Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Så er jeg her igen (xxx) - Hope

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 22:56

”Nåh det må jeg godt men hvis nu jeg vil havde dig til at bed om det” sagde han og kiggede på hende og lod hende køre sin hånd ned i sin jogging bukser og rør ved ham, jo han nyder det da men han giver efter bare for det, han lad sig hånd ned mellem hendes ben og begynde at kæler for hende, ud på hendes g-streng, hans anden hånd lukke han om hendes en bryst og begynde at kæler for og klemme engang imellem om hendes nippels, bare for at pirre hende rigtig meget, så må han ser om hun bed ham nu om at tilfredsstille hende ind i soveværelse, ”er du sikker på du ikke vil plage om det” hviskede han fræk mod hendes øre og nappe hende derefter på hendes øreflip.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:02

Hun satte sig på hug, med benene spredt ud til siderne. Hun havde indset, at hvis hun ville gøre sig nogen forhåbninger om nogen form for tilfredstillelse måtte hun give efter. Hun kiggede på ham mens begge hendes hænder kørte roligt op af hans lår. "Vil du gøre mig selvskab i sengen" Hun tog fat i buksekanten og hev stille i dem. Hun rejste sig op og trak g-strengen af hende selv, hvorefter hun kastede dem hen i hans skød. "Beom" hun vendte ryggen til ham og klaskede sig selv blidt på den ene balde mens hun kiggede på ham over hendes ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:10

Han kiggede på hende da hun sat sig på hug foran ham og lod hende køre sine hænder op af hans lår, det kun tyder lidt på at hun gad efter eller bag gad op, for at få sit behov dække, han skulle lige til at svar hende på det første hun spurgte ham om, men så sagde hun noget mere, og det var lige det ord han mangle for han vil gør hende selskab ind i soveværelse, han kiggede på hende da hun selv tog sin g-streng af og smed den over i skød på ham, han smiler og rejse sig op og gå over til hende og smække hende på begge hendes baller, hvorefter han lukke sine hænder om hendes bryster og kæler svagt for dem, ”du viser vej” hviskede han mod hendes øre og kæler stadig for hendes bryster, han var så set ligeglad om det var i soveværelse eller et andet rum, så længe de ikke havde tilskuer.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:17

Hun stønnede svagt mod ham da han begyndte at kæle for hende, hun gik langsomt bagud og lænede sig op ad en kølig væg. Hendes nipples var strittende efter hans kælen for dem. Hun gav ham tegn med pegefingeren om at komme hen, mens hun sagde "Skal du ikke selv have mere af dit tøj af" Hun var ved at være rimelig tændt på at sætte gang i lidt vildskab, og hun nød udsynet til ham. Han var sexet som hun stod der, men hun ville se mere af ham.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:23

Han nød at høre hende støn og fortsætte bare med at kæler for hendes bryster, indtil hun flytte sig over til vægge, han smiler svagt af hende og gik over til hende, da hun gad tegne på at han skulle kom over til hende, ”jo det kun godt være at jeg skulle det” sagde han da han var kommet over til hende, han smiler frækt og lad armene om hende og tag fat om hendes røv og klemme lidt om hendes baller, end han løfte hende op og presse hende let op af væg, ”men hvem siger du slippe så let” sagde han frækt og kiggede på hende kort, end han slikke hende drille hen over hendes en bryst og derefter nappe hende på hendes nippels og klemme lidt mere om hendes baller.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:30

Hun lukkede benene om ham da han løftede hende op. Og hun stønnede igen som han kælede for hendes krop. "Hvad skal der til for at du tager det det sidste af?" Hun sagde det med en sexet og kælen stemme. Hun var tændt og hun havde virkelig lyst til ham, hun lagde hænderne om bag hans nakke og bed ham svagt i hans underlæbe "Kom nu" mumlede hun lavt til ham, mens hendes læber var helt inde ved hans.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime11/10/2018, 23:36

Han smiler svagt af hende og nød stadig at høre hende stønne, selvom hun nok ikke stønne så meget i nu da de ikke var gået rigtig i gang i nu, ”ja det er jo lige det” sagde han og kiggede på hende end han fortsætte sit kæler af hendes bryst, han slap hendes bryst da hun snakke til ham igen, han kun tyder høre at hun var tændt nu og nok bare vil havde ham her og nu, ”du kan kys mig” sagde han og kiggede på hende og begynde rolig at gå ind i soveværelse med hende og stoppe ved seng end og kiggede på hende, for at ser hvad hun vil gør om hun kysser ham eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime12/10/2018, 11:23

Hope lyttede til hans svar om hvad der skulle til for at han ville smide det sidste af hans tøj. Hun placerede hendes læber ved hans og kyssede ham derefter blidt. Efter kysset førte hun hendes mund hen til hans ene øre og hviskede ind i det. "De sidste dele af tøj du har på, ville se noget bedre ud på gulvet" Hun kyssede ham på kinden og holdte hænderne flettet ved hans baghoved.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 3 Icon_minitime12/10/2018, 19:57

Han kyssede hende tilbage da hun kysser ham og smiler svagt af det hun sagde, ”når det synes du, at det vil” sagde han drille og gik helt hen til seng og læner sig ind over den og lad hende ned i den, hvorefter han gik lidt tilbage, så hun bedre kun ser ham, hvor han så tog sin jogging bukser af men langsom bare for at drille og pirre hende samtid, efter han havde smidt sin jogging bukser fra sig tog han fat i sin bokseshorts og tog også dem af langsom, bare for at pirre hende og for spænding skyld, efter han også havde smidt dem, kravle han op i seng til hende og læner sig ind over hende, hvor han læner sig ned til hendes en øre og hviskede ”var det bedre”, han nappe hende kort på hendes øreflip og kyssede hende derefter kort på mund, end han begynde at kys hende ned af hendes hals og videre ned mod hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
 
Så er jeg her igen (xxx) - Hope
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» hope is not a part of our world, little angel ( Hope ).
» you will stay with me from now on //Hope// +18
» Do I dare to hope? (poem)
» A heavenly friendship(Hope)
» Fravær- Millicent - igen ó.ò

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami-
Gå til: