Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 09:04
Ca 24 , 3G og en underviser :)
Hvilken sang er på nethinden lige nu ? ( Dúné akustisk version af 80 years og dry lips)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 09:06
Land of Confusion med Disturbed^^
Hvilken hevy sang er din ynglings? (The night, med Disturbed)^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 09:11
Heavy er nok ikke liiiige mig , men .... Øh.... Noget ... Ozzy ?
Hvad har du på af tøj i dag ? ( kjolesweatshirt i grå til knæene med hætte og korte ærmer, lang sort bluse og sorte gamacher under , lange sorte snørre støvler )
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 09:17
Jeg kan prøve at besvare det :D Jeg har mine støvler på(new rock), så lidt længere hvide og sorte stribet sokker, under dem et par sorte slim knæ varmere, så et mønstreret par netstrømpebukser og under dem et hvidt par leggings. Så en slim længere sort kjole, som bliver brugt som en nederdel, og så et hvid og sort/grå stripede trøje. En disturbed halskæde mit halsbånd. to forskellige handsker (den ene korte fingerløse handsker og et par lange sorte. Så har jeg et nittebælte, hvor nitterne er sorte med hvidt malingspynt, og så et væltespænde af freddy krugers hånd, og et kæde som hænger bæltet og en sort og hvidt halskæde. Desuden har jeg en lille mini sort tophat og sløjfer i mine rottehaler :)
Hvad har du på? (har lige besvaret det)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 09:31
Mørke blå overtrøje hvor der står Speedo hen over brystet, der står Stinne (kælenavn) bag på nede på min bagdel står der: Trænings lejer, Mallorca 2013. Erritsø svømmeklub. så har jeg en rød trøje på med noget anden tekst, sorte jeans og mine brune vinter ankelstøvler.^^
hvilken sport går du til? (Svømning ^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:12
Også svømning :D
Har du undertøj på? (Ja)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:14
jeps^^
Er du blevet sendt hjem pga. Bodil? (Jeps^^ 11:30 tog jeg fra min skole^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:19
Nope. Har afsluttet min HGs i sidst uge^^ Men vi har hentet børn, fordi deres skole lukkede
Spiller du på andre sider? (nej)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:20
ja, men den side er pænt meget inaktiv og der for spiller jeg kun her^^
Hvad laver du lige nu? (Ser nyheder og spiser chokolade x3)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:21
nej -.- lort lort lort... jeg skal være på skolen til kl 15.15 -.- og nej spiller kun rpg på her på new world :3 jeg giver op -.- jeg forsøger at gå et svar ind her!! xD har design ^^ død sygt! -.-'
hvad var til frokost? (pølsehorn :3)
It worked! :D jeg fik svaret!
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:22
sandwich :D
Hvor mange ulæste mails har du? (86 styk)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:24
0 xD min mail er tilsluttet min mobil ^^ så tjekker dem altid xD og sletter alt det spam jeg får ^^
vejret uden for lige nu? (overskyet, let regn og rolig til hård vind ^^)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:26
Vind: 29 m/s Det pisser ned og er totalt overskyet... ^^''
Hvordan kommer du hjem i dag? (Min mor hentede mig x3)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:28
jeg kommer ikke hjem i dag, da jeg bliver i min skoleby, da jeg vælger at overnatte hos min ven, så det ikke bliver et problem med stormen :D Og jeg bliver oven i købet hentet af hans forældre ! yeah! :D Jeg elsker mine svigerforældre :3
Hvad kunne du godt tænke dig lige nu? (at jeg fik min SRP og at jeg kom hjem til Jakob XD )
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/12/2013, 12:32
at jeg ikke var krea tør^^''
Er du god til at tegne? (Sådan okay :3)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 16:56
jeg er spasser til og tegne... xD
tør du møde mig, på hvilke principper og hvor? xP ( jeg tør møde mig selv, selv om jeg har visse sider af mig selv jeg helst ser gemt væk i mørket, hah :3 )
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 17:25
om jeg tør? klart ^^ hm... skulle nok være hos mig, og hm, ville nok helst se din glade side x3
Tror du jeg er flink? IRL (syntes selv jeg er okay flink ^^'')
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 18:52
Ja, tror du er flink. Men tror også du kan vise tænder ;)
Hvornår brugte du sidst penge? Og på hvad ? (Idag, på frokost)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 19:00
Jeg viser tænder, hvis man træder på min hale x3
Det var igår, og det var på en pakke tygge gummi x3
Hvor mange penge har du lige nu? (Ca 2300, 58 ^^)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 19:40
Jeg har med min børneopsparing 19.000 kr. :D Og nok omkring 9 k på min bank. Men desværre kan jeg ikke bruge nogen af pengene sådan rigtigt.
Har du købt julegaver og hvad er det? (Ja jeg har allerede givet en gave, som var en warhammer figur the kharibdyss og jeg er igang med at male et maleri til min far :3 )
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 19:46
Jeg er desværre ikke begyndt i nu. Og jeg har heller ingen ide om hvad jeg skal købe :O
Hvor meget musik har du på din Telefon/ipod ligne. (1400+)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 19:49
intet :D Har ingen ipod osv :D
men på min normale playliste på mit USB stik og det, som jeg har på computeren er det nok omkring 2000 I think?
glæder i jer til juleaften? (nej ikke rigtigt specielt :) )
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 19:58
du er tosset kvinde xD Juleaften er en herlig aften! :D ja glæder mig ^^
emm æder du meget slik i jule tiden? :3 (om jeg gør! jeg undre mig stadig over hvorfor jeg ikke bliver tyk xD eller det vil sige jeg kan godt lide mit stofskifte :3 xD)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 20:27
Juleaften ja! :D Men ellers ikke mere end jeg plejer. Som ikke er ret meget. Men der er jeg også en af dem der misunder dit gode stofskifte :D
Den bedste danske musiker efter din mening? (Syntes selv den er svær :D Men måske enden Burhan G eller shaka loveless. Syntes de begge to er ret gode.)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2013, 23:09
Epic sax guy 10 hours.... Sorry to say ^^
Har i hørt en 10 timers sang helt færdig? (nope...)