Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Kom godt igang!  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Kom godt igang!  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Kom godt igang!

Go down 
ForfatterBesked
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Kom godt igang!  Empty
IndlægEmne: Kom godt igang!    Kom godt igang!  Icon_minitime29/12/2012, 14:09

Kom godt igang!  27667810

Kom godt i gang!
Okay! Du er klar til at oprette profil og du ved hvem din karakter er, men hvordan gør du nu? Din søde admin Auriel her hjælper dig.

Racevalg:
Så snart du har oprettet en profil er det vigtigt at du for valgt en race så du kan begynde at emne. Det gør du ved at trykke ”Grupper” og vælge den gruppe du har lyst til. Så trykker du ”Vis information” og ”tilføj gruppen”. Nu skulle du gerne være tilmeldt og ventende på at blive accepteret.
- Hvis du har alt for store problemer med det, så skriv til en af os admins hvilken race du vil ind i også tilmelder vi dig.

Profil:
Hvis du vil redigere eller rette i din profil, så trykker du på ”Profil” og derfra kan du rette i dine oplysninger derinde.

Emner:
Hvordan er det lige jeg opretter emner? Det er jo der det sjove starter. Du vælger først et sted du vil emne og trykker på det. Fx ”zone 1.” Så trykker du ”post new” og begynder at skrive!
- Det er vigtigt når du opretter et emne, at det første indlæg lægger ud med at give nogle oplysninger om hvor og hvornår vi er. Eksempel på emnestart:

Dato: 5. januar
Dag: Lørdag
Tid: 15.02
Sted: En skummel gyde i Miami
Omgivelser: væltede skraldespande og skidt.

Gyden lå stille hen i det sagte lys der nåede ned imellem de høje beton vægge. Af og til kunne man høre lyden af rotter der pilede hen over asfalten for at finde sig et hul at gemme sig i, men deres trin blev oftest overdøvet af lyden fra andre dyr eller væsner der færdedes lige udenfor gyden…. (osv.)  

Hvordan du emner kan du læse under reglerne der skal læses.

Hvordan får du dig et lækkert profilbillede?
Du trykker på ”profil” også ”Personligt billede”. Her kan du tage et billede direkte fra din computer, eller du kan indtaste en URL. Når du har valgt et billede er det vigtigt at skrive under ”faceclaims” hvis billede du har brugt, så andre kan se at de ikke skal bruge den person. Omvendt må du ikke tage en person som en anden har faceclaimet. (Vi har også et gallery af billeder i dette emne, hvor i kan bruge billederne

Hvordan gør jeg folk til mine venner?
Alle elsker at have venner, hvem gør ikke? Det skal først understreges at man ikke behøver at gøre dette for at være venner med brugere i emnerne. Dette er kun for sjov hvis man er lidt social på siden og måske pm’er med andre brugere.
Hvis du vil ansøge en bruger om at være din ven, så skal du trykke ”profil” også ”friends and foes” hvorefter du trykker ”find bruger” og skriver deres navn. Så trykker du ”add”. De skal dog først godkende dig før i er venner.

Hvordan godkender jeg venneanmodninger?
Du trykker igen ”profil” ”friends and foes”.  Hvis du har nogen ventende venneanmodninger så står de under ”These requests are pending, click ”+” to accept them or ”-” to refuse them”. Du skal altså trykke ”+” for at acceptere disse og ”-” for at afslå.

Hvordan sætter jeg billeder ind på profilen?
Hvis du finder et billede på google eller andet, så tager du URL’en (det gør du ved at højreklikke på billedet og trykke ”kopier linkadresse”). Du kopierer nu URL’en ind og sætter [img] foran URL og [/ IMG] lige efter (ingen mellemrum).
- Igen, hvis du synes det er for svært, så kontakt en af os admins.

Hvordan får jeg sange inde på profilen?
1) Find den video du gerne vil have.
2) Derefter finder du og trykker på ”del” så der kommer en masse delings muligheder frem.
Den er under videoen et sted.
3) Så trykker du "indlejring" og "brug gammel indlejringskode" den kopiere du og sætter ind i en pm.

Så får du en lang række volapyk ...

4) Så sletter du alt før "http://...." og alt efter og med det første ""><".

Altså har du nu noget lignende:

https://www.youtube.com/v/06OLWI2TEag?hl=da_DK&version=3

5) Du har dette inde i en ny pm også kopiere og sletter du det og trykker på det røde "flash" f. (lidt til højre fra midten i pm'en)
6) Du skal nu sætte det markerede ind i det nederste aflange felt.
I de to felter ovenover skriver du i den til venstre 30 og i den til højre 25. (det styre hvor stor videoen på din side skal være)

7) Så trykker du "ok" og får nogenlunde dette:

[flash(30,25)] https://www.youtube.com/v/06OLWI2TEag?hl=da_DK&version=3 [/flash]

Hvis du vil have sangen til at starte automatisk og køre i Loop skal du skrive =1&autoplay=1&loop lige før [/flash]


Altså :

[flash(30,25)] https://www.youtube.com/v/06OLWI2TEag?hl=da_DK&version=3=1&autoplay=1&loop [/flash]

Også skulle det gerne være klar til at sætte spå profilen.

- Hvis du har problemer med dette (Forståeligt) så skriv personligt til mig, Auriel. Så skal jeg nok lave sangen til jer og sætte den ind på jeres profil.


Hvad skal jeg skrive i min profil tekst?
Dette her er et klassisk skema, men man må gerne lave noget rigtigt kreativt, men det er en god måde at starte på.

Beskæftigelse/Job:
Hobby/fritid:
Elsker:
Hader:
Påklædning/tøjstil:
Kort beskrivelse af udseende:
Kort beskrivelse af personlighed:
familie:
Status:
Talenter:
Evner:
Dyr:
Køretøj:
baggrunds historie:

kom godt i gang!
Tilbage til toppen Go down
 
Kom godt igang!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d
» godt nytår
» [afsluttet]Et godt fund, og en ny ven - Ellie
» Våben er altid godt (Dragovich)
» Godt nyt og længe side - Adriana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Regler og information ::   :: Regler og guides-
Gå til: