hallo, føler mig helt gammel når du siger sådan.. XD
og hmmm... har åbenbart en selvmorder's sind da det er 3 eller 4 gang jeg begår selvmord xD men hopper ud fra en 100 etage bygning med en kop kaffe og en avis, så imens jeg falder kan jeg nyde en sidste kop kaffe og kigge i en avis fra før krigen som er monster røvt xD
hmmmmm Auriel :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 31/8/2013, 23:24
Jeg dræber Auriel med en økse i nakken XD BLIV VED MED AT TILBEDE MIG XD
DEN ALT VIDENDE MENER, AT DEN NÆSTE SKAL DRÆBE VIOLET XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 1/9/2013, 17:17
jeg kan ikke dræbe Violet, min lille ulv, så jeg må gøre det hurtigt dog, og det bliver et hurtigt nakke skud, fordi jeg ikke kan bære og se hende dø owo
hmmm Dust, fordi han fik mig til og dræbe Lille ulv xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 1/9/2013, 18:29
dust! :D jeg vil tvinge ham ned i sandet og så stjæle hans sand krafter så han ikke kan komme ud af sandet igen! og så venter vi bare på han dør! :D
slacker Medusa! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 1/9/2013, 21:13
ohhhh my, jeg kan ikke dræbe Misha, >w< så vil gøre det på den pæneste måde jeg kan, jeg giver hende så meget sove medicin, så hun går kold, og så sprætter jeg halsen over på hende, hurtigt og rent :3
hmmm Makuro, fordi han fik mig til og dræbe Misha >w
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/9/2013, 10:57
Hmm.... Tror jeg vil starte med at hente en tang, der efter binde Misha fast til en stol, hvor efter jeg vil flå hendes negle en, efter en... efter en... der efter give hende pircinger med tangen, som giver mulighed til at hullerne er store nok til 4 cm brede ringe, som jeg vil bruge til at klynge hende op til loftet, mens jeg vil lade hende bløde ud til hun døde.
Hmm... for at være lidt... hyggelig må jeg vidst nok give misha muligheden for at få hævn over kære Kuuma
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/9/2013, 12:28
Jeg ville elske at få et yndigt ulveskind, stort varulve kranium og nogle flotte store lårknogler, behøver jeg at sige mere? :D
Nye ofre er Ventor :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/9/2013, 12:50
uh ha, du kommer bare Misha, i thing i win xD
uh ha... Ventor? this it's gonna be funny *knækker knoer med et bredt sygt smil om munden*
først så sørge jeg for at han er lam i kroppen, ved og forgifte noget mad eller drikke, what do i know, men han vil stadig kunne føle, og så lægger jeg ham på en bænk, og tager et forklæde om mig, imens jeg begynder og slibe skalpeller og knive, og imens han kan se det hele, og føle, begynder jeg og skære ham op, ikke på en måde han kan dø af, da jeg kender en metode ( alvorlig talt ), da gør jeg kan skære han's krop op, som en skinke, så smerten er på det maximale, ved og følge smerte sensorne i kroppen, og imens han ligger, dog uden af stand til og skrige smerten ud, ryger jeg en cigaret, hvor jeg asker ned i det åbne sår, og når ''skinken'' er klar, hud er fjernet og ja namme nam, så kommer da lidt salt og peber på, tilsat chili og paprika, med lidt citron, så da rigtig svier, og så finder jeg en dunk benzin og hælder udover ham, og så sætter jeg ild til ham, som jeg slukker 10 minutter senere, og hvis han faktisk er i live, så skære jeg halsen over på ham imens jeg hvisker til ham. ''sov lille ventor, sov lille ventor, og må du vågne igen.. i helvede'' med et kys på han's kind, som den gode vovse jeg er.
any want to questing my cooking skill?
det nye offer errrrr.. General Zolner.
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/9/2013, 19:55
Den alt vidende guddommelighed, vil nu straffe denne uværdige Hitler type, ved at vold banke ham, med en muggen fisk, til han ligner det fatale udfald af en krydsning mellem Michael Jackson, en skål butterdej og en vaskebjørns beskidte nummi, hvorefter jeg viser ham et spejl, så han dør af skam over hvor grim han er XD
Den næste skal være hedningen Millicent, årsagen til alt den spam XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/9/2013, 20:56
for satan da, Millicent, så vi på den igen va? fordi jeg føler mig i godt humør, så horer jeg dig til døde sammen med en hest, en kamel og en elefant, spørg ikke hvordan, men det gør jeg.. xD peace ^^!
hmmmmmmmmmmmm my ass, that's means me xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 6/9/2013, 13:25
hmmm..... lad mig nu tænke... tror jeg vil starte med at hænge kuuma op med armene og lade en vand dråbe mod hans pande, med et fuldt ud hvidt rum i tilfælde af at han slipper fri ville han ikke kunne se de bjørne fælder jeg har lagt til ham. Lade ham som en mus i min egen lille labyrint gå igennem rum for rum, og i tilfælde han når til det sidste som er inde dækket af rødt blod på væggene vil jeg lade døren som han tidligere gik ind af, smække bag ham, og murre rummet inde indtil han stille tid for tid ville æde sig selv af sindsygehed pga rummets farve.
Næste offer: Medusa
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 6/9/2013, 14:32
Jeg vil lade mig inspirere af filmen cube, og lukke Medusa ind i en cube XD den cube flytter sig så i system, og hvis hun forlader den, vil hun blot bevæge sig ind i en kæmpe samling af cubes, nogle af dem uden fælder som danner en labyrant ind mellem en masse cubes med forskellige fælder, og så vil jeg nyde at iagttage hende, indtil hun bliver dræbt i en fælde XD
Den næste er Violet XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 6/9/2013, 18:39
Kuuma skrev:
for satan da, Millicent, så vi på den igen va? fordi jeg føler mig i godt humør, så horer jeg dig til døde sammen med en hest, en kamel og en elefant, spørg ikke hvordan, men det gør jeg.. xD peace ^^!
hmmmmmmmmmmmm my ass, that's means me xD
Say whaaaaat? Oh no you dont - du kan made mig mes pandekager til jeg revner , darling ... Og det er øh det eneste med huller eller revner jeg deltager i - et mad orgie xD * oh the trouble with men*
Nå... Men lille søde violet , hun skal da holde sin gode form! Så op på en løbe bånd med skinken, og så sprænger bomben på hendes ryg, liiiige så snart farten sænkes * booom*
Og den nye heldige vinder af en omgang død er: Min Granny , Diana ( mon ikke jeg er ene arving!)
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 6/9/2013, 19:50
Jeg vil tvinge hende til at skrive testamentet om, så det er mig der arver hende, og så trækker jeg hende ned i jorden med hovedet først, så hun dør af luftmangel, og kan bruges som cykelstativ XD
Så det millicents tur XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 09:05
uh ha.. hende igen? og tro mig Millicent, you can't denide the wolf the fun XD
fordi hun ikke vil deltage i mit dyre orgie, så finder jeg et titanium bat frem og tæver hende til døde xD
hmmmm Makuro ;3
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 09:16
Hmm jeg montere hjul på Makuros ben og arme, og tvinger ham ned på alle 4, så jeg med hårlak kan stive hans krop fuldstændig, og propper en raket i røven på ham, som jeg tænder XD vrom vrom BOOOOM XD
Den næste er Valetta ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 17:57
hmmm Valetta? drukner hende i tis :3
hmmmmmmm Pixy ^^ welcome to the new member xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 18:24
Jeg vil skræmme hende fra sans og samling, med en maske og en motorsav, og så saver jeg hende til ukendelighed XD
Den næste er... Bloodknight XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 18:44
jeg barbere ham nøgen, og så sætter jeg ild til ham med en dunk benzin og en lighter aha xD
hmmmmmmmmmm, my deer Pixy xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/9/2013, 20:31
Hende sætter jeg ind i et rum, hvor væggene er fulde af ansigter med munde, hvor der kan komme vind igennem, så hun sidder og bliver mere sindssyg af det og til sidst dræber sig selv XD
jeg vælger Makuro XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 8/9/2013, 10:38
hmmmm, skære et T på han's ryg, og så griber jeg fat i 2 flager, og flår huden af ham, ruller ham i salt, og skyder ham så i panden efter en time's tid owo
Ash :3
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 8/9/2013, 13:32
Jeg tror jeg vil bade ash i flydende stearin, og før det størkner kylder jeg vand på ham, så stearinen begynder at gå i flammer, og sætter ham i lys lue XD
Nu: serien desperate housewifes XD en serie der fortjener en smertefuld død xd
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 8/9/2013, 19:32
uh ha, smider den ind i det brændene hus som har brændt i ved ikke hvor længe, og så atom bomber jeg hele lortet :P
hmmmmmmmm my ass xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 8/9/2013, 19:35
Jeg vil tvinge dig til at æde så meget mad der giver dig dårlig mave at din røv dør af at skide så meget lort ud XD
Så er det Vanillias tur ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 8/9/2013, 19:36
uh ha, det var en god død xD
hmmmm, den dejlige Vanillia :3 kilder hende til døde imens jeg snakker løst om alt random shit xD