Militær millitsen har missillauncher......nu mangler de bare Millicent XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:13
Ja :D som kan sidde på sin kære rumpe lige på sprænghovedet :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:30
Øhm.....springhovedet ??? Generalens? * griner*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:34
*facepalm* Ikke det sprænghoved! Jeg tror altså, at du må være besat af djævlen eller et aller andet i den dur, siden du er så pervers!! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:46
Jeg vil gerne understrege at det IKKE var mig der brugte det udtryk XD
Og pervers er jeg ikke beskyldt for at være - endnu...eller jo ....det blev jeg så luge, men det var jo en smutter XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:47
Millicent hahahahaha!
og Vladimir husk lige på hvem det er som også skriver på denne tråd xD
Liderligdyrne
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 16:53
Makuro.....DET er så hellermikke mig ó.ò
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 17:37
Millicent jo det er det! xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 18:03
Jeg er en perv, Makuro er en perv, Vladimir er en perv, Angelique er en perv, Medusa er en perv, Valetta er en perv og Generalen er en perv XD
Men Millicent du slår os alle sammen med flere længder alene bygget på det faktum at din mobil er mere vant til at skrive dick end andre ord XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 18:11
Må jeg hendlede opmærksomheden på at den skrev Dick med stort D.... Altså navnet Dick!
Dust dear.....I rest my case.... : p
Og beviset: gå tilbage i det indlæg der ikke er rettet....XD
Øhm..... Hvad er det dog for selvskab jeg holder mig XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 18:33
... Jøsses o.o *dropper bomben*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:00
*Tager Generalen i nakken og slæber ham hen til bomben*
Sluk så den skide bombe, eller banker dine tænder ned under fodsålen, NU
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:08
Hey, av, nej, slip, stop! >.<
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:17
Hvis du ikke stopper den NU, så tager jeg dig med hjem og tvangsfodrer dig med hjemmelavet mad !!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:22
Og tro mig, hun er en slem kok!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:29
Vladimir, var vi ikke på samme side?! Jeg har droppet bomben, bare ikke lige slået den fra, er det ikke nok?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:37
Nej!! Du kan da ikke udrydde alle....bare fordi du vil af med mig!
* smiler * tænk....at du frygter mig SÅ meget at du vil udrydde alle for at eliminerer mig. Hvad siger det om dig general?
* skuler til Vlad......dont mess with the cook * * og jA det er med to O'er*:D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:41
Så kan jeg komme af med jer alle og så selv styre rasten, det er planen. Alliancer er kun skabt for at blive brudt, hvilke Vladimir lige har gjort.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:42
Og btw lille miss frøken :D Du har jo skaffet en mere bruger på vores side :D tsk tsk og mig som troede, at denne side ikke var officielt åben endnu :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:43
Jeg HAR skrevet den ikke er åben, og ikke færdig.....og at man kun måtte emne i fri rpg. Men han tiggede XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:44
General Zolner, er alle russere så stædige ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:48
Ja alle russere er stædig ligesom Zolner ligesom Vladimir :D Men hvordan kunne han tigge, hvis han ikke vidste noget om sidens eksistens din lille røber :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:51
Hmmm.... Nille spurgte inde i chatten på UW om Camille ikke var Millicent på NW? Hun kunne kende min skrive stil, sagde hun.
Og Arason var derinde og ville herhen :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:52
Kunder i biksen, herligt XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 5/2/2013, 19:55
Han har endda lavet en noget identisk profil med den han har på underworld indtil videre XD