Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Empty
IndlægEmne: Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]   Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime6/4/2014, 20:11

Det er en frygtelig sag: Lokal Avisen i The New Miami
The New Miamis privatpoliti beretter om en frygtelig sag, som endnu engang minder os alle om, at vi stadigvæk lever i en verden, som ikke længere er, som den engang var før krigen, hvor mord og ødelæggelser var i et langt mindretal end den er nu.
Vi journalister fik ikke meget ud af politiet, men et privatdetektiv, som af personlige grunde har taget denne sag og ikke vil få oplyst sit navn, fortalte os om disse ting.

"Jeg var med politiet, da de fandt ud af dette. Oprindeligt var de ude efter en varulvegruppe, som har skabt problemer, fordi de generede de få konvojer, som kommer helt ned til os i the New Miami. De var igang med en aktion, som ville sætte en stoppe for disse chikaner, men i stedet fandt de noget frygteligt.
Jeg så det med mine egne øjne, ligene kunne ingengang identificeres. Men heldigvis havde de kendetegn på sig og da vi fandt en af denne varulvegruppes medlemmere, så efter nogle timers "opblødning" så fandt vi endelig helt præcist ud af, hvem de var og hvorfor de var blevet dræbt.
De var begge to unge, den ene ved navn Demian og den anden ved navn Violet. Begge to af varulveoprindelse. De."

Detektiven rømmede sig og havde lettere besvær.
I skulle have været der for at have forstået det, de var blevet henrettet på den groveste vis, altså som jeg sagde tidligere, deres lig var ingengang genkendelig og det som vi har kunne finde ud af, så dødede de ikke ligefrem hurtigt.
Men angiveligt kom de selv for samme kobbel, som selv havde haft generet dem, og åbenbart havde de ikke synes godt om det, så de havde dræbt disse to unge mennesker. Dog siger vores vidne, at der var en til kvindelig og ung varulv, nok barn til den kvindelige dræbte varulv, som af ukendte årsager enten blev sluppet fri eller slap væk, det ved vi endnu ikke.
Altså jeg kan snakke på politiets vegne, at vi skal nok finde ud af, hvor denne varulve kobbel er, således at vi kan sætte en stopper for sådan nogle åbenbart sindssyge varulve, som havde parteret deres enge.


Det var alt hvad vi kunne få ud af detektiven, før han blev kaldt ind af the new miamis lokale politi til videre efterforskning, måske er det ikke det sidste, som vi end hører fra dem og denne sag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]   Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime6/4/2014, 22:59

vild i fred unge ulve
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]   Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime7/8/2014, 23:08

Jeg håber ikke at min gamle flokleder har noget med dette at gøre. Hvis det har, så skal jeg væk for Dennis Pride er ikke en mand man skal ligge sig ud med.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]   Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime7/8/2014, 23:09

Selena har også lidt blod hævn over violet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]   Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skrækkelig død af to varulve Demian og Violet. [Ingame nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Krigen i Syd, Mafiaens udmelding. (ingame nyhed)
» Et dæmon rygte! [ingame nyhed]
» Fort Helgen (Ingame nyhed)
» Nyt Blod blandt Vampyrerne [Ingame Nyhed]
» Kaos i Occulta, Generalen er væk!! (Ingame nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Nyheder-
Gå til: