Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 12:41
kuuma der er da ikke nogen horny people her på siden!? o.O tihihihihi xD du vil sexe hende! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 13:08
hvis hun selv vil ( hvilket jeg tror aldrig kommer til at ske da det mig vi snakker om ) så vil jeg gerne, tror jeg, kommer an på mange ting, men tjoh, jeg syntes hun er super dejlig, men vil ikke gå for hurtigt frem og har faktisk ingen planer om og sexe hende, ved dog ikke med hende, men tror jeg næppe xD
desuden så er jeg ikke typen som de smukke damer som Misha, tænder på, så hvad kan man gøre? hehehe ^^ så fortrækker bare chill, medmindre hun syntes andet owo
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 13:41
O.o hvorfor snakker i om mit sexliv :D Når jeg jo ingengang er til stede XD Især da flere af jer intet ved om mit sex liv hihi :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 13:46
jeg snakkede ikke om dit sex liv, smukke Misha ^^
jeg forklarede bare Makuro at du aldrig ville gå i seng med en som mig, hehe XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 13:49
Jo det gjorde du jo ved at konstatere noget om mit sexliv :D
Og du har ingen hold i at sige den konklusion der for igen du kender intet til det :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/8/2013, 13:54
sorry Misha pige, det var ikke for at krænke eller genere dig så ^^
og hmmm nej jeg kender intet til dit sex liv, men kan sige, at så snart vi mødes, og du oplever hvem jeg er, så tja så ville du ikke bryde dig om tanken, men.. igen har du ret Misha, jeg kan ikke sige, før andet er bevidst, men lad os nu se, fordi jeg ved at jeg får ret at det aldrig ville ske xD
men man skal ikke spå en fremtid da kan være en mulig løgn, da jeg siger det aldrig vil ske, fordi måske vil det, men efter mit hoved vil det ikke, da jeg er en stor behåret trold xD selv om jeg går op i min partner's ønsker så ja XD ved ikke hahaha XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/8/2013, 00:26
wow! -.-' jeg er fandme træt! 3½ timers søvn - 1 i bus til skole - 6 timers skole - så hjem til en kammerat og holde 18 års fødselsdag - og så senere hen udvikle fødselsdagen til en fest! - feste i 4 timer og så lige 1 time i tog og bus hjem igen xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/8/2013, 07:31
hahaha, ownede Makuro XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/8/2013, 23:23
JEG ER ALT VIDENDE XD TILBED MIIIG XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/9/2013, 11:20
omg hvem fanden har fået dust til at mene han er gud? -.-'
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/9/2013, 17:18
IKKE MIG! jeg svæver, det var Zolner! *Pege anklagende på General Zolner!*
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/9/2013, 18:27
*Skuler ondt til General Zolner* hvad fanden har du gang i!? nu skal vi høre på ham de næste mange måneder! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/9/2013, 21:06
er enig med Mak, dear god X_X NO, dear Misha, plz save our insoulted asses >w<'
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:19
tihihihi xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:21
hahahaha xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:21
jeg er stadig smittet af millnes :O jeg kan ikke styre mit spam! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:22
skam dig, Mak, over Bobo's knæ >w< *finde en forhammer frem, og smide Mak over mit knæ, smække ham i røven med den flade side af forhammeren* slemme, Slemme spamme mak XD!
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:23
*Bider Kuuma i låret med dæmon tænder* Så slip mig dog! *spræller ustyrligt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:26
*knurre bare glad da Makuro bider mig i låret, og hvisker ham stille i øret med et grin* slemme.. Slemme, lille dæmon, jeg kan godt lide smerte, hehe *holder Makuro fast i et stål greb, imens jeg smækker ham hårdt i bagdelen med forhammeren*
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:29
ud af ingen ting kommer den store ravn og begynder at hakke Kuuma voldsomt i hovedet. *gibber fat i ravnens klo* hvor efter ravnen trækker ham fri a Kuuma. Jeg sagde SLIP! *gal i skralden slår han Kuuma i baghovedet med bagsiden af sin katana*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 13:35
Kuuma så ravnen komme, og han grinte bare muntert da han blev hakket i hovedet, og da han lod ravnen få Makuro, sad han bare selv og skrald grinede så det stod ud med tårer af han's øjne, og han mærkedet osse slaget i sit hoved, som kun fik ham til og grine endnu mere.
i know i am a stupid asshole XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 15:29
*gal som helvede tænder han ild i huset!* Velkommen tilbage til det brandende hus!!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 19:43
SLEMME BØRN AF GUD!!!!! KOM OG BLIV STRAFFET MED MIN NYE STOK XD
JEG SKRIVER MED STORE BOGSTAVER, FORDI JEG ER GUUUUUD XD SÅ VED I NÅR GUD SNAKKER TIL JER XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 20:49
*ser lidt på ilden* så da jo varm kaffe :D *gå tilfreds ind i huset med ild i for og drikke kaffe*
jeg tror ikke på gud >w<' sorry to say it xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 3/9/2013, 21:04
*glor måbende på Dusts skaben* du er syg! *ser forvirret rundt for at gemme sig* jeg skal ikke smittes! det er nok jeg stadig har millnes! *lusker ind i det brandende hus igen*