Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 JULETRÅDEN 2014

Go down 
+16
Nochi
Natasha
Hinata
Evan
Millicents + Auriels barn
Veronika
The Eye.
Bloodknight
Samanta
Payne
Makuro
Phoenix
Nocturne
Auriel
Dust
Millicent
20 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste
ForfatterBesked
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 14:55

*Snupper rundsav. Propper en fuldautomatisk, syngende og lysende nissehue ned over hovedet på Clara i stedet for saven*

And Merry Christmas from here :-P

Jeg vil også gerne have et julebillede, men min avatar poserer 'desværre' kun i undertøj her i julen xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 15:12

Xexilia , nu kan du også få et julebilled :)

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 2h6hwk4
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 15:16

Og sylvia - jeg har i anledning af vores julehygge lige bygget et helt rum til vores øl !
Utroligt at du overså det ?! XD
Bag døren er et helt kar fyldt med øl på is :)

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 14tx550
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 15:26

OMG! Millicent, du er da et sandt geni med de billeder xD

*Iklæder sig det fine julebillede*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 16:29

Hahaha total amatør over mobil er mere rammende ,
MEN det er tanken der tæller ( og i dette tilfælde julehuen xD ) og naturligvis skulle du da have et jule billed , når du gerne ville jule sammen med os :D

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 16:36

*glo på dør med øl og brøler* ØLLLLLLLLLLLLL!!!!!!! *stormer imod døren skrigende og sparker døren af hængslerne for og storme ind som et vild udyr da har fået øje på et uheldigt bytte, og flå låget af en kasse, og begynde og åbne, og drikke kolde bajer* Teddy is in heaven >w<

thansk Snask :3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime18/12/2014, 16:47

Godt du er glad sylvia xD



Og Abbie .... Den her er til dig , da du har mistet din lille indre dreng xD

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 2mmy77k
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime19/12/2014, 10:10

*Snupper rundsaven tilbage, men beholder nissehuen på.*
Lad være med at tage mine ting!
*Saver hul i en random væg, hvorefter det vælder ud med julegodter, der oversvømmer chatten.*
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime19/12/2014, 11:32

SLIK! *Svømmer rundt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime19/12/2014, 12:20

*kigge ud fra øl rummet, som er blevet pænt belejret, trækker på skuldrene af slikket, og drikker videre af mine øl, imens jeg stirre mistroisk på indgangen til ølrummet, og hvis nogen nærmer sig, kommer da en truende knurren fra mig, medmindre det er Misha eller Snask* arrghh o.-
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime19/12/2014, 12:32

Åh herre Gud - jeg troede ingen ville bemærke den outgame titel xD
Fy sylvia ! XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime19/12/2014, 14:52

*kigge ned og brummer bare, men drikker videre, og smiler så til Snask med et grin for at sige* altså jeg har set den ret så længe haha xD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime20/12/2014, 16:43

*Løber rundt og kaster med slik imod alle og især ned i øllen*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime20/12/2014, 23:33

Kan en sød mand ikke lægge beslag på vores dr. Clara ? Hun er jo total på durabel xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime20/12/2014, 23:33

Eller duracell? Jeg er i tvivl xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime20/12/2014, 23:48

og siden vi er tæt på jul og tiden piler fra mig - vil jeg lige sørge for at ønske jer alle en super skøn og herlig jul !

Tak til alle de skøre søde skønne brugere  for alle de sjove og enkelte alvorlige snakke der har været -og for at gøre siden her til et dejligt sted og holde den i live.
Kuuma - Dust og min ven gennem en evighed Abbie- you rule!
Og Agentum , glæder mig til at se dig i diverse tråde :) ( meget intern joke) xD


og de tre  regnbuer: Los Admins .... I er i en særklasse og jeg ved jeg taler for mange,  når jeg siger vi er vilde med jer!

