Race : Skytsengel Navn. : Malu Calfuray Alder : 18 Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring. Bosted : hvor hun lige har råd til Partner. : none Slaver. : none Antal indlæg : 55 Reputation : 0 Join date : 07/01/15
Emne: help please musik på profil 4/2/2015, 14:56
yes yes i know der er et sted her på siden hvor der står hvordan man gør og jeg plejer at være en rigtig haj til at sætte musik på min profil, men i løbet af det sidste år virker det til Youtube har lavet nogle ting om på deres side og links osv. så jeg kan ikke finde ud af at få sat musik på min profil. er der nogle af jer der kan forklare mig eventuelt hvordan man gør? for har prøvet til forskelligt og kan simpelhent ikke få det til at virke. på forhånd mange tak ^^
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: help please musik på profil 4/2/2015, 15:13
Race : Skytsengel Navn. : Malu Calfuray Alder : 18 Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring. Bosted : hvor hun lige har råd til Partner. : none Slaver. : none Antal indlæg : 55 Reputation : 0 Join date : 07/01/15
Emne: Sv: help please musik på profil 4/2/2015, 15:16