. Hans lavendel farvet øjne var kolde og afvisende. Hans ansigt viste ingen følelser.
Han havde ikke set Ellie i lang tid og han savnede hende forfærdeligt meget. Han havde prøvet at finde hende, men uden held. Han havde hørt at hendes forældre var døde, men han var ikke sikker på om det var sandt. Han havde været lykkelig i et kort øjeblik, men selvfølgelig gik der ikke lang tid før verdenen gik imod ham igen. Jayden var vendt tilbage til de levende og havde prøvet at undgå Patch, fordi han havde ment at Patch ikke var klar til at vide at han levede igen. Patch hadede hvordan Jayden behandlede ham som et barn.
Patch betragtede pigen.. Hendes snehvide hår.. Der gik nogle få sekunder før Patch genkendte Ellie. Hans pistol faldt til jorden og han stod helt stille. Han så overrasket ud. Var det virkelig Ellie? Eller forestillede han sig bare at hun var der? Han rystede på hovedet. "Du er her ikke rigtigt. Du er bare noget jeg forestiller mig." Sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 19:36

Ellie hørte lyde af fodskridt og klør mod træ gulvet. hun så lidt op og fik øje på den hvide ulv. før i tiden ville hunhavde gjort alt for at live dens bedste ven og lege med den, men sorgen fyldte for meget. tårende trillede stadig, mend a ulven gik lidt imod hende løftede hun helt forsigtigt hånden op så ulven kunne snuse. hun så en skikkelse ud af øjenkrogen og i det hun så pistolens glans rykkede hun sig hurtigt tilbage mod døren og gemte sig så godt væk i sine arme og ben som muligt. det snehvide hår hang ned over hendes arme og hjalp lidt til med et gemme hende. så det var sådan det skulle ende? aldrig skulle hun se sin elskede igen og så dø i dette hus.
det gav et sæt i hende da hun hørte pistolen ramme det gamle træ gulv og hun så helt forsigtigt frem for sine arme. først der fik hun et bedre kig på skikkelsen. det hvide har de lavendel farvede øjne. hun snuste lidt ind. Patch? det var hans duft. da han rystede på hovedet og den velkendte stemme lød, kravlede hun ned på alle fire så det lange hår ramte gulvet
"patch"
hviskede hun med det trætte og næsten ødelagte stemme fra alt den tuderi. hun fik stilt sig forsigtigt op på benene
"jeg er virkelig.. jeg.. jeg er lige her"
hun følte sig så sikker på dette var patch, det måtte det være. hun prøvede at få sig selv til at gå hen til ham, men hendes ben ville ikke bevæge sig. var det hendes savn der snød hende? hvorfor ville hendes ben ikke bevæge sig. hun gav et lille snøft fra sig og prøvede på at stoppe med et græde, men hendes tåre fortsatte.
"Patch.. det er dig? jeg er lige her"
hviskede hun med en rystende stemme. hun slap den tykke jakke hunhavde om sig så den faldt til jorden. hun havde et af sine gamle skoleuniforms sæt på. med en guld nederdel, med lidt tyl forneden der dog var gået en del i stykker. hun havde en 'hvid' skjorte på under sin blå jakke som delte sig i to forneden. dog var jakken ikke lukket ordenligt og den 'hvide' skjorte var ikke ligefrem hvid længere. hendes tøj sad bare skjusket id et hele taget.
endelig fik hun sine ben til at bevæge sig og gik et skridt imod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 19:49

Det kunne ikke være Ellie. Hun var der ikke rigtigt. Han forestillede sig bare at hun var der. Hans hjerne lavede numre med ham. Han havde svært ved at tro på at det faktisk var Ellie. Lupus gik lidt væk fra dem, lagde sig ned på gulvet og betragtede dem undrende. Patch trådte et skridt væk, da hun gik et skridt hen imod ham. Han rystede på hovedet. Det kunne ikke være hende. Han havde troet at hun var væk for altid. Lyden af hendes stemme var som musik, men alligevel gjorde det ondt at høre hende snakke. Hurtigt havde han samlet sin pistol op fra gulvet og sigtede på hende igen. Han havde et alvorligt glimt i øjnene. Han rystede på hænderne, hvilket man tydeligt kunne se. "Ikke et skridt nærmere." Sagde han advarende.
Han vidste ikke hvad han havde gang i. Hvorfor truede han hende? Hvorfor reagerede han sådan? Han elskede hende, men han var så bange for at hun ikke rigtigt var her. "Du siger du er virkelig, men jeg tror ikke på dig. Du er her ikke. Du er langt væk og du glemte alt om mig!" Han råbte de sidste ord. Få tårer gled ned af hans kinder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 21:52

Ellie stoppede helt op da han trådte tilbage og sigtede på hende med pistolen. hun så på ham med ulykkelige øjne og tårende trillene ned over hendes kinder. kunne han ikke bare se det var hende? hun betragtede det alvorlige glimt i hans øjne og lagde mærke til ahns hænder rystede. hun gik et lille skridt tilbage, med et ulykkeligt og sorgfuld smil på læben. han truede hende.. han troede ikke på hende. et lille hulk forlod hende da hun hørte hans ord og de sidste han råbte fik flere hulk til at komme frem "jeg glemte dig ikke, jeg.. jeg stoppede aldrig med at tænke på dig.." hulkede hun med tårende trillende ned over kinderne. hun så tårene gled ned af hans kinder nu. det fik hende til at knytte hænderne og med rystende og usikre skridt gik hun mod ham
"Patch.. jeg har mistet alt udover dig.. du er det sidste jeg har kært der er i live.."
hun tog forsigtigt fat om pistolens løb og satte det mod sit bryst, der hvor hjertet sad, imens hun gik tættere på ham. hun så ind i hans tåre fyldte øjne.
"hvis du ikke vil genkende mig.. så vil jeg ikke være her mere, du er det sidste jeg har tilbage.."
hendes stemme var lav og svaglig. hvis hun ikke kunne få ham til at se hun faktisk var der, så kunne hun lige så godt give op. hun lænede sig en smule frem og kyssede ham helt let på læberne, så let at hun nærmest kun lige strejfede hans læber. hun turde ikke gøre andet, da hun var bange for det bare var en drøm eller at han måske ville afvise hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 22:24

Patch bed sine tænder hårdt sammen, så han ikke begyndte at græde endnu mere. Han bevægede sig ikke, mens hun gik hen imod ham. Han spændte sine muskler, da hun tog fat i pistolen. Han havde lyst til at mærke hendes læber mod sine, men han ville ikke risikere at blive skuffet over at han muligvis bare forestillede sig at hun var der. Han lukkede sine øjne, da han svagt mærkede hendes læber strejfe hans. Han strammede grebet om pistolen. Han kunne ikke skyde hende. Uanset hvad, så ville han aldrig kunne skade Ellie. Han havde ikke styrken til at tvinge sig selv til det. Han elskede hende for højt til at finde styrken til at skade hende. Han havde heller ikke grund til at skade hende. Det betød dog ikke at han var færdig med at være vred.
"Hvorfor kontaktede du mig ikke? Jeg prøvede at finde dig, men... Hvor har du været?" Hans stemme havde en svag tone af sorg i sig. Han slap pistolen og lagde sine arme om hendes liv. "Jeg vil aldrig kunne skade dig, Ellie." Hviskede han blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    5/4/2014, 22:43

Ellie lagde godt mærke til at strammede grebet om hans pistol og var af en eller anden grund klar til han bare skød. men da hun ingen smerte mærkede og hørte hans stemme med en svag sorg, mærkede hun en psykisk smerte. hun havde svigtet ham.. hun skulle aldrig være taget afsted og slet ikke uden at sige det til ham. hun mærkede han slap pistolen og lagde armene om hende. den tryghed han gav hende, den tryghed hun havde savnet og manglet så længe fik hende til at blive nærmest helt slap i kroppen. hun slap pistolen så den røg til gulvet og lagde rystende sine arm om ham og trykkede sig tæt ind til sin elskede "undskyld Patch.. undskyld jeg ikke sagde noget.. tilgiv mig min elskede"
hviskede hun med en dyb sorg og stor skyldfølelse i stemmen. hun havde fået ham til at føle smerte.. hun havde gjort ham ulykkelig. hun så forsigtigt op på ham og så igen ind i hans øjne.
"jeg har mistet alt... min mor er død.. jeg så hende dø.. Patch.. min mor og far er døde.. min familie er væk.. du er det sidste jeg har tilbage.. Patch jeg så dem henrette min egen mor!.. de tog mig til en lejer efter.. de havde lovet min mor ikke at skade mig og det gjorde de heller ikke, men jeg var bare lukke inde på den lejer.. jeg flygtede og prøvede at finde dig så hurtigt jeg kunne, men du var helt væk..undskyld Patch, tilgiv mig"
nu mere hun fortalte nu mere rystede hendes stemme og nu flere tåre kom frem i hendes øjne. hun ville ikke miste ham, han skulle tilgive hende.. hun ville gøre alt for at han ville tilgive hende og gøre det hele godt igen. hun ville bare mærke lykken igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    6/4/2014, 18:36

Hvordan kunne man savne en person så meget? Det virkede nærmest umuligt, men det var det ikke. Han havde savnet Ellie mere end han havde troet var muligt. Han hørte at pistolen faldt ned på jorden. Han kyssede hendes kind blidt, mens hun snakkede. "Du skal ikke sige undskyld, søde." Hviskede han kærligt. En varm følelse bredte sig i hans krop, da de fik øjnekontakt. Hun havde smukke gyldne øjne. Han kunne kigge på hende i evigheder uden at kede sig. Det var som om at hvert sekund der gik, mens han kiggede på hende, blev han mere og mere forelsket i hende.
"Jeg.. Det gør mig ondt.." Så rygterne havde været sande. Kuuma og Violet var døde. Han kendte ikke til smerten ved at have mistet sine forældre, for han havde aldrig rigtigt haft forældre, udover sine pleje forældre, men de havde aldrig rigtigt været som en slags familie for ham. Han havde aldrig kendt sin mor eller far. Han vidste kun at hans mor var død. Han vidste ikke om hans far levede. "Søde Ellie, du skal ikke bede om tilgivelse. Jeg vil altid kunne tilgive dig." Han trykkede hende blidt ind til sig. "Jeg kender ikke til smerten ved at miste sine forældre, så jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig, andet end at jeg er ked af det og at det gør mig ondt.. Jeg er her for dig, Ellie. Jeg vil gøre alt for at du får det bedre." Han havde heller aldrig været god til at trøste andre, men han ville gøre sit bedste for Ellie. "Jeg elsker dig højere end noget andet."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    6/4/2014, 18:59

Ellie mærkede det blide kys på sin kind og mærkede med det samme varmen strømme igennem hendes kinder imens de farvede sig i en let rød farve. hun lyttede til den kærlige stemme som hun havde savnet så længe. hun så dybt ind i de lavendel farvede øjne der altid havde gjort hende rolig og tryg. tårene var stoppet med at trille og kun få sad tilbage i hendes øjenkroge. han elskede hende stadig? hun rystede stille på hovedet, bare helt svagt, hvorefter hun trykkede sig tættere ind til ham. hun gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse da han trykkede hende blidt ind til sig. varmen spredte sig i hendes krop i takt med hendes øjne begyndte at stråle lidt igen. han kunne give hende lykken tilbage. han gjorde hende så tryg og så glad at mørket i hende ikke var stærkt nok til at holde hendes lys tilbage. hanhavde tilgivet hende. hun lyttede til hans ord og selbom han ikke kendte til hendes smerte ville han hjælpe hende og det var alt hun bad ham.. bare han var hos hende var hun tilfreds.
"Patch.. bare bliv ved min side og aldrig stop med at elske mig og give min tryghed.. andet vil jeg ikke havde"
hviskede hun stille mod hans brystkasse. i det hørte hun hans kræligheds ord og hun så op på ham igen med øjnene fyldt mere tåre igen, men ikke sorgens tåre nej de var af lykke. hendes gyldne øjne strålede mere igen. hun lagde beggede sine hænder på hans kinder og lænede sin pande mod hans imens hun så dybt ind i hans øjne
"jeg elsker dig højere end noget andet, du er mit lys.. Patch jeg elsker dig mere end ord kan beskrive"
hendes stemme var mild og med et strejf af lykke. hun havde mistet sine forældre og stod alene med en hel klan der regnede med hendes lys... hun havde mere endn nogensinde brug for styrken Patch gav hende, men bare det at mærke hans arme om sig og de lavendelfarvede øjne fik hende til at tro at det hele nok skulle gå. det gjorde stadig ondt i hendes hjerte og sorgen var der stadig i hende, men Patch havde startet lyset i ehnde igen, som kæmpede imod mørket. hun trykkede sine læber mod hans i det tårene i hendes øjne gav slaip og begyndte at trille. hun havde sådan savnet hans bløde løber mod sine, hun havde savnet alt ved ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    8/4/2014, 18:08

Patch kunne ikke beskrive hvor glad han var for at hun var tilbage. Han kyssede hendes hovedbund og kærtegnede hendes ryg blidt. Han havde en del at fortælle hende, men han ville vente lidt med det. Det vigtigste lige nu var at hun blev i bedre humør. Han smilede skævt over det hun hviskede. "Er du sikker? Jeg vil gerne have at du er lykkelig." Hviskede han med en svag charmerende tone i sin stemme.
Han lagde blidt sin ene hånd mod hendes kind, da hun kiggede op på ham. Han kunne ikke kigge væk fra hendes gyldne øjne, og han ville heller ikke kigge væk. "Du har ingen ide om hvor glad jeg er, for at høre dig sige det." Sagde han. Han lukkede sine øjne, da hun trykkede sine læber mod hans. Hans hånd der var på hendes kind, strøg han hen til hendes nakke. Han gengældte inderligt kysset, men stoppede det efter nogle sekunder. Han trak sig lidt væk, men han havde stadig sin ene arm om hendes liv. "Jeg er nød til at fortælle dig nogle ting.. Jeg ved godt at du har det svært, og jeg vil gøre alt for at du får det bedre, men hvis jeg.. bryder sammen i smerte, vil jeg ikke have at du bliver bange. Kan du huske første gang det skete, da vi var på vej hen til mine plejeforældre? Jeg har haft lignende øjeblikke en del gange siden da, og de.. sker mere og mere ofte." Han trak på den ene skulder, som om det ikke var så vigtigt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    22/4/2014, 20:05

Ellie nød det lille kys mod hovedet og kærtegnet mod hendes ryg. det var så rart at mærke Patch igen, det var så længe siden. hun lyttede til hans charmerende hvisken og fniste en smule "du gør mig lykkelig så andet behøver jeg ikke, min kære" hviskede hun mildt og betragtede hans øjne længe. hun havde savnet de lavendel farvede øjne. hun smilte sødt til ham over det han sagde. bare han var glad. hun havde så mange spørgsmål til ham. hun så lidt undrende på ham da han flyttede sig lidt, men lyttede bare til det han sagde. hendes smil forsvandt langsomt i takt med han fortalte "sker det stadig?" hun kunne tydelig huske da det skete den gang. det havde gjort hende så bange og hun havde været bange for det var noget slemt. hun rystede stille på hovedet "vi skal havde det til at stoppe, jeg vil gøre hvad jeg kan for ikke at blive bange for det, men... men jeg kan ikke lide det og vi skal have det til at stoppe" sagde hun em smule bestemt, dog med en dyb bekymring i stemmen. selvom han virkede som om det ikke var så vigtigt, synes hun det var vigtigt. hun ville ikke miste ham og sæt nu det var noget farligt? hun tog fat i hans hånd og flettede sine fingre ind mellem hans og så ind i hans øjne med et uskyldigt mildt blik "Patch jeg vil ikke miste dig og hvis det er farligt.. hvad nu hvis det bliver værre?" sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    24/4/2014, 15:52

Patch nægtede at give slip på hende igen. Han ville gøre alt for at blive hos hende. Hun var den vigtigste for ham. "Okay." Han kyssede hendes pande. Han kunne ikke lade være med at kysse hende. Han havde været så bange for at hun var død og det havde været utroligt svært for ham at komme videre. Faktisk havde han tvivlet på om han nogensinde ville kunne komme videre. Heldigvis behøvede han ikke at komme videre. Ellie levede og hun var hos ham.
Han hadede sig selv for at gøre hende bekymret, men han havde været nød til at fortælle hende det, så hun ikke blev bange når han fik et smerte anfald. "Ja, desværre." Svarede han. Han smilede svagt til hende og havde et opmuntrende glimt i øjnene, i håb om at det ville gøre hendes bekymring lidt mindre. "Jeg ved ikke hvordan vi kan få det til at stoppe." Sagde han og trak på den ene skulder. Han gav hendes hænder et blidt klem. "Ellie.." Han hviskede blidt hendes navn. Han trykkede kort sine læber mod hendes. "Du mister mig ikke, elskede. Jeg forlader dig ikke." Han smilede kærligt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    26/4/2014, 21:25

Ellie nød det lille kys på panden og smilte sit lykkelige uskyldige smil. Patch bragte lykken tilbage i hende og hjalp hendes lys til at skinne igen. hun kunne dog ikek lide han stadig havde de anfald og han tog det så let med dem. men det opmunterende glimt i hans varme øjne, kunne hun ikke stå for så et forelsket smil kom frem p hendes læber og let klemte hun om hans hænder. han gjorde hende så tryg.. lige meget hvor bekymret hun var kunne han altid få hende til at falde til ro igen. hun nød at mærke hans bløde læber mod hendes og ville ikke have det til at stoppe. hun lænede isg derfor lidt frem ad da det jo kun var et kort kys. hun så direkte ind i hans øjne med synes gyldne øjne der lyste af lykke "det har du bare at holde Patch min elskede jeg vil aldrig kunne undvære dig, så jeg stoler på det du siger" sagde hun mildt og smilte et lysende smil til ham imens hun let flettede sine fingre med hans.
hun stilte sig en smule tættere på ham igen "fortæl mig så, hvad har du lavet siden vi blev skildt ad?" hun ville så gerne høre ham snakke. hun elskede at høre hans stemme lige meget hvad han sagde. hun ville bare høre hans stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    26/4/2014, 22:32

Patch troede ikke på at hans smerte anfald var noget farligt. Det gik sikkert snart over. Han elskede følelsen af hendes læber mod hans. Han grinede lavmælt over det hun sagde. Han gav hendes hænder et blidt klem, da hun flettede sine fingre sammen med hans.
Han lagde hovedet lidt på skrå. "Ikke så meget. Jeg ledte først efter dig, men da jeg ikke kunne finde dig, prøvede jeg at komme mig over dig. Det var nærmest umuligt for mig. Jeg.. begyndte at arbejde mere og jeg fandt Lupus." Han så hen imod den store ulv, der stadigvæk lå på gulvet og holdte øje med dem. Han havde aldrig fortalt Ellie om sit arbejde. Han prøvede så godt han kunne at holde det skjult selv overfor hende. Han ville ikke risikere at nogen fandt ud af at det var ham, som fortalte folk om deres død. "Hvad.. med dig?" Spurgte han, en smule tøvende. "Hvad har du tænkt dig at gøre nu? Med klanen?" Han så spørgende på hende. Uanset hvad ville han støtte hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    26/4/2014, 22:47

Ellie lyttede til det han sagde og så så hen på ulven. hun havde jo godt set den, men egentlig ført nu det rigtig gik op for hende den var der, for hun havde jo bare fokuseret på Patch "det er en sød ulv.. utrolig smuk.." ulven var hvid..ligesom hendes mor havde været. hun fik et kort trist glimt i øjet, der dog hurtigt forsvandt da hun lyttede til Patch igen. hun så på ham med et strålende blik i øjnene "det nu meget dejligt du ikke kom helt over mig.. at du stadig er ved mig" sagde hun glad og smilte lykkeligt til ham. hun så dog lidt ned da han nævnte klanen. det var noget hun ikke vidste. hun var den nye alpha og hun skulle lede klanen. de kunne jo ikke undvære hende. hun trak let på skuldrene "jeg lærte jo aldrig at være en leder.. men det er det jeg er nu.. jeg skal lede klanen..." sagde hun lidt nervøs. det var et stort ansvar og hun var slet ikke klar til det, men der var jo ikke noget at gøre. hun så op på ham "kan du måske hjælpe mig lidt med klanen?" spurgte hun forsigtigt med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    2/5/2014, 19:45

Patch betragtede hende med et blidt glimt i sine øjne. Han gav hendes hænder et blidt klem. Han håbede at de ikke skulle blive adskilt igen, men han vidste at de ikke kunne blive hos hinanden hele tiden. Han havde sit job, men det vidste hun ikke noget om, han turde ikke fortælle hende det. "Tja, jeg er ret sikker på at det vil være umuligt for mig at komme over dig. For hvert sekund der går, er et som om jeg bliver mere og mere forelsket i dig." Sagde han kærligt.
Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun så ned. Hans smil forsvandt da hun snakkede igen. Han gav slip på hendes ene hånd for at ligge sin hånd på hendes kind. Han smilede blidt til hende, men smilet var lidt svagt. "Selvfølgelig kan jeg det. Jeg vil gøre alt for dig." Han trykkede kort sine læber mod hendes. "Men du må love mig noget først." Han fik et svagt drillende glimt i øjnene. "Vi to skal være hos hinanden så tit vi kan. Kan du love mig det?" Spurgte han drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    6/5/2014, 20:48

Ellie rødmede helt a det han sagde og fniste lidt genert. han sagde sådan nogle søde romantiske ting. hun smilte sødt til ham "godt.. for min kærlighed til dig vil aldrig forsvinde, så du kan ikek komme af med mig" sagde hun drillende og smilte glad til ham.
hun lyttede til det hans sagde og brød sig kke ret meget om hans msil forsvandt. han var hendes lys. han var den der gjorde hende glad på en grå dag. men det opmundrede hende meget at han ville hjælpe hende "tak min kære Patch, det betyder alt for mig" sagde hun glad og nød hans læber mod hendes imens hun let lagde sin hånd på hans som lå på hendes kind. først så hun lidt undrende på ham, men da hun så det drillende glimt smilte hun sødt til ham imens hun lyttede. hun rødmede igen og nikkede imens hun let fniste "det liver jeg dig min elskede mage!" sagde hun muntert imens hendes gyldne øjne strålede af lykke og glæde. især fordi de med sikkerhed kunne være mager nu. der var ingen der skulle godkende deres kærlighed. hun så direkte ind i hans lavendel farvede smukke øjne med et dr'mmende glimt i øjnnee.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    7/5/2014, 16:07

Patch havde et kækt smil om læberne og et drillende glimt i øjnene. "Jeg vil heller ikke af med dig. Jeg foretrækker at du altid er hos mig." Sagde han. Han trykkede kort sine læber mod hendes. Han kunne ikke lade være med at kysse hende. Han elskede hende så højt. En lille ide om at de kunne bo i dette hus dukkede op i hans hoved, men han rystede på hovedet. Det var en dum ide. Ellie skulle bo ved koblets hovedkvarter, skulle hun ikke? Hun var jo koblets leder nu, så koblets medlemmer ville nok foretrække at hun blev boende i koblets hovedkvarter.
Han aede hendes kind blidt. Hans hjerte sprang et slag over, da hun kaldte ham for sin mage. En lykkelig glød strålede i hans øjne. "Hvad gør vi nu?" Spurgte han. Skulle de tage hen til koblet, eller blive i huset lidt? Lupus gik hen til dem og snuste forsigtigt til Ellie, hvorefter han gik væk fra dem og ind i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    17/5/2014, 17:49

Ellie fniste lidt af ham og betragtede det kæke smil og drillende glimt i øjet. han var så charmerende med hans smil og drillende glimt "godt så er vi jo enige" sagde hun glad og kyssede ham kærligt. hun så lidt ned på Lupus da ulven kom hen til hende og snuste til hendes hånd. hun så så op på Patch igen "hmm.. altså det vil være en god idé at lkkomme tilbage til koblet, men jeg kunne godt tænke mig en nat med dig bare os to her, hvor vi bare kan være os" sagde hun midlt og smilte sødt og lykkeligt til ham. hun nussede let hans ryg, hvorefter hun slap ham og tog hans hånd. hun trak ham så med sig med ind i køkkenet efter lupus "men først skal jeg sige hej til din ven" sagde hun glad med det barnlige sind. hun slap hans hånd og satte sig på gulvet og så forsigtigt på lupus "hej ven" sagde hun mildt

//sorry jeg først fik svaret nu, men har ikke haft overskud før nu >
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    17/5/2014, 18:08

Patch lagde hovedet lidt på skrå, da hun nussede hans ryg. "Det kommer ikke til at være os to kun." Han så hen imod Lupus. "Lupus kan godt lide at sove oppe i sengen." Et svagt suk forlod Patchs læber. Han kunne dog godt forstå at Lupus hellere ville sove oppe i sengen end det kolde gulv. Han havde gjort det klart overfor Lupus at hvis han skulle sove på sengen, skulle det være ved fodenden. Han satte sig ned ved siden af Ellie på gulvet.
Lupus logrede lykkeligt med halen, da Ellie snakkede til ham. Han snuste forsigtigt til hendes ansigt inden han forsigtigt slikkede hendes kind. Imens Patch betragtede Lupus gik det op for ham at han faktisk aldrig havde set Ellies ulveform. "Når du er i din ulveform, er din pels så hvid?" Han kiggede på hendes hår. Han var nysgerrig efter at se hendes ulveform, men selvfølgelig ville han ikke tvinge hende til at vise ham den. Desuden var han ikke helt trygt ved tanken om at være i ulveform i nærheden af hende. Han kunne ikke helt kontrollere sig selv når var i ulveform. Han var bange for at skade hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)    

længe siden.. lov mig vi aldrig skal skilles igen (patch)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» Hei længe siden sidst //Samara//
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch