Emne: Historien om den ensomme kollektive chat 23/8/2014, 10:58
Halløj ^^ Jeg sidder og skriver på et emne, og tit når jeg i fortiden har skrevet på emner på andre sider, så er jeg tit på chatten imens, så tænkte om vi ikke skulle få lidt liv i den stakkels ensomme chat. Det er jo nærmest synd for den :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat 24/8/2014, 01:46
god ide Razor! :D Men der plejer da ellers at være liv i den? I hvert fald af det, som jeg har haft lagt mærke til XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat 24/8/2014, 10:22
Tror bare vi alle sammen har lidt travl :3 men der plejer at være 4-5 personer på den :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat 24/8/2014, 12:45
Det her er en rigtig hyggelig side med de sødeste Medlemmer - og med dig her skal der nok komme endnu et lækkert lag på lagkagen. Mums. Håber du vil nyde vores side :)
- Millicent / Augustus / Camille/ Mils
Jaja der er lidt id rod for tiden ó.ò
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat 25/8/2014, 21:42
Jeg er blevet overbevist om, at Mils er en forvirret lille gås med en personlighedsspaltning siden at hun skifter så meget rundt :D
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat 25/8/2014, 21:59
Det tror jeg faktisk passer meget godt :P Også selvom jeg overhovedet ikke kender hender! :P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Historien om den ensomme kollektive chat