Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:38
Stars , always .
Flirt vs. Get real
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:38
mhh get real
gift vs parforhold
Eik Nybegynder.
Race : Mutant Menneske Navn. : Eik, Ikke andet end Eik Alder : 23 År Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen. Bosted : Intet fast. Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde? Evt. bemærkninger. : Jeg er alene. Antal indlæg : 54 Reputation : 0 Join date : 10/02/15
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:39
Flirt.
Gift.
svar eller ikke svar emne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:40
haha...svar
smile vs frown
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:41
Argh... Er det ingame svar bliver det parforhold :P Tag den [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Dinner med hvid dug vs. Skovtur
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:42
mhh? i don't get it
skovtur
standtur vs bytur
Eik Nybegynder.
Race : Mutant Menneske Navn. : Eik, Ikke andet end Eik Alder : 23 År Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen. Bosted : Intet fast. Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde? Evt. bemærkninger. : Jeg er alene. Antal indlæg : 54 Reputation : 0 Join date : 10/02/15
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:43
Strandtur
Vand eller planter.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:44
vand
white vs black
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:44
Vand !
Promiller eller virgen drinks
Eik Nybegynder.
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:45
Virgin drinks
whiskey eller vodka.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:45
VODKA!!! selvom jeg ikke drikker stort...så kan man sgu ikke gå udenom vodka!!
mobil vs computer
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 22:51
Computer er redskabet med flest funktioner. Men hvis vi måler i tilgængelig, og ikke funktionalitet, er mobilen bedst. Vil sige computer.
Alle syntes du er verdens bedste emner, men du er enlig dårlig til at emne - Vs - Du er verdens bedste emner, men ingen syntes du emner særlig godt
Eik Nybegynder.
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 23:15
Alle syntes du er verdens bedste emner, men du er enlig dårlig til at emne
Han stik vs. hun stik
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 23:41
Hvad mener du? (hvad mener du med stik? ) Men .. hun stik xD
Game of thrones, eller breaking bad
Eik Nybegynder.
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 23:45
Game of throns.... Jack sticks have han og hun stik. Eksempelvis kabelstik.
Skiferie eller Badeferie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 10/2/2015, 23:51
badeferie :3
Være politisk aktivist, eller ikke være det
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 09:32
To be or not to be- that's the question XD
At være !
Skjorte vs. Tshirt under en jakke til en fest...til en fyr?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 10:42
mhh en skjorte!!
horror vs splatter
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 10:55
Bryder mig ikke om nogen af delene, men foretrækker horror, af den simple grund jeg har større respekt for det. ^^ Det er mere imponerende for mig. xD
Science Fiction Vs. Fantasy
Eik Nybegynder.
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 11:00
Fantasy! Fordi at der er ikke voksne mænd der går med ryggen til en eksporsion...I fantasy står de faktisk og danser imens de ser på ild og eksporsioner xD
GODMORGEN vs. GODAFTEN
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 11:01
Godaften...jeg er på ingen måde en person der nyder morgnerne...medmindre jeg er på ferie!!
mac vs aser
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 12:46
Mac, why not ?
Hvem ville du have mulighed for at snakke med , over en god kop kaffe ? Lars Von Trier vs. Peter Lundin
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 14:36
Peter Lundin x3 - jeg ville dog være sikker på, at det ikke var ham, som havde brygget kaffen xD
Ville du helst have en rolle i din yndlings film/serie, eller ville du have en mulighed for at ændre lidt et manuskriptet
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Vs legen. 11/2/2015, 15:25
Have en rolle! Hvor fedt kunne det ikke være at få bank af Brat Pitt i Fight Club ! (Og Millicent, Acer ?!?!?!? Hvordan kan du vælge mac xD )