Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)

Go down 
+4
Bloodknight
Evan
Makuro
The Eye.
8 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 10:30

Kære rollinger :)
Undskyld for forsinkelsen med detaljerne, sidder voldsomt begravet i studier og det, men her er de så.

I inviteres hermed til en hyggelig aften, hvor vi brugere mødes IRL(in real life) og har det hyggeligt og sjovt med spil, mad, forhåbenligt også kage osv osv :) Så her tag chancen for at møde brugerne bag skærmen, måske bliver du overrasket? XD

  1. I skal lige melde på denne tråd at i kommer, så vi er helt sikre på hvem der kommer :3
  2. Desuden da der kommer en del nye, så har vi tænkt os at afholde den samme aftale som sidst, at ingen afslører hvilkne karakterer, som de har på the new, fordi så har vi en gættekonkurrence senere. :)
  3. The new world komsammen bliver afholdt søndag d. 29
  4. Det bliver afholdt i Slagelse, som ligger på djævleøen(Sjælland), jeg opgiver ikke addresse, da jeg ikke ved, hvorvidt Dust vil have offentliggjort hans adresse(men det ligger ca 1.5 km væk fra stationen), men i kan bare skrive en pm til ham og enten aftale hentning med ham. (ellers møde op til den officielle afhentning sammen med mig kan ses længere nede) 
  5. Ankomst er officielt ved 18.00 tiden, men jeg hører en fugl synge om, at i sagtens kan komme ved 12.00-13.00 tiden og evt være med til at hjælpe med mad og alle sådan nogen praktiske ting, det tror jeg, at Dust ville være glad for og bare rolig han er ikke farlig, da han bider kun lidt XD
  6. Der er officiel afhentning med mig som guide klokken 17.55 på Slagelse station, i skal kigge efter en meget mærkelig pige med en tophat XD, som vil stå imellem to trapper(man kan ikke undgå at finde de to trapper, da det er den eneste mulighed for at komme af perronen på normal vis) Så husk at være der før tid eller meld til mig, hvis i nu ankommer lidt senere(ca 10-15min), så skal vi nok vente på jer. :) Mit tlf nummer er 20788586, hvis i har spørgsmål eller skal kontakte mig angående med afhentningen.
  7. I vil blive fodret! Men i skal bare betale en 20'er for maden og dem, som glemte at betale sidst, skylder stadigvæk! XD
  8. Der er mulighed for Overnatning, men det skal ske med aftale med Dust, da jeg har slet ikke styr på hvor mange han kan have sovende osv. Men der skal i nok huske sovegrej og sådan noget der.
  9. Ellers kom med et glad humør :3 og vi skal nok få en sjov og hyggelig aften.
  10. Desuden man må godt tage alkohol med, men kun få genstande, fordi dette er ikke nogen drukaften. ^^
  11. Husk at have styr på hvornår jeres sidste tog kører, hvis i skal hjem, og vi skal nok følge jer derned eller gå samlet til stationen.
  12. Hvis i nu har nogle sjove spil til mange personer(5-8 personer) så tag dem endelig med. :)

Håber, at det var alt, som i havde brug for at oplysninger, ellers skriver i bare :)

Yours
mama admin
Medusa


Sidst rettet af Medusa 22/6/2014, 15:42, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 14:17

Husk at melde at i kommer, så jeg(vi) præcist ved hvem der kommer :3
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 14:46

Jeg dukker uden tvivl op igen! jeg ved ikke hvad tid jeg er der men jeg kan selv vejen xD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 14:47

Jeg regner med at jeg kommer, men jeg bliver muligvis nødt til at springe fra, hvis mit arbejde kræver at jeg er der.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:10

Makuro, du skal da gå med os andre i samlet flok :3

Clara. Det lyder skam helt i orden, så må du mere end gerne udnytte min mobil til at sige, at du ikke kommer, da jeg tror ikke, at jeg de sidste dage inden festen kommer til at tjekke the new world sådan rigtigt :) andet hvis du skriver en pm til Makuro og beder ham om at sende mig en sms, hvis du har problemer med, at jeg får dit nr. :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:20

Jeg vil gerne hjælpe dust, så kan godt komme lidt tideligt, den 29 søndag der, ved ikke helt hvornår endnu, men finder nok ud af det så hurtigt som muligt, og vil høre om da mulighed for jeg kan overnatte da jeg nok ikke tager hjem, ved det ikke, kommer an på om da mulighed for jeg kan overnatte og før kan jeg ikke finde ud af der, dog kommer jeg gerne tideligt og hjælper til, på kompromi at jeg bliver hentet :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:22

Ja men det må du snakke med Dust om. :) Det har jeg ikke styr på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:32

hey nogle der vil fortælle mig hvad det her eftersom jeg er helt ny på denne her side og ikke helt hvad det her handler om men lyder spændende i mine øre :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:40

Altså basicly det er bare en hyggeaften med mad, hvor brugerne herinde mødes IRL til bare sådan stille og rolig hygge med diverse spil, snak, snask, mad osv :) Resten af detaljerne står oppe i første indlæg :)
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:54

Medusa det kommer da an på om jeg tager tidligt dertil og hjælper Dust ^^ det her jeg ikke lige fundet ud af endnu ;)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 15:57

Jamen så kan du holde styr på mine to hunde(Hellhound(Teddy) og Bobo(Teddy), men jeg garanterer ikke, at de ikke kan finde på at bide. XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:13

Kun min misha kan styre mig, men mak kan jo gøre et forsøg ;)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:17

Det var også derfor at jeg sagde at han skulle prøve *griner* XD

Men ind til videre er vi 8 med en måsker :D
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:20

with the right tools anything is possible :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:23

Ved jeg godt, men ville stadig gerne se mak forsøge haha ;) ej det skal nok blive godt :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:31

puha det er næsten at jeg overvejer det har aldrig oplevet nogle lave sådan noget her finder da lige ud af om jeg kommer :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 16:47

Det ville lyde så meget awesome, hvis du kunne Troja :) og det ville være super sejt, nu hvor du er helt ny på siden :)


altså jeg kan sige af de brugere som kommer er det:
Medusa
Makuro
Dust
Bloodknight
Teddy
Nochi
Payne
Clara/Evan

Og nu som måskeer er
Phoenix
Troja
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 17:00

hmm kommer måske ^^ hehe
ej joke jeg kommer
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 17:18

øv Bloodknight :O kommer du ikke? så er du jo nødt til at side på dit værelse og vente mens vi hygger inde i spisesalen xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 18:14

trololo, så henter vi dig bare, BK >x3!
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 20:02

Nej bloodknight, du har forbud for at gå ud af dit værelse, da du skulle nødigt komme ud i spisesalen og støde ind i vores hyggeaften XD XD XD XD
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 20:41

Mig også med!!! :D
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 20:42

Btw, skal man have egne drikkevarer med? :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Gæst
Gæst




The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 22:07

jeg skal nok hente ham hvis det er, Misha ;) og Nochi, det tror jeg nok du skal, for da står intet med drikkevare udover.

10: Desuden man må godt tage alkohol med, men kun få genstande, fordi dette er ikke nogen drukaften. ^^

så jeg tror det skal forstås som man selv medbringer alkohol, og da der ellers intet står, så bringer man selv drikke vare ^^ for det gør jeg i hvertfald :3 eller skal ud og købe det så xD
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime22/6/2014, 22:51

Regnede dog med at købe sodavand ^^ Men ville bare lige være sikker :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Sponsoreret inhold





The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)   The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The New World kom sammen, alle detaljerne. (Admin Nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Farvel The New world (Mama Admin nyhed)
» The New World! [Admin Nyhed!]
» ADMIN NYHED - NY JOURNALIST TIL NEW WORLD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: