Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

hvad er din ynglings serie

Go down 
+4
Millicent
Nocturne
Samanta
Lazumbra
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

hvad er din ynglings serie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad er din ynglings serie   hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime15/5/2015, 18:30

//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] de har normalt altid startet med at udsende nye episoder omkring September/oktober :) regner med også at de kommer der, men har ej tjekket. Du kan nemt finde det på wiki south park episode list. :)//

næste serie er True blood!
Dette er en serie, som jeg uden tvivl har nydt, fordi den har været i særdeleshed underholdende og for komisk til tider XD hvis man er en person, som kan lide komik, blod, vampyrer(og andre overnaturlige væsner), sex(der er faktisk en del i forhold til normale serier XD), masser af drama, drysset med kærlighed og ja alle de klassiske virkemidler, så er trueblood noget for dig. :P

True blood handler sådan set om, at i en sydamerikansk lille by er der denne tankelæsende waitress ved navn Sookie, som ender med at møde en mytisk handsome fyr, som viser sig til at være en vampyr og vil ændre hendes liv for altid.. DAM.. DAM..DAAAAAM... NEJ DETTE ER IKKE TWILLIGT XD ingen glittervampyrer i true blood, tværtimod! Dette er ikke en tøseserie glitter serie :P
Og nej det er skam heller ikke en "romantisk" serie, selvom det måske kunne lyde sådan. Ja igennem hele serien er masser af kærlighedsdrama med og det, men der sker også virkeligt meget mere i det, da der er rigtigt mange andre karakterer som den handsome Eric Northman(skuespilleren Alexander Skarsgård, svenskere har aldrig været så sexet XD) og så masser af blodige scener og andre sjove ting XD (Det eneste jeg hader ved serien, at de har gjort en af de overnaturlige racer meget tøset i forhold til hvad de egenligt er normalt(siger intet, da det er spoiler))

Hvor godt er plottet?: 3 ud af 5. I De første mange sæsoner er de rigtige gode og har oftest fede cliffhangers for hver episode. Men der er intet speciel ekstraordinært ved historien, den er bare underholdende!
Karakter opbygning: 3 ud af 5. Der er virkeligt nogle fede karakterer, og der sker konstant karakterudvikling og såvel tilbagefald. :P hvilket giver spænding og masser af god drama.
Scene opbygning: 3 ud af 5. Scenerne er helt fine, der er personligt kun en lille håndfuld scener, som jeg husker som episke, men de er tilgengæld abnorm fede. :P
Skuespillernes performance: 3.5 ud af 5. Fin performance, intet rigtigt at klage over. :)
Hvem vil jeg anbefale den til? Jeg vil helt klart anbefale en, som ikke er sky for serier med drama, sex, blod, overnaturlige væsner, meget komiske situationer osv. Faktisk tror jeg at næsten enhver ville kunne finde denne serie underholdende, da den har virkeligt mange aspekter, som nok kan vække interesse hos næsten enhver. :P Plus det er heller ikke tøsevampyrer!
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140

IndlægEmne: Sv: hvad er din ynglings serie   hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime15/5/2015, 18:44

ya ^^
Millicent
Event Admin
Millicent

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225

IndlægEmne: Sv: hvad er din ynglings serie   hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime15/5/2015, 18:56

Jeg ELSKER true blood.
Alt fra titel sangen , til måden sen er filmet og klippet på.
Og jeg Kan godt lide den er langt mere rå.  
Mine favoritter er helt klart Eric og Pam xD
Og så er Jessica også et hit ! XD

Undskyld - det ikke SPAM , det er et UHELD 0.0

//
Out :)
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: hvad er din ynglings serie   hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime15/5/2015, 19:15

Teknisk set, er dit ikke spam [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], da legen handler om at fortælle sine ynglingsserier, og det har du lige gjort :P
men jeg kan kun være enig! De tre er de bedste :3 og især Pam og Eric :3

Den næste af de serier, som jeg er rigtigt glad for, er Merlin!!!
Ja det er en "familieserie", men det gør den ikke mindre god, da den har meget dybde, god underholdning og en god historie. Plus det er en rigtig god vinkel, som alligevel virker meget "tro" til selve merlin-legende Authur og alt det :3
Hvad jeg helt klart synes, der især er en kvalitet ved denne serie er, at vores hovedperson Merlin ligner og er absolut ikke en fancy sej "troldmand"/warlock, tværtimod! Han har store "flyveøre", ser bøvet ud og er i sig selv rimelig noob i det, men formår at alligevel at klare tingen og tydelig stråle igennem med hans personlighed :3

Serien handler basic om, at Merlin er en warlock/troldmand, en af de slags personer som bliver hadet af enhver, da heksse/troldmænd osv bliver betragtet som dæmoniske onde personer pga at magi har haft været brugt til en helt del dårlige ting. Dette har gjort, at magi er forbudt og Merlin må skjule sin magiside. Han får et job som lærling på borgen hos en alkemist/læge, og hurtigt ender han faktisk med at blive virkeligt gode venner med kongens søn, prins Aurthur.
Dette fører til en lang historie om venskab imod onde krafter og mange andre ting, som de to kommer til at opleve sammen, imens Merlin bliver mere "desperat" efter at vise sit rigtige jeg til Aurthur, da Merlin redder Aurthur mange gange via magi(såvel som Aurthur redder ham):

Hvor godt er plottet?: 4.5 ud af 5. Helt igennem underholdende men også meget god og gennemtænkt historie ^^
Karakter opbygning: 4.5 ud af 5. Man kan kun komme til at elske Merlin, men såvel også Arthur, da selvom han er den fine prins, som til tider er lidt for selvsikker, så er helt igennem en rigtig helt :3 den klassiske prins på den hvide hest agtig god! Plus Morgana virker virkeligt troværdig
Scene opbygning: 3 ud af 5. Helt fin, ingen beklagelser :)
Skuespillernes performance: 4.5 ud af 5. Meget god performance, de "hovedpersoner"/biroller spiller i særdeleshed godt især Merlin men også Morgana, hun bliver virkeligt spillet til et UG :P
Hvem vil jeg anbefale den til? Jeg ville helt klart anbefale den for enhver, som elsker en god historie der foregår i middelalderen og krydret med magi. :) Og den er endnu bedre, hvis man er lidt inde i den lore med Arthur, Merlin og alt det.(men der er intet behov for det)
Ja det er en familieserie, derved er den ikke helt så mørk, som denne kunne have været. Men den går skam ikke overfladisk til værks! Den har stor dybde og tør at være mørk, når det er påkrævet. :)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hvad er din ynglings serie   hvad er din ynglings serie - Page 2 Icon_minitime

hvad er din ynglings serie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: