Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 16:53
Det er din straf for at starte et emne vis mening er spam x)
Og hvornår får jeg kage Medusa du ved jo hvor jeg bor? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 16:57
Sikke meget der kan ske på så kort tid o.O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:05
Vi er effektive :)
Du gav os en fin lille legeplads :)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:13
Millicent du er da nok heldig så :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:18
Vi er spam junkies Zolner x)
Og Millicent du får bare meget spam opmærksomhed fordi du er Spam Champ XD
*Giver Makuro ret her x)*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:19
Generalen er slet ikke så tosset ... vel?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:21
Zolner jo bare lidt xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:22
Du jo os general Zolner x) Der er mange der godt kan lide at poke lidt til dig x)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:27
Jeg kan godt lide at.....prikke ....lidt til dig general * smiler *
Spam champ? Den var ny XD Jeg overrækker gerne trofæet xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:40
Du må beholde det spam champ x)
Og hvad er det du godt kan lide at prikke til Zolner med? XD
*Står med krydset fingre og tænker "Sig nu strap on sig nu strap on" XD*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:43
Dust....dingse....det tror jeg slet ikke du er gammel nok til at høre ; ) ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:44
Jeg er 22 og ekstremt seksuelt aktiv x)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:50
LOL
Tak Dust O.o
General Zolner, vil du hjælpe mig ud her ?? * griner*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:56
Nu er det jo mig der er manden - og lad os ikke uddybe den mere. Lad os bare lukke det her tale emne her :)
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 17:59
*Passere meget ninja gennem tråd, med et stykke kage i hver hånd. Stirre på de sære folk der overspammer vor kære verden, ryster på hovedet, og ninja'er sig videre i livet* owo
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:09
* læner sig op af generalen * Seyah...for een gangs skyld må vi gerne ævle bævle herind XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:12
*opfanger kage duften og undre sig over at Medusa ikke har givet mig et stykke*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:13
... *prikker til Millicent* What do you want?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:15
Comfort?
* ser på generalen*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:17
... from me? How?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:19
* silence*
Eh.... A roof over my head for the night? Perhaps?
* hvor skulle jeg vide det fra....handler på i stinkt her* ^^
/i stinkt.= instinkt....på øhm street?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:25
... hmmm *Looks suspicious at Mils* Only a roof?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:31
Well....Im too young to ask for the Generals hand in marriage, so I'll settle for a place to sleep, and take shelter for the night.
* mon ikke det går?*
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:32
wow denne samtale blev lige pludselig meget wierd xD
*turns head to try to ignore*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/1/2013, 18:34
Do you want to marrige me?! O.O You can sleep in that one *point on a car*