Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: sorry, guys! :O 9/10/2015, 13:52
hey alle sammen, Teddy her, i må meget undskylde min inaktivitet, det har bare været nogle lange uger, og er fuld kommen udkørt, meget stres og problemer, så håber i kan bære over med mig, men jeg håber ikke det er helt dødt endnu med mine emner, skal nok få arbejdet på det, er dog bare gået fuld kommen død! D:
men jeg regner med og få lavet lidt her i efterår's ferien, så meget jeg nu kan, da jeg har en del ting jeg skal, en fest, træning, mormor's fødselsdag, og så kommer damen forbi, så er en travl mand, men håber det cool, og håber folk er der når jeg kommer tilbage, men lige pt er det bare ikke så godt :o
hilsen en træt og stresset Teddy :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Teddy altså - du skal være god ved dig selv og stresse lidt af :)
SELVFØLGELG er vi her når du er klar , vi savner dine kække bemærkninger :)
- Millicent :)
Brian Nybegynder.
Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: Sv: sorry, guys! :O 10/10/2015, 12:58
takker :)
kække bemærkninger? naah, not me, er en sød og nuttet lille ulv, yea :3