Halløjsa alle sammen :)
Jeg vil gerne have, at i alle sammen får genopfrisket nogle af the new worlds regler. :)
1: Spam. Vi elsker at se jer snakke og hygge jer sammen, men pas nu på at i ikke smadre offgame emner ved det. :) især visse personer her på siden er meget skyldige XD Men heldigvis har vi altid vores spamhjørne, så slå jer endelig løs!
2: Hvis i nu bliver uvenner offgame.
Ligesom i den virkelige verden, så kan man ende med at blive uvenner. Vi vil meget gerne have, at i ikke begynder offentligt at skælde hinanden ud og så videre eller over pm. Men at i straks tager det med os admins, så vi kan få løst problemer eller i såfald være med til forhindre at blive værre.
3: Radioaktivitet.
Dette er selvfølgelig kun ud fra min observation, men jeg fornemmer, at næsten ingen gør brug af radioaktivitet i deres smner. I må endelig ikke glemme, at denne verden er FYLDT med radioaktivitet.
Og som sagt det behøver ikke at fylde jeres emner, i kan jo bare beskrive i starten, at i har en radioaktivitetsbeskyttende kampdragt, at i måske gå ind i et område, hvor jeres geigertæller lige bipper en smule højere og fortæller at radioaktiviteten er steget fra 10 til 20%.
Eller at i lige sluger nogle jodpiller eller anti-radioaktivitetspiller eller sprøjter.
eller hvis det skal fylde mere, så kan i jo altid ende i en radioaktiv sandstorm, eller kidnappet og skal blive henrettet ved at nogle bandemedlemmer tvinger jer ud til at gå i et meget høj radioaktivitets område.
Husk det nu :) fordi som sagt radioaktivitet er en vigtig del af verdenen, Og vi har jo den fine
guide om det og på hvert sted står der jo, hvor høj radioaktivitet der er, så i skal bare lige sammenligne det på guiden, hvis i bliver i tvivl :)
hvis der er noget, som i ikke forstår eller vil have uddybet, så endelig spørg :)
Eller hvis i ikke ved, hvordan i skal inddrage radioaktiviteten
4: kaosfaktoren!
kaosfaktoren føler sig ensom, ingen gider at lege med den XD
der er kun en, som har haft brugt den og vi så gerne flere bruge den! altså i kan jo basere et helt emne på det, hvor det er os admins, som skaber et emne for jer, så det bliver en ovarraskelse for jer begge, som i så kan spille videre på :)
Eller det kan bare være noget, som giver mere kulør på jeres emne, eller kan sågar redde jeres dødende emner!
Det kræver bare, at i lige læser om kaosfaktoren og så sender mig en PM, og så skal i nok være på rette vej for at få et godt emne med mere tilfældigheder på den gode måde :3
Håber at i alle sammen har det godt :)
med venlig hilsen
Yours
Mama admin
Medusa