Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 28/11/2014, 04:28
nej, men er dog oplært og træner stadigvæk i selvforsvar ^^
hvis du skulle lave en lille ændring i dit liv, hvad skulle det så være?(at jeg fik repareret min cyklen helt, således at min kæde ikke hopper hele tiden af XD)
Sidst rettet af Medusa 28/11/2014, 15:00, rettet 1 gang
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 28/11/2014, 07:33
at jeg ikke havde mig selv
hvad er det hårdeste, du har præsteret (overleve at blive moppet i 8 år)
ps. Mamma admin mente du cyklen ikke skylden
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 28/11/2014, 15:03
jeg har ingen ide om hvorfor jeg skrev skylden i stedet for cyklen! XD
At 100% ved min egen hjælp komme op fra en meget dyb depression/psykose tilstand.
hvor mange planter har du i dit hus/lejlighed/bolig?(Jeg tror omkring ca de 20 :P)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 28/11/2014, 23:00
Nul indendørs.......tre foran huset og en hær af Potter i haven o.o Der burde være indendørs også - æv.
Sidste dvd du købte / lånte / så på nettet eller gennem naboens vindue? ( Tormented.....jeg blev tvunget til det )
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 29/11/2014, 04:14
yuhu kigge igennem vinduet XD ej jeg så vist comedown(gyser) over computeren
væreste film ever?(Twillight, the nightmare on elm street(De ødelagde Freddy Krueger!!) eller highschool musical(dem alle sammen!))
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 29/11/2014, 04:18
Jeg har altid været så forbandet picky så jeg undfår somregel dårlige film. xD Men kan nominere Serneity, som den værste fordi den var enden på en god serie. xD
Sidste kreative ting du lavede? (Sidste kreative ting, må være tegningen af min tatovering.)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 29/11/2014, 21:31
Uhm, tegnede en slags parodi sketch til noget der skete da jeg spillede League of Legends med min veninde i går aftes.
Hvad er det sidste computerspil du spillede? (Tales from Borderlands C':)
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 29/11/2014, 22:39
Det sidste jeg spillede må være Minecraft, da det næsten er det eneste jeg bruger min tid på når jeg endeligt har oveskudet og tiden til at spille computer. :)
Hvad er det bedste computerspil efter din mening? (Hmmm... Det må sgu nok være Dungeon Keeper 1)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 30/11/2014, 13:16
Uh! Du gamer dungeon keeper, how fucking AWESOME! :D
mmmmm den er svær for en alsidig gamer som mig, men det er nok enten Dungeon keeper 2 eller Warlords battlecry 3. :3
Bedste multiplayer spil?(Det kan enten være coop, player vs player osv osv)
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 30/11/2014, 16:18
Nogen af os er jo nød til at holde fast i de gamle traditioner. :P
Hmmm det bedste multiplayer spil... Nu er det ikke fordi det er dem jeg spiller mest af, men Divinity: Original Sin er et fantastisk CoOp game hvor man dog stadig kan få lov til at dræbe hinanden hvis man da er klar på at betale for en res. :P Men især for fantasy PnP fans så er Divinity et fantastisk Turn Based RPG, go try it everyone! Just remember Fourplay. ;)
Bedste film baseret på en bog du har set?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 1/12/2014, 08:33
Enten den grønne mil eller a million dollar babe.
din ynglings gyserikon(altså f.eks. freddy krueger, jason osv osv) (min er Freddy krueger)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 1/12/2014, 13:21
Jeg er helt med på Robert Englund som Freddy Kruger. Men jeg kan også lide Jason voorheer. Og undskyld undskyld undskyld men ja - jeg er vild med Edward Cullen. Og no matter hvad i siger ER han både for lækker uden på og inden i XD ok joooooov har man hugtænder er man i gyser katagorien * driller*
All time favorit : Linda Blair som besatte Regan i the exorcist - bedre gyser film findes bare ikke og jeg har mareridt every f****** time jeg ser den film. Den er forfærdelig.
Bedste kærligheds film ? ( øhm....der er sikkert mange m men lige nu er jeg nødsaget til at sige The fault in our Stars- fordi den er så atypisk, alvorlig, sørgelig og samtidig skov og humoristisk. Jeg græd som pisket sidste 3 kvarter af bogen, og hulkede mig igennem filmen, selv om meget af det forfærdeligt faktisk var undladt i filmen ) (( må jeg lige komplimenterer for valget af Augustus Waters = Enzel Elgot))
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 2/12/2014, 09:43
Titantic ^^
øm... hvad var det sidste spil du spillede? (Hearthstone)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/12/2014, 13:09
Det var enten Minecraft(Sandbox, survival game) eller Dungeon Defenders(Tower defence, RPG, Action)
Hvad er du nørd til?(gaming, serie/film og biologi)
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/12/2014, 15:13
Hvad er jeg nørd til? Hmmm vil nok gå med computerspil, D&D, programmering og matematik til en hvis grad. XD
Hvad er det bedste fag du har haft? (Imperativ programmering)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/12/2014, 21:14
Uhhhhh… billedekunst? Biologi? Drama? xD I can't decide Q_Q
Hvilket fag GAD du godt have? (Why did I ask dat?… *suk!* Eh! Design? Hvilket man vist kan have på HTX, men jeg aner faktisk ikke rigtig, hvad det er o.o)
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/12/2014, 23:36
Hmmm jeg gad godt have Objekt orienteret programmering. xD
Væreste fag du har for tiden? (PV = Problembaseret læring i videnskab, teknologi og samfund) xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 08:20
TYSK!
Hvad laver du? (burde følge med i tysk, men sidder her ^^)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 12:32
Arbejder, men har brugt frokostpausen til et emnesvar :)
Har du nogensinde bagt en småkage, hvor du selv har lavet dejen ? ( nope- men i år bliver det til vanillie kranse og brunekager for første gang ) XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 13:14
Yea, mange gange! Jeg kan faktisk rigtig godt lide at bage, og det er også den eneste form for madlavning, som jeg dur til… Bare spørg Medusa xD
Hvilket bagværk var det sidste, som du satte tænderne i? (Hjemmelavede boller, nomnom!)
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 19:08
Sidste bagværk må have været en roulade. xD BANAN, og hjemmelavet. xD
Hvad er den kokkerering du er allerdårligst til? (Ris, ved ikke hvad der er med mig, ris og kogeplader men jeg kan ikke lave ris på en kogeplade) xD
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 20:40
Pasta. Det koger ALTID over! :-(
Hvor længe har du kendt til RPG? (Et par år. Jeg er lidt usikker på, om man kan tælle de første med)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 20:44
Omkring syv år, eller sådan. Men har spillet live og bord rollespil i det meste af det. Online rollespil har jeg ikke spillet lige så meget, og derfor er mine skills lidt bagefter.
Hvad syntes du om min profil? xD (den er perfekt ! ) xD
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/12/2014, 22:03
Der er mange billeder, det tror jeg var det første der lige slog mig da jeg så din profil. xD
Hvad glæder du dig mest til ved julen? (Maden!)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/12/2014, 06:17