Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Nocturnes Profile 2/2/2015, 17:24
REDACTED
Sidst rettet af Nocturne 19/2/2016, 23:52, rettet i alt 4 gange
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nocturnes Profile 2/2/2015, 22:40
Din blæremås xD nicely done ^^
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Nocturnes Profile 2/2/2015, 22:41
Tak, men den er nu langt fra færdig, har en del i tankerne endnu. :P Men ja det er måske heller ikke fair når jeg sidder med egen server til rådighed, til at bygge det op på. :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nocturnes Profile 2/2/2015, 22:55
Nemlig! det er snyd! jeg vil også have mig en sever men jeg er for doven til at begynde på det :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Nocturnes Profile 3/2/2015, 15:38
Uuuuuhhh det ser rigtig godt ud !!!
I like :D
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Nocturnes Profile 3/2/2015, 20:18
Hehe, ja hvis man skal have det ordentligt er der desværre en del arbejde i det Makuro. :P
Og mange tak Milicent, Jeg kommer nok til at gøre ret meget mere ved den endnu. :P
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Nocturnes Profile 3/2/2015, 21:46
Impressive! :-D
Jeg glæder mig til at se resten :-)
Nocturne Fifth Class
Emne: Sv: Nocturnes Profile 4/2/2015, 01:25
Mange tak, der er lige nogle enkelte ting der skal løses da nogle ting bare ikke virker helt som jeg gerne vil have dem til. :P
Men er super glad for den positive respons fra folk! :D