Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 23/10/2014, 18:53
jeg har halvt lidt af kleptomani, heldigvis er det stoppet, men jeg fandt på geniale teknikker til at snuppe små sager fra f.eks. DSB vognen eller fra vores skolekatine, uden at aldrig nogensinde blive opdaget XD(Jeg har dog aldrig stjålet noget personligt fra folk kun firmaer og snask i den retning, kunne aldrig drømme om at stjæle fra en person)
mmm låner fra Millicent, har du begået nogen ulovligheder? :P
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 23/10/2014, 19:06
slåskampe, og demonstrative, som blev opløst med tåregas
livets store spørgsmål pandekager eller vafler?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/10/2014, 20:43
PandeKAGER! :D
Har du nogensinde stået op for at lave super luksus morgenmad for en person? Mens vedkommende sov? :P
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/10/2014, 22:19
ja det prøvede jeg at gøre for min mor for nogle år siden, hun klagede i en måned over at hun havde krummer i sengen (sikke en tak) det var friskbagt brød, blødkogt æg og bacon
hvilket måltid (morgen, middag eller aftensmad) er din ynglings
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/10/2014, 07:01
og det er slet ikke fordi det er meget let at fjerne de krummer ved at ryste lagnet O.o?? Det lyder i hvert fald ikke særligt rart for dig.
Mmmmm ved det faktisk ikke, da de alle har sine fordele og sine madtyper, så jeg kan ikke vælge! :D
Hvis en skal feje benene under dig ved at laver en tiptop lækker ret, hvad skulle det så være? :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/10/2014, 17:20
det ved jeg faktisk ikke, jeg vil tro at noget nyt jeg aldrig har prøvet, og derfor vil være en oplevelse
hvor ofte (i løvet af en dag) har du lyst til slik
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:05
det skifter meget, men nok imellem 1-10 gange :P
Hvis du skulle anbefale en film, hvilken en?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:06
Fight club !
Hvis du var en grøntsag ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:10
uh fight club, en fantastisk film :3
en rabarber :P
hvis du var en bold?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:16
Amerikansk fodbold - jeg lander altid i en dårlig vinkel :P
Hvis du var en dans ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:20
så var jeg freestyle i alle dens former og genre :P
Hvis du var en musikgenre?
Auriel Bruger Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:35
Punk rock i guess
Hvis du var en udskæring (altså som på en t-shirt fx)?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 18:57
O.o wtf det var mærkeligt, det spørgsmål XD jeg har no clue hvad de forskellige udskærninger hedder, så jeg er åbenbart ingen udskæring XD og hvis du ikke havde tilføjet, at det var T-shirts, så troede jeg, at du mente kødudskæringer altså som mørbrad osv osv :P
hvilket glas er du?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/11/2014, 21:42
Et time glas XD
Hvilke smykke er du ? Og hvorfor ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2014, 18:13
wot? øhm.. et knojern? det jo også et slags smykke? kommer jo an på hvem du spørg, mere siger jeg ikke xD
kakao med bailey, eller kaffe med bailey? :3
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2014, 18:31
kakao med bailey :D
Anbefal en drink :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2014, 18:40
pina colada, helt klart xD
yngling's drink? :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2014, 19:09
Hmmmmm oh der er så mange ! I byen en pina colada eller havanna club Hjemme en iris's kaffe .....
Hvornår jokkede du sidst i spinaten ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 12:12
øhm.. lad os sige jeg glemte beskyttelse.. så kan i regne resten ud o.o
hvad tænker du om voldelige personer? tænker du de mon kan have en grund, baggrund, eller begrundelse til det de gør, eller har de bare en personlig holdning? :P
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 15:02
jeg tænker at de ikke får nok sex
hvad er den sjoveste druktur (du kan huske)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 19:06
På en bøssebar endte jeg op , sammen med min storesøster. Vi var ret u-ædru og ret meget på ude bane . Udover at tage gruelig fejl af lakridpinde og kulørte kapsle pille ( troede jeg blev tilbudt stoffer og var ved at flippe da jeg så min søster tage imod med et smil ) så var der en fyr der tydeligvis ikke var bøsse - for han greb en mikrofon ( det kan man på madam Arthur) og sange en Elvis kærligheds sang for mig - på knæ ! For pokker da , jeg var temmelig rød i kinderne og folk grinede og SAng med. ..... Men det var en sjov aften :)
Hvornår har du sidst været en tur i skoven og gå tur ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 19:44
For mere end et årti siden, tror jeg nok ^^ jeg har ikke haft en god grund, eller ærlig lyst til det, lige siden den dag :b
Hvilken type er du? Bryst type, numse type eller måske noget helt tredje og hvorfor?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 19:56
Hjerne og hænder ! En fyr må gerne have et solidt hoved på sine skuldre og så kan jeg godt lide hænder . Brugen af hænder kan være så nænsom og blid eller ramme hårdt. Jeg kan også godt lide arme og øjne ... Og lår xD
Men - jeg relaterer meget til en fyrs sind :)
Hmmmmm Fortæl noget om dig du IKKE ville ønske at blive spurgt om ! XD
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2014, 22:48
jeg bryder mig ikke om at blive spurt om 'hvad kan du bedst lide ved dig selv' da jeg ofte har svært ved at finde noget jeg kan lide med mig selv
hvor mange elskere har du haft
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/11/2014, 11:51
Skal vi bare sige at jeg ikke behøver to hænder til at række dem med xD
Skal alle fantasier leves ud , eller er nogle mere attraktive når de forbliver fantasier ?