Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Skitsofren eller freak jeg er den jeg er

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime22/2/2013, 15:03

Tid: hen af aftenen
Sted: louisville
Omgivelser: befolket
Vejr: skyfri himmel

Det var hen af aftenen i New York, og en sjæledæmon ved navn Haku gik gennem gaderne. Solen var på vej ned, mens en let lun brise fejede igennem Hakus lilla hår, og hans sorte tøj. En underlig hul lyd kom fra de 2 adrigater på hans arme, nogle spøjse dimser med huller ovenpå og nogle blade indeni som kunne komme ud på komando fra Haku. Lige nu virkede Haku dog til at være et roligt gemyt, han gik kun i kamp hvis han følte sig tvunget til det og selvom han var en krigs glad kamp maskine, så følte han det ikke lige nu, så han gik blot gennem byen og betragtede omverdenen gå sin gang. Dog var der et ungt udseende væsen der fulgte efter ham, og det gjorde Haku lidt paranoid så han drejede af ned af nogle gyder, og så snart han var ude af syne inde blandt gyderne, spredte han sine læderagtige vinger og fløj op på taget af et af de mere høje bygniner. Der fandt han sig mere sikker fra andre væsner, da han ikke regnede med at nogen havde set ham flyve der op, så han valgte at betragte solnedgangen derfra.

Men i det solen var på vej ned, ramte de sidste stråler Haku direkte i øjnene. Da den aller sidste stråle blev erstattet af mørke, stivnede Haku som et brat og blev bare stående sådan, mens noget underligt skete ved ham. Hans vinger forsvandt, hans lilla hår blev korn gult og hang løst ned over hans skuldre, hans sorte tøj blev til noget lyst hvidt løst tøj dækket af en lige så lys og hvid rejsekappe holdt fast om hans hals af et smukt kors lignende smykke, og hans våben der sad på hans hænder, blev til katanaer der flyttede sig til et bælte han havde i bukserne. Selv hans tænder ændrede sig lidt, til et tandsæt mere passende til en vampyr end en sjæledæmon, og da han kom til sig selv så Haku rundt med et vredt undrende blik.

"Hvad helvede laver jeg her, det var sku da ikke her jeg lagde mig til at sove!" sagde han vredt og gik hen til kanten af hustaget "Nå jeg kan da lige så godt få noget praktisk ud af situationen, stedet her vrimler med mad!" Haku hoppede ud fra tag kanten af taget, og landede elegant på vejen nedenfor før han så sig let omkring. Der var masser af frisk kød han kunne sætte tænderne i, så det var bare at finde sig en interessant lille en at suge tør for blod.


Sidst rettet af Haku 11/3/2013, 08:38, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime24/2/2013, 15:32

//Ingen der gider svare? ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime24/2/2013, 16:55

//man er vel i tvivl om det er et åbent emne ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime24/2/2013, 18:38

//Der står det er åbent, lige under emnets navn :D
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime25/2/2013, 00:24

//så må jeg jo lige se om jeg passer ind ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime26/2/2013, 18:48

//Well bare svar XD Det ser ikke ud til at nogen andre gider XD
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime1/3/2013, 09:34

Skyggedæmonen Makuro lå og slappede af i nogle skyggerne i en gyde, mens han ventede på at det skulle blive nat og mørkt. efter han havde ligget et godt stykke tid og holdt øje med sollyset oppe på væggen, kom en person klædt i sort gående ind i gyden. Makuro nåede lige at undre sig om hvad han dog lavede der, før personen fik vinger og fløj op af væggen, vinden fra vingeslagene fik Makuro's hætte til at falde af. Han kiggede op efter ham småsur og overvejede at råbe efter ham, men opgav.

Han kiggede omkring og overvejede at smutte nu solen var gået ned, men han nåede lige at rejse sig idet en hvidklædt person landede lidt væk fra ham lige ude af gyden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime3/3/2013, 04:17

Da Haku drejede hovedet for at se ned af vejen, kunne man se hans ansigt fra gyden af hvilket betød at Makuro kunne se ham, og hans ansigt var præcis det samme som ansigtet på den sort klædte person, Makuro lige havde set flyve op på taget hvor Haku var kommet ned fra igen. Hans kropsbygning var faktisk også den samme, det var kun tøjet, håret og racen der var ændret på en eller anden mystisk måde, og Haku begyndte at gå på en anden måde end han havde gjort, da han var sjæledæmon da de 2 personligheder jo var 2 vidt forskellige personer, som tænkte, opførte sig, og gik på hver sin måde og tydeligvis var 2 forskellige væsner fanget i den samme krop.

Haku gik ned af gaden mod en ung dame han havde spottet, hun så ikke særlig fuld ud, var iført tøj der afslørede hendes velformede krop, og at dømme ud fra hendes arme var hun ikke en junkie, hvilket betød at hendes blod var rent på nær den lave mængde alkohol hun havde i blodet. Det var et godt tegn da en vampyr blev påvirket af hvad end der var i det blod de drak, så hvis offeret de spiste af var fuld eller høj på stoffer, ville vampyren der spiste af dem også blive det, og det gad Haku virkelig ikke at blive. Da han nåede hen til pigen, lykkedes det ham at lokke hende ind i en mørk gyde, hvor han med det samme satte tænderne i hende og tømte hende for blod. Da han var færdig med hende, faldt hendes døde krop slapt til jorden, og Haku slikkede sig let om munden, og smilede før han gik ud på vejen igen, for at finde sig et nyt offer.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime10/3/2013, 14:59

//Dette emne bliver heller ikke flyttet, da dette emne foregår i New york, hvilket hvis i ser på kortet ligger i den høj radioaktive zone, hvor ingen kan vove sig derind, selv med top udstyr, det eneste sted man kan nærme sig New york på er ved at nærme sig Washinton DC, så hvis stedet bliver lavet om til det, så kan jeg sagtens flytte den ^^ Men der er der jo ingen mennesker eller væsner, som bor der, da der er stadigvæk for højt radioaktivitet, så det kræver beskyttelse. Der er kun de mennesker eller væsner, som end jæger disse fluffies.
Så derfor ville jeg anbefale, at i måske skiftede stedet til at være i the new miami evt i storbydelen the dark city, hvor folk sådan set ikke bor eller færdes normalt, da det bare er efterladt og ødet ^^
Håber virkelig, at i ikke tager det dårligt, da det er absolut ikke for at kritisere jer ^^ Og hvis i ikke vil have det skiftet, jamen så bliver emnet bare her i det frie forum//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime10/3/2013, 15:18

//hvis jeg flytter destinationen til et wasteland mister det jo mening søde admin ^^ kan du foreslå en by af en art, hvor man kan færdes og jage menneske lignende væsner, og som måske er lidt mere befolket? ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime11/3/2013, 07:44

Der er jo det new Miami ^^ Ellers skulle det nok være Louisville, den passer nok meget godt til emnet her, da det er en by, hvor der ingen sikkerhed er, og hvor man sådan set kan bare overfalde/jage folk, som man end lyster ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime11/3/2013, 08:37

Okay så tager jeg louisville ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Empty
IndlægEmne: Sv: Skitsofren eller freak jeg er den jeg er   Skitsofren eller freak jeg er den jeg er Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skitsofren eller freak jeg er den jeg er
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Louiseville :: Gaderne-
Gå til: