Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 19:42
Blive rask, løbe en måneskinstur og spille Tales from Borderlands. Jeg kan ikke fatte at det endelig er kommet ud, men at jeg ikke sidder og spiller det! ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)
Hvordan sover du? Foretrukne stilling, påklædning, dyne? (sover i en gennemvasket tshirt med TO dyner i min lille seng, haha)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 20:05
(Tales from Borderlands er et af telltales bedste spil, indtil videre! ) Jeg har faktisk ikke en bestemt måde, eller standariseret måde at ligge på, når jeg skal sove. Om min arm ligger på den ene eller anden måde, er mig ligegyldigt, bare jeg har plads - man er jo en dominerende satan ;)
Hvad er den utimative morgenmad, efter din mening? hvis du virkeligt skulle enten forkæle dig selv, eller blive forkælet. Hvad skal der så stå på morgenbordet? ( nogen rundstykker, en amerikansk pandekage eller to, også noget awesome at drikke til)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 20:36
(Du er et forfærdeligt menneske sådan et friste mig! Men pjækker nok i morgen så jeg kan spille det, haha.. glæder mig bare til at se min baby Zer0 igen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧)
1: En god bunke pandekager med sirup og jordbær. 2: Den skemad der var på efterskolen! 3: En bolle med smørrechokolade og banan. 4: Lækker juice/smoothie. Bliver helt sulten..
Har du nogensinde læst en tegneserie? Hvis ja, hvilken? Hvad er den bedste tegneserie du har læst? (Helt sikkert Fables eller American Vampire. Fables er bare fantastisk pga det fede koncept og computerspillet og... Rafael Albuquerque's tegninger er fucking eyegasms alle sammen!)
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 21:22
jeg elsker at læse tegneserier, og min ynglings er hellblazer eller watchmen
hvad er din ynglings bog (jeg er helt vild med frankenstein af Mary Shelley)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 22:08
"Eksperimentet" eller serien "Den Store Djævlekrig" :3
Hvad har du lavet i dag? (Skole og været ude og spise med familien!)
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 26/11/2014, 22:43
høre lydbøger
hvad plejer du at spise til morgenmad (jeg plejer at spise yoghurt med æblestykker)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 04:20
Det variere meget, især da jeg arbejder klokken 5 om morgenen og så får mad på min arbejdsplads, men lige for tiden er det nok et glas grøntsags juice med en smule ingefær, chili og gurkemeje, så cornflakes med havremælk eller en skive rugbrød(med et eller andet ost, kød, syltetøj what ever) og så diverse frugtskiver, gulerrødder og agurk :) num num num
hvornår står du op her for tiden om morgenen?(4.00 om morgenen :D)
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 04:28
Vil lige sige du er sindsyg for at stå så tidligt op. :P Altså normalt står jeg op klokken 07.30 men grundet jeg har fået min døgnrytme totalt fucked op ligger jeg vågen lige nu for at tage en døgner og så sove til normal tid i aften, så jeg kan få en normal døgnrytme igen. xD
Hvor meget tid bruger du som regel på at falde i søvn? Altså fra at du ligger dig til du sover. xD (Cirka alt mellem 1/2 og 3 timer)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 08:01
Normalt bare en lille halv time , med mindre mit sind har ridser - så kan det tage sin tid xD
Tror du på din sjæl kan leve videre når din krop er død ? ( øøøh nej da !)
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 08:08
nej jeg tror ikke at vi har en sjæl, og indtil jeg får bevis på det modsatte, vil jeg fortsætte med at tro dette.
hvad er din ynglings pizza-fyld (bacon, pepperoni og jalapenos)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 08:17
Jeg er meget pizza kedelig : Hawaii eller salatpizza med sharwarma xD
Har du slagtet et dyr før , eller deltaget? ( nej , men jeg Har set min far slagte kaniner og senere fået af vide det var kylling vi spiste. Hvad eet så ikke var :/ )
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 09:27
nope det har jeg ikke ^^
hvad er dit største julegave ønske? (At min mor kan få et tilbud om et hus, så vi kan komme væk fra den her åndssvage lejlighed ^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 09:49
En bestemt person i noget tøj, som er ligeså godt, som det tøj, jeg så vedkommende i sidst xD
Hvad syntes du er en god emne længde? selvfølglig er indhold vigtigst, men har du en yndlings længde? (Næ. bare mere end tre linjer )
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 09:57
så mange som der er brug for, for mig er det lige meget
hvad er det værste der nogensinde er sket for dig (8 års mobning, og den skade det har skabt)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 15:59
Et uheld på en svinggynge jeg havde for godt fem år siden.
Bliver du nemt skræmt, eller er du en person der holder gyser-maraton for sjov? (Bliver aldrig skræmt af film, ja overrasket af jumpscares måske, selvom de fleste er så nemme at forudse, men er røvbange for mørke og højder i virkeligheden.)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 17:57
Til din information Nocturne, så er det fordi jeg arbejder, at jeg står så tidligt op! :D
Jeg holder gyser-maraton for sjov, selvom jeg nok har set alt for mange nu til at de fleste er blevet for kedelig... for forudsigelige :P
Læser du bøger?(ja :) )
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 18:49
Jep. Desværre har jeg ikke så meget tid til at læse længere, men elsker det stadig.
Det her spørgsmål har garanteret været her før men... hvad synes du om tatoveringer? (de kan være forfærdelige, men er også noget af det smukkeste og mest sexede der findes, så længe motivet og kunstneren er de rette)
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 19:22
Tatoveringer kan være utroligt flotte, og på mange kroppe, så er de med til at skabe en historie. Jeg fortrækker bare, at de har en historie bag sig og ikke er noget af det sædvanlige junk, som man får tatoveret, bare for at kunne have en…
Må din partner have piercing? (Ja, men ikke overdrevet… jeg synes enkelte kan være flotte, men hvis kroppen ligner en nålepude er jeg ikke altid helt go)
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 19:35
selvfølgelig må han/hun have piercinger
hvor mange piercinger har du (3 i mit venstre øre)
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 21:30
Jeg har ingen selv, da jeg endnu har den holdning at jeg ikke vil være køn med dem. xD
hvor meget tid bruger du på at se film, serier eller lignende på en uge? (Nok omkring 3 timer)
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 21:52
jeg ser sjældent film (næsten kun når jeg tager i biografen)
hvilken film var den sidste du så (guardians of the galaxy)
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 21:54
Interstellar. Filmen kan anbefales :-)
Din yndlingsfilm? (Jeg er ret fascineret over det arbejde, som er blevet lagt i filmen Avatar, så den er en klar favorit blandt mange. Jeg har dog alt for mange andre filmvaner til at jeg orker skrive det… :-P)
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 21:58
når det gælder scenografi er det helt klart Watchman, da det praktisk taget er en tro kopi af den grafiske novel
hvem var den sidste du var i biografen med (min lillesøster)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 22:48
En flok veninder til mockinjay - og jov den VAR god ! Uanset hvad Auriel siger - så lyt til mig. XD
Kan du lide boksning ? I love it - især Kessler
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 27/11/2014, 23:31
ja jeg elsker boksning, og der er ingen bokser der er så sej som Mohamed Ali
praktisere du nogen form for kampsport (jeg har gået til boksning og brydning et par år)