i don't even gonna start. skulle nødig skræmme de mere sarte folk hvis jeg begyndte og skrive, men lad os sige det indebære en boremaskine, en hammer, en mejse, 5 søm, en ben sav, og syre. så må i jo selv regne resten ud. trololo.
hmm, just for fun, me :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/11/2014, 19:27
hm.. en hurtigt død, så en enkel henrettelse med en kugle i panden :3
hm.... sasha
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/11/2014, 19:32
Sasha spiser SÅ meget dejlig slik . Det et desværre byttet ud med sukkerfri slik der virker voldsomt afgørende og giver mave kneb , så hun s****** sig selv ihjel !
Jeg tror vi tager ....... Agentum xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/11/2014, 19:39
Agentum bliver spist af en polsk talende elefant, fordi den havde hørt at agentum spisning, var det sidste nye mode i paris
Jayden
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 7/11/2014, 19:41
Amor skød forkert og ramte jayden lige i hjertet o.o
Så napper vi Abbie / Rafael ! XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 3/12/2014, 08:40
hun, den store gut, tager vi og binder op i armene og benene så han bilver hævet over jorden i et stort X. Så tager vi en lille lomme kniv og begynder at snitte i ham, bare så han kun lige er i live, men ikke kan gøre modstand, så smider vi benzin på og sætte ild i ham, så flammerne vil æde hans krop langsomt op. :3 - lidt sindssyg må man jo godt være xD
næste person: Millicent
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 9/1/2015, 13:59
da vil jeg være sød, og bare skære halsen på hende, lynhurtig død, skånsom, og simpel owo
hmm.. Auriel :3
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 12/2/2015, 11:45
Gæst skrev:
da vil jeg være sød, og bare skære halsen på hende, lynhurtig død, skånsom, og simpel owo
hmm.. Auriel :3
Now thats not very nice..... my neck !
Mmmm Auriel...mon ikke han dør af et hjertestop, når han høre det bliver tvillinger ! XD
Næste person på drabsbordet er ..... Isabella pigen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 4/3/2015, 23:39
let's just fuck her to death, føler mig ikke så kreativ xD
mig :D
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 5/3/2015, 00:05
Du bliver smidt ud af en flyvemaskine! :P
Millicent
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 5/3/2015, 09:40
Vil ikke gøre noget ondt ved hende D: Så sætter ild til hende ^^
Markuro!
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 5/3/2015, 09:44
Jeg synes at Makuro skal hænges op i sine kønsdele! Også skal han afbøde helt!
Dust!
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 5/3/2015, 12:42
Dust får samvittigheden galt i halsen , når jeg sætter døren på klem derind :P
Hinata , the blue Belladonna:)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 10/3/2015, 09:01
Hun kommer ud i det blå hav! Også bliver hun druknet :P
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 10/3/2015, 10:06
Når nu hvor Noc ikk nævner et navn, så gør jeg det da bare :P
Nochi fordi han ikk valgte nogle :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/1/2016, 10:15
hm... [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] skal vi ikke lade dig falde på noget is (Fordi det er koldt) og fordi du falder og slår din storetå, har du mistet balancen og falder ned på nogle togskinder og bliver kørt over :P
Jeg vælger [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/1/2016, 10:49
En helt masser nuttede killinger forelsker sig i Millimus, og kravler op på hende, til hun drukner i nuttede og bløde killinger XD
Phoenix din tur gennem nogens syge fantasi XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 19/2/2016, 23:38
Phoenix. Eftersom jeg lige har besvaret vores juleemne, så trækker jeg lige lidt inspiration der fra xD Hun får lov til at blive levende begravet, sammen med den stakkels julemand, som hun forbrændte noget så slemt!… Og som desværre ikke klarede den v.v
Auriel!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 20/2/2016, 00:43
Jeg synes Auriel skal prøve noget han sikkert vil elske, så han skal prøve en centrifugal test maskine, indtil han brækker sig så hårdt, at han vender sig selv på vrangen XD
Nu skal Lazumbra have en tur igennem XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 20/2/2016, 01:12
Hun druknes i flydende kvælstof. Hvis DET ikke kan slukke hende, så ved jeg ikke hvad xD
Millicent!
Dust First Class.
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/2/2016, 11:57
Millimus forvandler jeg til en nuttede lille fe, der ikke kan stoppe med at flyve op af, så hun dør på forruden af en flyver XD
Jeg vælger Ryo :b
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/2/2016, 15:02
Ryo får en stor pose slik : men bliver desværre kvalt i en stor lækker karamel :)
Adriana må blive next In line... :)
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/2/2016, 17:19
Adriana skal til pænt maskebal, men falder desværre ned af trappen på vej til balsalen :)
Jeg tror du er Aarons tur !
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/2/2016, 17:45
Suk ... jamen så dør jeg, men genopstår som en smuk ( og lækker) engel :P
Auriel kan komme igennem denne gang!
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Dræb en ven! (leg) 21/2/2016, 17:48
Så må jeg nok blive fortæret af min egen overdådighed!