RIGTIG GLÆDELIG JUL NEW WORLD

Og Auriel dear.... Dette billed er dedikeret til dig , så kan du jo tygge lidt på den og hvad det mon kan betyde ? Daddy :p
JULETRÅDEN 2014 - Page 12 2jg6tft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime21/12/2014, 21:08

HIL DE NORDISKE GUDER! *at have været til druk gilde og sidde nu ved PC'en i fuld tilstand, men kan stadig skrive, så er ikke stiv nok, FUCK YEA!* VIKING POWER! og god jul til alle jer på new world også! :D

*hamre i bordet og skråle med på kamp sange imens jeg drikker mjød direkte fra flasken som den barbar jeg er*
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime22/12/2014, 21:19

God jul alle sammen :)

Og Millicent, hvis du tror du får 4 savlende monstre, så glem det :P
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime22/12/2014, 21:45

Jeg kan give Millicent nogle af de der kinesiske piller for at få tvillinger :P når jeg bliver jeres "stork" XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime22/12/2014, 21:59

Nej nej ....Auriel....selvfølgelig ikke.
Bare fire små nuttede bebser SÅ er jeg glad og tilfreds.....og 'vi ønsker da ingen triste miner til jul - gør vi ?' XD


Og medusa....jeg napper to af de piller - så rammer vi jo fire små styk bebser i alt XD

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime23/12/2014, 23:03

her er en lille hilsen til jer på new world, fra mig og brødrene fra det indavlede lolland! velbekommen! :3

vær hilsen, vær hilsen, til alle jer små fra new world, her er en lille rime ramse!
vi skal nemlig synge i kor, banke i bord, og hor lidt, til jule frokost, med jule bryg og mad.
svin, and, steg, karttoffler, og lidt sovs, ej anton dog! sikke noget gris at sige!.
syng med, syng med, bank i bordet, og syng med, på vores lille jule rime ramse!.
glædelig jul, til alle jer fra new world, kom og drik lidt med os, hvis ensomhed tager jer!.
i skal ikke sidde alene jule dag, så kom da ind i varmen, få en jule bryg, og svor en dame!
æd bare løst, masser af mad, svin and og steg! syng alle mand og kvinder i kor!
vær hilsen, kære admins, håber ikke vores rime ramse støder med al den druk og hor! haha!
vi er ikke spor sjove, for vi vikinger, men et smil har vi altid, selv i gamle dage ved plynder!
vi er store og stærke, siges det, dog er da også de små sønner og døtre af vor sæd! haha!.
syng nu alle mand i kor, og håb på en god jul til alle jer på new world, hilsen Jon's brødre!
nu skal vi bankes til bord med jule bryg, mad og lægge arm, synge i kor og høre noget døds metal!
æde os fede og glade, så vores muskler svulmer, af glæde ved al den mad, dog dog, ej nej!
rime ramse, rime ramse, vi skal lige tænke, for vi ret så fulde, her i aften, derfor vi synger!
til ære for jer, når vi rime ramer om vore guder, som en lille loke lej, men sprutten tager altid hårdt fat, så vi aner ikke altid hva vi laver, ej dog, sikke noget!.
små puds, ikke drille nissen, for den er sku nok 2 meter høj og hedder Store Bjørn, en af vor muskel brødre, som drikker for 3, haah!
julemanden er en svans, for han tror han er så skide smart med sine gaver, vi har nok penge til og klare os selv, og give en skilling og en bid brød til de fattige, så kom ikke og belær os om julen!
rime ramse, synge og slagsange! dette er julen for os, druk hor og gode næve kampe, så kom og vær med, drik en bajer, æd noget svin, så vi glade som de små smøfler vi er! vi er nemlig stolte ase danskere, da svinger økse jule dag, for og gøre anden klar!.
ruller tønder med øl ind, og flasker med mjød, som skal holde i 3 dage, men nu det os, holder det sku nok kun i 3 timer, haha hi høj! som spurtten svumler rundt i vores krus, griner vi og klapper hinanden på ryggen, men hviske tiske, ikke vække vor mutter, for hun blir sur, hihi!
så vi håber ikke at vi har rystet jer med vore rime ramse, som er dårlig skrevet af et par fulde fingre, så nu skal vi snart i sove køjsen, så vi klar til imorgen, trololo!.
vær hilsen, vor brødre og søstre, nu håber vi i vil have en god jul, med bytte, mad, kvinder ( eller mænd, haha! ), sprut og masser af kamp, for det er hvad julen er for os nordiske vikinger, muhaha!
kom nu alle mand, syng i kor, for så skal vi satme vise jer hvad vi kan!, for vore sang er tilegnet jer, vore brødre og søstre, så løft nu tøserne's skørt og hor i kor, imens vi synger om kamp og mjød!
men vær nu sød ved de små, de skal jo først lære rutinen!, for vi er vikinger af danmark, de moderne, dog retro slags, så vi har stadig langt hår og skæg, bære økse i et hylster, og plyndre lidt, dog hinanden's huse kun, da politi ikke skal genere os!.
vores samhai er en glæde's tid, så syng i kor med os, og glæd jer til fortsættelsen, på vor druk så vi kan have det godt og sjovt i nat!.
for vor søstre er lettere fulde og viser stolt deres barm, imens vi synger i kor og drikker mjød og øl i lange slurke, og æder i store baner, for vi sultne mænd!
glæd jer til samhai's dage, for det er festen's tider for vor brødre og søstre, med kamp druk og hor, i lange dage, med hygge og god musik!
kommer sikkert et barn eller 2 ud af det, haha!
kom og syng med os, til vor rime ramse, til julene's dage, dog er vi ej kristene, men vi respektere julen, når i respektere vore samhai og tradition!.
kom og leg med os i vore fest lege, drik side om side, og æd vor mad, til vor brødre og søstre, hvis stolt jeres ar og erfaringer fra kamp!
dem da kæmper vinder kvinder til og holde sig varme til vinter, dog nej hva siger vi dog? det allerede vinter, så kæmp nu!
haha vi så platte med vore rim og rams, så håb nu ikke for meget, så syng i kor med jeres brødre og søstre her fra syd! i det søde lille lolland, hvor vi rocker igennem, hele jule måneden! til ære for guderne's nat!
grin i nu bare, for vi er fulde og skal i seng, så vi klar til imorgen, så derfor slutter vi vores rime ramse, for nu, så sov godt, og drøm nu om kampen så i kan komme til valhalla's sale med guderne!

venlig hilsen Teddy og brødrene, god jul til alle :)

PS: vi skrev lidt mere, da vi kedet os! XD


Sidst rettet af Sylvia 23/12/2014, 23:18, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime23/12/2014, 23:14

* svinger skørtet i takt..

Tak for et herligt indslag :)

OG RIGTIG GLÆDELIG JUL

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime23/12/2014, 23:19

var sku så lidt du! sikker på du ikke vil møde drengene på lolland med mig? skal da nok blive hyggeligt! tror dog ikke Auriel bliver så glad for det XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime24/12/2014, 07:51

Uuuhhh det kunne garanteret være max sjovt !
Men du har ret - AURIEL ville ALDRIG lukke mig ud af det lille rum han har puttet mig i , fordi jordstrålerne står helt rigtig der.
Og jeg må ikke gå ud alene - desuden er min kæde ikke lang nok til at nå til Lolland og efter kl 11 formiddag kan jeg slet ikke gå på benenen da den medicin han giver mig for forkølelsen , er en smule stærk xD (( joke )) Overglad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime24/12/2014, 10:02

GOD JUL!!

Millecent, du er en herlig kvinde, tak for at lave denne tråd, og skrive awesome ting til mig
Auriel, God jul, og din skønne musiker xD Håber du har en nice jul, dude
Jay, tror du er Nille fra underworld, og hvis du er, så fortjener du da også et personligt god jul!
Payne, vi har vidst emnet før på en anden side, og Medusa siger du er nice, så - God jul! håber vi emner mere i fremtiden
Medusa. Du har sat dig i respekt :P så tør næsten ikke sige god jul til Medusa xD Men min veninde side af dig, vil jeg ønske den dejlig, varm, og awesome jul :) Du som veninde har gjort næsten lige så mange gode ting mod mig, som du som Medusa har gjort onde :P


Til alle jer andre, som fortjener en jule hilsen, men som jeg ikke kan huske, her tidligt inden min morgenmad, og off the top of my head, i kan skrive til mig, at i mangler en, også får i en :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: JULETRÅDEN 2014   JULETRÅDEN 2014 - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
JULETRÅDEN 2014
Tilbage til toppen 
Side 12 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste
 Lignende emner
-
» Juletråden 2016 - Admin Nyhed
» OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: