Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Fred mellem alle (Offgame) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Fred mellem alle (Offgame) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Fred mellem alle (Offgame)

Go down 
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Fred mellem alle (Offgame) Empty
IndlægEmne: Fred mellem alle (Offgame)   Fred mellem alle (Offgame) Icon_minitime9/12/2014, 21:20

Halløjsa rollinger. :)
OSB meget vigtigt at læse reglerne nederst i emnet.

Flere af jer har sikkert bemærket eller ved, at det er ikke lige alle brugere herinde, som har det lige godt med hinanden outgame.
Dette skaber selvfølgelig en dårlig stemning på siden, da de involverede partnere selvfølgelig har deres konflikt, men såvel deres fælles venner her på siden, som ønsker at tingene var bedre og mærker konflikten tydeligt.

Livet giver selvfølgelig mange udfordringer, og derved er ikke lige alt perfekt, selv ikke i Mama admins lille rede :)

Men jeg har besluttet, da jeg ved, at en bruger meget gerne vil komme frem og slutte fred i en konflikt, som snart har stået på i lang tid, at dette emne skal give jer muligheden for, at i kan slutte fred, hvem der end har problemer med hinanden.
Jeg kan ikke understrege det tydeligere, men dette er kun en MULIGHED, og IKKE tvang.

Mama admins regler!!
Det kan ikke blive tydeligere, men dette emne skal ikke føre til mere konflikt derfor:
- GOD TONE
- Konstruktiv samtale, i skal ikke begynde på noget ukonstruktivt, selvom det kan være svært. Hvis i bare virkeligt ikke kan undgå det, så PM mig om det, og så vil jeg blive jeres forhandler, da der skal ikke skabes flere problemer.
- mama admin kan ikke hele tiden holde øje med denne samtale, så derfor er det forbudt at eskalere det hele, altså begynde at blive ukonstruktive og laver hele emnet om til en stor mudderkastning, hvis jeg ser det, så deaktiverer jeg jer imidlertidigt eller straf på anden vis! da vores almindelig regler om offgame snak er stadigvæk gældende, så INGEN trusler, ukonstruktiv samtale, mobning osv osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fred mellem alle (Offgame) Empty
IndlægEmne: Sv: Fred mellem alle (Offgame)   Fred mellem alle (Offgame) Icon_minitime9/12/2014, 21:22

tja jeg ville bare gerne skrive til Dust, så skrev en lille ting her.

kære dust.

ved godt vi har haft vores skærmisser, kampe, og stukket hinanden et par babalt på skrinet, men.. savner de gamle dage, med glade smil, og en flaske sodavand i hånden, så tja, jeg var ikke selv godt, har jeg nogen sinde været det? HAHA, tror næppe, ha, men altså, jeg vil rigtig gerne slutte fred, har allerede en del kampe og kæmpe ,og jeg vil gerne have en god ven tilbage. håber du også vil have fred frem for kamp.

hilsen Teddy.
Tilbage til toppen Go down
 
Fred mellem alle (Offgame)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: